To je brez veze. Itak ne boš zvedel. Avto se vžge, modrovanja bo še pa još. Vsekakor nesreča ni pomagala. Je pa hudič, če ostaneš v takšnem avtomobilu.Rubb napisal/-a: ↑20 Jun 2022, 16:40 No, sedaj ko smo (ponovni in po popolnoma nepotrebnem) spet ugotovili da "sej tudi drugi gorijo",me mene še vedno zanima kaj je botrovalo temu vžigu. Sklepam da zgolj samo trk s signalizacijo tega ni povzročil? Po slikah se sicer prav dobro ne vidi ampak tudi poškodbe na ostanku vozila ne zgledajo pretirane.
zanimive novice
Re: zanimive novice
Re: zanimive novice
Avstrija bo spet lavfala na premog: https://live.finance.si/9001308/Avstrij ... -na-premog
Re: zanimive novice
Se hecajo? Samo začasno mogoče?bvs napisal/-a: ↑20 Jun 2022, 17:23 Avstrija bo spet lavfala na premog: https://live.finance.si/9001308/Avstrij ... -na-premog
Me pa zanima tudi kaj je za tem strahom pred nuklearkami. Zakaj vse pogasnit, sploh pa preden imamo nek plan B kot EU...
Re: zanimive novice
Če se fizično poškoduje baterija, sploh če je bolj napolnjana in starejše z več redkih kovin, seveda lahko zagori, je pa ponavadi usmerjeno gorenje..., Nove tesline so tako dejansko skoraj negorljive.
To je isto kot da se fizično poškoduje rezorvar goriva ali cevi goriva, kako gori bencin ali hlapi celo ekspolodirajo ni potrebno razlagati. Po raziskavah ICE, glede na število vozil več 10 krat več zagorijo
To je isto kot da se fizično poškoduje rezorvar goriva ali cevi goriva, kako gori bencin ali hlapi celo ekspolodirajo ni potrebno razlagati. Po raziskavah ICE, glede na število vozil več 10 krat več zagorijo
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: zanimive novice
Hvala za razlago. Mi je to že nekako vse jasno, me je pa vseeno zanimalo za dotičen primer. Predvsem sprašujem zato ker je slovenski "dogodek" in bi zato lahko nekdo ki kaj o tem dejansko ve, bil tukaj na forumu. Seveda, če je z baterijo zaril na polno na železno cev in jo tako prebil, je možno da avto zagori. Zanima me pa prav ta dogodek in dejanske info.edi-b napisal/-a: ↑20 Jun 2022, 18:18 Če se fizično poškoduje baterija, sploh če je bolj napolnjana in starejše z več redkih kovin, seveda lahko zagori, je pa ponavadi usmerjeno gorenje..., Nove tesline so tako dejansko skoraj negorljive.
To je isto kot da se fizično poškoduje rezorvar goriva ali cevi goriva, kako gori bencin ali hlapi celo ekspolodirajo ni potrebno razlagati. Po raziskavah ICE, glede na število vozil več 10 krat več zagorijo
Re: zanimive novice
Več nas najbrž to zanima, a ni pričakovati dodatnih informacij. Saj si videl takojšen odziv z limanjem linkov.
Re: zanimive novice
Brez detajlnega pregleda vozila, pač težko sklepamo razlog.Rubb napisal/-a: ↑20 Jun 2022, 16:40 No, sedaj ko smo (ponovni in po popolnoma nepotrebnem) spet ugotovili da "sej tudi drugi gorijo",me mene še vedno zanima kaj je botrovalo temu vžigu. Sklepam da zgolj samo trk s signalizacijo tega ni povzročil? Po slikah se sicer prav dobro ne vidi ampak tudi poškodbe na ostanku vozila ne zgledajo pretirane.
Tudi napaka na 12V/nizkonapetostni napeljavi vozila lahko povzroči požar, potem pa gredo reči stranpot ...
Ko so v igri prometne nesreče, so pa v igri razni faktorji.
V tujini se ob takšnih zadevah gredo kar v detajlno forenziko izvora težave. Pri nas bodo pa verjetno dotično vozilo samo zapeljali na deponijo in nikoli ne bomo vedeli, kaj je šlo narobe, da je reč zagorela, npr. poškodba visokonapetostne baterije, ker se je kantelaber zaril vanjo, kabli v kratkem stiku zaradi poškodb, nekaj tretjega ...
Re: zanimive novice
Ne bo začasno. Uporabit moraš to kar imaš. Npr. pri nas imam premog, plina za desetletje, nafte verjetno tudi, samo nič ne vrtamo, kljub kartam, ki jih imamo. Vendar nekaj ovira črpanje (verjetno politični štiri letni mandati in uprave družb, ki bi projekt speljale in so vezane na politiko, kar ni OK). OVE bodo sedaj imeli priliko, ki je nikoli do sedaj niso imeli. Če nem ne rata, ...Rubb napisal/-a: ↑20 Jun 2022, 18:11Se hecajo? Samo začasno mogoče?bvs napisal/-a: ↑20 Jun 2022, 17:23 Avstrija bo spet lavfala na premog: https://live.finance.si/9001308/Avstrij ... -na-premog
Me pa zanima tudi kaj je za tem strahom pred nuklearkami. Zakaj vse pogasnit, sploh pa preden imamo nek plan B kot EU...
Re: zanimive novice
Good luck with that. Pri nas ene vetrnice al pa plocnika ne mors naredit ne da bi vstalo pol Slovenije, kaj da bi sli plin ali nafto vrtat LOL.
Re: zanimive novice
Ja sej, pol pa travo jest. Imamo gozda kolk češ, pa les gnije v gozdu, pa na žagi govorjo, da ni lesa (ker čakajo še na višjo ceno) .
Sicer pa ne skrbi, bodo sosedi pocuzal od nas plin in nafto s pomočjo njihovih vrtin. Saj vemo, kje zaloge so.
Re: zanimive novice
>> Imamo gozda kolk češ, pa les gnije v gozdu,
Tebi al "nam"?
Moj stari oče je bil kmet, ki je dal čez drugo svetovno vojno.
Vso živlenje je sejal pšenico, mlel svojo moko in pekel svoj kruh.
Nikoli ni vprašal za ceno moke ali pščenice v trgovini.
Ali kakšne so odkupna cene v zadrugi.
Tebi al "nam"?
Moj stari oče je bil kmet, ki je dal čez drugo svetovno vojno.
Vso živlenje je sejal pšenico, mlel svojo moko in pekel svoj kruh.
Nikoli ni vprašal za ceno moke ali pščenice v trgovini.
Ali kakšne so odkupna cene v zadrugi.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: zanimive novice
Kaj pa naj drugega naredijo? Smešno pa ni, tudi tebe bo bolela glava zaradi tega.DeCoRawr napisal/-a: ↑22 Jun 2022, 08:39 https://www.delo.si/mnenja/komentarji/v ... nih-goriv/
Nemci se ne dajo
Re: zanimive novice
Glava boli le in edino in nujno in vedno zaradi neumnosti.
Ne/umnost pa ni črnobela reč ampak graditent... become less wrong, everyday.
https://www.lesswrong.com
Ne/umnost pa ni črnobela reč ampak graditent... become less wrong, everyday.
https://www.lesswrong.com
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: zanimive novice
Nemci so res neverjetno dvolični. Sedaj planirajo še, da blokirajo EU prepoved prodaje novih avtomobilov na notranje izgorevanje po letu 2035.
https://www.reuters.com/business/autos- ... 022-06-21/
https://www.reuters.com/business/autos- ... 022-06-21/
OVE, OVE, OVE
Re: zanimive novice
Po nekaj letih dela v osrcju nemske avtomobilske industrije in Bavarskega ponosa me to sploh ne cudi. Prej bi bil sokiran, ce se ne bi oglasili.
A tudi njih caka streznitev, samo malce dlje bo trajalo. Kot so se naucili na primeru Severni tok 2 se bodo tudi tukaj.
A tudi njih caka streznitev, samo malce dlje bo trajalo. Kot so se naucili na primeru Severni tok 2 se bodo tudi tukaj.
Re: zanimive novice
Prav imajo. Najprej štalca pol pa kravca. Saj vemo, da ni dost štroma, da bi bili vsi avti EV. Pa še kup postranskih težav bo. Recimo vsi kombiji do 3.5 tone, ki bodo na lepem 5 ton. Kupil sem EV in na lepem so vsi, ki niso za EV, bebci.
Re: zanimive novice
Evropa je itak nagnjena k sistemu najprej omejiti-prepovedati in pol se s problemi ukvarjati. Ker jih ne znamo rešiti sami nam jih cel svet servira na pladnju za bogato plačilo. Mi se pa gremo socialne pravice, zeleno energijo,... in to nas bo na koncu pogubilo.
Ne, da je s tem kaj narobe ampak morajo veljati ista pravila za cel svet. Isto kot slovenska pekarna ni konkurenčna, če nekdo lahko dela 24/7 brez prijavljenih delavcev in se ga inšpektorji bojijo..
Ne, da je s tem kaj narobe ampak morajo veljati ista pravila za cel svet. Isto kot slovenska pekarna ni konkurenčna, če nekdo lahko dela 24/7 brez prijavljenih delavcev in se ga inšpektorji bojijo..
Re: zanimive novice
>> Saj vemo, da ni dost štroma, da bi bili vsi avti EV.
Štroma je v vsakem trenutku točno toliko, kot se ga porabi.
Če se ga porabi več, se ga tudi več prideda.
Slovenija porabi okrog 8.415.000 litrov nafte na dan. Recimo da 10 l zadošča za 100 km (vkjučen tovorni promet).
Recimo da EVji nucajo po 30 kWh za 100 km.
To je le 17 GWh dnevno, cca 700 MW.
Skupna dnevna poraba štroma v 2020 je bila 35 GWh dnevno, cca 1500 MW
Da pokrijemo 100% transporta je potrebnih le 50% več proizvodnih kapacitet.
Seveda vsi vemo, da je to nemogoče ...
Rast rabe:
2000: 1210 MW
2010: 1375 MW
2020: 1500 MW
V zadnjih 20 letih je šla poraba gor za četrtino.
Štroma je v vsakem trenutku točno toliko, kot se ga porabi.
Če se ga porabi več, se ga tudi več prideda.
Slovenija porabi okrog 8.415.000 litrov nafte na dan. Recimo da 10 l zadošča za 100 km (vkjučen tovorni promet).
Recimo da EVji nucajo po 30 kWh za 100 km.
To je le 17 GWh dnevno, cca 700 MW.
Skupna dnevna poraba štroma v 2020 je bila 35 GWh dnevno, cca 1500 MW
Da pokrijemo 100% transporta je potrebnih le 50% več proizvodnih kapacitet.
Seveda vsi vemo, da je to nemogoče ...
Rast rabe:
2000: 1210 MW
2010: 1375 MW
2020: 1500 MW
V zadnjih 20 letih je šla poraba gor za četrtino.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi