Sem pravkar prebral, da je ena od ključnih nalog nove EU komisarke za transport:
Pripraviti mora direktivo obdavčevanja energij, ki jo mora prilagoditi klimatskim ciljem EU in končati subvencije za fosilna goriva.
Morda kdo ve, kaj je konkretno tu mišljeno s subvencijami za fosilna goriva?
Politika EU na področju energije in transporta
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951613
Re: Politika EU na področju energije in transporta
To so tiste subvencije ki jih dobi oljni lobi, da izkopa nafto.
Re: Politika EU na področju energije in transporta
Aha, torej za pridobivanje nafte. Sem mislil, da je še kakšna subvencija direkt proizvajalcem vozil. Ne vem pa zakaj se potem vsi bunijo, če je še kakšna subvencija tudi pri OVE, kjer je veliko bolj upravičena kot za fosilna goriva.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951613
Re: Politika EU na področju energije in transporta
Se strinjam, pa subvencije za pridobivanje fosilnih goriv so za nekaj magnitud večje kot pa za ove
Re: Politika EU na področju energije in transporta
Na veliko se subvencionira in če bo to res bo vsaj 2x dražja, od kje se krije in se bo škoda razlitij, na zdravju, okolici...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Politika EU na področju energije in transporta
Subvencije za fosilno industrijo so enormne, kak trilion letno na globalnem nivoju. Gredo ogromno podjetjem. Tole kar dobijo kupci EVjev je pljunek v morje, a vseeno vsak to zna vrzti naprej v debatin za šankom. Ker to vidijo - sosedov Polde je dobil 7 jurjev in pol - pezde. Jaz pa nic za TDIja. Tako nekako.
To, kar gre mimo njegovega šanka s tisockratnikom pac ne opazi.
To, kar gre mimo njegovega šanka s tisockratnikom pac ne opazi.
Re: Politika EU na področju energije in transporta
Mislim, da je med krizo Merkelca direktno subvencionirala nakup novih avtomobilov. Ampak mislim, da je to zaključeno. Drugače pa seveda posredno, pri pridobivanju, raziskovanju, soinvestiranju. Za fracking mi na primer ni jasno, kako je lahko to ekonomično pri teh cenah brez subvencij, ki so verjetno ultra visoke.FV-EV napisal/-a:Aha, torej za pridobivanje nafte. Sem mislil, da je še kakšna subvencija direkt proizvajalcem vozil. Ne vem pa zakaj se potem vsi bunijo, če je še kakšna subvencija tudi pri OVE, kjer je veliko bolj upravičena kot za fosilna goriva.
OVE, OVE, OVE
Re: Politika EU na področju energije in transporta
Po novem so subvencije za mega postaje s katerimi naftna industrija izloca CO2 iz ozracja ter stisne pod pritiskom v kanistre. Ti kanistri se nato zakopljejo globoko pod povrsje zemlje, kar pa pride prav pri pridobivanju zadnjih nekaj procentov nafte iz vrtine. Tam sprozijo eksplozijo teh kanistrov, s cimer dobijo se nekaj dodatne nafte. Kam se sprosti CO2 pa je verjetno znano
Stvar je subvencionirana, efekt je nikakav, po uporabi teh kanistrov pa celo negativen. Priblizno 100x ceneje je saditi drevesa za enak efekt. Ampak pri tem ni profita naftne industrije. vir: now you know channel @ YT, par prispevkov nazaj.
Stvar je subvencionirana, efekt je nikakav, po uporabi teh kanistrov pa celo negativen. Priblizno 100x ceneje je saditi drevesa za enak efekt. Ampak pri tem ni profita naftne industrije. vir: now you know channel @ YT, par prispevkov nazaj.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek