Stran 1 od 1

Homologirana moč pri EV

Objavljeno: 10 Avg 2019, 15:53
Napisal/-a FV-EV
Je še kdo tukaj, pa hkrati ni lastnik Tesle, ki je EV registriral v zadnjem mesecu? Zanima me ali tudi drugim sedaj v prometno vpišejo 30min moč ali max. moč motorja?

Pa ne samo novi lastniki ampak tudi stari, ki podaljšajo prometno dovoljenje.

Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ

Objavljeno: 10 Avg 2019, 16:14
Napisal/-a Nejccc
Jaz sem podaljšal 2 dni nazaj, je samo datum naprintal, udaril žig in podpisal.

Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ

Objavljeno: 10 Avg 2019, 16:58
Napisal/-a FV-EV
Nejccc je napisal/-a:Jaz sem podaljšal 2 dni nazaj, je samo datum naprintal, udaril žig in podpisal.


Se nisi pritožil, da je napačen podatek, ki ti vsako leto ukrade par eur pri zavarovanju? Nekdo se bo moral, da ne bomo plačevali brez veze vsako leto preveč :roll:

Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ

Objavljeno: 10 Avg 2019, 20:19
Napisal/-a Nejccc
Nominalna mo-- motorja ali maksimalna- - EVSVET.eu

Tole sem sprožil skoraj leto dni nazaj :)
V glavnem, ko sem se pogovarjal s kolegom, je dejal, da tudi pri ICE merijo najvišjo možno moč. Torej: samo Tesle imajo narobe vpisane podatke, če tako gledamo.

Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ

Objavljeno: 10 Avg 2019, 21:26
Napisal/-a pirpy
Ja, vendar ICE lahko drži najvišjo moč, dokler ni tank prazen.

Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ

Objavljeno: 10 Avg 2019, 22:05
Napisal/-a matija
Nejccc je napisal/-a:https://evsvet.eu/viewtopic.php?f=6&t=1514&p=22361#p22361

Tole sem sprožil skoraj leto dni nazaj :)
V glavnem, ko sem se pogovarjal s kolegom, je dejal, da tudi pri ICE merijo najvišjo možno moč. Torej: samo Tesle imajo narobe vpisane podatke, če tako gledamo.


I3 ima nominalno moc 102HP po kateri je tudi registriran, maksimalno/oglasevano pa 170HP. Za 183HP motor ne vem, verjetno podobno :)

Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ

Objavljeno: 10 Avg 2019, 22:08
Napisal/-a Nejccc
pirpy je napisal/-a:Ja, vendar ICE lahko drži najvišjo moč, dokler ni tank prazen.


Saj Ioniq tudi. 88 kW 30 minut. No, v tem času že zdavnaj izprazni aku :giggle:

Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ

Objavljeno: 10 Avg 2019, 22:21
Napisal/-a pirpy
koliko ti vleče povprečno, če na AC iz kopra gor pelješ ful gas? oziroma kako bi lahko to testiral ?

Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ

Objavljeno: 10 Avg 2019, 22:42
Napisal/-a warpedone
ICE max moč tipično dosega le med pospeševanjem, za hip, tik pred menjavo v višjo prestavo.
Klancev s točno takšnim naklonom, da bi lahko dlje časa oddajal max moč, ne delajo. Sploh pa ne dovolj dolgih, da bi spraznil tank.

Nekateri ICE majo menjalnik naštiman tako, da max moč dosežejo ravno pri max hitrosti. Takšne bi v principu na nemškem AB mogoče lahko spraznil z max močjo. Če bi ujel točno prave vetrovne razmere in točno pravo napolnjenost gum in točno pravo izrabo vseh internih kosov in točno pravo kotalno upornost asfalta, da se ves skupen upor točno izenači z max močjo točno pri hitrosti kot jo določa menjalnik. Če karkoli to od tega ne drži, avto ne bo oddajal max moč ampak nekaj malega manj.

In potem poročal o življenski dobi motorja pri takem režimu delovanja ...

Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ

Objavljeno: 10 Avg 2019, 23:22
Napisal/-a pirpy
Hotel sem reči, da ICE ponavadi ni elektronsko omejen na neko najvišjo hitrost , kot je ev, zato lahko iz njega vlečeš naprimer 100 kw celo uro, pri koni to ne moreš.

Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ

Objavljeno: 10 Avg 2019, 23:32
Napisal/-a warpedone
Da, ICEji imajo tipično bistveno slabšo informacijsko podporo motorja in tudi ko bi blo za mašino zdravo, da se omeji kak parameter, se dopusti pot v smrt. Je pa vseeno nekaj blokad .. npr, blokada dotoka goriva ob previsokih vrtljajih, včasih nižja omejitev max vrtljajev zaradi nesegretosti, ipd. Osebni avtomobili se tipično ne sekirajo zarad pregrevanja, dirkalniki pa zelo. IIRC ima veyron 18 hkladilnih sistemov različnih tekočin, če gre katerakoli previsoko, so problemi.

EVji brez kompjuterja praktično ne morejo delat, hkrati pa je odvajanje toplote njihov glavni problem in omejitev. Bolje kot ti uspeva zadevi preprečevat pregrevanje, dlje časa bo lahko oddajala višjo moč.Ampak tole je že zelo akademsko. Model 3 se pregreva le v zelo izjemnih pogojih, npr. lovljenje rekorda prevožene razdalje v 24 urah.

Bom povedal kdaj se mi bo moja rwd pregrela.

Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ

Objavljeno: 10 Avg 2019, 23:35
Napisal/-a warpedone
Glede elektronske omejitve max. hitrosti ... zelo znan je džentelmenski dogovor mercedesa, audija in bmw, da svoje civilne limuzine že dolgo časa in še vedno omejujejo na 250 km/h.

Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ

Objavljeno: 12 Avg 2019, 07:28
Napisal/-a BogyX
Nekateri ICE majo menjalnik naštiman tako, da max moč dosežejo ravno pri max hitrosti. Takšne bi v principu na nemškem AB mogoče lahko spraznil z max močjo. Če bi ujel točno prave vetrovne razmere in točno pravo napolnjenost gum in točno pravo izrabo vseh internih kosov in točno pravo kotalno upornost asfalta, da se ves skupen upor točno izenači z max močjo točno pri hitrosti kot jo določa menjalnik. Če karkoli to od tega ne drži, avto ne bo oddajal max moč ampak nekaj malega manj.

In potem poročal o življenski dobi motorja pri takem režimu delovanja ...


načeloma se v avtoindustriji moč omejuje z odvajanjem proizvedene toplote - torej velikostjo hladilnih sistemov.
Kot sem že pisal sta pri elektro pogonih dve moči - 30s maximalne in 30 min nazivne in na to se hlajenje nastavi.
ICe se pregreva v veliko večji površini kot EV zato so tukaj rešitve precej drugačne. Načeloma lahko EV za izredno kratek čas potegne neverjetne tokove/moč a nastalo toploto odvest je druga stvar.

Problemi pri normalni uporabi so maksimalne hitrosti oziroma veliko bol realno in prej vleka prikolice v klanec.