24-urni test električnih avtomobilov
24-urni test električnih avtomobilov
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Zanimiv test.
Leaf-u ta test ni ravno pisan na kožo tako, da ga najbrš zato niso hoteli posodit. Rapidgate v naši regiji ni toliko poznan oz. kot kaže iz strani uporabnikov niti ne pride pogosto do njega.
Leaf-u ta test ni ravno pisan na kožo tako, da ga najbrš zato niso hoteli posodit. Rapidgate v naši regiji ni toliko poznan oz. kot kaže iz strani uporabnikov niti ne pride pogosto do njega.
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Škoda, da nikjer ne piše, kolikšne so bile končne povprečne porabe vseh avtomobilov. Mogoče ne najdem podatka? Omenja sicer pri Koni 15,7 kWh/100 km ampak to je trenutna poraba ponoči, ko je delovalo ogrevanje, če prav razumem. Dvomim, da bi bila pri vožnji na poligonu do 90 km/h lahko tako visoka.
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 20 Maj 2019, 15:07, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Kolikor vem ima še vedno svetovni rekord IONIQ - 2.105,6 km
https://www.youtube.com/watch?v=0nMFEsyxSEY
Škoda, da ga ni bilo zraven.
https://www.youtube.com/watch?v=0nMFEsyxSEY
Škoda, da ga ni bilo zraven.
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Hvala DGJ, točno ta posnetek sem iskal, pa ga nisem našel.
Res škoda, da niso dali zraven še Ioniqa. Bi zmešal štrene
Res škoda, da niso dali zraven še Ioniqa. Bi zmešal štrene
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Test je uporabil neprimerljive avtomobile.
Ne moreš primerjati 4 EV-je z različnimi baterijami v 24 urnem dosegu.
Relevaten podatek je samo v porabi, kjer je zmagal i3 predvsem zaradi teže.
Porabe iz članka:
I3..........13 kWh/100km
E golf....13,5 kWh/100km
Kona......15,7 kWh/100km
Zoe ........17,6 kWh/100km
Ne vem od kje vam podatek da je zmagala Kona.
Moje osebno mnenje je, da je Kona čisto povprečen ICE z veliko baterijo.
Pa še absolutno predraga je.
Ne moreš primerjati 4 EV-je z različnimi baterijami v 24 urnem dosegu.
Relevaten podatek je samo v porabi, kjer je zmagal i3 predvsem zaradi teže.
Porabe iz članka:
I3..........13 kWh/100km
E golf....13,5 kWh/100km
Kona......15,7 kWh/100km
Zoe ........17,6 kWh/100km
Ne vem od kje vam podatek da je zmagala Kona.
Moje osebno mnenje je, da je Kona čisto povprečen ICE z veliko baterijo.
Pa še absolutno predraga je.
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Amaterji, Zoe so vozili že po temi in pri 15 stopinj nižji temperaturi, potem je še pa gretje vklopil, tu res ne moreš primerjave narediti.
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Zmagala je Kona, ker so tekmovali v tem, kateri avto bo prevozil več km v 24 urah.
Mar niso vsakega vozili 24 ur, torej vsakega tudi ponoči? Zato pravim, da za Kono sploh nikjer ni podatka o povprečni porabi. Tistih 15,7 je kazala, ko se je novinar ponoči ob ogrevanju usedel vanjo in pogledal podatek o trenutni porabi. Vsaj jaz tako razumem.
Mar niso vsakega vozili 24 ur, torej vsakega tudi ponoči? Zato pravim, da za Kono sploh nikjer ni podatka o povprečni porabi. Tistih 15,7 je kazala, ko se je novinar ponoči ob ogrevanju usedel vanjo in pogledal podatek o trenutni porabi. Vsaj jaz tako razumem.
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Eni razumejo samo tisto kar jim paše.
Kona je daleč najtežji avtomobil 1800kg in je čisto normalno da ima tako porabo.
Kona je daleč najtežji avtomobil 1800kg in je čisto normalno da ima tako porabo.
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
za zoe sta 2 podatka o povprečni porabi, zgoraj si napisal podatek, ki ga je zabeležil nočni voznik...
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Nekaj malega bom že vedel iz izkušenj, ker jo pet mesecev vozim: pri 90 km/h na ravnini nima 15,7 porabo (razen sredi zime). Taka je moja izkušnja.aru12 napisal/-a:Eni razumejo samo tisto kar jim paše.
Kona je daleč najtežji avtomobil 1800kg in je čisto normalno da ima tako porabo.
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Če smo natančni jih ima KONA 1760 kg in to s 64 kWh, baterijo, KONA s 39 kWh je še lažja:-)aru12 napisal/-a:Eni razumejo samo tisto kar jim paše.
Kona je daleč najtežji avtomobil 1800kg in je čisto normalno da ima tako porabo.
Se strinjam, da je i3 odličen avto glede voznih lastnosti, a žal je zame kot športno aktivnega čisto neuporaben, kolesa so najin sopotnik in na i3 jih ne moreš dati nikamor.
Če pa bi potrebval avto le za prevoz od pisarne do fitnesa in domov, bi pa tudi sam najbrž izbral i3
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Tudi zame je I3 popolnoma neuporaben, ker je registriran zgolj za 4 osebe
Imam pa občutek, da so test izvedli s kono39, ker si upam trdit, da bi jaz s svojo v tem času naredil 1.500km
Imam pa občutek, da so test izvedli s kono39, ker si upam trdit, da bi jaz s svojo v tem času naredil 1.500km
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Glede voznih lastnosti se ne morem strinjat, avto je pri 140km/h na avtocesti nestabilen, v primerjavi s kaksnim premium sedanom.Franci napisal/-a:Če smo natančni jih ima KONA 1760 kg in to s 64 kWh, baterijo, KONA s 39 kWh je še lažja:-)aru12 napisal/-a:Eni razumejo samo tisto kar jim paše.
Kona je daleč najtežji avtomobil 1800kg in je čisto normalno da ima tako porabo.
Se strinjam, da je i3 odličen avto glede voznih lastnosti, a žal je zame kot športno aktivnega čisto neuporaben, kolesa so najin sopotnik in na i3 jih ne moreš dati nikamor.
Če pa bi potrebval avto le za prevoz od pisarne do fitnesa in domov, bi pa tudi sam najbrž izbral i3
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Predvidevam, da je to tvoje mnenje oz. občutki. Sem pa že pisal, da sem zamenjal zadnji dve gumi in sem imel občutek, da je avto skor neuporaben. Na vsakem ovinku sem mialil, da bom zletel ven. Potem sem zamenjal gume na kamperju. In evo spet se mi je zdelo, da sem na barki. Grem do vulkota pa mi pravi, da nima kaj narediti, drugo leto bo bolje. Gume so prefrišne. In res je bilo naslednje leto na obeh avtih vse OK. Kot po čudežu.
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Tocno tako, izrecno le moje subjektivno mnenje. Sem pa vozil i3 na letnih 19" ter na letnih 20", ko sem se presedel v F10 sem se ponovno pocutil varno pri 140km/h. Lahko da sta bila oba i3 pac problematicna, neki testni od AvtoAktiva cisto novi.Goran napisal/-a:Predvidevam, da je to tvoje mnenje oz. občutki. Sem pa že pisal, da sem zamenjal zadnji dve gumi in sem imel občutek, da je avto skor neuporaben. Na vsakem ovinku sem mialil, da bom zletel ven. Potem sem zamenjal gume na kamperju. In evo spet se mi je zdelo, da sem na barki. Grem do vulkota pa mi pravi, da nima kaj narediti, drugo leto bo bolje. Gume so prefrišne. In res je bilo naslednje leto na obeh avtih vse OK. Kot po čudežu.
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Sem preletel clanek v 30sec, dal search za "kW" da bi nasel s cim so jih polnili. Pa sem naletel na tale stavek, ki me je precej odbil:
Avtorji clanka ocitno ne vedo, da E-Tron na 150kW polnilnici ni nic posebnega iz stalisca polnjenja v dejansko pridobljenem dometu. Omogoca enak nivo elektromobilnosti kot ostali, ki so jih ze testirali. Kar je meni cisto OK, verjetno pa ne bo mnogim dizel fanom.
Koda: Izberi vse
Predstavljajte si, da bi test naredili z Audijevim e-tronom ali katerim od prihajajočih električnih avtov, ki omogočajo polnjenje s 150 kilovati moči
Re: 24-urni test električnih avtomobilov
Moja povprečna poraba za zadnjih 2500km je 15.6kWh/100km, pa razen na dolgih izletih ne vozim varčno.SimonZed napisal/-a: Nekaj malega bom že vedel iz izkušenj, ker jo pet mesecev vozim: pri 90 km/h na ravnini nima 15,7 porabo (razen sredi zime). Taka je moja izkušnja.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 10 Odgovori
- 50 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a alfy