matija napisal/-a:Volvo obvezno rabi elektriko ali pa ZF menjalnike ter nekaj razvoja na dinamicnih turbinah. Oz bolje da se cik prej preide na electric platforme. Lani sem vozil XC40, sem ga predcasno vrnil iz testne. Estetsko avto navdusi, infotainment podpovprecen, motor/menjalnik obup.
Cez nekaj mesecev pa XC90 D5, naj bi imel 235HP, po obcutku se je zdelo bolj 135 Avto/tank je konkreten, menjalnik in motor mu nista bila niti pod razno dorasla.
Oba pa sta imela turbo luknjo kot nemci pred 15 leti. Pa ti mirno naracunajo avto za 80k, 110k itd...
Vozil sem Kono 64, neprimerno boljse od XC40 (infotainment, motor), ampak mislim da primerjava ni na mestu ker je bila elektricna.
ej ne vem kaj si ti vozil ampak aktualnega xc90 sigurno ne
motor je 2.0 dizl 235 konjev gre odlicno ampak zaradi velikosti ni filinga hitrosti ...kot ga imas v mansem vozilu, menjalnik je cist ok ... lepo menjava , turbo luknje ni...zvok motorja je malo cudn ampak se navadis ... avto ima cez 2 toni ... z zracnim podvozjem je top .... idi peljat primerljivega x5 .... ga tezko postavis ob bok...
z svojim se od novega naredil 148 tisoc prevozenih razn servisov bremz in gum nisem delal po avtu nic ...
xc 40 je druga zgodba ampak tud ni tak slab kot pises ti ...