Avtošola in EV
Avtošola in EV
1.Ali kakšna avtošola uporablja EV za učenje vožnje ?
2. Ne vem točno koliko časa posamezni kandidat vozi, in koliko je pavze za polnjenje, ali bi šlo polnjenje med postankom, je dovolj časa ?
3. Kako bi vožnja z EV vplivala na začetnike ?
4. Verjetno bi bilo po trebno za izpit opraviti še kakšne dve uri s starodobnikom, tako kot moraš nekaj ur imeti nočne vožnje.
2. Ne vem točno koliko časa posamezni kandidat vozi, in koliko je pavze za polnjenje, ali bi šlo polnjenje med postankom, je dovolj časa ?
3. Kako bi vožnja z EV vplivala na začetnike ?
4. Verjetno bi bilo po trebno za izpit opraviti še kakšne dve uri s starodobnikom, tako kot moraš nekaj ur imeti nočne vožnje.
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275558
Re: Avtošola in EV
4. Kolikor sem seznanjen, je razlika samo v menjalniku. V kolikor opravljaš izpit (glavno vožnjo) z avtomatskim menjalnikom, dobiš zaznamek, da izpit ne velja za ročni menjalnik.
Kmalu to ne bo več pomembno, kajti menjalnik bodo imeli samo še starodobniki.
Kmalu to ne bo več pomembno, kajti menjalnik bodo imeli samo še starodobniki.
Znanje je denar
Re: Avtošola in EV
Prjatu je inštruktor in točno tako kot si napisalinstrukcije napisal/-a:4. Kolikor sem seznanjen, je razlika samo v menjalniku. V kolikor opravljaš izpit (glavno vožnjo) z avtomatskim menjalnikom, dobiš zaznamek, da izpit ne velja za ročni menjalnik.
Kmalu to ne bo več pomembno, kajti menjalnik bodo imeli samo še starodobniki.
Re: Avtošola in EV
Ne štekam zakaj bi hotu delat izpit z EV. A ni dost bolj koristno z navadnim, da se človek nauči tudi šaltat?
Re: Avtošola in EV
Sam sem delal izpit na tovornjakih, kjer je bilo potrebno med prestavami delati še z vmesnim plinom ("međugas").
Koristilo pa potem ni nikoli.
Tudi znanje v zvezi s prestavami (vsaj za OA) je vsak dan nekoliko manj aktualno...
Škodi pa res ne
Koristilo pa potem ni nikoli.
Tudi znanje v zvezi s prestavami (vsaj za OA) je vsak dan nekoliko manj aktualno...
Škodi pa res ne
Re: Avtošola in EV
"Kmalu" ne ga biksat noinstrukcije napisal/-a:4. Kolikor sem seznanjen, je razlika samo v menjalniku. V kolikor opravljaš izpit (glavno vožnjo) z avtomatskim menjalnikom, dobiš zaznamek, da izpit ne velja za ročni menjalnik.
Kmalu to ne bo več pomembno, kajti menjalnik bodo imeli samo še starodobniki.
Prvi del pa drži. Tudi če si izpit za moped delal s skuterjem ali avtomatikom je bilo to zabeleženo. Menim, da avtošola z e-avtom nebi naučila dovolj. Tudi dve uri s tako imenovanim starodobnik je občutno premalo. Dajmo mlade naučit raje kakšno stvar več. Že tako je po cestah preveč slabih voznikov.
Re: Avtošola in EV
Js bi raje obrnil. Glavnina z navadnim avtom potem pa 2 uri še z EV. Da se voznik navadi voziti tudi samo z eno nogo, se ga poduči kje se parkira in kje polni, kako se polni ter ga seznani z vsemi tehnološkimi pomagali.
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275558
Re: Avtošola in EV
Max 5 let in odštevamgiotto napisal/-a:"Kmalu" ne ga biksat noinstrukcije napisal/-a:4. Kolikor sem seznanjen, je razlika samo v menjalniku. V kolikor opravljaš izpit (glavno vožnjo) z avtomatskim menjalnikom, dobiš zaznamek, da izpit ne velja za ročni menjalnik.
Kmalu to ne bo več pomembno, kajti menjalnik bodo imeli samo še starodobniki.
Znanje je denar
Re: Avtošola in EV
Lahko se zgodi samo to, da bo treba za ročni menjalnik doplačati. Ni jih malo, ki hočejo ročnega. 5 let je precej prekratka doba.
Re: Avtošola in EV
Tudi jaz bi rekel, da je 5 let precej kratka doba, da bi se kaj takega uspelo tako hitro spremeniti. Sigurno bo več avtomatskih menjalnikov, vendar pa bodo še vedno prevladovali ročni. Če se bo kaj spremenilo, bo to šele po 10 letih, pa še takrat dvomim, da bodo prevladovali avtomatski menjalniki.
Re: Avtošola in EV
Naši, no moji otroci bodo vsi delali še s klasičnimi menjalniki. Moji vnuki pa po moje nič več.
Re: Avtošola in EV
Glede na to, da doma nimamo več vozila s klasičnim menjalnikom, bomo videli...Matej napisal/-a:Naši, no moji otroci bodo vsi delali še s klasičnimi menjalniki. Moji vnuki pa po moje nič več.
Soul EV believer
Re: Avtošola in EV
Saj tudi pri nas je samo eden od treh. Pa še ta je l.89'. S tem treniramo, da ne pridemo iz ali pa v formo .
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Avtošola in EV
S tem bi se strinjal. Najprej naj se nauci vozit z rocnim, speljevat brez kakih pomagal....giotto napisal/-a:Js bi raje obrnil. Glavnina z navadnim avtom potem pa 2 uri še z EV. Da se voznik navadi voziti tudi samo z eno nogo, se ga poduči kje se parkira in kje polni, kako se polni ter ga seznani z vsemi tehnološkimi pomagali.
Ko to gre zadovoljivo pa par ur elektricnega ali vsaj avtomatika.
Da potem ko prvic vozis avtomat ne letis skoz vetrobransko steklo.
Re: Avtošola in EV
Čez okno letijo samo štorasti. Že 20 let se za vikende presedam v ročnega in nimam nobenih težav niti jih nisem imel ko sem prvič kupil avtomatika.
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Avtošola in EV
No ja... Sam sebi se ne zdim ravno storast voznik, pa sem, ko sem po cca 400k km z rocnim menjalnikom prvic vozil avtomatika, z obema nogama stisnil bremzo, ker pac refleksno stisneds sklpoko in bremzo.Goran napisal/-a:Čez okno letijo samo štorasti. Že 20 let se za vikende presedam v ročnega in nimam nobenih težav niti jih nisem imel ko sem prvič kupil avtomatika.
Re: Avtošola in EV
Jaz pa ne poznam nikogar, ki ni po 10 letih ročnega menjalnika, z avtomatikom prvi teden pohodil bremzo z levo nogo