Kona ali Model 3

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Odgovori
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a warpedone »

V teslah ni blaga, niti 'osnovnega oblazinjenja'.

Vse trojke imajo enako notranjost aka "Premium package".
V SR+ je ti. "Partial premimum" v katerem manjkajo dodatni ojačevalec, subvofer, par zvočnikov ni priklopljenih, pa zadnji sedeži naj bi bili brez gretja.

Doplačat je možno le za bele sedeže, ki so v principu iz enakega materiajal, ki pa je po poročanjih na otip rahlo nežnejši. Ampak tut črn je že fejst mehak.

Iz nekega razloga sm si omislil 'vložke' za sedeže: https://www.aliexpress.com/item/3300517 ... 4c4dqCkySu
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Meni je tudi top kombinacija alcantara z usnjem. To imam sedaj v MB. Se bom moral odvadit.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2715

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

edi-b napisal/-a:V koni 64 z manj opreme je blago, samo moje je temno in se na soncu tudi precej segreje
Je razlika ali se samo precej segreje, to poznam, ali se na njem skoraj opečeš (primer usnje! Tudi svetlo.)
edi-b
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Jaz mislim, da je primerjava Kone in Tesle povsem nerelevantna.
Kot bi primerjal Porsheja z recimo Renault capturjem.
Vsi primerjate baterijo in opremo - vozne lastnosti pa so povsem nepomebne.
Kot sem že enkrat napisal je dinamična vožnja z Kono nevarna, ker podvozje
ni kos teži avtomobila.Tudi zavore in zavorna pot je najslabša med EV- ji (ADAC TEST)
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Saj nismo dirkači. Ali pač? Je treba vozit po omejitvah. In zato ne rabiš porša.

Cestna infrastruktura omogoča varno vožnjo v mokrem vozišču neglede na to s katerim homologiranim vozilom voziš. V vsakem primeru pa si dolžan prilagoditi vožnjo razmeram na cesti.

In ja najpomembnejši je doseg in oprema. Proizvajalec pa s testi in homologacijskim postopkom dokaže da je vozilo varno za splošno uporabo.

Kar se tiče zavorne poti pa je res. Ko jo dobim obljubim da bom vozil po omejitvah.
edi-b, CRF
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Veliko enoprostorcev in suv vozil in bil pri koni ev zelo presenečen ali pa tudi ne toliko da ni takorekoč skoraj nič nagibanja, kot po tirih, sicer s 400kg baterijo in tako niskim in razporejenim težiščem normalno, podvozje oz. karesorija je ojačana, 2cm je višje od tal, sprobal tudi vožnjo po makadamu in zelo grdi cesti, zavore so boljše oz. diski večji kot pri ice, za dinamično vožnjo vrh glave, z original gumami ne bi pretiraval, s kakšnim vrhunskimi bi se dalo sprobati kaj zmore, samo divjanje pa v živem prometu nima kaj iskati, sploh ne z 200, 300 in 400 konjički, ob tem navoru... To se dela v kontroliranih okoljih, dirkališčih, večkrat sprobal na relijih.
Varna vožnja je kljub vsem sistemom še vedno najbolj odvisna od voznika, itak si lahko tudi rally voznik pa ti nič ne rabi ko ti pijanček v nepreglednem ovinku pripelje po levi, lahko tudi zaspi, ali motorist 200 prehiteva ali nasproti, preko fizike ne gre, ni važno kaj voziš.
Bi itak morali posebno temo odpreti za varnost na cesti, ker če EVjaši ne bomo zged v prometu, potem nismo nič naredili, po drugi strani pa gre večina z EV na precej močnejše avte in bo pokalo. Je kdo od nas da ga ni vsaj na začetku malo potegnilo, upam da ne preveč in da traja, in to moramo imeti v glavi in se kontrolirati, če bomo vozili varno, tudi dinamično z veliko rezerve in predvidevanja, bomo tudi ogromno, naredili za popuralizacijo EV, pa srečno vožnjo. Ja opozorilo za nalet sem nastavil na najbolj zgodnje in me ne moti ko piska.
Glede primerjave z M3 mi je pa res že smešna
CRF, Dzun Tao
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Nehajte spet pretiravat z divjaki.
Tista o nagibanju je malo bosa.
Jaz sem govoril o dinamični vožnji in sem pač navajen drugih standardov kvalitete same vožnje,
kot nekateri tukaj.
Saj tudi vseskozi udrihate po nemških jajcih pa nimamo nobenih problemov z kvaliteto
materialov v kabini, rjavenjem, polnjenjem, škripanjem zavor, pokanjem v podvozju, motornimi ležaji itd.
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Jaz mam sedaj MB GLE, pa sem bil do 110k že 4x na servisih zaradi klinčeve elektronike. Tudi to je samo še štanc.

Komaj čakam da se losam tega smrduha.
matija, DGJ
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Aja. Pa zelo ponosno povem da bom šel na kono
Vodokotlic, Dzun Tao, Matej, matija, instrukcije, DGJ
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Zgleda, da imaš zelo slabega serviserja.
Imel sem AUDI A4 1.9 tdi, sedaj ga ima 1sin kot 2 avto, 420.000 km, 20 let star brez rje, dela kot urca.
Audi A4 2,0 tdi quatro, 2011 letnik, 320.000 km, 2 sin, BP
20 let star AUDI se pelje bolje kot Kona.
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Pooblaščen serviser. Je garancija. Je pa bla vsakič druga pizdarija. Za isto sranje so S klase vozil na popravila.

Pa ne mi o 20 let starih garah.
matija
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a edi-b »

aru12 napisal/-a:Tista o nagibanju je malo bosa.
Jaz sem govoril o dinamični vožnji in sem pač navajen drugih standardov kvalitete same vožnje,
kot nekateri tukaj.
Saj tudi vseskozi udrihate po nemških jajcih pa nimamo nobenih problemov z kvaliteto
materialov v kabini, rjavenjem, polnjenjem, škripanjem zavor, pokanjem v podvozju, motornimi ležaji itd.
Za nagibanje so možnosti ali nisi vozil Kone Ev ali pa nisi vozil ICE suve ali oboje da bi videl primerjavo in sprobal.
Nemških avtov sem se zares v 32 letih zares naužil, niso jajca, verjetno so boljša od povprečja ali celo nasploh kar se najbolj vidi pri službenih, ko en avto vozi več 10 ljudi in tudi zelo različno. Je pa res, da okvar kolikor hočeš, sonda, turbo polnilnik, bosch pumpa, "poceni" taveči in nasploh servisi, če ne bi bilo konkurence, bi še vedno prodajali dodatno opremo kasetar po jurja, da ne govorimo o dpf, zadnji trije arijci so mi prej kot v 10 letih vidno rjaveli, je pa res, da se vozim kar nekaj tudi po cestah in poteh, po katerih se z M3 ne bi mogel, sploh pa ne dinamično.
pa saj vsi poznamo te zadeve, pa ne velja samo za nemce.
Sem vesel, da znaš oceniti vozniške sposobnosti in navade posameznikov ali kar vseh na daljavo, še enkrat želim srečno dinamično vožnjo drugih standardov.
Po 10.000 km še nič od naštetega, upam da bo tako še vsaj 390.000km, sicer pa ima 5 letno splošno garancijo brez omejitev km.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a matija »

warpedone, CRF, Dzun Tao
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Kakšen pa je občutek sedeti na tej plastiki oz. materialu v vročini? Saj meni tudi pravo usnje ne nudi blazne kvalitete sedenja v vročini, da ne bo nesporazuma.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5309
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6170
4038

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Tesle nisem vozil po vročini in ne morem nič rečt, v Koni so sedeži tudi v vročini ok (pol usnje in blago, imam svetlo notranjost). Ob nakupu sem si želel ventilacijo sedežev ampak, ker sem vzel iz kvote prednaročenih, tega ni bilo. Sedaj po enem poletju ugotavljam, da te potrebe nimam več, je čisto ok. Moteča je le nekoliko klima, če si občutljive sorte, ker konkretno piha in jo moraš nastavit ročno na minimum, kar pa je več ali manj problem vseh proizvajalcev (vsaj moja žena še v nobenem avtu ni bila zadovoljna).
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a matija »

Marko007 napisal/-a:Kakšen pa je občutek sedeti na tej plastiki oz. materialu v vročini? Saj meni tudi pravo usnje ne nudi blazne kvalitete sedenja v vročini, da ne bo nesporazuma.
Glede vrocine tezko komentiram, lahko pa udobje. Boljse kot v bmw3 e90, bmw5 f10 in bmw2 f45 — vsi z usnjem. A le trojka s pravim iz IUV Vrhnika, vse novejse je ze slabse.

Kar se vrocine tice v Model3 je stvar enostavna, pre-condition ki klimatizira vozilo, ko se vsedes vanj sedezi niso nic kaj vroci, saj hladen zrak pada na sedeze. Tudi trenuten 225xe me ne pricaka z vrocimi sedezi, je pa usnje beige (svetlo), kar malenkost pomaga, ceprav klima vedno naredi svoje.

Bolj bo problem obraba, kot pri vsakem materialu, bodisi sintenticnem bodisi zivalskem.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Trojka ma avtomatski overheat protection dokler je SOC na 20%:

https://youtu.be/ghaWfgKiLDg
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
607

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a context »

warpedone napisal/-a:Trojka ma avtomatski overheat protection dokler je SOC na 20%:

https://youtu.be/ghaWfgKiLDg
Žal samo z sentry mode OFF, tako da moraš odločit kaj bi imel raje
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a matija »

Cabin Overheat Protection drzi temperaturo pod 40°C, gre res le za "overheat protection". Kar ni nek pojem hladnosti, ne za kabino in verjetno tudi ne za usnje Uporabis dog-mode, kjer lahko stvar nastavis na normalne temperature za ljudi.
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
607

Re: Kona ali Model 3

Odgovor Napisal/-a context »

Lahko tudi samo 'keep climate on', je isto kot dog mode, samo tistega obvestila ni na displayu
CRF, warpedone, talker2, matija
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Splošne debate o EV”