Kona ali Model 3
Re: Kona ali Model 3
V teslah ni blaga, niti 'osnovnega oblazinjenja'.
Vse trojke imajo enako notranjost aka "Premium package".
V SR+ je ti. "Partial premimum" v katerem manjkajo dodatni ojačevalec, subvofer, par zvočnikov ni priklopljenih, pa zadnji sedeži naj bi bili brez gretja.
Doplačat je možno le za bele sedeže, ki so v principu iz enakega materiajal, ki pa je po poročanjih na otip rahlo nežnejši. Ampak tut črn je že fejst mehak.
Iz nekega razloga sm si omislil 'vložke' za sedeže: https://www.aliexpress.com/item/3300517 ... 4c4dqCkySu
Vse trojke imajo enako notranjost aka "Premium package".
V SR+ je ti. "Partial premimum" v katerem manjkajo dodatni ojačevalec, subvofer, par zvočnikov ni priklopljenih, pa zadnji sedeži naj bi bili brez gretja.
Doplačat je možno le za bele sedeže, ki so v principu iz enakega materiajal, ki pa je po poročanjih na otip rahlo nežnejši. Ampak tut črn je že fejst mehak.
Iz nekega razloga sm si omislil 'vložke' za sedeže: https://www.aliexpress.com/item/3300517 ... 4c4dqCkySu
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kona ali Model 3
Meni je tudi top kombinacija alcantara z usnjem. To imam sedaj v MB. Se bom moral odvadit.
Re: Kona ali Model 3
Je razlika ali se samo precej segreje, to poznam, ali se na njem skoraj opečeš (primer usnje! Tudi svetlo.)edi-b napisal/-a:V koni 64 z manj opreme je blago, samo moje je temno in se na soncu tudi precej segreje
Re: Kona ali Model 3
Jaz mislim, da je primerjava Kone in Tesle povsem nerelevantna.
Kot bi primerjal Porsheja z recimo Renault capturjem.
Vsi primerjate baterijo in opremo - vozne lastnosti pa so povsem nepomebne.
Kot sem že enkrat napisal je dinamična vožnja z Kono nevarna, ker podvozje
ni kos teži avtomobila.Tudi zavore in zavorna pot je najslabša med EV- ji (ADAC TEST)
Kot bi primerjal Porsheja z recimo Renault capturjem.
Vsi primerjate baterijo in opremo - vozne lastnosti pa so povsem nepomebne.
Kot sem že enkrat napisal je dinamična vožnja z Kono nevarna, ker podvozje
ni kos teži avtomobila.Tudi zavore in zavorna pot je najslabša med EV- ji (ADAC TEST)
Re: Kona ali Model 3
Saj nismo dirkači. Ali pač? Je treba vozit po omejitvah. In zato ne rabiš porša.
Cestna infrastruktura omogoča varno vožnjo v mokrem vozišču neglede na to s katerim homologiranim vozilom voziš. V vsakem primeru pa si dolžan prilagoditi vožnjo razmeram na cesti.
In ja najpomembnejši je doseg in oprema. Proizvajalec pa s testi in homologacijskim postopkom dokaže da je vozilo varno za splošno uporabo.
Kar se tiče zavorne poti pa je res. Ko jo dobim obljubim da bom vozil po omejitvah.
Cestna infrastruktura omogoča varno vožnjo v mokrem vozišču neglede na to s katerim homologiranim vozilom voziš. V vsakem primeru pa si dolžan prilagoditi vožnjo razmeram na cesti.
In ja najpomembnejši je doseg in oprema. Proizvajalec pa s testi in homologacijskim postopkom dokaže da je vozilo varno za splošno uporabo.
Kar se tiče zavorne poti pa je res. Ko jo dobim obljubim da bom vozil po omejitvah.
Re: Kona ali Model 3
Veliko enoprostorcev in suv vozil in bil pri koni ev zelo presenečen ali pa tudi ne toliko da ni takorekoč skoraj nič nagibanja, kot po tirih, sicer s 400kg baterijo in tako niskim in razporejenim težiščem normalno, podvozje oz. karesorija je ojačana, 2cm je višje od tal, sprobal tudi vožnjo po makadamu in zelo grdi cesti, zavore so boljše oz. diski večji kot pri ice, za dinamično vožnjo vrh glave, z original gumami ne bi pretiraval, s kakšnim vrhunskimi bi se dalo sprobati kaj zmore, samo divjanje pa v živem prometu nima kaj iskati, sploh ne z 200, 300 in 400 konjički, ob tem navoru... To se dela v kontroliranih okoljih, dirkališčih, večkrat sprobal na relijih.
Varna vožnja je kljub vsem sistemom še vedno najbolj odvisna od voznika, itak si lahko tudi rally voznik pa ti nič ne rabi ko ti pijanček v nepreglednem ovinku pripelje po levi, lahko tudi zaspi, ali motorist 200 prehiteva ali nasproti, preko fizike ne gre, ni važno kaj voziš.
Bi itak morali posebno temo odpreti za varnost na cesti, ker če EVjaši ne bomo zged v prometu, potem nismo nič naredili, po drugi strani pa gre večina z EV na precej močnejše avte in bo pokalo. Je kdo od nas da ga ni vsaj na začetku malo potegnilo, upam da ne preveč in da traja, in to moramo imeti v glavi in se kontrolirati, če bomo vozili varno, tudi dinamično z veliko rezerve in predvidevanja, bomo tudi ogromno, naredili za popuralizacijo EV, pa srečno vožnjo. Ja opozorilo za nalet sem nastavil na najbolj zgodnje in me ne moti ko piska.
Glede primerjave z M3 mi je pa res že smešna
Varna vožnja je kljub vsem sistemom še vedno najbolj odvisna od voznika, itak si lahko tudi rally voznik pa ti nič ne rabi ko ti pijanček v nepreglednem ovinku pripelje po levi, lahko tudi zaspi, ali motorist 200 prehiteva ali nasproti, preko fizike ne gre, ni važno kaj voziš.
Bi itak morali posebno temo odpreti za varnost na cesti, ker če EVjaši ne bomo zged v prometu, potem nismo nič naredili, po drugi strani pa gre večina z EV na precej močnejše avte in bo pokalo. Je kdo od nas da ga ni vsaj na začetku malo potegnilo, upam da ne preveč in da traja, in to moramo imeti v glavi in se kontrolirati, če bomo vozili varno, tudi dinamično z veliko rezerve in predvidevanja, bomo tudi ogromno, naredili za popuralizacijo EV, pa srečno vožnjo. Ja opozorilo za nalet sem nastavil na najbolj zgodnje in me ne moti ko piska.
Glede primerjave z M3 mi je pa res že smešna
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona ali Model 3
Nehajte spet pretiravat z divjaki.
Tista o nagibanju je malo bosa.
Jaz sem govoril o dinamični vožnji in sem pač navajen drugih standardov kvalitete same vožnje,
kot nekateri tukaj.
Saj tudi vseskozi udrihate po nemških jajcih pa nimamo nobenih problemov z kvaliteto
materialov v kabini, rjavenjem, polnjenjem, škripanjem zavor, pokanjem v podvozju, motornimi ležaji itd.
Tista o nagibanju je malo bosa.
Jaz sem govoril o dinamični vožnji in sem pač navajen drugih standardov kvalitete same vožnje,
kot nekateri tukaj.
Saj tudi vseskozi udrihate po nemških jajcih pa nimamo nobenih problemov z kvaliteto
materialov v kabini, rjavenjem, polnjenjem, škripanjem zavor, pokanjem v podvozju, motornimi ležaji itd.
Re: Kona ali Model 3
Jaz mam sedaj MB GLE, pa sem bil do 110k že 4x na servisih zaradi klinčeve elektronike. Tudi to je samo še štanc.
Komaj čakam da se losam tega smrduha.
Komaj čakam da se losam tega smrduha.
Re: Kona ali Model 3
Aja. Pa zelo ponosno povem da bom šel na kono
Re: Kona ali Model 3
Zgleda, da imaš zelo slabega serviserja.
Imel sem AUDI A4 1.9 tdi, sedaj ga ima 1sin kot 2 avto, 420.000 km, 20 let star brez rje, dela kot urca.
Audi A4 2,0 tdi quatro, 2011 letnik, 320.000 km, 2 sin, BP
20 let star AUDI se pelje bolje kot Kona.
Imel sem AUDI A4 1.9 tdi, sedaj ga ima 1sin kot 2 avto, 420.000 km, 20 let star brez rje, dela kot urca.
Audi A4 2,0 tdi quatro, 2011 letnik, 320.000 km, 2 sin, BP
20 let star AUDI se pelje bolje kot Kona.
Re: Kona ali Model 3
Pooblaščen serviser. Je garancija. Je pa bla vsakič druga pizdarija. Za isto sranje so S klase vozil na popravila.
Pa ne mi o 20 let starih garah.
Pa ne mi o 20 let starih garah.
Re: Kona ali Model 3
Za nagibanje so možnosti ali nisi vozil Kone Ev ali pa nisi vozil ICE suve ali oboje da bi videl primerjavo in sprobal.aru12 napisal/-a:Tista o nagibanju je malo bosa.
Jaz sem govoril o dinamični vožnji in sem pač navajen drugih standardov kvalitete same vožnje,
kot nekateri tukaj.
Saj tudi vseskozi udrihate po nemških jajcih pa nimamo nobenih problemov z kvaliteto
materialov v kabini, rjavenjem, polnjenjem, škripanjem zavor, pokanjem v podvozju, motornimi ležaji itd.
Nemških avtov sem se zares v 32 letih zares naužil, niso jajca, verjetno so boljša od povprečja ali celo nasploh kar se najbolj vidi pri službenih, ko en avto vozi več 10 ljudi in tudi zelo različno. Je pa res, da okvar kolikor hočeš, sonda, turbo polnilnik, bosch pumpa, "poceni" taveči in nasploh servisi, če ne bi bilo konkurence, bi še vedno prodajali dodatno opremo kasetar po jurja, da ne govorimo o dpf, zadnji trije arijci so mi prej kot v 10 letih vidno rjaveli, je pa res, da se vozim kar nekaj tudi po cestah in poteh, po katerih se z M3 ne bi mogel, sploh pa ne dinamično.
pa saj vsi poznamo te zadeve, pa ne velja samo za nemce.
Sem vesel, da znaš oceniti vozniške sposobnosti in navade posameznikov ali kar vseh na daljavo, še enkrat želim srečno dinamično vožnjo drugih standardov.
Po 10.000 km še nič od naštetega, upam da bo tako še vsaj 390.000km, sicer pa ima 5 letno splošno garancijo brez omejitev km.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona ali Model 3
Mi o vuku... Model3 je sedaj v celoti brez usnja zivalskega izvora:
https://twitter.com/tesla/status/116790 ... 75520?s=21
https://electrek.co/2019/08/31/tesla-mo ... ore-101803
https://twitter.com/tesla/status/116790 ... 75520?s=21
https://electrek.co/2019/08/31/tesla-mo ... ore-101803
Re: Kona ali Model 3
Kakšen pa je občutek sedeti na tej plastiki oz. materialu v vročini? Saj meni tudi pravo usnje ne nudi blazne kvalitete sedenja v vročini, da ne bo nesporazuma.
Re: Kona ali Model 3
Tesle nisem vozil po vročini in ne morem nič rečt, v Koni so sedeži tudi v vročini ok (pol usnje in blago, imam svetlo notranjost). Ob nakupu sem si želel ventilacijo sedežev ampak, ker sem vzel iz kvote prednaročenih, tega ni bilo. Sedaj po enem poletju ugotavljam, da te potrebe nimam več, je čisto ok. Moteča je le nekoliko klima, če si občutljive sorte, ker konkretno piha in jo moraš nastavit ročno na minimum, kar pa je več ali manj problem vseh proizvajalcev (vsaj moja žena še v nobenem avtu ni bila zadovoljna).
Re: Kona ali Model 3
Glede vrocine tezko komentiram, lahko pa udobje. Boljse kot v bmw3 e90, bmw5 f10 in bmw2 f45 — vsi z usnjem. A le trojka s pravim iz IUV Vrhnika, vse novejse je ze slabse.Marko007 napisal/-a:Kakšen pa je občutek sedeti na tej plastiki oz. materialu v vročini? Saj meni tudi pravo usnje ne nudi blazne kvalitete sedenja v vročini, da ne bo nesporazuma.
Kar se vrocine tice v Model3 je stvar enostavna, pre-condition ki klimatizira vozilo, ko se vsedes vanj sedezi niso nic kaj vroci, saj hladen zrak pada na sedeze. Tudi trenuten 225xe me ne pricaka z vrocimi sedezi, je pa usnje beige (svetlo), kar malenkost pomaga, ceprav klima vedno naredi svoje.
Bolj bo problem obraba, kot pri vsakem materialu, bodisi sintenticnem bodisi zivalskem.
Re: Kona ali Model 3
Žal samo z sentry mode OFF, tako da moraš odločit kaj bi imel rajewarpedone napisal/-a:Trojka ma avtomatski overheat protection dokler je SOC na 20%:
https://youtu.be/ghaWfgKiLDg
Re: Kona ali Model 3
Cabin Overheat Protection drzi temperaturo pod 40°C, gre res le za "overheat protection". Kar ni nek pojem hladnosti, ne za kabino in verjetno tudi ne za usnje Uporabis dog-mode, kjer lahko stvar nastavis na normalne temperature za ljudi.
Re: Kona ali Model 3
Lahko tudi samo 'keep climate on', je isto kot dog mode, samo tistega obvestila ni na displayu
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek