Pa ne samo te študije, ki obravnavajo zgolj delovanje ICE motorja na cesti... Jaz nisem še nikjer zasledil študij, ki bi upoštevale vpliv na okolje tudi s strani motornega olja in olja za menjalnike, izrabljenih filtrov in zaoljenih odpadkov iz delavnic? Dejansko pa tudi za tem stoji močna industrija, ki se bo morala precej redefinirati, zato nima interesa po preobrazbi mobilnosti in precej sofinancira take in drugačne študije.matija napisal/-a:...Kako glasne pa so studije o tem? ...
Študije ne upoštevajo, da nekateri malo bolj ali manj zdelani motorji pokurijo več kot liter olja na 1000 km; produkt tega zgorevanja pa niso samo molekulce CO2 in H2O, ampak še kaj precej težjega...
In koliko izrabljenega motornega olja se dejansko nadzorovano zbere in ekološko odstrani?
Prodaja ga vsak Lidl ali Hofer, menja ga "Francelj pod kozolcem", kam pa da starega? Skuri ga v svoji peči na olje pozimi, zlije v kanal, z njim premaže staro ograjo ali malo razredči za gorivo v sosedovem starem Zetorju... In kam odloži star filter? Pa zamaščene cunje, s katerimi je očistil "kraj zločina"?
Bodimo si iskreni, da veliko ljudi še ni tako osveščenih, da bi rabljeno motorno olje vračali na črpalke... In da je ekološka slika ICE-ja vsakim dnem uporabe in obrabe bistveno bolj umazana, kot jo prikazujejo študije... Na drugi strani pa bodo EVji, ko so enkrat na cesti, z vsakim dnem bolj čisti, če bomo mi poskrbeli za čistejše vire elektrike. Tudi elektrika iz novega bloka v Šoštanju je po moje precej čistejša, kot pa star dizelaš s pobranimi batnimi obročki in prepihanimi šobami na cesti...