E-Cannonball
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391673
E-Cannonball
Pozdravljeni vsi!
Danes poteka v Nemčiji tekmovanje E-Cannonball med Hamburgom in Münchnom. Na pot so se podali z različnimi E-avtomobili. Voznik, ki ga spremljam že dlje časa na njegovem YT - kanalu, je tudi v dirki. Z Kono najbolj znanega prodajalca el. avtomobilov v Nemčiji - Auto Sangl, iz Landsberga!
Javlja se v živo s s svojega kanala: https://www.youtube.com/channel/UC7uzeZ ... jX1cN4L5ig
Še dodatne povezave:https://e-cannonball.de, https://e-cannonball.de/start-und-zielort/
Pa še celotno traso oz. vse udeležence je moč spremljati na tej povezavi:http://glympse.com/!E_cannonball
LP
Danes poteka v Nemčiji tekmovanje E-Cannonball med Hamburgom in Münchnom. Na pot so se podali z različnimi E-avtomobili. Voznik, ki ga spremljam že dlje časa na njegovem YT - kanalu, je tudi v dirki. Z Kono najbolj znanega prodajalca el. avtomobilov v Nemčiji - Auto Sangl, iz Landsberga!
Javlja se v živo s s svojega kanala: https://www.youtube.com/channel/UC7uzeZ ... jX1cN4L5ig
Še dodatne povezave:https://e-cannonball.de, https://e-cannonball.de/start-und-zielort/
Pa še celotno traso oz. vse udeležence je moč spremljati na tej povezavi:http://glympse.com/!E_cannonball
LP
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391673
E-Cannonball
E-Cannonball je končan. Povzetek je takšen, da je zmagala ekipa s Teslo Model 3. Na prvih mestih so bili vsi s Teslami, potem pa je bila Kona. Prevozili so približno 840 km. Pri tem polnili 3x. Stefan, Avstrijec, ki je sodeloval je rekel, da se lahko Kona brez težav kosa s Teslami. Odločilna je bila seveda mreža polnilnic in seveda, da imajo Tesle toliko večjo kapaciteto baterije. Pravi tudi, da Teslina navigacija prikazuje vse živo: koliko je prostih mest na naslednji polnilnici, koliko je višinskih metrov itd... Tega Hyundai seveda nima.
Če si boste ogledali njegove posnetke, boste videli, da je polnil z močjo med 68kW - 74kW (peak). V glavnem Kona je zakon.
Povzetek v nemščini:
https://www.youtube.com/watch?v=5MSs5bR5_UU
LP
Če si boste ogledali njegove posnetke, boste videli, da je polnil z močjo med 68kW - 74kW (peak). V glavnem Kona je zakon.
Povzetek v nemščini:
https://www.youtube.com/watch?v=5MSs5bR5_UU
LP
Re: E-Cannonball
Bi bilo zanimivo videt kakšna bi bila razlika če bi bile Tesle že "power limited" na 90kW.
Re: E-Cannonball
Afaik na 30min polnjenju za par minut, manj kot 5. Ker da dobis tistih 117kW moras bit v sweet spotu, ne prenizek SoC in ne bistveno nad 50%.CRF napisal/-a:Bi bilo zanimivo videt kakšna bi bila razlika če bi bile Tesle že "power limited" na 90kW.
Zato so mi fascinantne izjave VAG koncerna glede “pricakovanih” hitrosti polnjenja. Vse kar imajo zdaj na cesti polni z 38kW
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391673
E-Cannonball 2019
Pozdravljeni,
tudi letos je minuli vikend potekal v Nemčiji E-Cannonball, "tekmovanje" oz. kot so ga poimenovali organizatorji "primerjalna vožnja porabe električnih vozil." To seveda z namenom, da bi se izognili nevšečnostim s policijo - kdor je gledal filme Cannonball, ve o čem govorim.
Start je bil na otoku Mainau, na Bodenskem jezeru, cilj pa v Berlinu. Trasa je bila dolga ok. 790 kilometrov. Vsi so uživali sto na uro in se v živo javljali s trase. Zelo zanimivo...
Zmagala je pričakovano ekipa s Teslo M3, ki je za pot potrebovala 8 ur in 32 minut. Zelo pozitivno je presenetila ekipa z Ioniqom, ki je prispela v cilj "le" eno uro kasneje.
Skupaj je bilo ok. 60 ekip z različnimi EV-ji. Med njimi je bila tudi ekipa (zastopal jo je en voznik) Das Boot s predelano 30 let staro Toyoto Landcruiser, ki je v cilj pripeljal po 19 urah.
Kar mi je bilo zanimivo tudi, je to, da je Jaguar I-Pace prišel na cilj med zadnjimi.
Tisti, ki ga zanima, si lahko ogleda tabelo rezultatov na povezavi spodaj.
https://mikenr1.bplaced.net/ecb-wp/vorl ... dergebnis/
tudi letos je minuli vikend potekal v Nemčiji E-Cannonball, "tekmovanje" oz. kot so ga poimenovali organizatorji "primerjalna vožnja porabe električnih vozil." To seveda z namenom, da bi se izognili nevšečnostim s policijo - kdor je gledal filme Cannonball, ve o čem govorim.
Start je bil na otoku Mainau, na Bodenskem jezeru, cilj pa v Berlinu. Trasa je bila dolga ok. 790 kilometrov. Vsi so uživali sto na uro in se v živo javljali s trase. Zelo zanimivo...
Zmagala je pričakovano ekipa s Teslo M3, ki je za pot potrebovala 8 ur in 32 minut. Zelo pozitivno je presenetila ekipa z Ioniqom, ki je prispela v cilj "le" eno uro kasneje.
Skupaj je bilo ok. 60 ekip z različnimi EV-ji. Med njimi je bila tudi ekipa (zastopal jo je en voznik) Das Boot s predelano 30 let staro Toyoto Landcruiser, ki je v cilj pripeljal po 19 urah.
Kar mi je bilo zanimivo tudi, je to, da je Jaguar I-Pace prišel na cilj med zadnjimi.
Tisti, ki ga zanima, si lahko ogleda tabelo rezultatov na povezavi spodaj.
https://mikenr1.bplaced.net/ecb-wp/vorl ... dergebnis/
Re: E-Cannonball
Hehe, Kona na drugem mestu
Je pa res treba vzet z rezervo, ker zadnji Model 3 je prispel 6 ur za prvim.
Je pa res treba vzet z rezervo, ker zadnji Model 3 je prispel 6 ur za prvim.
Re: E-Cannonball
Jah, če maš prehlajen mehur, to nekak ni problem avta ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391673
Re: E-Cannonball
Seveda je ta primerjalna vožnja predvsem namenjena promociji EV-jev in dokazovanju, da el. avtomobili niso več bavbav in da 1000 kilometrsko pot prepelješ v podobnem času, kot ICE.
Ko sem spremljal na koncu, kako so se ekipe pripravljale, je bilo jasno, da so se nekateri resnično v detajle poglobili v taktiko. Bili so trije razredi, v katere so tekmovalce razporedili, glede na velikost baterije. Da ne bi bilo vse tako enostavno, so npr.: tisti z baterijami do 30kWh morali imeti na startu 100%, na cilju pa 5%,
- baterije do 49,9 start 90%, na cilju 10%,,
- baterije do 69,9kWh start 80%, cilj 30%,
- baterije do 79,9kWh start 70%, cilj 40%,
- baterije do 89,9kWh start 60%, cilj 50%,
in baterije nad 90 kWh start 50% in cilj 50%,
tako, da je bilo treba tudi to upoštevat. Zmagovalci so imeli 4 člane ekipe in vsak je imel svojo nalogo. Teslo o kateri pišeš CRF, pa je vozil voznik sam in povrhu je še Nizozemec - vseeno se ni v tujini tako enostavno znajti, kot doma.
Ko sem spremljal na koncu, kako so se ekipe pripravljale, je bilo jasno, da so se nekateri resnično v detajle poglobili v taktiko. Bili so trije razredi, v katere so tekmovalce razporedili, glede na velikost baterije. Da ne bi bilo vse tako enostavno, so npr.: tisti z baterijami do 30kWh morali imeti na startu 100%, na cilju pa 5%,
- baterije do 49,9 start 90%, na cilju 10%,,
- baterije do 69,9kWh start 80%, cilj 30%,
- baterije do 79,9kWh start 70%, cilj 40%,
- baterije do 89,9kWh start 60%, cilj 50%,
in baterije nad 90 kWh start 50% in cilj 50%,
tako, da je bilo treba tudi to upoštevat. Zmagovalci so imeli 4 člane ekipe in vsak je imel svojo nalogo. Teslo o kateri pišeš CRF, pa je vozil voznik sam in povrhu je še Nizozemec - vseeno se ni v tujini tako enostavno znajti, kot doma.
Re: E-Cannonball
Tole je direktna kastracija boljših EV, da slabši izpadejo relativno manj mizerno.- baterije do 49,9 start 90%, na cilju 10%,,
- baterije do 69,9kWh start 80%, cilj 30%,
- baterije do 79,9kWh start 70%, cilj 40%,
- baterije do 89,9kWh start 60%, cilj 50%,
in baterije nad 90 kWh start 50% in cilj 50%,
Vemo kdo dela boljše, kdo pa slabše...
Model S z 600km dosega, je moral štartat z le 300km dosega, in na cilju imet še vedno 300km zaloge.
eGolf, i3, leaf so štartal z istimi 300km dosega (90%), na colju pa jim je bilo dovoljeno met le 30km zaloge.
Točno isto kot da bi Bolt moral laufat v svinčenih copatih, samo zato ker je pač boljši.
Politika seže daleč.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391673
Re: E-Cannonball
Meni osebno je najbolj pomembna informacija ta, da lahko 800 km prevoziš v osmih urah in pol in to z električnim avtomobilom. Tesla M3 je zmagala in to potrjuje, da je trenutno najboljši EV na tržišču. To je tudi skupni zaključek vseh udeležencev. TESLA RULES!!!
Re: E-Cannonball
Tako kot je bil show TopGearov test Roadsterja pred 10 leti?CRF napisal/-a:To je "Show", ne tekmovanje ali dokazovanje.
Mogoče stvari jemljem preveč resno ampak vsako pizdarijo je možno opravičit kot 'show'.
Napačni zaključki v glavah nepoučenih so vseeno realnost.
In cilj.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: E-Cannonball
No, tukaj je eden mojih primerov, ki to potrjuje.EV+PV entuziast napisal/-a:Meni osebno je najbolj pomembna informacija ta, da lahko 800 km prevoziš v osmih urah in pol in to z električnim avtomobilom. Tesla M3 je zmagala in to potrjuje, da je trenutno najboljši EV na tržišču. To je tudi skupni zaključek vseh udeležencev. TESLA RULES!!!
Tesla S100D, relacija Berlin - Ljubljana via Passau - Maribor, 1120 kilometrov, start ob 16.00, na cilju ob 03.45, skupen čas potovanja 11 ur in 45 minut, vključno s 3 postanki na SC, kombiniranimi s pavzami za prehranjevanje in lulanje.
Ker podobno pot prevozim večkrat letno, sem preveril svoje prejšnje poti v Google Timeline... In ugotovil, da z dizlom nisem bil nič kaj bistveno hitrejši. Udobje v vožnji pa... Neprecenljivo
To je to
No, res pa sam sebi ne postavljam čudnih pravil in sem startal z 90% in domov prišel s 7% ...
In še...
Ne glede na superiornost avta in baterije, brez odličnega in vedno in povsod delujočega omrežja Tesla Superchargerjev to ne bi bilo mogoče. Zato pa je potovanje proti vzhodu zaenkrat še bistveno težje.
Re: E-Cannonball
In prav zaradi Teslinih SC je ta znamka v veliki prednosti. Ostali bodo še nekaj časa capljali za njo.