In zakaj bi ga tiščal? Omejitev na AC znaša 130km/h. Šparajo tisti, ki vozijo za šleperji. Večja hitrost od 130 km/h pa je objestnost in tudi prekršek.
Škoda Enyaq
Re: Škoda Enyaq
Re: Škoda Enyaq
No pol si ga pa špral... mal protislovij v tvojih zapisih. Nisi ga šparal in poraba 19kWh, sedaj pišeš da zakaj bi vozil hitreje.... Ja zato da vidiš kolk porab, a ne, vsaj pri testu! Torej če bi ga stisnil kot se zagre, proba tudi nebi bila 19kWh to vsi vemo.
Torej napiši pri normalni vožnji je bila poraba 19 ne pa " ga nisem šparal" , če ga nisi šparal, si ga tiščal..
Tudi če boš naredil neko relacijo s tem dotičnim avtom okoli 130 km/h bo več kot 19kWh.
Polde Polde, a ti se zmeraj držiš vseh omejitev?? Prekoračitev hitrosti je najprej prekršek, objestnost je nekaj drugega, verjetno pa misliš na nevarno vožnjo, ki je kot kaznivo dejanje opredeljena na povezavi https://zakonodaja.com/zakon/kz-1/324-c ... em-prometu
Kakor koli, če imaš na testu, stestiraj, da ti potem ne bo žal. Pretakni in obrni cel avto, sprobaj vse in če je kakršen koli dvom, testirajnaslednjega, res je izbire bolj malo. Ko bo taprav pa v nakup. Srečno vožnjo.
Torej napiši pri normalni vožnji je bila poraba 19 ne pa " ga nisem šparal" , če ga nisi šparal, si ga tiščal..
Tudi če boš naredil neko relacijo s tem dotičnim avtom okoli 130 km/h bo več kot 19kWh.
Polde Polde, a ti se zmeraj držiš vseh omejitev?? Prekoračitev hitrosti je najprej prekršek, objestnost je nekaj drugega, verjetno pa misliš na nevarno vožnjo, ki je kot kaznivo dejanje opredeljena na povezavi https://zakonodaja.com/zakon/kz-1/324-c ... em-prometu
Kakor koli, če imaš na testu, stestiraj, da ti potem ne bo žal. Pretakni in obrni cel avto, sprobaj vse in če je kakršen koli dvom, testirajnaslednjega, res je izbire bolj malo. Ko bo taprav pa v nakup. Srečno vožnjo.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Škoda Enyaq
Francl, Francl. Nisem Jaz testiral in tudi nisem jaz navajal kakšna je poraba. In nisem pisal o kaznivem dejanju ampak o prekršku. Si Verjetno utrujen in vse mal zabrkljal. Mimogrede, da Jaz se non stop držim omejitev in predpisov. Objestna vožnja brez posledice za okolje ni kaznivo dejanje ampak je prekršek znatnega pomena. Mal poglej sodno prakso.nakaza napisal/-a: ↑11 Avg 2021, 19:49 No pol si ga pa špral... mal protislovij v tvojih zapisih. Nisi ga šparal in poraba 19kWh, sedaj pišeš da zakaj bi vozil hitreje.... Ja zato da vidiš kolk porab, a ne, vsaj pri testu! Torej če bi ga stisnil kot se zagre, proba tudi nebi bila 19kWh to vsi vemo.
Torej napiši pri normalni vožnji je bila poraba 19 ne pa " ga nisem šparal" , če ga nisi šparal, si ga tiščal..
Tudi če boš naredil neko relacijo s tem dotičnim avtom okoli 130 km/h bo več kot 19kWh.
Polde Polde, a ti se zmeraj držiš vseh omejitev?? Prekoračitev hitrosti je najprej prekršek, objestnost je nekaj drugega, verjetno pa misliš na nevarno vožnjo, ki je kot kaznivo dejanje opredeljena na povezavi https://zakonodaja.com/zakon/kz-1/324-c ... em-prometu
Kakor koli, če imaš na testu, stestiraj, da ti potem ne bo žal. Pretakni in obrni cel avto, sprobaj vse in če je kakršen koli dvom, testirajnaslednjega, res je izbire bolj malo. Ko bo taprav pa v nakup. Srečno vožnjo.
Re: Škoda Enyaq
Dej ne nakladi. 150 na ac ni nobena objestnost. ni čudn, da je polno mečkačev na cesti.
Re: Škoda Enyaq
Objestnost ravno ni... objestnost je 200kmh, peljanje za ritjo in blendanje. Ampak če voziš 150-160kmh in naletiš na nekoga, ki vozi po omejitvi, ga tudi ne moreš zmerjati z mečkačem. Mečkači so tisti, ki po prehitevalnem pasu vozijo 110kmh ali nižje.
Re: Škoda Enyaq
Se opravičujem če si narobe razumel.
Torej da napiešm, vozil sem “dinamično” v smislu polno pospeševanje ipd, ne pa max. hitrost - Avtocesta max. cca 140kmh, ker promet več ne omogoča ob urah ko grem na firmo. Razen če si “kamikaza” in blendaš vsem povprek zraven pa zgubiš 5let življenja.
Danes sem za pot tja in nazaj ob normalni vožnji in na avtocesti tempomat 130kmh porabil za 170km 17kWh/100km
Avto imam še do jutri, naredil sem enih 400km do sedaj, sprobal vse kar se da, polnim tudi doma z 11kW, sprobal petrolovo 50kW polnilnico, hotel sem še v tepanju na novo HPC ampak še ne obratuje.
Pozitivno sem presenečen da kljub temu da nima opcijskega DCC (moj sedanji Superb iV in prejšnji Kodiaq sta to oba mela) ima vseeno za podvozje normal in sport mode
Jaz sem zadovoljen, Enyaq bo mi kot družinski avto, če polnim poleti na 200km mi je čist ok, z majhnim otrokom več tako ne naredim. Zraven tega so 60ke po novem nekaj dodatno znižane in za piko na i se na 80ko čaka dlje, kako dolgo se ne ve, dololene opreme ni mogoče naročiti (vlečno kljuko, HUD in še nekaj).
Ne bi pa vam nekaterim tukaj škodilo, da ste malo bolj strpni, saj se mi zdi da eni samo čakate da lahko koga napadete ko kaj napiše.
Kako se reče “če nimaš kaj pametnega za povedat…”
Torej da napiešm, vozil sem “dinamično” v smislu polno pospeševanje ipd, ne pa max. hitrost - Avtocesta max. cca 140kmh, ker promet več ne omogoča ob urah ko grem na firmo. Razen če si “kamikaza” in blendaš vsem povprek zraven pa zgubiš 5let življenja.
Danes sem za pot tja in nazaj ob normalni vožnji in na avtocesti tempomat 130kmh porabil za 170km 17kWh/100km
Avto imam še do jutri, naredil sem enih 400km do sedaj, sprobal vse kar se da, polnim tudi doma z 11kW, sprobal petrolovo 50kW polnilnico, hotel sem še v tepanju na novo HPC ampak še ne obratuje.
Pozitivno sem presenečen da kljub temu da nima opcijskega DCC (moj sedanji Superb iV in prejšnji Kodiaq sta to oba mela) ima vseeno za podvozje normal in sport mode
Jaz sem zadovoljen, Enyaq bo mi kot družinski avto, če polnim poleti na 200km mi je čist ok, z majhnim otrokom več tako ne naredim. Zraven tega so 60ke po novem nekaj dodatno znižane in za piko na i se na 80ko čaka dlje, kako dolgo se ne ve, dololene opreme ni mogoče naročiti (vlečno kljuko, HUD in še nekaj).
Ne bi pa vam nekaterim tukaj škodilo, da ste malo bolj strpni, saj se mi zdi da eni samo čakate da lahko koga napadete ko kaj napiše.
Kako se reče “če nimaš kaj pametnega za povedat…”
Re: Škoda Enyaq
Samo v vednost, na prehitevalnem pasu lahko voziš nad 80km/h, če prehitevaš drugo vozilo.
Re: Škoda Enyaq
Jaz sem inel na testu Enyaga in me je pozitivno presenetil.
Na koncu sem se odločil za ID4 GTX, ker na Enyaga 80X se čaka še dlje in leasing najem je kar precej v prid ID4GTX.
Na koncu sem se odločil za ID4 GTX, ker na Enyaga 80X se čaka še dlje in leasing najem je kar precej v prid ID4GTX.
Re: Škoda Enyaq
Zanimiva izbira, se tudi sam spogledujem z GTX. Za koliko ti ga je pa uspelo dobit? Sklepam da si se izpogajal za kakšen popust od osnovne cene? Lahkobtudi v privat, če vprašanje ni preveč osebno seveda.
Re: Škoda Enyaq
Vzela ga je firma za mene za katero delam v Nemciji (nisem redno v SLO)-3 letni najem. Polna oprema razen strehe je bila cena 52k, dobava 5-6 mesecev.
Re: Škoda Enyaq
Hvala za odgovor. Res zanimiva cena. Toliko nanese gol gtx po ceniku v slo. Se moram pozanimat koliko so kaj popustljivi tukaj pri nas.kikach napisal/-a: ↑12 Avg 2021, 09:36Vzela ga je firma za mene za katero delam v Nemciji (nisem redno v SLO)-3 letni najem. Polna oprema razen strehe je bila cena 52k, dobava 5-6 mesecev.
Re: Škoda Enyaq
A se na predpise sploh spoznaš? Omejitev na 130 km/h ni izbira posameznika, ampak obligacija. Kdor se drži omejitev ne more biti mečkač, ampak odgovoren voznik. V Nemčiji ponekod teh omejitev ni. Tam lahko voziš hitreje. V Avstraliji in skandinaviji pa marsikje niti 130km/h ne smeš. Kazni za take, ki mislijo da je omejitev le za "šibke" so zelo visoke.
Re: Škoda Enyaq
Predpisi so zato, da se lahko vse udeležence vtakne v nek skupni imenovalec, ki omogoča funkcioniranje družbe ob relativni varnosti. Ne pa zato, ker je to najbolje ali najbolj optimalno za vsakega posamenika ali vsak dotični primer.
Torej če smo pri vožnji po AC je bistvo to, da voziš s tokom prometa in ne oviraš drugih, hkrati pa jih ne ogrožaš s preveliko hitrostjo in divjanjem. Vsak od nas ima drugačne sposobnosti, drugačne reflekse in različno sposobne avtomobile, zato je normalno da se vsak odloča po svoji vesti. Zdaj če nekdo krši predpise mora prevzeti odgovosnost za kazen ki ga ob tem lahko doleti. V obeh skrajnih primerih preveč ali premalo hitro pa tudi prevzema odgovornost v kolikor zakrivi nesrečo in to zadnje zame ni sprejemljivo, ko nekdo precenjuje svoje sposobnosti ali tehnične sposobnosti ali pa zgolj možnost, da se mu v neki situaciji pripeti, da ni moč odreagirati.
Torej če smo pri vožnji po AC je bistvo to, da voziš s tokom prometa in ne oviraš drugih, hkrati pa jih ne ogrožaš s preveliko hitrostjo in divjanjem. Vsak od nas ima drugačne sposobnosti, drugačne reflekse in različno sposobne avtomobile, zato je normalno da se vsak odloča po svoji vesti. Zdaj če nekdo krši predpise mora prevzeti odgovosnost za kazen ki ga ob tem lahko doleti. V obeh skrajnih primerih preveč ali premalo hitro pa tudi prevzema odgovornost v kolikor zakrivi nesrečo in to zadnje zame ni sprejemljivo, ko nekdo precenjuje svoje sposobnosti ali tehnične sposobnosti ali pa zgolj možnost, da se mu v neki situaciji pripeti, da ni moč odreagirati.
Re: Škoda Enyaq
Le zakaj se vsake toliko časa tem nadsposobnim voznikom zgodi, da se jim ne izide in pri tem s seboj na drugi svet vzamejo še kakšnega, nič krivega, udeleženca v prometu? Pa imajo vozila, ki po njihovo brez težav omogočajo potovalne hitrosti 200 km/h.
Prevzemanje odgovornosti je brezpredmetno tukaj. Kajti, če imaš kaj odgovornosti sploh ne razmišljaš, da bi vozil prehitro.
Prevzemanje odgovornosti je brezpredmetno tukaj. Kajti, če imaš kaj odgovornosti sploh ne razmišljaš, da bi vozil prehitro.
Re: Škoda Enyaq
Na goriškem je nedavno izgubil v prometni nesreči življenje 19 letnik. Vozilo je pri veliki hitrosti odneslo iz ovinka in od avta ni ostalo nič. Kdor resno misli, da je vožnja po omejitvah oviranje prometa, je pomilovanja vreden, v bistvu je potencialni "morilec". Ne primerjajte nas z Nemčijo. Tam so ljudje veliko bolj kultivirani. Nemške omejitve bi na naših cestah pomenile pravi masaker.
Re: Škoda Enyaq
To je kr eno nabijanje, ki predvsem s škodo enyaq nima nič. Dokler bo čist vsak lahko naredil izpit ne bo nikoli bolje. Lahko voziš 100x po omejitvah lahko še vedno zapreš pot motorju, kolesarju, tudi avtu. Tudi po omejitvah se lahko zagoniš nekomu v rit, ker pišeš sms. Tudi po omejitvah lahko zletiš s ceste. Če voziš 50 na 90 omejitve te bodo vsi prehitevali. In nek levak se bo ob tem čelno zagonu. Hitrost ne ubija, ubija pa neumnost, nesposobnost, objestnost …… Tako da, kdor misli, da je varen voznik, ker vozi po omejitvah, je v veliki in nevarni zmoti.
Re: Škoda Enyaq
Maybe, v dveh točkah se strinjam s tabo. Prvič tudi če voziš 30 km/h lahko koga fentaš, res pa je, da večja kot je hitrost večji delež težjih nesreč in poškodb temu sledi. Statistično. In četudi si super voznik, pa ti guma na AC pri 180 poči, potem samo sreča reši tebe in okolico.
In drugič, s tabo se strinjam, da je to smetenje, ki nima nič skupnega s Škodo, tako da se bom v bodoče zadržal takih komentarjev.
In drugič, s tabo se strinjam, da je to smetenje, ki nima nič skupnega s Škodo, tako da se bom v bodoče zadržal takih komentarjev.
Re: Škoda Enyaq
Kolikor je meni znano je na AC daleč najmanj smrtnih žrtev v prometu, pa tam je daleč najvišja povprečna hitrost.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 5 Odgovori
- 337 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a technic