Škoda Enyaq - cene Slovenija

Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2911
Avto: e-Golf 2020
1389
185

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Sploh ne gre v lidl ampak bere časopis na volanu in čaka da zazvoni telefon... :D
Kegelj
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 379
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
332
300

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

A to, da bi pa polnil doma ni pa nihče pomislil? Z polno baterijo ima za celo službo dovolj kilometrov za taxiranje po Ljubljani.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2911
Avto: e-Golf 2020
1389
185

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Noben ni pomislil, le zakaj misliš ;)
giotto
rodney
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 43
Kraj: Ljubljana
Avto: Hyundai Ioniq 2020
14
1

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a rodney »

FV-EV napisal/-a: 09 Dec 2021, 08:51 Elektro distributerji se nimajo kaj ukvarjat s prodajo električne energije - tudi po zakonodaji jim je to prepovedano. S prodajo električne energije se ukvarjajo trgovci in Petrol je trgovsko podjetje, žal pa je njegov fokus še vedno in še dolgo bo nafta. Polnilnice pa koštajo in začetek je vedno težak, ker je potrebno investirat nekaj, kar ti bo nekaj let delalo minus, zato ni velikega interesa. Naloga države je, da pomaga s spodbudami na začetku, da se nekaj infrastrukture vzpostavi, nato pa se mora država umaknit iz teh subvencij (ko bo npr. 20% ev proti 80% ICE na cestah) in prepustit trgu, da naredi svoje.

Pa sej v tem je problem, da ni zakonodaja regulirana v redu.
Prav normalno je da elektro distributer se ukvarja s prodajo električne energije, in da na svojo obstoječo infrastrukturo katero ima, postavlja polnilnice, ker tudi lahko ponudi potem neke normalne pakete. Če se pa začnejo ukvarjati s postavljanjem polnilnic razni MOL, Petrol, ki so prodajalci naftnih derivatov ,niso pa sami distributerji električne energije in ni nimajo svoje infrastrukture, potem zadeva izgleda kot je...
Niso polnilnice več drage, ampak je problem mesečna omrežnina in zakupljena moč...
Tudi da jutri tebi ali meni nekdo na EU sredstva kupi polnilnico in je investicija 100% pokrita kot so se delile v raznoraznih projektih, kjer je tudi MOL bil in Petrol, problem je potem mesečni zakup moči in omrežnina :P

Kar se pa tiče raznoraznih ŠkodaPass, MoonCharge, vse je to že vkalkulirano v ceno novega vozila, in če kupcem ne bi ponudili teh "ugodnih" polnjenj, potem noben ne bi kupoval teh novih vozil....
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3925
Avto: Konca na štrom
4233
3192

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Distributer je javna služba in javna služba se ne sme ukvarjat s komercialnimi dejavnostmi, ker s tem izkrivlja trg. Njegova naloga je, da poskrbi za kable in kvaliteto ustrezne moči na priključnih mestih.

Zakonodaja je pa poglavje zase. Lahko se pogovarjamo o napačni politiki na tem področju, o neustreznih cenah omrežnine, priključnine,....ne pa o tem, da bi javni službi dovolil mešanje in sesipanje trga. Če misliš, da bi distributer ponudil nižjo ceno, ki je tebi ni treba plačat je iluzorno, ker če njega ne plačaš s pretočenimi kWh na polnilnici, ga boš pa plačal preko domače položnice,....kar bo povsem netransparetno iz nekega skupnega žaklja.

Se pa strinjam, da bi lahko politika prek ministrstev spremenila cene priključnin in omrežnin v korist trgovcem, ki bi tam ponujali ustreznejše cene energije za EV. Žal pri zakonodaji najbolj lobirajo distributerji in veliki proizvajalci energije, ki si uspejo preko nje zrihtat bonitete, izpademo pa odjemalci in pa mali proizvajalci.
nteam
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 67
Kraj: Ljubljana
35
42

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a nteam »

Vse je po pravilih - distributerji že nekaj časa niso prodajalci el. energije, ampak so vsi naredili hčerinske firme za to dejavnost.
Hanzi
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1809
Avto: Hyundai Kona EV
1003
1009

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Taka razdelitev je narejena, ker po večini EU infrastrukturne konkurence pri fizični dobavi elektrike ni mogoče zagotoviti. V principu je tako po celotnem svetu. Drugače bi vsak dobavitelj moral imet svoje kable od vsake elektrarne, pa do vsakega doma ali bajte. To je pa praktično nemogoče.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek