Stran 1 od 2

eGolf test

Objavljeno: 22 Okt 2016, 15:37
Napisal/-a Damijan
Električni nateg | BB izobraževanje in usposabljanje

2 "cvetki":
Bilanca in prihranek

Poraba na sto kilometrov (skoraj varčne vožnje) je bila 19, 25 kWh* oziroma za 3,20 € gospodinjske elektrike, kar bi prevedeno v ceno diesla brez trošarine (ki jo za elektriko hvalabogu še ne plačamo), pomenilo 5,3 l nafte, enako, kot dejansko porabi nov Golf diesel 1,6 Bluemotion, s podobno močjo dobrih 80 kW. Prihranek? Je, če kupiš dizla.

*priznam, da mi je E-Golf na displeju povedal, da ima dolgoročno porabo, verjetno le mestno, samo 14,7 kWh/100 km.

Ampak bilo je brez izpustov CO2.

Na Gorenjskem in v Ljubljani. Nov dizel proizvaja po tovarniških podatkih 10,2 kg CO2/100 km (prištejmo še nekaj zraven, ker smo vajeni, da pri VW lažejo), moj električar je pa na 100 km, ob predpostavki, da sem slučajno naletel na elektriko iz TEŠ 6 , proizvedel 18,2 kg CO2. Svinja električna!

:bang:

Re: eGolf test

Objavljeno: 22 Okt 2016, 15:48
Napisal/-a CRF
Uau. Ta tip je bil moj inštruktor.
Takilih člankov se bomo pa že še navadili. :giggle:

Re: eGolf test

Objavljeno: 22 Okt 2016, 17:16
Napisal/-a Damijan
Saj poskušam razumeti, da si nekdo za dva dni sposodi EV, ampak tole...

Če samo pogledamo GreenRace - praktično katerikoli EV je sposoben prepeljati pot od Kranja do Bohinja in nazaj...

In ob poti je na voljo obilica tako AC kot DC polnilnic... 8-)

Re: eGolf test

Objavljeno: 22 Okt 2016, 17:20
Napisal/-a matija
Se en odlicen clanek, za podaljsevanje trajanja subvencij za EV :-) Sicer pa, no comment ...

Re: eGolf test

Objavljeno: 22 Okt 2016, 20:12
Napisal/-a robert
In on je še gretje isklopil, ker je taprav "dec". V resnici ni nič "deca" v njem, sicer bi se malo znajdu in kam priklopil.
Ker je pa on "dec" in vrsto let uči ljudi kako vozit ICEje, pa se seveda ne bo nič pozanimal in bo ostal ena "b...." (vpiši sam).

Sej nekak razumem odpor, do novih stvari, samo ta do EVjev je pa že malo smešen.
Verjetno tiči zajec v tem, da nihče nima nič pojma o elektriki, pa še ta je nevarna in sploh, kaj se bo zgodilo z avtom, ko zapade dež, takrat te z lahkoto zruka, če se voziš po mokrem!! Al kaj?

Re: eGolf test

Objavljeno: 22 Okt 2016, 20:24
Napisal/-a N75
Če vzameš porabo brez varčevanja 20kWh/100km, cena elektrike enotarifno 0.12EUR/kWh, znese samo 2L dizla na 100km.

Re: eGolf test

Objavljeno: 22 Okt 2016, 20:50
Napisal/-a robert
N75 je napisal/-a:Če vzameš porabo brez varčevanja 20kWh/100km, cena elektrike enotarifno 0.12EUR/kWh, znese samo 2L dizla na 100km.


Sej to. Samo on je blogu n krat poudaril, da je bilo treba varčevat :cry: celo brez gretja se je vozu

Re: eGolf test

Objavljeno: 23 Okt 2016, 06:02
Napisal/-a CRF
robert je napisal/-a:
N75 je napisal/-a:Če vzameš porabo brez varčevanja 20kWh/100km, cena elektrike enotarifno 0.12EUR/kWh, znese samo 2L dizla na 100km.


Sej to. Samo on je blogu n krat poudaril, da je bilo treba varčevat :cry: celo brez gretja se je vozu

Pa še to ni blo dovolj, je moral napisat da je še radio ugasnu. Ker drugač nebi do Bohinja pršel. :roll:
In poraba kakršno je imel ni čisto nič varčna. Z vsem jamranjem in zmrzovanjem bi moral met 10, ne pa 20.

Re: eGolf test

Objavljeno: 23 Okt 2016, 22:29
Napisal/-a fajko
Kere bučke pa on prodaja. Cela Evropa diha skupaj, on pa kontra . Wtf

Re: eGolf test

Objavljeno: 05 Nov 2019, 06:59
Napisal/-a Matej
Vlečem temo iz naftalina (vem, grozna beseda), vendarle, če koga zanima.
V eGolfa gre pralni stroj :nod: . V Ioniqa pač ne.
IMG_20191104_165426.jpg

Re: eGolf test

Objavljeno: 25 Dec 2019, 09:12
Napisal/-a Matej
Malo sem se namatral in ustvaril tole :)...
VW eGolf 2019 - Plus -amp- minus - YouTube
Oprostite mi, slika in ton sta slaba, pa še kaj... Vsak začetek je težak.

Re: eGolf test

Objavljeno: 25 Dec 2019, 10:03
Napisal/-a timo
Matej, super si se potrudil! Čakam 2. del -plusi Ioniqa? :tup: :clap: :giggle:

Re: eGolf test

Objavljeno: 25 Dec 2019, 10:21
Napisal/-a Matej
Ioniq ziher še pride na vrsto :).

Re: eGolf test

Objavljeno: 25 Dec 2019, 19:20
Napisal/-a Airborne
Odlično :) hvala, še več takih posnetkov prosim. Zanimivo gledati izkušnje uporabnikov medtem, ko nestrpno čakam na dobavo mojega e Golfa:)

Re: eGolf test

Objavljeno: 25 Dec 2019, 20:33
Napisal/-a Matej
Vsi, ki vozite ali čakate na dobavo eGolfe, eup & ID3 vabljeni v skupino na FB

https://www.facebook.com/groups/618509588953232/

Re: eGolf test

Objavljeno: 27 Dec 2019, 08:14
Napisal/-a amaterB
N75 je napisal/-a:Če vzameš porabo brez varčevanja 20kWh/100km, cena elektrike enotarifno 0.12EUR/kWh, znese samo 2L dizla na 100km.
Ja, ampak on govori o ceni dizla brez trošarine, ker trošarino bo slej ko prej treba nadomestiti, najverjetneje z obdavčitvijo EVjev po prevoženih kilometrih. Seveda pa ne še kar nekaj let.

Re: eGolf test

Objavljeno: 24 Jan 2020, 14:06
Napisal/-a Matej
Evo, winter test dosega po SLO cestah. Je bilo med testom od - 3,5 pa do - 9 stopinj celzija. Itak ogrevanje vklopljeno na 21 stopinj Celzija. Prilagam sliko ob zaključku. Pride še gibljiva slika testa :)
IMG_20200124_140119.jpg

Re: eGolf test

Objavljeno: 24 Jan 2020, 14:37
Napisal/-a gile
Tole je pa vzpodbudno :clap: :clap:

Re: eGolf test

Objavljeno: 28 Jan 2020, 16:57
Napisal/-a giotto
Danes. Avtocesta. Kjer se je dalo 130kph

Prevožena razdalja: 48km
Povprečna hitrost: 97kph
Čas vožnje: 0:30h
Povprečna poraba: 19,7 kWh/100km
Temperatura: 9,0 °C
Vreme: rahel dež
Gume: letne, original
Začel s 100%, ostalo še 133km. Se pravi, izračunan skupen domet pri taki vožnji: 181km.

Re: eGolf test

Objavljeno: 28 Jan 2020, 21:07
Napisal/-a prijazen
Verjetno v načinu "Normal" (ker EKO itak ne dopušča 130km/h).
S TČ ali brez?