eGolf test

Električna izvedba klasičnega golfa
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 637
483
692

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a giotto » 28 Jan 2020, 22:38

prijazen je napisal/-a:Verjetno v načinu "Normal" (ker EKO itak ne dopušča 130km/h).
S TČ ali brez?


Norm. S TČ.
Me je pa avto negativno presenetil ko je pri 50km preostanka dometa sam prestavil v EKO. Iz klime pa je začelo bolj mrzlo pihat. K sreči sem lahko ročno nastavil nazaj na "norm". Avto je tudi omejil moč iz "full power" na "normal power" kar se pri normalni vožnji ni sicer nič poznalo. Žal pa v tem trenutku nisem bil več na AC tako, da nevem če bi še šlo 130kph. To se je zgodilo pri nekje 30% napolnjenosti baterije kar se mi zdi dokaj zgodaj. Raje bi videl, da mi avto začne paničarit pri 20% ali 15%.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1415
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1288
966

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a Matej » 29 Jan 2020, 07:24

Ja, če bi imel pa povprečno hitrost 10 na uro višjo pa bi bila poraba okoli 22 kWh.
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 217
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
112
65

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a amaterB » 29 Jan 2020, 07:50

Björn je v testu e-upa tudi povedal, da precej zgodaj preklopi na eco, ki ga sicer lahko overrideaš, pozneje pa preklopi še enkrat in ne moreš več overrideat. To se mi zdi traparija, zakaj me mora zebst v avtu, če vem, da sem že blizu doma? Omejevanje moči OK, če škodi vleči veliko moč iz prazne baterije, naj jo omeji.
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Gorenjska
Avto: e-golf v proizvodnji :-)
166
431

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a prijazen » 29 Jan 2020, 08:13

Na spletu sem našel tole sliko-tabelo, ki je zelo zgovorna.
Sicer je za starega e-golfa, ampak razmerja ostajajo približno enaka:
-Naraščanje zračnega upora v odvosnosti od hitrosti (prvi in drugi stolpec)
-Kotalni upor je konstanten (tretji stolpec)
-Povprečna poraba (predzadnji stolpec)
-Predviden doseg (zadnji stolpec)
Priponke
poraba-e-golf-2014-analiza-zračni-upor!!!.jpg
crunchy
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Gorenjska
Avto: e-golf v proizvodnji :-)
166
431

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a prijazen » 29 Jan 2020, 08:24

giotto je napisal/-a:Me je pa avto negativno presenetil ko je pri 50km preostanka dometa sam prestavil v EKO. Iz klime pa je začelo bolj mrzlo pihat. K sreči sem lahko ročno nastavil nazaj na "norm". Avto je tudi omejil moč iz "full power" na "normal power" kar se pri normalni vožnji ni sicer nič poznalo. Žal pa v tem trenutku nisem bil več na AC tako, da nevem če bi še šlo 130kph. To se je zgodilo pri nekje 30% napolnjenosti baterije kar se mi zdi dokaj zgodaj. Raje bi videl, da mi avto začne paničarit pri 20% ali 15%.

Ne vem ali imaš digitalne al navadne merilnike.
Potem je tule kazalo normalno moč in ne več max?
Priponke
e-golf-2017-pwr-max.jpg
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 637
483
692

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a giotto » 29 Jan 2020, 10:20

prijazen je napisal/-a:
giotto je napisal/-a:Me je pa avto negativno presenetil ko je pri 50km preostanka dometa sam prestavil v EKO. Iz klime pa je začelo bolj mrzlo pihat. K sreči sem lahko ročno nastavil nazaj na "norm". Avto je tudi omejil moč iz "full power" na "normal power" kar se pri normalni vožnji ni sicer nič poznalo. Žal pa v tem trenutku nisem bil več na AC tako, da nevem če bi še šlo 130kph. To se je zgodilo pri nekje 30% napolnjenosti baterije kar se mi zdi dokaj zgodaj. Raje bi videl, da mi avto začne paničarit pri 20% ali 15%.

Ne vem ali imaš digitalne al navadne merilnike.
Potem je tule kazalo normalno moč in ne več max?


Nimam digitalnih. O tem merilniku na levi sem govoril ja.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1335
1737

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a crunchy » 30 Jan 2020, 07:26

prijazen je napisal/-a:Na spletu sem našel tole sliko-tabelo, ki je zelo zgovorna.
Sicer je za starega e-golfa, ampak razmerja ostajajo približno enaka:
-Naraščanje zračnega upora v odvosnosti od hitrosti (prvi in drugi stolpec)
...
-Povprečna poraba (predzadnji stolpec)
...

Ali je to izračunana ali dejansko izmerjena poraba. Zdi se mi previsoka za Golfa.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1415
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1288
966

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a Matej » 30 Jan 2020, 09:42

DGJ, CRF
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Gorenjska
Avto: e-golf v proizvodnji :-)
166
431

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a prijazen » 30 Jan 2020, 11:16

@crunchy
Tudi meni se zdi poraba nenavadno visoka, sploh za e-golfa s TČ. Možno je, da je to posledica "nadpovprečno dinamične" vožnje: veliko pospeševanj, kjer je bil pedal v tesnem stiku s tlemi pod njim in pa zaviranj, kjer so "pomembno sodelovale" celo zavorne čeljusti...
Manjka najpomembnejši podatek in sicer najvišje hitrosti in čas vožnje z najvišjimi hitrostmi.

@Matej
Zanimiv prispevek - na spletu sem zasledil, da so Samsung SDI baterije v e-golfu 300 (od 2017 naprej) v osnovi namenjene hibridom in so zato bolj "fleksibilne" - polnilni in praznilni tokovi so lahko večji brez negativnih vplivov.
http://shop2.dhkffkd.cafe24.com/product/samsung-sdi-mass-produce-volkswagen-phevs-rechargeable-battery-in-octo/272/
crunchy, Matej
amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 217
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
112
65

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a amaterB » 30 Jan 2020, 11:25

A pol majo novi e-golfi na prtljažnih vratih napis "SDI"? :-)
matija
gile
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 65
Kraj: Bela krajina
Avto: e-golf
36
18

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a gile » 30 Jan 2020, 11:31

A niso od panasonica?
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Gorenjska
Avto: e-golf v proizvodnji :-)
166
431

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a prijazen » 30 Jan 2020, 13:07

Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1415
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1288
966

Re: eGolf test

OdgovorNapisal/-a Matej » 01 Feb 2020, 09:32

Matej je napisal/-a:Evo, winter test dosega po SLO cestah. Je bilo med testom od - 3,5 pa do - 9 stopinj celzija. Itak ogrevanje vklopljeno na 21 stopinj Celzija. Prilagam sliko ob zaključku. Pride še gibljiva slika testa :)
IMG_20200124_140119.jpg

Obljuba dela dolg :). Pred ogledom še malo obrazložitve.
Avto je bil pred testom priklopljen na šuko in sicer na 5A. Napolnjen pa je bil cca. uro pred štartom testa. Načrtovano je bilo da bo tako, zaradi tega da bo sigurno napolnjen. Bil pa je pod nadstreškom. Notranjost avtomobila pred štartom ni bila ogreta.
Moji testi so predvsem ljubiteljske narave (se vidi na kilometer :)) in podatki v njem so okvirne narave. Težko bi dva voznika imela povsem enake vrednosti.
eGolf zimski test porabe - YouTube
alfy, mher, giotto, matija, DeCoRawr, DGJ, SimonZed, kt57, prijazen, Nemelk, CRF, prgrmr
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na