Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Pozdravljeni,
Sem predelal skoraj vse teme na forumu pa vendar bi prosil za nekaj pomoči od izkušenih uporabnikov EV Golf za lažjo odločitev.
Skratka zgodba je takšna, da se mojemu jeklenemu konjičku življenska doba počasi izteka in razmišljam o zamenjavi.
Do sedaj me EV vozila niso prepričala, ker doma nimam možnosti izgradnje fotovoltaične elektrarne, zato bi doma avtomobil polnil iz omrežja, kar me še vedno pride ceneje kot bencin. Bi ga pa v večini polnil v službi kjer imamo polnilnico, težava je edino, da ima polnilnica samo 1 schucko priključek, kateri je pogosto zaseden .
Dnevno v službo in nazaj + kak opravek naredim 60km od tega je 34 km avtoceste. Kolikor sem prebral na forumu so realni dosegi avtomobila od 180 do 220 km, kar bi mi seveda zadoščalo. Ker gledam rabljeno EV vozilo letnika 2019 degradacija baterije tudi nebi smela biti težava. Zanima me kakšne so vaše izkušnje z baterijo po 3 letih uporabe? Iz če je morda kdo tak na forumu, ki dela podobne kilometre.
Ker avtomobila nimam možnosti garažirat me zanima ali lahko to predstavlja kakšno težavo (baterija)?
Konkretno imam v mislih to vozilo.
https://www.avto.net/ADS/details.asp?id ... D-Toplotna
Jutri grem tudi na testno vožnjo, da se pozanimam še podrobnosti.
Se vam zdi cena ugodna? Kolikor sem razumel po telefonu bi naj zraven podarili tudi zimske pnevmatike, 3F prenosni polnilec in klasični schucko polnilec...
Za kak konkreten nasveete, opozorila, izkušnje se vsem že vnaprej zahvaljujem.
Sem predelal skoraj vse teme na forumu pa vendar bi prosil za nekaj pomoči od izkušenih uporabnikov EV Golf za lažjo odločitev.
Skratka zgodba je takšna, da se mojemu jeklenemu konjičku življenska doba počasi izteka in razmišljam o zamenjavi.
Do sedaj me EV vozila niso prepričala, ker doma nimam možnosti izgradnje fotovoltaične elektrarne, zato bi doma avtomobil polnil iz omrežja, kar me še vedno pride ceneje kot bencin. Bi ga pa v večini polnil v službi kjer imamo polnilnico, težava je edino, da ima polnilnica samo 1 schucko priključek, kateri je pogosto zaseden .
Dnevno v službo in nazaj + kak opravek naredim 60km od tega je 34 km avtoceste. Kolikor sem prebral na forumu so realni dosegi avtomobila od 180 do 220 km, kar bi mi seveda zadoščalo. Ker gledam rabljeno EV vozilo letnika 2019 degradacija baterije tudi nebi smela biti težava. Zanima me kakšne so vaše izkušnje z baterijo po 3 letih uporabe? Iz če je morda kdo tak na forumu, ki dela podobne kilometre.
Ker avtomobila nimam možnosti garažirat me zanima ali lahko to predstavlja kakšno težavo (baterija)?
Konkretno imam v mislih to vozilo.
https://www.avto.net/ADS/details.asp?id ... D-Toplotna
Jutri grem tudi na testno vožnjo, da se pozanimam še podrobnosti.
Se vam zdi cena ugodna? Kolikor sem razumel po telefonu bi naj zraven podarili tudi zimske pnevmatike, 3F prenosni polnilec in klasični schucko polnilec...
Za kak konkreten nasveete, opozorila, izkušnje se vsem že vnaprej zahvaljujem.
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Živjo,
Za te kilometre je golf več kot primeren.
Jaz imam tam od 80 do 100 km na dan, pa še ne filam vsak dan (pozimi ja).
Polnim doma samo na šuko, nič drugega, pa občasno kakšna ac polnilnica.
Pri tem oglasu bi me skrbelo to, da ni obkljukano da ni karamboliran, PAZI.....
druge opreme ima dosti, pri teh km, z baterijo nebi smelo biti nobenih težav.
PS. Mogoče bo moj na voljo čez cca 2 meseca, vsa oprema, cca dobih 50 tisoč km, bel.
Če dobim dobro ponudbo bi ga dal.
Za te kilometre je golf več kot primeren.
Jaz imam tam od 80 do 100 km na dan, pa še ne filam vsak dan (pozimi ja).
Polnim doma samo na šuko, nič drugega, pa občasno kakšna ac polnilnica.
Pri tem oglasu bi me skrbelo to, da ni obkljukano da ni karamboliran, PAZI.....
druge opreme ima dosti, pri teh km, z baterijo nebi smelo biti nobenih težav.
PS. Mogoče bo moj na voljo čez cca 2 meseca, vsa oprema, cca dobih 50 tisoč km, bel.
Če dobim dobro ponudbo bi ga dal.
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
S temi po moje ni težav, to so kakšni službeni avti, baje jih je A2S uvozil cca 20.
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Tako je, jaz sem slišal da jih dobijo celo 40, vsi ista barva ista oprema s prevoženimi med 20k in 30k. So pa bili vsi ti avti v poslovnem najemu. Predvidevam, da so "nemci" te E-golfe zamenjali z ID3 ali ID4.
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Torej se ne bi sekiral preveč. Če pa imaš koga, ki ima tisto napravo za merjenje debeline laka, si zmagal, če te je strah, da so bili zaleteni.
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Ve kdo mogoče kako se preveri ali ima avto dejansko vgrajeno TČ?
Hvala, lp
Hvala, lp
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Takole:
- Priponke
-
- tc.jpg (116.21 KiB) Pogledano 11900 krat
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Malo za šalo, malo zares. Po tujini kar nekaj golfov ni bilo opremljenih serijsko s CCS (hitrim polnjenjem)
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Po moje boš zadovoljen. Jaz vozim podobnega cca. 2 leti in ko se navadiš, da ga filaš tako kot telefon, gre, Fino je, če imaš kje v bližini zastonj polnilecmarsan napisal/-a: ↑28 Nov 2021, 19:30 Pozdravljeni,
Sem predelal skoraj vse teme na forumu pa vendar bi prosil za nekaj pomoči od izkušenih uporabnikov EV Golf za lažjo odločitev.
Skratka zgodba je takšna, da se mojemu jeklenemu konjičku življenska doba počasi izteka in razmišljam o zamenjavi.
Do sedaj me EV vozila niso prepričala, ker doma nimam možnosti izgradnje fotovoltaične elektrarne, zato bi doma avtomobil polnil iz omrežja, kar me še vedno pride ceneje kot bencin. Bi ga pa v večini polnil v službi kjer imamo polnilnico, težava je edino, da ima polnilnica samo 1 schucko priključek, kateri je pogosto zaseden .
Dnevno v službo in nazaj + kak opravek naredim 60km od tega je 34 km avtoceste. Kolikor sem prebral na forumu so realni dosegi avtomobila od 180 do 220 km, kar bi mi seveda zadoščalo. Ker gledam rabljeno EV vozilo letnika 2019 degradacija baterije tudi nebi smela biti težava. Zanima me kakšne so vaše izkušnje z baterijo po 3 letih uporabe? Iz če je morda kdo tak na forumu, ki dela podobne kilometre.
Ker avtomobila nimam možnosti garažirat me zanima ali lahko to predstavlja kakšno težavo (baterija)?
Konkretno imam v mislih to vozilo.
https://www.avto.net/ADS/details.asp?id ... D-Toplotna
Jutri grem tudi na testno vožnjo, da se pozanimam še podrobnosti.
Se vam zdi cena ugodna? Kolikor sem razumel po telefonu bi naj zraven podarili tudi zimske pnevmatike, 3F prenosni polnilec in klasični schucko polnilec...
Za kak konkreten nasveete, opozorila, izkušnje se vsem že vnaprej zahvaljujem.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
V skrajni sili ja
Ko sem gledal nemške cenike mislim, da je bilo pri EUpu okoli 800e doplačila, za golfa pa tudi verjetno tam okoli. Oprema zelo variira glede na trg za katerega so izdelani. Na Norveškem sem jih videl kar nekaj brez tipke za izklop e-sounda, v ZDA jih je bila večina brez LED žarometov..
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Sem prišel na ta forum in temo ravno zaradi tega vprašanja, zato obujam temo.
Nadomestiti morava avto, kot drugi avto, prvi velik dizel ostaja pri hiši. Cene rabljenih eGolfov tudi niso več ne vem kako astronomske, sploh prvi model pred 2017, zato bi bil eGolf alternativa npr. bencinskemu Golfu. Z avtom bi se največkrat delalo do 15km na dan, pridejo dnevi ko gre tudi na daljšo relacijo dobrih 100km. A je smiselno iti v takem primeru na eGolfa? A ima model pred 2017 še kakšno slabost proti faceliftu?
Hvala! Lp
Nadomestiti morava avto, kot drugi avto, prvi velik dizel ostaja pri hiši. Cene rabljenih eGolfov tudi niso več ne vem kako astronomske, sploh prvi model pred 2017, zato bi bil eGolf alternativa npr. bencinskemu Golfu. Z avtom bi se največkrat delalo do 15km na dan, pridejo dnevi ko gre tudi na daljšo relacijo dobrih 100km. A je smiselno iti v takem primeru na eGolfa? A ima model pred 2017 še kakšno slabost proti faceliftu?
Hvala! Lp
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Kupi čimprej. Egolf ni idealen a povsem good enough.
Če ti je cena OK, boš navdušen. Slej ko prej boš pogrešal več dosega ... to bo potem zamenjava prvega avta.
Če ti je cena OK, boš navdušen. Slej ko prej boš pogrešal več dosega ... to bo potem zamenjava prvega avta.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Kapaciteta baterije, stari ima 24.2 kWh, facelift 35.8kWh (bruto seveda). Samo če imaš relacijo do 100km ni potrebe po večji kapaciteti.
Hibridna SE 14,5kWp + LFP 28,7kWh | Balkonska SE 840Wp | 2x VW e-Golf 35,8kWh
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Kot lastnik egolfa: vzemi raje facelift z večjo baterijo. EV kot drugi avto, katerikoli bo, bo hitro postal prvi avto. Že večja baterija pri egolfu pa je, resnici na ljubo, včasih premajhna. Ravno zaradi tega, ker ga vsi pri bajti vzamejo za vsako pot. Ne spremljam kakšne so razlike v ceni, ampak če res ni neke bajne razlike, raje vzemi večjo baterijo.
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Bravo.
Tole, kar je napisal @gile , je tako resnično, a si nekdo pri nabavi prvega E-avta težko predstavlja, spozna pa potem hitro in se potem tolče po glavi. Zato upoštevajte nasvete ljudi s tovrstnimi izkušnjami.
Tole, kar je napisal @gile , je tako resnično, a si nekdo pri nabavi prvega E-avta težko predstavlja, spozna pa potem hitro in se potem tolče po glavi. Zato upoštevajte nasvete ljudi s tovrstnimi izkušnjami.
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
Hvala za prve info.
Ma trenutno se prodaja starejši model za 16k, kar je po moji oceni nekako sprejemljivo. Facelift je pa takoj 20k, tak da neki razlike je. Bom na preži za ugoden facelift na a.netu.
Ma trenutno se prodaja starejši model za 16k, kar je po moji oceni nekako sprejemljivo. Facelift je pa takoj 20k, tak da neki razlike je. Bom na preži za ugoden facelift na a.netu.
Re: Rabljen E-Golf namesto bencinarja
16k je preveč za starejši model. Ampak s trenutnimi cenami me nič več ne preseneti
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek