Zaviranje in regeneracija

Električna izvedba klasičnega golfa
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 340
Kraj: Kranj
Avto: E-up
159
13

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a Upup » 18 Maj 2020, 08:59

Simon je napisal/-a:
pirpy je napisal/-a:Pri EV-ju v N, se motor še vedno vrti, inverter še vedno sledi obratom motorja, in takoj, ko prestaviš v D, začne regenerirati ali pospeševati.
Ni pa pametno prestavljati v P :)


Novi Zoe P sploh nima več...samo R,N ter D(B) :)


Tako tudi manjši ICE avtomatiki. In potem pozabiš zategniti ročno, se vrneš do avta in ga najdeš na polju :D
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 541
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
332
309

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a Simon » 18 Maj 2020, 08:59

Upup je napisal/-a:
Simon je napisal/-a:
pirpy je napisal/-a:Pri EV-ju v N, se motor še vedno vrti, inverter še vedno sledi obratom motorja, in takoj, ko prestaviš v D, začne regenerirati ali pospeševati.
Ni pa pametno prestavljati v P :)


Novi Zoe P sploh nima več...samo R,N ter D(B) :)


Tako tudi manjši ICE avtomatiki. In potem pozabiš zategniti ročno, se vrneš do avta in ga najdeš na polju :D


Se ročna sama avtomatsko sproži, vsakič ;)
lovec1990
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 158
Kraj: Komenda
Avto: Yaris
27
91

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a lovec1990 » 18 Maj 2020, 09:07

^^ samo a ni potrebna elektronska ročna za to pri BMW F30 je bilo če si odprl vrata pri stoječem vozilu je avtomatsko vrglo v P
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 340
Kraj: Kranj
Avto: E-up
159
13

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a Upup » 18 Maj 2020, 09:48

Sestra je bila s p2008, rentacar. Na srečo se je avto samo po parkingu odpeljal in na robnik naslonil, brez posledic. Če imaš elektronsko ročno se pa sama zategne
amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 266
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
157
77

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a amaterB » 18 Maj 2020, 11:14

Škoda citigo ICE avtomatik isto - brez P in navadna ročna. Ampak ti tako piska, da skoraj ne moreš pozabit na ročno.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3703
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4251
5608

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a matija » 18 Maj 2020, 12:40

amaterB je napisal/-a:
matija je napisal/-a:Bodisi po znizanju kjer delujejo le diski, regen pa ne pomaga in je zavorna pot daljsa.
Če avto nima dovolj zmogljivih zavor, da na suhem asfaltu pri katerikoli hitrosti zavira na polno (=do posredovanja ABSa), je za en drek.


Pri dirkalnih vozilih in ostalih ki denimo doplacajo za keramicne zavore to gre. Ostali se bodo na neki tocki pregreli, ce pri vsakem zaviranju posreduje se regeneracija, je to definitivno kasneje. In kasneje se bodo tudi servisirale zavore. Poleg tega ze v trenutku ko voznik spusti pedalko za gas, regeneracija zacne ustavljati vozilo. To je nekaj stotink sekunde prej, preden voznik pritisne na zavoro. Smo ze na krajsi zavorni poti. O smiselnosti regeneracije pri zaviranju verjetno ni za zgubljat besed, stvar je koristna in jo uporablja ogromno EVjev.
Argo, Simon
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 266
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
157
77

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a amaterB » 18 Maj 2020, 13:28

Jasno, ponavljajoče zaviranje in dirkanje je druga stvar. Ampak pogovarjamo se o uporabi N med običajno vožnjo v prometu in takrat morajo biti zavore sposobne kadarkoli avto ustavit. In "začne regenerirat nekaj stotink prej" - potem je e-up nevaren, ker po defaultu vedno štarta v "D0" programu, kjer nič ne regenerira, dokler se ne dotakneš zavornega pedala.
warpedone
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 872
Avto: e-Golf 2020
375
22

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 18 Maj 2020, 13:32

Ja tako kot golf, da bi se vsaj dalo nastavit da je primarno B izbran. Vglavnem tema je mal zašla, če se mi še kdaj želva pojavi ali pa komu drugemu naj sproba s D in N me res zanima če bo pospešilo, do takrat pa 84km/h max :)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3703
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4251
5608

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a matija » 18 Maj 2020, 13:47

amaterB je napisal/-a:Jasno, ponavljajoče zaviranje in dirkanje je druga stvar. Ampak pogovarjamo se o uporabi N med običajno vožnjo v prometu in takrat morajo biti zavore sposobne kadarkoli avto ustavit. In "začne regenerirat nekaj stotink prej" - potem je e-up nevaren, ker po defaultu vedno štarta v "D0" programu, kjer nič ne regenerira, dokler se ne dotakneš zavornega pedala.


NCAP/NHTSA/IIHS in drugi dvomim da testirajo tudi reakcijski cas, kjer je tistih nekaj milisekund, ko bi regen ze zacel znizevati hitrost, tako da dvomim da bi lahko kar generalno zakljucili da je avto nevaren. Realni svet pa to testira vsakic ko se bliza vozilo necemu, kjer se je pametno pred tem ustavit. Nek vpliv je, koliko pa nimamo izmerjeno z nekim standardno predpisanim postopkom, tako da lahko le razmisljamo in debatiramo, kar pa nima smisla ;)

Bolj kot zaradi tega pa pri up!/citygo/mii na varnost vplivajo asistencni sistemi, ki jih je VAG ze umaknil iz serijske opreme: https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/up/108691/volkswagen-up-loses-two-ncap-stars-as-vw-removes-auto-braking-function
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 266
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
157
77

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a amaterB » 18 Maj 2020, 14:18

Zdaj sva že resno off-topic, ampak: res bi se spodobilo, da pri posodobitvi avta varnostne sisteme izboljšujejo/dodajajo, ne pa odvzemajo. Konkretno umik auto-brakinga pa ne vpliva dosti, ker auto-braking pri starem citigo je bil precej brezveze, ker je delal samo do 30 km/h in ni zaznaval pešcev in kolesarjev. Drug avto butnit pri 30 km/h pa ni nevarno.
matija
Maybe
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 104
62
9

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a Maybe » 18 Maj 2020, 14:37

Zakj bi človek vozil v N? Spet nek nevaren šparovni program?
bvs
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 319
Kraj: Gorenjska
Avto: čakajoč e-golfa :-)
228
501

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a prijazen » 18 Maj 2020, 15:50

Na tujem forumu sem prebral sledeče:
In D(0) the egolf itself regens through map data at speed limitation areas, city/village entries and sometimes in certain curves . You should be able to disable that in the navigation menu. In german its called "Eco Fahrhinweise", which translates to ECO driving instructions, or hints. You can notice that this function is active in your vehicle when you approach the named areas and a little symbol with a foot, pedal and arrow in the right bottom corner of your screen, next to the speed, appears.

Je kdo opazil kaj takega? Naj poskusi še odklopiti, da preveri razliko...

Moderatorju predlagam, da temo osamosvoji oz. loči od "informacij v zvezi z želvo"...
gile
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 110
Kraj: Bela krajina
Avto: e-golf
111
32

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a gile » 18 Maj 2020, 16:25

Ja, ta "stopalo na pedalu" ikona se mi je že parkrat vžgala za par sekund, nisem pa pri tem ugotovil kakšne razlike med vožnjo. Vozim pa v B.
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 319
Kraj: Gorenjska
Avto: čakajoč e-golfa :-)
228
501

Re: Zaviranje in regeneracija

OdgovorNapisal/-a prijazen » 18 Maj 2020, 19:19

Kaj točno je pa potem tole (slika spodaj)?
Tisto preventivno samodejno zaviranje pri nizkih hitrostih (parkirišča) v izogib trkom?

e-Golf-meni-zaviranje.jpg
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1427
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1309
1020

Re: Zaviranje in regeneracija

OdgovorNapisal/-a Matej » 18 Maj 2020, 20:27

To je to, ja.
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
gile
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 110
Kraj: Bela krajina
Avto: e-golf
111
32

Re: Zaviranje in regeneracija

OdgovorNapisal/-a gile » 18 Maj 2020, 20:55

Mislim pa da je to mišljeno zaviranje pri park senzorjih, če pripelješ preblizu ovire?
Argo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 929
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
594
426

Re: Zaviranje in regeneracija

OdgovorNapisal/-a Argo » 18 Maj 2020, 21:15

Probaj pa povej kakšen je rezultat. :giggle: najbolj sigurno je v kakšno ška.....................tlo
SimonZed
alfy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 415
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
236
155

Re: Zaviranje in regeneracija

OdgovorNapisal/-a alfy » 18 Maj 2020, 21:42

prijazen je napisal/-a:Kaj točno je pa potem tole (slika spodaj)?
Tisto preventivno samodejno zaviranje pri nizkih hitrostih (parkirišča) v izogib trkom?

e-Golf-meni-zaviranje.jpg


Ja, tole naj bi ustavilo vozilo pri manevrih ob nizki hitrosti.
Uporablja park senzorje za zaznavo.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na