Zaviranje in regeneracija

Električna izvedba klasičnega golfa
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 327
Kraj: Gorenjska
Avto: čakajoč e-golfa :-)
234
508

Zaviranje in regeneracija

OdgovorNapisal/-a prijazen » 16 Maj 2020, 22:14

DeCoRawr je napisal/-a:...Sej res ni blo panike ampak avto ne gre več kot 84, če se pojavi želva in tudi v dolino blokira da ne gre več...

A tole dobro razumem: tudi če daš v N, še vedno zavira (oz. regenerira) pri hitrosti višji kot 84km/h? :o
Se mi zdi popolnoma nelogično... Ali potem "jadranje" ni možno, kadar je baterija preveč izpraznjena?
GM
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 377
Kraj: Logatec
Avto: Fiat 500E; E-Golf 2020
197
201

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a GM » 16 Maj 2020, 22:16

Ko smo že pri jadranju. Pri meni se je večkrat zgodilo, da ko sem dal v N, sem cca. 30s jadral, potem pa je avto sam od sebe začel regenerirat.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 891
Avto: e-Golf 2020
379
23

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 16 Maj 2020, 22:18

To pa nisem probal :) Pa tudi v B sem mel skoz bi lahko z D probal. Ti ne znam povedat ampak itak sem se tolk razvadil na radarski tempomat da nisem niti pomislil. Tudi če sem pedalo za gas držal ni šlo več kot 84. Da bi pa v N dal sred vožnje na avtocesti... verjetno bi piskalo na polno :)

Sej če daš v D tudi jadra? Pa sploh nevem zakaj bi jadral v rebernice dol, pol bi mogu bremzat ker bi šlo prehitro... bi pa lahk probal ja
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 327
Kraj: Gorenjska
Avto: čakajoč e-golfa :-)
234
508

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a prijazen » 16 Maj 2020, 22:40

GM je napisal/-a:Ko smo že pri jadranju. Pri meni se je večkrat zgodilo, da ko sem dal v N, sem cca. 30s jadral, potem pa je avto sam od sebe začel regenerirat.
Si morda dosegel uradno max. hitrost 150km/h in je začel zavirati/regenerirati?
Lahko bi bil tudi kakšen drug varnostni algoritem, ki po določenem času "neaktivnosti" začne z zaviranjem... A v navodilih za uporabo s tem v zvezi nič ne piše?
Je mogoče še kdo drug opazil tak ali podoben "pojav"?

DeCoRawr je napisal/-a:Pa sploh nevem zakaj bi jadral v rebernice dol, pol bi mogu bremzat ker bi šlo prehitro... bi pa lahk probal ja
Iz prebranega sem dobil občutek, kot da se pritožuješ nad temi "samo" 84km/h in bi ti hitreje... ;)
Kolikor se spomnim, je omejitev na tem odseku 80km/h???
Če kadarkoli iz katerekoli prestave pretakneš v N, se ne zgodi nič posebnega (nobenih zvočnih opozoril) - vsaj pri testnem je bilo tako.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 891
Avto: e-Golf 2020
379
23

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 16 Maj 2020, 23:41

Med tuneli je kar lepo 100 na uro :) Pa še vedno se dobijo kašni kateri pridejo 130 mimo, še dobro da je avtocesta dobro zavita da nemorjo tekmovat kdo bo hitrej šel v dolino :) Vglavem vsi vozijo na tem odseku vsaj 100 ker ICE prav lepo pelje brez držat pedal 100 /110. EV pa ta čas lepo regenerira ;)
GM
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 377
Kraj: Logatec
Avto: Fiat 500E; E-Golf 2020
197
201

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a GM » 17 Maj 2020, 08:17

prijazen je napisal/-a:
GM je napisal/-a:Ko smo že pri jadranju. Pri meni se je večkrat zgodilo, da ko sem dal v N, sem cca. 30s jadral, potem pa je avto sam od sebe začel regenerirat.
Si morda dosegel uradno max. hitrost 150km/h in je začel zavirati/regenerirati?
Lahko bi bil tudi kakšen drug varnostni algoritem, ki po določenem času "neaktivnosti" začne z zaviranjem... A v navodilih za uporabo s tem v zvezi nič ne piše?
Je mogoče še kdo drug opazil tak ali podoben "pojav"?


Hitrost je bila enkrat 115-120km/h, drugič se mi je to zgodilo na relaciji Logatec - Vrhnika po stari cesti (klanec navzdol) pri hitrosti cca. 80 km/h
Zakaj pride do tega, se pa še nisem poglabljal.
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 351
Kraj: Kranj
Avto: E-up
164
13

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a Upup » 17 Maj 2020, 08:43

Golf velikokrat regenerira tudi če imaš tempomat npr na 80 in vidi da je pred teboj ovinek, križišče in sam nežno zmanjša hitrost.
lovec1990
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 189
Kraj: Komenda
Avto: Yaris
33
105

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a lovec1990 » 17 Maj 2020, 08:55

Upup je napisal/-a:Golf velikokrat regenerira tudi če imaš tempomat npr na 80 in vidi da je pred teboj ovinek, križišče in sam nežno zmanjša hitrost.


ali lahko to malo bolje razložiš?
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 351
Kraj: Kranj
Avto: E-up
164
13

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a Upup » 17 Maj 2020, 10:07

lovec1990 je napisal/-a:
Upup je napisal/-a:Golf velikokrat regenerira tudi če imaš tempomat npr na 80 in vidi da je pred teboj ovinek, križišče in sam nežno zmanjša hitrost.


ali lahko to malo bolje razložiš?


Sam zmanjša hitrost pred krožišču, ovinki. Recimo pelješ skozi naselje 55 na tempomat in je ostrejši ovinek sam zmanjša brzino in potem spet vrne na obstoječo. Npr pelješ tudi izven naselja 157 kolikor pač gre spustiš gas in ko se približujes naselju sam počasi zavira na 55
Verjetno bere podatke iz navigacije in "ukrepa" kot se mu zdi prav.
bvs
bvs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
67
76

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a bvs » 17 Maj 2020, 10:14

Upup je napisal/-a:Sam zmanjša hitrost pred krožišču, ovinki. Recimo pelješ skozi naselje 55 na tempomat in je ostrejši ovinek sam zmanjša brzino in potem spet vrne na obstoječo. Npr pelješ tudi izven naselja 157 kolikor pač gre spustiš gas in ko se približujes naselju sam počasi zavira na 55
Verjetno bere podatke iz navigacije in "ukrepa" kot se mu zdi prav.


Lahko potrdim, tudi sam opažam.
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 327
Kraj: Gorenjska
Avto: čakajoč e-golfa :-)
234
508

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a prijazen » 17 Maj 2020, 10:20

To je pa zanimiva funkcija - zdi se mi prav neverjetno, kako da do včeraj še nihče ničesar ni napisal na to temo. :o
Se pa ni dobro preveč zanašati samo na to, če podatke dobiva iz navigacijskih kart, ker le-te nikoli niso 100%.
Vedno je najprej nekaj drugačnega na terenu in šele potem se vnese popravke ter ustvari posodobitve kart.
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 351
Kraj: Kranj
Avto: E-up
164
13

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a Upup » 17 Maj 2020, 13:04

prijazen je napisal/-a:To je pa zanimiva funkcija - zdi se mi prav neverjetno, kako da do včeraj še nihče ničesar ni napisal na to temo. :o
Se pa ni dobro preveč zanašati samo na to, če podatke dobiva iz navigacijskih kart, ker le-te nikoli niso 100%.
Vedno je najprej nekaj drugačnega na terenu in šele potem se vnese popravke ter ustvari posodobitve kart.


Sem bil prav pozoren. Proti Kranjski Gori obnavljajo most in je bila začasna tabla 50, namesto 70 in je tudi zmanjšal, nima kamere v ogledalu.
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 327
Kraj: Gorenjska
Avto: čakajoč e-golfa :-)
234
508

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a prijazen » 17 Maj 2020, 16:50

Glede na to, da nimam še ničesar: je to kjerkoli v dokumentaciji oz. navodilih omenjeno?

Možno bi bilo, da je zadeva na zemljevidih tudi zato, ker vsa vozila s telematiko ves čas pošiljajo ogromno podatkov.
Na podlagi 10, 50, 200 ali več voženj na tem odseku, kjer so (skoraj) vsi zavirali in upočasnili na 50km/h ali manj, se lahko tudi na zemljevidu posodobi podatek o spremembi oz. tu konkretno o omejitvi.

Če zadeva res deluje, se s pomočjo te funkcije lahko vedno precej brezskrbno voziš z največjo dovoljeno hitrostjo.

Še vedno sem presenečen, kako pozno se je o tem začelo pisati. Je možno, da je to funkcijo (kakorkoli se že imenuje) treba potrditi v kakšnem meniju in da zaradi tega ni bila prej opažena oz. omenjena?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3711
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4257
5626

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a matija » 17 Maj 2020, 16:58

Odklop pogona med voznjo je nevarna stvar in se odsvetuje. Ce je potrebno reagirat, v leru/neutral marsikaj ni mozno. Bodisi potreba po zvisanju hitrosti, ki sploh ni mozna. Bodisi po znizanju kjer delujejo le diski, regen pa ne pomaga in je zavorna pot daljsa.

Pri avtomatskih menjalnikih na ICE pogonih pa je bilo celo skodljivo za menjalnik, ker se odklopi tudi krozenje olja (ne vem pa kako je to pri EVjih z menjalniki, npr: Taycan, Concept One, ...).
mkonci
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 351
Kraj: Kranj
Avto: E-up
164
13

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a Upup » 17 Maj 2020, 17:14

matija je napisal/-a:Odklop pogona med voznjo je nevarna stvar in se odsvetuje. Ce je potrebno reagirat, v leru/neutral marsikaj ni mozno. Bodisi potreba po zvisanju hitrosti, ki sploh ni mozna. Bodisi po znizanju kjer delujejo le diski, regen pa ne pomaga in je zavorna pot daljsa.

Pri avtomatskih menjalnikih na ICE pogonih pa je bilo celo skodljivo za menjalnik, ker se odklopi tudi krozenje olja (ne vem pa kako je to pri EVjih z menjalniki, npr: Taycan, Concept One, ...).


Se popolnoma strinjam. Kakšno kritično situaciji se velikokrat reši s pritiskom na plin in ne na zavoro.
Pri starem Eupu je bilo tako, da je regeneracija delovala tudi, če si imel v N
matija
amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 274
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
166
79

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a amaterB » 18 Maj 2020, 07:04

matija je napisal/-a:Bodisi po znizanju kjer delujejo le diski, regen pa ne pomaga in je zavorna pot daljsa.
Če avto nima dovolj zmogljivih zavor, da na suhem asfaltu pri katerikoli hitrosti zavira na polno (=do posredovanja ABSa), je za en drek.
Sebastijan
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2564
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1740
868

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a pirpy » 18 Maj 2020, 07:21

Pri EV-ju v N, se motor še vedno vrti, inverter še vedno sledi obratom motorja, in takoj, ko prestaviš v D, začne regenerirati ali pospeševati.
Ni pa pametno prestavljati v P :)
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 891
Avto: e-Golf 2020
379
23

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 18 Maj 2020, 08:32

Ne da ni pametno, se odsvetuje zelo, sem opazil že sam na svojem ko sem bil prehiter in sem se še premikal par km na uro. Ko daš v P je edina stvar katera se fizično spremeni v redoktorju in postavi mehansko zavoro. Druge pozicije so vse SW bolj kot ne :)
lovec1990
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 189
Kraj: Komenda
Avto: Yaris
33
105

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a lovec1990 » 18 Maj 2020, 08:53

Ali kdo ve če eGolf zmanjka baterije ali blokira pogonska kolesa?
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 547
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
336
315

Re: Želva več informacij :)

OdgovorNapisal/-a Simon » 18 Maj 2020, 08:57

pirpy je napisal/-a:Pri EV-ju v N, se motor še vedno vrti, inverter še vedno sledi obratom motorja, in takoj, ko prestaviš v D, začne regenerirati ali pospeševati.
Ni pa pametno prestavljati v P :)


Novi Zoe P sploh nima več...samo R,N ter D(B) :)
CRF

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na