Poraba gretja

Električna izvedba klasičnega golfa
Upup
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 700
Kraj: Kranj
Avto: E-up
341
28

Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a Upup »

Koliko vam pokuri egolf na mestu če prižgete gretje. Včeraj po 2urah vožnje sem na polnilnici prižgal kontakt da je grelo in je kar nekaj časa kuril 6kW, kljub temu da je bila že prej temperatura v avtu na 23stopinj. Ima tc
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1132
869
1087

Re: e-Golf - akcija

Odgovor Napisal/-a giotto »

Upup napisal/-a:Koliko vam pokuri egolf na mestu če prižgete gretje. Včeraj po 2urah vožnje sem na polnilnici prižgal kontakt da je grelo in je kar nekaj časa kuril 6kW, kljub temu da je bila že prej temperatura v avtu na 23stopinj. Ima tc
Zadnjič ko sem bil pozoren in sem ga zjutraj na kabel grel je začel s 6A po fazi - se pravi 12A, kar je cca 2.8kw. Temperatura je bila nekaj malega pod nulo. Avto pa popolnoma mrzel.

Zadnjič ko sem pri ogretem avtu gledal porabo je bilo okrog 0,2kwh/100.
Upup
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 700
Kraj: Kranj
Avto: E-up
341
28

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a Upup »

Res je da sem bil na dc a se mi dobrih 6kW zdi zelo veliko, sploh ker je bil ogret avto, zunaj pa se nekje 10stopinj
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6654
Avto: Kona 64_2018
3550
604

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Mogoče ima na DC afterburnerje Verjetno se vžge toplotna + uporov grelec pa mogoče greje vodo za naprej ?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a CRF »

6kW je precej, ampak normalno, če sta vključena grelec in TČ. Saj to ne traja dolgo, tako da ne gre veliko energije.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6654
Avto: Kona 64_2018
3550
604

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Jaz sem danes gledal brez gretja pa mi je na semaforju kazalo 0,6 kW, luči prižgane pač je bila že tema. A kdo ve če je možno da se nastavi, da ko daš v D da takoj da v B oziroma da si vsaj zapovni prejšnji level rekuperacije?
gile
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 376
Kraj: Bela krajina
Avto: e-golf
336
86

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a gile »

DCR, tole z B regeneom bi tudi mene zanimalo, itak drugega ne uporabljam...
EV+PV entuziast
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 169
391
674

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a EV+PV entuziast »

Ko smo ravno pri gretju. Spodaj posnetek iz Nemčije. Sicer gre za Seat Mii, a vseeno. Ker nasprotniki E-mobilnosti v Nemčiji velikokrat očitajo, da bi pri čakanju v zastoju avto ostal brez elektronov, sredi avtoceste (tipično zastraševanje), je Car Maniac pustil Mii v garaži, vklopljen, 21 stopinj, in gretje voznikovega sedeža. Bordcomputer je kazal doseg 111 km. Po osmih urah, ko se je vrnil, je bilo v avtu prijetno toplo, doseg je padel na 62 km. Torej je v 8 urah izgubil 49 km. Pa moramo vedet, da imajo "trojčki" PTC heater. Res je že, da je avto stal v garaži, a je ta neogrevana.

https://www.youtube.com/watch?v=89GkSl83Ydg
matija, domina, DGJ
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5303
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ma to z gretjem je brez veze zastraševanje,....včasih, ko so imeli avti po 20kWh, po poti pa ni bilo polnilnic ali vsaj hitrih ne, je gretje bil nek faktor pri daljših relacijah, ker ti je veliko pomenilo ali se pripelješ 100 ali 110km daleč. Zdaj z baterijami nad 40 ali 50kWh in večina se polni na DC lahko s 50kW in več, pa to še omembe ni več vredno.

Jaz vsakemu, ki me to vpraša samo zamahnem, da niti ne vem, ker pri 350km pač naredim samo še 345km ali kaj takega, če izklopim gretje, pa je konec te debate.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3014
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3800
6420

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Khm, še vedno imajo nekateri avti baterije pod 20kWh. Tudi novi.
In pri teh je faktor gretja še vedno precej velik. Poleg tega menim, da mestni EV ne bo nikoli imel velike baterije, ker za to ni potrebe.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6654
Avto: Kona 64_2018
3550
604

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Včeraj sem večkrat pogledal porabo na semaforjih in tudi z vžganim gretjem na 22,5°C je na avtu pisalo poraba 0,6 kWh/h.

Saj si gledal to porabo ko si polnil na DC ali gledam narobe tu?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5396
3528

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a warpedone »

600W ni niti g od gretja.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
PacEnPeter
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 19
Kraj: Ptuj
Avto: e-golf
20
9

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a PacEnPeter »

warpedone napisal/-a:600W ni niti g od gretja.
No, meni pa se ne zdi tako. Na "lep pomnladni" dan pri 10 stopinj C in s toplotno črpalko, predstavlja to vsaj 2-2,5 kW toplotne moči, kar pa je že čisto realno.
Samo primer... pri meni doma toplotna črpalka za ogrevanje hiše 150 m2, v tem obdobju dela cca. 10 ur na dan na minimumu, kjer je električna moč okoli 1 kW, torej toplotne moči med 4 in 5 kW.
Če je za ogrevanje hiše dovolj 1KW el. moči, zakaj ne bi bilo realno za avto 0,6 kW?
CRF
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6654
Avto: Kona 64_2018
3550
604

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Pomoje gretje ni všteto not, ker kar sem napisal par postov nazaj ko sem imel gretje sklopleno je bila ista številka 0,6kW katera se je zmanjšala če sem sklopil luči. Zato me zanima kje ste dobili cifro 6kW da je kazalo ko ste bli na DC.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6654
Avto: Kona 64_2018
3550
604

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Na poti iz službe sem naredil še par testov. Sneg in 1,5°C. Škoda ker sem začel gledati ko je bil avto že segret(spet ).

Skratka v povprečju brez gretja avto porabi 600W ko deluje, bilo je tudi 200-300W ampak takrat se je mogoče DC-DC pretvornik izklopil in je bil akumulator kao poln.

Ko je gretje vklopljeno je poraba med 600W do 1,6kW, večino časa na 700W potem malo več na 900W, ko sem zvišal temperaturo v avtu za 2 stopinje je neki časa bilo na 1,6kW potem pa se je spuščalo.

Vklopil sem tudi gretje zadnje šipe katero je ob večkratnem vklopu pokazalo enako in sicer samo gretje zadnje šipe porabi še dodtnih 200W, bom testiral koliko porabi še sprednja.
Upup
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 700
Kraj: Kranj
Avto: E-up
341
28

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a Upup »

DeCoRawr napisal/-a:Pomoje gretje ni všteto not, ker kar sem napisal par postov nazaj ko sem imel gretje sklopleno je bila ista številka 0,6kW katera se je zmanjšala če sem sklopil luči. Zato me zanima kje ste dobili cifro 6kW da je kazalo ko ste bli na DC.
Kazalo je na stecu, Peak je bil celo na 6,8kw. Potem je pa padalo do 4kw priblizno
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5303
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Sem ta dva dneva tudi jaz pri Koni testiral porabo gretja. Štart iz neogrevane garaže (13 stopinj, zunaj okoli ničle), avto ima TČ.
V začetku če nažgem vse (avtomatska klima na 22 +gretje volana +gretje obeh prednjih sedežev na max.) se poraba dvigne na preko 2kW in tam vztraja 10-15 min, nato pade za polovico in nato odvisno od hitrosti vožnje še na manj kot 1kW. Če imam prižgano le klimo brez drugih porabnikov, je razlika minimalna, torej v vsem tem, daleč največ porablja klimatizacija.

Ti dodatni grelci nekaj malega doprinesejo le na začetku, ko je vse ohlajeno, ko se segreje pa dogrevanje ne predstavlja praktično nobene opazne porabe.

Pri klimatizaciji pa je drugače, sem opazil tudi, da se precej spreminja glede na hitrost, hitrejša vožnja porabi tudi klima več, vožnja skozi tunel se poraba za klimo precej zmanjša, poveča se ali voziš v dežju, snegu.....torej odvisno od vremena in zunanjih okoliščin skozi katere se pelješ v tistem trenutku.

Povprečno pa je na suh in mrzel (okoli ničle) dan pri 22 stopinjah v kabini po destih minutah ali ko se avto segreje poraba nekje okoli 0,7kW.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a CRF »

Tako majhne številke imaš ker se ti očitno sploh ne vklopijo grelci. Mislim da se šele ko je pod ničlo.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5303
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

CRF napisal/-a:Tako majhne številke imaš ker se ti očitno sploh ne vklopijo grelci. Mislim da se šele ko je pod ničlo.
Grelci sedežev se vklopijo, saj so sedeži vroči, volan pa tudi, če si to mislil?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Poraba gretja

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Jaz imam avto zunaj, pod nadstreškom. Danes je bilo 0°C in klima na 22,5°C: moč gretja čez 4 kW prvih 10 minut.

Pri konkretnem minusu pa sem videl tudi že preko 6 kW.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “e-Golf”