Stran 3 od 8

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 05 Feb 2020, 07:48
Napisal/-a DeCoRawr
Zakaj prodajaš felge? Kaj boš dal gor "poleti" ?

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 05 Feb 2020, 07:50
Napisal/-a giotto
DeCoRawr napisal/-a:Zakaj prodajaš felge? Kaj boš dal gor "poleti" ?
Niso moje Js bi jih kupil, če nebi imel že jeklenih od decembra.

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 05 Feb 2020, 07:56
Napisal/-a amaterB
giotto napisal/-a:
SimonZed napisal/-a:
giotto napisal/-a:Priporočila na vratih so 2.5-2.8....ampak računam tudi, da so tlaki kar za navadnega golfa, ki pa je po teži precej lažji od tega.
Po mojem pa ne - jaz imam na bencinskem golfu sportsvanu naveden nižji priporočen tlak (ne vem pa na pamet čisto točno). Dimenzija gume je pa enaka tvoji.

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 05 Feb 2020, 08:06
Napisal/-a Matej
Pri 3 barih precej trpi udobje. Jaz imam na 2.5 bara.

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 05 Feb 2020, 08:41
Napisal/-a EVH
giotto napisal/-a:
SimonZed napisal/-a:
giotto napisal/-a: Tlak 3bare
Je to priporočilo proizvajalca ali varčevalni ukrep?
Priporočila na vratih so 2.5-2.8. Js sem pa eko napumpal še posebej ker so temperature visoke. Če bo sneg bom spustil na 2.5 BAR.

Nisem sicer še preverjal ampak računam tudi, da so tlaki kar za navadnega golfa, ki pa je po teži precej lažji od tega. Gume sem tudi gledal in je naleg videti popolnoma ok.
Jaz sem ioniq že pumpal na 3, pa je bila vožnja bolj trda, poraba pa nič omembe vredno manjša.

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 28 Mar 2020, 19:56
Napisal/-a giotto
Prej
Prej
C0620637-4A11-455D-A6C9-0C86EEFCCEEB.jpeg (73.55 KiB) Pogledano 4795 krat
Potem
Potem
F9E1822B-C85F-4B3E-8AA4-7B4474D7814C.jpeg (74.14 KiB) Pogledano 4795 krat
Dobil prejsnji teden po posti. Danes koncno zmontiral.

V skatlah imam tudi Thule stresne nosilce. Komplet sistem + 3 nosilci za kolesa: 395€
Ob priliki preizkusim porabo z in brez.

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 28 Mar 2020, 19:59
Napisal/-a giotto
€ 3,30 10% Off | Car-Styling car door lock cover Auto Emblems Case For Volkswagen VW golf 7 MK2 MK3 MK4 MK6 MK7 polo passat Accessories
https://a.aliexpress.com/_dT3f2J8

Ce bi se kdo imel. Soliden produkt. Znotraj se enostavno nalepi.

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 28 Mar 2020, 20:50
Napisal/-a hribovc0601
Je kdo že s testiral stopničko za na to klučavnico, da lažje dosežeš v strešni kovček? Bi zdržalo odraslo osebo?

Primer :
https://www.amazon.com/Rightline-Gear-1 ... B07JMTVP9N

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 28 Mar 2020, 22:39
Napisal/-a Airborne
@Giotto, ali si vzel Thule EVO ali Rapid 754 osnovne noge ? Zanima me predvsem glede višine in ali se kaj pozna na laku po uporabi. Jaz imam EVO in ni zraven nobene zaščitne folije kamor sede noga nosilca, ki se nalepi na lak, pri 754 pa baje, da pa je priložena.
To, da bi moral vsakič, ko bi montiral nosilce še prozorno folijo lepit gor pa dol, mi je bil velik minus, zato sem se odločil za EVO.

Jaz sem jih sicer imel na avtu samo enkrat, par dni pa po uporabi ni nobenih sledi. Za original VW nosilce pa sem prebral, kar dosti mnenj uporabnikov, da so poškodovali barvo...

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 29 Mar 2020, 09:02
Napisal/-a amaterB
Jaz sem imel Thule 754 gor cela poletja na prejšnjem avtu (kia venga) in ni bilo zraven nobene folije in nisem opazil, da bi poškodovalo lak.

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 29 Mar 2020, 10:42
Napisal/-a Airborne
amaterB napisal/-a:Jaz sem imel Thule 754 gor cela poletja na prejšnjem avtu (kia venga) in ni bilo zraven nobene folije in nisem opazil, da bi poškodovalo lak.
To je dobra novica , ker tudi jaz imam namen imeti strešne nosilce dalj časa na avtu, ko jih enkrat zmotiram (vsaj kak mesec), pa me je malo strah kaj bo, ko jih po daljšem času vzamem dol. Baje da ima Golf tole s pritrdišči (vsaj navaden 5vratni, ki nima sani) zelo slabo rešeno in še meriti je potrebno razdaljo med nosilcema pri montaži, tako mi res ne diši, da bi npr. enkrat tedensko gor pa dol dajal...

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 29 Mar 2020, 12:53
Napisal/-a Upup
Prej fajn očistit streho vsaj tam kjer je pritrdisce

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 29 Mar 2020, 14:22
Napisal/-a giotto
Airborne napisal/-a:@Giotto, ali si vzel Thule EVO ali Rapid 754 osnovne noge ? Zanima me predvsem glede višine in ali se kaj pozna na laku po uporabi. Jaz imam EVO in ni zraven nobene zaščitne folije kamor sede noga nosilca, ki se nalepi na lak, pri 754 pa baje, da pa je priložena.
To, da bi moral vsakič, ko bi montiral nosilce še prozorno folijo lepit gor pa dol, mi je bil velik minus, zato sem se odločil za EVO.

Jaz sem jih sicer imel na avtu samo enkrat, par dni pa po uporabi ni nobenih sledi. Za original VW nosilce pa sem prebral, kar dosti mnenj uporabnikov, da so poškodovali barvo...
Evo Clamp in Kit 5010. Nisem pa se odprl. Paket je v karanteni

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 29 Mar 2020, 14:24
Napisal/-a giotto
Airborne napisal/-a:
amaterB napisal/-a:Jaz sem imel Thule 754 gor cela poletja na prejšnjem avtu (kia venga) in ni bilo zraven nobene folije in nisem opazil, da bi poškodovalo lak.
To je dobra novica , ker tudi jaz imam namen imeti strešne nosilce dalj časa na avtu, ko jih enkrat zmotiram (vsaj kak mesec), pa me je malo strah kaj bo, ko jih po daljšem času vzamem dol. Baje da ima Golf tole s pritrdišči (vsaj navaden 5vratni, ki nima sani) zelo slabo rešeno in še meriti je potrebno razdaljo med nosilcema pri montaži, tako mi res ne diši, da bi npr. enkrat tedensko gor pa dol dajal...
Prvic je baje nerodno in ttaja dlje da vse zmeris. Potem ko imas nastavljeno gre pa hitreje.

Js razmisljam da bi tam vseeno dal folijo. Zadnja stekla bom temnil. Pa jim takrat narocim da mi se tam nalepijo eno zascitno brezbarvno folijo.

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 29 Mar 2020, 23:49
Napisal/-a Airborne
giotto napisal/-a:
Airborne napisal/-a:
amaterB napisal/-a:Jaz sem imel Thule 754 gor cela poletja na prejšnjem avtu (kia venga) in ni bilo zraven nobene folije in nisem opazil, da bi poškodovalo lak.
To je dobra novica , ker tudi jaz imam namen imeti strešne nosilce dalj časa na avtu, ko jih enkrat zmotiram (vsaj kak mesec), pa me je malo strah kaj bo, ko jih po daljšem času vzamem dol. Baje da ima Golf tole s pritrdišči (vsaj navaden 5vratni, ki nima sani) zelo slabo rešeno in še meriti je potrebno razdaljo med nosilcema pri montaži, tako mi res ne diši, da bi npr. enkrat tedensko gor pa dol dajal...
Prvic je baje nerodno in ttaja dlje da vse zmeris. Potem ko imas nastavljeno gre pa hitreje.

Jaz razmisljam da bi tam vseeno dal folijo. Zadnja stekla bom temnil. Pa jim takrat narocim da mi se tam nalepijo eno zascitno brezbarvno folijo.
Evo so dobri ja...Res prvič malo dlje traja,da vse zmontiraš, ampak zdaj razmišljam da verjetno res ni potrebe po foliji, pri evo vsaj, ker ima veliko gumirano podlogo in kot rečeno jaz na eGolfu nisem opazil nobenih odgrnin na laku, je pa zoprno, ker je za namestitev potrebno spredaj odviti plastične čepe, kamor pride zatič nosilca, zadaj jih pa ni in je potrebno nekako izmeriti razdaljo.. ampak se da (ne prvič) namestiti v cca 15 min:)

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 14 Jun 2020, 12:04
Napisal/-a giotto
3 kolesa na strehi
24 stopinj
Klima na 21 stopinj
Hitrost 110 kph
Poraba, groznih, 22 kWh/100km
(Pot Bled - Postojna)
Za cca 7 kWh/100km visja poraba za to relacijo.

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 18 Jun 2020, 09:14
Napisal/-a giotto
giotto napisal/-a:3 kolesa na strehi
24 stopinj
Klima na 21 stopinj
Hitrost 110 kph
Poraba, groznih, 22 kWh/100km
(Pot Bled - Postojna)
Za cca 7 kWh/100km visja poraba za to relacijo.
Zgornji zapis je bil vmesni rezultat. Pot je bila sicer Bled – Novigrad. Planiral sem eno DC polnjenje v Kozini vendar me je zaskrbelo, da do tja ne bomo prišli, zato smo se ustavili na Ravbarkomandi (čas 34:37, energja 20,76). Se pravi povprečna hitrost polnjenja 36kw (za egolfa pač realnost, več kot 38kw mislim da ne gre…). Postanek je hitro minil, WC in malica pa smo lahko šli naprej. Tamal se je nalival z vodo tako, da ga je v kratkem spet “prijelo”. Pa smo se ustavili še v Kozini. Za foro sem priklopil še tam (čas 8:44, energija 3,82). Se pravi povprečna hitrost polnjenja 26kw. Očitno je bila baterija že kar vroča… Na meji smo stali cca 20min. V stanju “mirovanja” je klima jemala 0,7 kwh/h (avto kar zgret, sonce, klima na 22 stopinj, zunaj 26 stopinj).
Pot: 195km
Čas vožnje 2:47
Čas polnjenja: 0:43
Poraba: 21,8kwh/100km (bočni veter)

Dol grede me je visoka poraba šokirala. Večino časa nam je nagajal bočni veter. Zaveterja nismo iskali. Z isto vožnjo in glede na dosedanje izkušnje bi bila poraba nekje okrog 15,5 kwh/100km. Upštevam tudi veter. V brezveterju najbrš celo 14 ali 13. Zelo me je presenetilo, da kljub temu da se od Kozine močno spušča, povprečne porabe nismo bistveno popravili. Mislim da je bila v Kozini visokih 22, na cilju pa 21,8.

Torej… Dol grede je vozila ona. Prvi ukrep za nazaj je, da vozim js. Preden kolesa vržem na streho dobro premislim o aerodinamiki. Odstranim vse torbice. Odstranim sedeže. V bolj aerodinamični položaj celo obrnem stranske ročke na belanci (rogle) ter pedala. Hrvaški del bomo prevozili priobalno. Se pravi prvih 40km bo razmeroma počasi. Super, poraba na meji je bila 14 kwh/100km. Na Koprski ravnini se zalimam za tovornjak, ki gre poštenih 100 kph. Pred vsponom se umakne. Aaa j*** ga… Vspon začnem solo. Stisnem volan. Na hitro zmolim. Držim hitrost 105 kph. Merilec moči je večino časa čez 3, celo 4… Stopalko za elektriko le na rahlo tipam, zgolj s konicami prstov… vsak gib je premišljen in načrtovan. Po petih minutah vožnje me prijazna sopotnica opozori, da ne vozim motor. Opazila je namreč, da sem sključen in skrit za volan. Popravim držo in se ne pustim motiti. Gledam kako piha veter. Iščem pomočnika, ki bi “vlekel”. Najdem gospo v starem audiju, ki vozi ravno “mojo hitrost”. Ajde za nekaj časa bo. V avtu začne smrdet po plinih. Očitno se tudi audi trudi čez klance… raje prehitim. Kljub vsponom popvrečna poraba preseneča, 19,5 kwh/100km. Se že hvalim kako sem dober in oh in sploh. Ona je zaposlena z iskanjem ustrezne glasbe. Veter in moja vsemogočnost varčne vožnje jo ne gane. Otroka spita. Na Mol postojna se pripeljemo z 19,8 kwh/100km. Baterija je na 25%. Polnimo do 91% (čas 39:52, energija 23,30). Zadovoljen prepustim volan občutno lepši polovici. Ker smo se na polnilnici zadržali nekoliko dlje kot pričakovano je dometa več kot dovolj, ona to seveda opazi, torej udri po siromaku, da ona na 120 kph. V duši jočem, js ga tipam, božam, glajdam, sem v zaveterju, kaj ne vse… ona ga pa zdaj dobesedno pretepa. Tudi višja hitrost nas sicer bp pripelje do doma (ostalo je cca 25%). Povprečna poraba Logatec – Bled je bila 23,5 kwh/100km.

Pot: 202km
Čas vožnje: 2:37
Čas polnjenja: 0:40
Poraba: 20,5kwh/100km

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 18 Jun 2020, 10:45
Napisal/-a giotto
En popravek. Nazaj grede sem polnil na MOL Logatec. Nevem zakaj sem napisal Postojna...

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 24 Jun 2020, 13:36
Napisal/-a giotto
V ožjem družinskem krogu imamo tudi 64kono pa smo šli danes skupaj do Izole. Zavetrje prepovedano. Voziva na konkretni razdalji eden za drugim. Ista hitrost, vedno eden do drugega v vidnem polju. Tempomat na 120kph ostalo po toku prometa in omejitvah. Brez naglih zaviranj in pospeševanj. Klima oba na 22. Bolj ko ne brezvetrje. Temperatura med 19 in 25. Jutro.
Pot Omv Radovljica - Izola (polnilnica pri svetilniku)
Razdalja: 151km
Povprecna hitrost: 100kph
Povprecna poraba eGolf: 12,7kWh/100km
Povorecna poraba eKona: 12,9kWh/100km
V Kozini je bila razlika 0,5kWh/100km v prid eGolfa vendar se je potem ta razlika zmanjšala na 0,2. Pomeni da je očitno Kona bolje regenerirala, ko smo se začeli spuščati...!?

Btw, polnilnica zasedena. Na enem KP Audi karavan, na drugem elektricni kangoo od kominale. Ne eden ne drugi nista polnila. Avdi je cez cca 30min odprljal. Elektricni kangoo pa cez cca 60min po tem ko sem klical na komunalo, da umaknejo.

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Objavljeno: 29 Jun 2020, 09:20
Napisal/-a DeCoRawr
Verjetno se je razlika zmanjšala zaradi razlike v teži avtov, saj je kona težja. Za nazaj pa nič primerjave ?