Gre se namreč za to, da se mi je neverjetno lepo poklapalo tole. Včeraj sem za čez noč dobil povsem novo Kio eNiro, s praktično vso možno opremo ampak brez strešnega okna.
Danes sem Kio vrnil, sposodil sem si pa MG ZS EV.
Stvar je taka, da se mi še danes konkretno cedijo sline za eNirom.
Da na kratko povzamem, kaj mi je bilo všeč:
- domet
- sedi se dokaj visoko
- zadaj komot sedim (cca. 185 cm)
- uporaben prtljažnik
- nima soft-touch za nastavljanje klime ampak fizične tipke
- odlične dolge luči
- odličen sistem avtomatske regeneracije
- kolikor zna sam vozit, to deluje res dobro (pustimo Teslo iz te kalkulacije)
- pospeški (a bejž )
- položaj za volanom
- udobni sedeži
- uporabne odlagalne površine
- 11 kW 3f polnjenje
- polnjenje spredaj
- ozvočenje je solidno
Pa še en bonbonček. Kia ima na eNire popuste v višini 7000€ z DDV. Če se odbije ekosklad subvencijo in ta popust, pride avto na cesto za cca. 39000 €. Ne, ni poceni ampak je pa cifra precej lažje prebavljiva kot originalnih cca. 52000 €
To je to, da ne bom preveč dolgovezil, sem se pa kar dobro spoznal z MG ZS EV. Avto je sicer precej lušten ampak mu pa kar nekaj stvari manjka, da bi upravičilo tako ceno avtomobila (cca. 32000€ + DDV - eko subvencija). Nekaj stvari bom naštel, če ne drugega, da se jutri spomnim, kaj moram še vprašati .
Kar sem do sedaj ugotovil je to, da:
- avto niti pod razno ni varčen (povprečno porabo sem imel 23,6 kWh/100 km)
- avto za ta denar nima avtomatske klime niti avtomatskih brisalcev
- zna dokaj dobro držati sredino na avtocesti
- malce večji naliv (dež) blokira kamero (v Ioniqu se mi to še nikdar ni pojavilo v dežju)
- ima avto precej navora
- kako pripravit avto do tega, da se polni... Uf... (na DC se polni samo, če ga prej izklopiš, če ga vmes vključiš, da bi grel kabino, zabriše ven polnilnico, na AC pa se ne bo začel polnit, dokler ne zapreš in zakleneš vrat )
- na sredinskem LCDju sem si nastavil, da mi digitalno kaže hitrost ampak kakor sem vključil lane assist ali tempomat, je metalo ven iz tega pogleda, kar mi je šlo izjemno na živce
- nikjer nisem našel funkcije, ki bi mi pokazala % akumulatorja
- avto zna prikazati trenutno napetost akumulatorja, obrate motorja ter sistemski tok (A) ampak zadeva divje zamuja
- sistem za prepoznavanje znakov je precej trapast, saj mi je v naselju večkrat našel nemogoče omejitve (tudi 100 km/h)
- mi je všeč polnjenje spredaj, je pa tisto gumico (pokrovček) kar malce težko povleči ven, ko je enkrat mokra (dež)
- na polnilnici nisem videl moči polnjenja višje od 40 kW (Delta na Tržaški v Lj)