Bolan del ni matematika, temveč ideja, da naj se nekdo danes zapufa za 20k€ čez budget, ker ima nekdo drug kristalno kuglo, ki mu pravi, da se cena energentov v naslednjih petih letih ne bo spremenila. Verjamem pa, da to težko razumeš. Če je na limitu z denarjem, potem naj raje razmišlja o cenejšem (rabljenem) ICE-ju, dokler se ponudba EV-jev ne izboljša.
Doseg EV po avtocesti
Re: Doseg EV po avtocesti
Re: Doseg EV po avtocesti
Ne, ne strašiš, treba je biti odkrit. In neodgovorno je, da jo nekateri tukaj napol farbajo, kako bo "to šlo skozi". Ja, ne vem, če bo šlo tako na izi skozi po šestih letih uporabe avta, 80% po avtocesti, -10 stopinjah celzija in štirih v avtu.November napisal/-a: ↑18 Jan 2022, 11:18 ampak dvomim, da ti bo doseg ok. Kot pravijo nekateri drugi forumaši, ne glej samo kWh, ampak obvezno še porabo, ki jo sporočajo vozniki. WLTP in reklamirana poraba ti ne povesta nič, ker takšnih vremenskih in cestnih razmer ni skoraj nikoli. Nekaj forumašev zelo lepo pove, da moraš WLTP prepolovit, da dobiš še najmanjši doseg... ki se zna na avtocesti odražat tudi 5 mesecev v letu. Upam, da ne strašim, samo iz svojih izkušenj pišem.
Re: Doseg EV po avtocesti
Dobro, -10 je redko in pač takrat, če ne bo druge, se OP pelje počasneje, pa se zliže.
Še vedno trdim, da bi ioniq 38kwh to nalogo opravil b.p.
Še vedno trdim, da bi ioniq 38kwh to nalogo opravil b.p.
Re: Doseg EV po avtocesti
Bi rekel, da nekje od decembra dalje imam sam izrazito znižan doseg, če peljem normalno, s precej visoko porabo. Pa po AC delam skoraj polovico manj kilometrov. Je pa res, da je precej velika razlika med "se bo že nekako zlizala" in "to bo šlo skozi", ja, to je bolj odkrito
Re: Doseg EV po avtocesti
>> Če je na limitu z denarjem, potem naj raje razmišlja o cenejšem (rabljenem) ICE-ju, dokler se ponudba EV-jev ne izboljša.
Bingo.
Bingo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Doseg EV po avtocesti
Dokler je nov in lepo vreme ja. Ko bo pa degradacija kicknala-in pa ne bo.
In manj kot imaš rezerve pri bateriji, bolj pospešena je degradacija in padeš v samo-pospeševalni cikel degradiranja baterije.
Od Hyundaia za pošteno ceno, pa za to njeno kilometražo, kjer je večina avtocesta, manj kot Kona 64 kWh žal ne bo zneslo na obdobje 5+ let.
Če pa bi imela luksuz polnjenja v službi, je pa scena seveda druga. Ampak to pri nas še dolgo ne bo standard. Niti plačljiva varijanta.
Re: Doseg EV po avtocesti
Če dodam malo informacij. Danes sem šel iz Ljubljane v Celje in nazaj z Model 3, sicer performance. 5 stopinj in suha cesta ter 155km po AC in 20km po mestu. Porabil sem 54% baterije.
Polnil sem zjutraj do 80% in spraznil bom do večera na 20%. S tem nisem nič obremenjeval baterije, kar je dobro za dolgi rok.
Na vašem mestu bi šel raje v 77kW ID, ker vam bo E vožnja postala užitek zase in za denarnico in se boste lažje zapejali še kam dlje.
Polnil sem zjutraj do 80% in spraznil bom do večera na 20%. S tem nisem nič obremenjeval baterije, kar je dobro za dolgi rok.
Na vašem mestu bi šel raje v 77kW ID, ker vam bo E vožnja postala užitek zase in za denarnico in se boste lažje zapejali še kam dlje.
Re: Doseg EV po avtocesti
Sicer to lahko enostavno ugotovi, da se vsede v kakšnega rabljenega in preveri domet. Jaz dvomim, da bi fasal toliko degradacije, da čez 5 let več ne bo zmogel 200km, to bi pomenilo 20-30% izgube kapacitete...Ogo napisal/-a: ↑18 Jan 2022, 12:15Dokler je nov in lepo vreme ja. Ko bo pa degradacija kicknala-in pa ne bo.
In manj kot imaš rezerve pri bateriji, bolj pospešena je degradacija in padeš v samo-pospeševalni cikel degradiranja baterije.
Od Hyundaia za pošteno ceno, pa za to njeno kilometražo, kjer je večina avtocesta, manj kot Kona 64 kWh žal ne bo zneslo na obdobje 5+ let.
Če pa bi imela luksuz polnjenja v službi, je pa scena seveda druga. Ampak to pri nas še dolgo ne bo standard. Niti plačljiva varijanta.
Kona 64 za 30k? Mogoče kakšna rabljena čez leto? Opcija je še potem rabljena Ampera-E v tem trenutku...
Re: Doseg EV po avtocesti
Tako je. Sicer sem takrat pisal, da vse kar je nad 25k bo lahko vesel, tako da se posujem s pepelom. Izhodiščna cena je bila 30k.
Re: Doseg EV po avtocesti
wow, da jim je tak padla cena...svašta.
Potem pa je to itak best buy, dosti boljši nakup, kot katerikoli novi model.
Potem pa je to itak best buy, dosti boljši nakup, kot katerikoli novi model.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 556
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
208242
Re: Doseg EV po avtocesti
Tisto je bila zelo dobra cena, če mene vprašate. V tujini ga ne dobiš za tako ceno.
Vem, ker sem ga sam uvozil dražje, povsem enak avto, le malo manj kilometrov.
Vem, ker sem ga sam uvozil dražje, povsem enak avto, le malo manj kilometrov.
Re: Doseg EV po avtocesti
Ne, treba se je zamislit, kolk boš ti dobil, ko boš prodajal električarja .
Re: Doseg EV po avtocesti
Ja res je ja, ampak OP baje kupuje za dobo 5 let, takrat bo avto že amortiziran ob najmanj 200km dnevno
Re: Doseg EV po avtocesti
Odvisno od stroškov. Če se bodo kvarili precej in drago, bo ceneje vse skupaj v refuzo dat in kupit novega. Sedaj so še dokaj novi in ni veliko težav, kaj bo pa še ne vemo. Za tiste, ki vem, da so odpovedal, pa so ble cene popravila nore.
Re: Doseg EV po avtocesti
Boljš čez 10 let na odpad kakor pa po dveh letih lastništva prodajat za 1/2 MPC.
Re: Doseg EV po avtocesti
Odvisno kaj se pokvari
Načeloma, servisi imajo več izkušenj s popravilom ICE vozil, rezervni deli so bolj dostopni, cenejši in itd..
EV je eksotika.. zaenrkat vecina servisev "glumi" da delajo servises tem da kao nekaj priklopijo tablico s katero "prekontrolirajo", dokler res se nekaj na avtu ne zacne dogajati... potem je pa tema... ker enostavno nimajo dovolj znanja, informacij, izkusenj...
Pa popravila na EV so bistveno drazja ko se kaj pokvari izven garancije, ker enostavno ne mores kupiti neki after market rezerni del ali pa rabljen, kot je to pri ICE.. in to je poanta...