Urnik polnjenja
Re: Urnik polnjenja
Dodat baterijo in sončne ter inverter kateri ni grid tie. Potem pa bajto priklopit na ta inverter in znižat priklop na eno fazo in čim manjšo varovalko. Le ta naj služi samo za polnjenje baterije, po možnosti samo med nizko tarifo. Pol pa naj se j****
Re: Urnik polnjenja
Pri kateri ceni (LiFePO4 ?) baterij ste pripravljeni it v samogradnjo takega sistema?
10kWh + elektronika < jurja?
10kWh + elektronika < jurja?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Urnik polnjenja
V tem primeru cena ni tolk problem, če ma dejansko probleme z elektriko in ni poslušnosti s strani elektra jst skor druge opcije ne vidim. Pirpy je zračunal v drugi temi kolk se splača, jurja za 10kWh je kar dobra cena ampak je še veliko količnikov vmes, recimo, več kot maš solarnih panelov, bolj se splača. Ampak to da se splača še ne pomeni da greš v samogradnjo ker je veliko dela in nepredvidenih situacij in pač to je potrebno tudi vkalkulirat.
Če se bojo začeli ljudje odklaplat se bo marsikaj spremenilo, ampak žal smo daleč od tega.
Če se bojo začeli ljudje odklaplat se bo marsikaj spremenilo, ampak žal smo daleč od tega.
Re: Urnik polnjenja
Če se 40kWh baterija + elektronika da dobit za 20k€ In da to kar omenja Decorawr res funkcionira grem jaz, ko ga bodo sral z obračunom in omrežnino takoj v to.
Re: Urnik polnjenja
Tega sem se seveda lotila med prvimi ukrepi. Uspeh enak kot ga navajate. Za polnilnico so mi pa povedali, da jim vse meritve kazejo ok in ni nic narobe z njo.
Re: Urnik polnjenja
Če je polnilnica ok, potem je edina varianta še, da je težava v vaši inštalaciji oziroma bolj verjetno v omrežju - močno nihanje omrežne napetosti izven meja, dopustnih za samo polnilnico.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 452
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931725
Re: Urnik polnjenja
Jaz sem še vedno prepričan, da je vtičnica za zamenjat. Ko skozi njo steče 10A, vtičnica tega ni več sposobna prenest, ker so kontakti oksidirani. Za začetek se naj menja tale Šuko vtičnica, ali polnilnica zveže direktno v dozi.
Sam sem zaradi teh problemov nabavil tole polnilnico, ji odščipnil vtikač, ter jo direktno zvezal. Original pa pospravil v motorni prostor avta, za kakšne nujne polnitve na poti.
https://www.aliexpress.com/item/4000105 ... 4c4dnCgWtV
Sam sem zaradi teh problemov nabavil tole polnilnico, ji odščipnil vtikač, ter jo direktno zvezal. Original pa pospravil v motorni prostor avta, za kakšne nujne polnitve na poti.
https://www.aliexpress.com/item/4000105 ... 4c4dnCgWtV
Re: Urnik polnjenja
Močno dvomim, da je keč v polnilnici. Je VW, stenska, direktno vezana. Bolj je verjetno problem v tem, kar nam je #mikrohard posredoval že na začetku teme. Kot kaže ima več lastnikov ID te težave.
Re: Urnik polnjenja
Odgovor na zgoraj navedene 'probleme' že obstaja, vprašanje pa je kdaj bodo ponudili to tudi v SlovenijiMcDuck napisal/-a: ↑24 Nov 2021, 14:54 Moj nasvet, če želite biti prijazni do omrežja potem nastavite da se polnjenje avta začne kako minuto po 22:00 uri, ker za omrežje je najhujše če se v trenutku spremeni razmerje med proizvodnjo in porabo električne energije (padec napetosti, padec frekvence). Nastavite čas začetka polnjenja ob 22:15, 22:20, 22:30 v odvisnosti koliko energije že imate v bateriji. Če samo dopolnjujete avto za 60% potem bo dovolj tudi 7 ur časa da se avto napolni tudi če začnete polniti ob 23:00 uri (če imate doma trifazno AC polnilnico).
https://octopus.energy/intelligent-octopus/
Re: Urnik polnjenja
V Sloveniji se najprej morajo zmenit, a bodo uvedli še dodatne tarife. In ja, želja je po še dveh, poleg obstoječih MT in VT, še po ultra visoki in infra nizki tarifi.
Re: Urnik polnjenja
Octopus energy (Velika Britanija) ponuja polnjenje med 23:30 in 5:30 po ceni 0,05 GBP/kWh, kar je 0,06 EUR/kWh.
Pri nas E3 (Napredni paket) ponuja električno energijo med 22:00 in 6:00 (vikendi in prazniki cel dan) po ceni z vsemi dajatvami 0,055 EUR/kWh.
Kolika je cena višje tarife pri Octopus energy nisem zasledil, pri E3 (Napredni paket) če se ne motim je tri krat višja.
Pri nas E3 (Napredni paket) ponuja električno energijo med 22:00 in 6:00 (vikendi in prazniki cel dan) po ceni z vsemi dajatvami 0,055 EUR/kWh.
Kolika je cena višje tarife pri Octopus energy nisem zasledil, pri E3 (Napredni paket) če se ne motim je tri krat višja.
Re: Urnik polnjenja
Ni poanta v ceni, ampak v dinamičnem prilagajanju odjema električne energije.McDuck napisal/-a: ↑08 Dec 2021, 15:12 Octopus energy (Velika Britanija) ponuja polnjenje med 23:30 in 5:30 po ceni 0,05 GBP/kWh, kar je 0,06 EUR/kWh.
Pri nas E3 (Napredni paket) ponuja električno energijo med 22:00 in 6:00 (vikendi in prazniki cel dan) po ceni z vsemi dajatvami 0,055 EUR/kWh.
Kolika je cena višje tarife pri Octopus energy nisem zasledil, pri E3 (Napredni paket) če se ne motim je tri krat višja.
Re: Urnik polnjenja
Če se začnemo zanašati na popolnoma dinamično polnjenje, da se pač avto polni samo takrat ko mu omrežje sporoči da so presežki energije v omrežju, cena polnjenja najnižja, to pomeni da tako polnjenje ne more zagotoviti vedno napolnjene baterije.
Re: Urnik polnjenja
Seveda ti zagotovi napolnjeno baterijo, kolikor nastaviš, da želiš. Nisi prebral podrobnosti na linku?
Re: Urnik polnjenja
Zagovarjam urno tarifiranje. Z njim se potem lahko vsak igra na tržnici in kupuje ali prodaja energijo po urah. Prav tako se lahko EV napolni po prioritetah, torej polniš le v poceni urah. Če mu nastaviš prioriteto, da mora biti ob 7h baterija napolnjenega do nekega odstotka, ti manjko napolni tudi ob dražjih urah - prioriteta pač kar nastavi vsak sam. Za tiste, ki se ne želijo ukvarjati s tem, pa trgovci nastavijo neke 24h pakete in pri njih konkurirajo med seboj pri strankah.
S takim urnim tarifiranjem odpadejo razne ET/MT/VT, prav tako odiranje lastnikov SE s strani trgovcev, omrežje pa postane zelo enakomerno obremenjeno vseh 24h. S tem se znižuje potreba po vlaganju v omrežje, ter raznim nujnim zagonov TE.... skratka z eno potezo rešiš več oziroma veliko sedanjih problemov in te hkrati ne košta nič (razen nekaj malega IT storitev).
S takim urnim tarifiranjem odpadejo razne ET/MT/VT, prav tako odiranje lastnikov SE s strani trgovcev, omrežje pa postane zelo enakomerno obremenjeno vseh 24h. S tem se znižuje potreba po vlaganju v omrežje, ter raznim nujnim zagonov TE.... skratka z eno potezo rešiš več oziroma veliko sedanjih problemov in te hkrati ne košta nič (razen nekaj malega IT storitev).
Re: Urnik polnjenja
Pozdravljeni,
Imam vprašanje glede polnjenja pri nastavitvi na čas odhoda, ker meni ne deluje. Namreč, ko naprimer nastavim polnjenje na čas odhoda zjutraj ob 6:00 uri na 100 % in priklopim avto zvečer nekaj časa čaka na polnjenje na čas odhoda, potem se pa kar samodejno spremeni v takojšnje polnjenje in je avto na 100% že naprimer ob 23. uri. Polnilnica je Zappi, avto ID4, SW je 3.0.
Lp
Imam vprašanje glede polnjenja pri nastavitvi na čas odhoda, ker meni ne deluje. Namreč, ko naprimer nastavim polnjenje na čas odhoda zjutraj ob 6:00 uri na 100 % in priklopim avto zvečer nekaj časa čaka na polnjenje na čas odhoda, potem se pa kar samodejno spremeni v takojšnje polnjenje in je avto na 100% že naprimer ob 23. uri. Polnilnica je Zappi, avto ID4, SW je 3.0.
Lp
Re: Urnik polnjenja
Ne vem, kako je pri ID.4, a za ID.3 velja, da urnik polnjenja ne deluje. Naj bi popravili z eno od naslednjih posodobitev. Smatram, da je nekaj podobnega pri vašem modelu.
Re: Urnik polnjenja
@November,
@eRomban je napisal da že ima različico 3.0 programske opreme tako, da se je zgleda Volkswagen spet zlagal glede odprave programskih pomanjkljivosti.
@eRomban je napisal da že ima različico 3.0 programske opreme tako, da se je zgleda Volkswagen spet zlagal glede odprave programskih pomanjkljivosti.
Re: Urnik polnjenja
Preveri če imaš v avtu vklopljeno zaščito/varčevanje baterije, če jo imaš naj urnik polnjenja naj nebi delal. SW verzija s tem nima nobene veze.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 0 Odgovori
- 45 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a crunchy