Urnik polnjenja

Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6659
Avto: Kona 64_2018
3555
605

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Dodat baterijo in sončne ter inverter kateri ni grid tie. Potem pa bajto priklopit na ta inverter in znižat priklop na eno fazo in čim manjšo varovalko. Le ta naj služi samo za polnjenje baterije, po možnosti samo med nizko tarifo. Pol pa naj se j****
Apolon
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Pri kateri ceni (LiFePO4 ?) baterij ste pripravljeni it v samogradnjo takega sistema?

10kWh + elektronika < jurja?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6659
Avto: Kona 64_2018
3555
605

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

V tem primeru cena ni tolk problem, če ma dejansko probleme z elektriko in ni poslušnosti s strani elektra jst skor druge opcije ne vidim. Pirpy je zračunal v drugi temi kolk se splača, jurja za 10kWh je kar dobra cena ampak je še veliko količnikov vmes, recimo, več kot maš solarnih panelov, bolj se splača. Ampak to da se splača še ne pomeni da greš v samogradnjo ker je veliko dela in nepredvidenih situacij in pač to je potrebno tudi vkalkulirat.


Če se bojo začeli ljudje odklaplat se bo marsikaj spremenilo, ampak žal smo daleč od tega.
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a Apolon »

warpedone napisal/-a: 26 Nov 2021, 13:02 Pri kateri ceni (LiFePO4 ?) baterij ste pripravljeni it v samogradnjo takega sistema?

10kWh + elektronika < jurja?
Če se 40kWh baterija + elektronika da dobit za 20k€ In da to kar omenja Decorawr res funkcionira grem jaz, ko ga bodo sral z obračunom in omrežnino takoj v to.
November
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 75
Kraj: Novo mesto
Avto: e-up, ID.3
101
72

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a November »

nteam napisal/-a: 26 Nov 2021, 09:41 V teoriji se to zelo lepo sliši - dopis na distribucijo in se bo uredilo ...
Sem vse to probal - niti rezultatov tedenskega monitoringa ne pokažejo, odgovor je le, da je kakovost znotraj standarda (napetost znotraj +- 10%).
Tega sem se seveda lotila med prvimi ukrepi. Uspeh enak kot ga navajate. Za polnilnico so mi pa povedali, da jim vse meritve kazejo ok in ni nic narobe z njo.
nteam
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 374
Kraj: Ljubljana
Avto: Born 77 kWh
225
267

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a nteam »

Če je polnilnica ok, potem je edina varianta še, da je težava v vaši inštalaciji oziroma bolj verjetno v omrežju - močno nihanje omrežne napetosti izven meja, dopustnih za samo polnilnico.
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1172
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
364
173

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a McDuck »

November,

katero polnilnico imaš?
Sebastijan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 452
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
193
1725

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a Sebastijan »

Jaz sem še vedno prepričan, da je vtičnica za zamenjat. Ko skozi njo steče 10A, vtičnica tega ni več sposobna prenest, ker so kontakti oksidirani. Za začetek se naj menja tale Šuko vtičnica, ali polnilnica zveže direktno v dozi.

Sam sem zaradi teh problemov nabavil tole polnilnico, ji odščipnil vtikač, ter jo direktno zvezal. Original pa pospravil v motorni prostor avta, za kakšne nujne polnitve na poti.
https://www.aliexpress.com/item/4000105 ... 4c4dnCgWtV
November
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 75
Kraj: Novo mesto
Avto: e-up, ID.3
101
72

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a November »

Močno dvomim, da je keč v polnilnici. Je VW, stenska, direktno vezana. Bolj je verjetno problem v tem, kar nam je #mikrohard posredoval že na začetku teme. Kot kaže ima več lastnikov ID te težave.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2812
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1440
1270

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a Simon »

McDuck napisal/-a: 24 Nov 2021, 14:54 Moj nasvet, če želite biti prijazni do omrežja potem nastavite da se polnjenje avta začne kako minuto po 22:00 uri, ker za omrežje je najhujše če se v trenutku spremeni razmerje med proizvodnjo in porabo električne energije (padec napetosti, padec frekvence). Nastavite čas začetka polnjenja ob 22:15, 22:20, 22:30 v odvisnosti koliko energije že imate v bateriji. Če samo dopolnjujete avto za 60% potem bo dovolj tudi 7 ur časa da se avto napolni tudi če začnete polniti ob 23:00 uri (če imate doma trifazno AC polnilnico).
Odgovor na zgoraj navedene 'probleme' že obstaja, vprašanje pa je kdaj bodo ponudili to tudi v Sloveniji

https://octopus.energy/intelligent-octopus/
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3374
Avto: Tesla Model 3 LR
1849
1937

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a Ogo »

V Sloveniji se najprej morajo zmenit, a bodo uvedli še dodatne tarife. In ja, želja je po še dveh, poleg obstoječih MT in VT, še po ultra visoki in infra nizki tarifi. :)
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1172
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
364
173

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Octopus energy (Velika Britanija) ponuja polnjenje med 23:30 in 5:30 po ceni 0,05 GBP/kWh, kar je 0,06 EUR/kWh.
Pri nas E3 (Napredni paket) ponuja električno energijo med 22:00 in 6:00 (vikendi in prazniki cel dan) po ceni z vsemi dajatvami 0,055 EUR/kWh.
Kolika je cena višje tarife pri Octopus energy nisem zasledil, pri E3 (Napredni paket) če se ne motim je tri krat višja.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2812
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1440
1270

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a Simon »

McDuck napisal/-a: 08 Dec 2021, 15:12 Octopus energy (Velika Britanija) ponuja polnjenje med 23:30 in 5:30 po ceni 0,05 GBP/kWh, kar je 0,06 EUR/kWh.
Pri nas E3 (Napredni paket) ponuja električno energijo med 22:00 in 6:00 (vikendi in prazniki cel dan) po ceni z vsemi dajatvami 0,055 EUR/kWh.
Kolika je cena višje tarife pri Octopus energy nisem zasledil, pri E3 (Napredni paket) če se ne motim je tri krat višja.
Ni poanta v ceni, ampak v dinamičnem prilagajanju odjema električne energije.
nakaza
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1172
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
364
173

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Če se začnemo zanašati na popolnoma dinamično polnjenje, da se pač avto polni samo takrat ko mu omrežje sporoči da so presežki energije v omrežju, cena polnjenja najnižja, to pomeni da tako polnjenje ne more zagotoviti vedno napolnjene baterije.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2812
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1440
1270

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a Simon »

McDuck napisal/-a: 08 Dec 2021, 18:08 Če se začnemo zanašati na popolnoma dinamično polnjenje, da se pač avto polni samo takrat ko mu omrežje sporoči da so presežki energije v omrežju, cena polnjenja najnižja, to pomeni da tako polnjenje ne more zagotoviti vedno napolnjene baterije.
Seveda ti zagotovi napolnjeno baterijo, kolikor nastaviš, da želiš. Nisi prebral podrobnosti na linku?
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Zagovarjam urno tarifiranje. Z njim se potem lahko vsak igra na tržnici in kupuje ali prodaja energijo po urah. Prav tako se lahko EV napolni po prioritetah, torej polniš le v poceni urah. Če mu nastaviš prioriteto, da mora biti ob 7h baterija napolnjenega do nekega odstotka, ti manjko napolni tudi ob dražjih urah - prioriteta pač kar nastavi vsak sam. Za tiste, ki se ne želijo ukvarjati s tem, pa trgovci nastavijo neke 24h pakete in pri njih konkurirajo med seboj pri strankah.

S takim urnim tarifiranjem odpadejo razne ET/MT/VT, prav tako odiranje lastnikov SE s strani trgovcev, omrežje pa postane zelo enakomerno obremenjeno vseh 24h. S tem se znižuje potreba po vlaganju v omrežje, ter raznim nujnim zagonov TE.... skratka z eno potezo rešiš več oziroma veliko sedanjih problemov in te hkrati ne košta nič (razen nekaj malega IT storitev).
prijazen, matija
eRomban
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 29
Kraj: KK
Avto: ID.4 GTX
3
0

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a eRomban »

Pozdravljeni,
Imam vprašanje glede polnjenja pri nastavitvi na čas odhoda, ker meni ne deluje. Namreč, ko naprimer nastavim polnjenje na čas odhoda zjutraj ob 6:00 uri na 100 % in priklopim avto zvečer nekaj časa čaka na polnjenje na čas odhoda, potem se pa kar samodejno spremeni v takojšnje polnjenje in je avto na 100% že naprimer ob 23. uri. Polnilnica je Zappi, avto ID4, SW je 3.0.
Lp
November
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 75
Kraj: Novo mesto
Avto: e-up, ID.3
101
72

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a November »

Ne vem, kako je pri ID.4, a za ID.3 velja, da urnik polnjenja ne deluje. Naj bi popravili z eno od naslednjih posodobitev. Smatram, da je nekaj podobnega pri vašem modelu.
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1172
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
364
173

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a McDuck »

@November,

@eRomban je napisal da že ima različico 3.0 programske opreme tako, da se je zgleda Volkswagen spet zlagal glede odprave programskih pomanjkljivosti.
Matej24
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 828
Kraj: Kuca/Posao/Kuca
Avto: Cupra Born
540
486

Re: Urnik polnjenja

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

Preveri če imaš v avtu vklopljeno zaščito/varčevanje baterije, če jo imaš naj urnik polnjenja naj nebi delal. SW verzija s tem nima nobene veze.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “ID.3”