Lane assist
Lane assist
Brihtil, se v celoti strinjam z napisano primerjavi in je realna, le nekje si napisal narobe: asistenca Lane asist (ti sicer govoriš o side asist, kar je zgolj asistenca za mrtvi kot) je pri e golfu veliko boljša.... imamo namreč pol leta starega e golfa z asistencnim paketom in ko sem sedaj dva dni vozil id 3 First editon max, je zadeva sledeca: e golf cca 20 sekund drži sredino prometnega pasu povsem samostojno, docim je pri id 3 Lane asist nastavljen tako, da dejansko odbija od črte (videz vinjenega voznika), pa se zelo na črto zapelje, docim pa e golf prej popravi in ne gre povsem na črto.... če ne erjames, pridi do mene in bova probala v praksi.... Sam sem sicer z id 3 kot je že omenil zadovoljen z vsem, razen z dvema stvarema: slabi materiali v notranjosti in delovanje Lane asist.. je pa res, da pa sta radarski tempomat, ki je prediktivni na podlagi podatkov iz navigacije ter side asist z večjo lučko v stranskem ogledalu, v id 3 boljša. in primerjava med egolf in id3 v splosnem: ja, id 3 je boljši avto od egolfa, docim pa je razmerje cena:kvaliteta boljše pri e golfu
Re: ID.3 vs e-Golf
Da nekaj razčistim, ID.3 ima 2 načina Lane assista. Lane assist je vedno vključen, če hočete da vas drži na sredini kot eGolf rabite Travel Assist, kateri deluje v kombinaciji z adaptivnim tempomatom. Ima tudi kapacitivni volan kateri zazna če volan držite in ne kot pri eGolfu preko premika volana.
Travel Assist se vključi z ločeno tipko na volanu
Travel Assist se vključi z ločeno tipko na volanu
Re: ID.3 vs e-Golf
Moj egolf zelo lepo drži sredino pasu. Prav nič se ne odbija od ene do druge črte. Se pa strinjam z večino ostalih ugotovitev, ki so podane zgoraj.
Kaj več bom pa povedal, ko bom dejansko vozil ID3.
Kaj več bom pa povedal, ko bom dejansko vozil ID3.
Re: ID.3 vs e-Golf
Spoštovani, drži da lahko nastaviš Lane asist.... ampak kot sem že napisal, pri ID 3 odbija od črte do črte.... vozil dva dni ID 3 s pravilno nastavljenim Lane asist ,pa slabše Oz. ne sploh ne drži avta na sredini pasu! In še dalje, id 3 nima kapcativnega aktivnega volana... kapcativne so le tipke na volanu in torej zgolj dotik usnjenega dela volana ne pomaga.... morda pomaga, če imaš roke vseskozi na tipkah, ampak tega res nisem testiralBlindek napisal/-a:Da nekaj razčistim, ID.3 ima 2 načina Lane assista. Lane assist je vedno vključen, če hočete da vas drži na sredini kot eGolf rabite Travel Assist, kateri deluje v kombinaciji z adaptivnim tempomatom. Ima tudi kapacitivni volan kateri zazna če volan držite in ne kot pri eGolfu preko premika volana.
Travel Assist se vključi z ločeno tipko na volanu
Re: ID.3 vs e-Golf
Side assist in lane assist stanje je potrebno preveriti v menuju. Morda gre za kakšnega software škrata. In še nekaj... lane assist pri mojem ne deluje v naseljih, torej le izven naselj, če so na voljo ustrezne oznake na cesti. Sprane sredinske črte prav tako ne pomagajo.sandi3 napisal/-a:Spoštovani, drži da lahko nastaviš Lane asist.... ampak kot sem že napisal, pri ID 3 odbija od črte do črte.... vozil dva dni ID 3 s pravilno nastavljenim Lane asist ,pa slabše Oz. ne sploh ne drži avta na sredini pasu! In še dalje, id 3 nima kapcativnega aktivnega volana... kapcativne so le tipke na volanu in torej zgolj dotik usnjenega dela volana ne pomaga.... morda pomaga, če imaš roke vseskozi na tipkah, ampak tega res nisem testiralBlindek napisal/-a:Da nekaj razčistim, ID.3 ima 2 načina Lane assista. Lane assist je vedno vključen, če hočete da vas drži na sredini kot eGolf rabite Travel Assist, kateri deluje v kombinaciji z adaptivnim tempomatom. Ima tudi kapacitivni volan kateri zazna če volan držite in ne kot pri eGolfu preko premika volana.
Travel Assist se vključi z ločeno tipko na volanu
Re: ID.3 vs e-Golf
Bova enkrat po končani Corona histeriji res pregledala menuje, me zanima to. Možno je tudi, da jaz v e-Golfu takrat nisem vklopil lane assist in sem od side assist pričakoval enak rezultat.sandi3 napisal/-a:Brihtil, se v celoti strinjam z napisano primerjavi in je realna, le nekje si napisal narobe: asistenca Lane asist (ti sicer govoriš o side asist, kar je zgolj asistenca za mrtvi kot) je pri e golfu veliko boljša.... imamo namreč pol leta starega e golfa z asistencnim paketom in ko sem sedaj dva dni vozil id 3 First editon max, je zadeva sledeca: e golf cca 20 sekund drži sredino prometnega pasu povsem samostojno, docim je pri id 3 Lane asist nastavljen tako, da dejansko odbija od črte (videz vinjenega voznika), pa se zelo na črto zapelje, docim pa e golf prej popravi in ne gre povsem na črto.... če ne erjames, pridi do mene in bova probala v praksi.... Sam sem sicer z id 3 kot je že omenil zadovoljen z vsem, razen z dvema stvarema: slabi materiali v notranjosti in delovanje Lane asist.. je pa res, da pa sta radarski tempomat, ki je prediktivni na podlagi podatkov iz navigacije ter side asist z večjo lučko v stranskem ogledalu, v id 3 boljša. in primerjava med egolf in id3 v splosnem: ja, id 3 je boljši avto od egolfa, docim pa je razmerje cena:kvaliteta boljše pri e golfu
Re: ID.3 vs e-Golf
Navaden lane assist odbija levo desno, Travel Assist ki se vključi z ločeno tipko na volanu pa drži na sredini ceste, volan je kapacitiven, tako kot sedaj pri Škodi, od lani že pri Passatu, tudi v Golfu 8, ampak samo z Traven Assist opremo!
ID.3 Max bi moral met Travel Assist, ostali tega nimajo. Navaden Lane Assist je samo to, pomoč ohranjanja vozila v voznem pasu in ne držanje na sredini. Pri eGolfu oz. starih sistemih si lahko nastavil "odbijanje" in dinamični lane assist, to sedaj opdade zaradi Travel Assist.
ID.3 Max bi moral met Travel Assist, ostali tega nimajo. Navaden Lane Assist je samo to, pomoč ohranjanja vozila v voznem pasu in ne držanje na sredini. Pri eGolfu oz. starih sistemih si lahko nastavil "odbijanje" in dinamični lane assist, to sedaj opdade zaradi Travel Assist.
Re: ID.3 vs e-Golf
Večinoma je neupraben in moteč, razen na avtocesti.Maybe napisal/-a:Zakaj bi potem človek imel ta lane assist?
Sam ga avtomatsko ob zagonu izklopim vedno.