
Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Ja to ne vem mislim, da bolj težko.
Ljubljana - Izola je približno 100km, to pomeni da je v obe smeri 200km. V ID.3 bi za 200km lahko teoretično imel maksimalno povprečno porabo 29 kWh/100km.
Ljubljana - Izola je približno 100km, to pomeni da je v obe smeri 200km. V ID.3 bi za 200km lahko teoretično imel maksimalno povprečno porabo 29 kWh/100km.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Odvisno od hitrosti ampak če voziš recimo 120 se regeneracija fajn splača še posebi proti kopru. Če pa hočeš jadrat in dosegat višje hitrosti medtem kar. Sam pridobim 0,7-0,8kWh samo pri rebernicah, če bi jadral in še bolj bil v prekršku pa nebi pridobil nič. Prav tako lahko pridobiš v vrhniškem klancu, dol od divače itd.Zdravo,
Tako kot je alfy že povedal se na AC najbolj splača jadranje oziroma "vožnja v leru" to je za začetek najlažje doseči z uporabo tempomata, ko pa boš avto naštudiral pa boš vedel kje lahko iz D prestaviš v N in boš tako še bolj varčen na nekaterih odsekih. Zaviranje z regeneracijo je na avtocesti nesmiselno saj pretvarjaš energijo iz električne v hitrost (kinetično) nato pa spet nazaj v električno in nato spet nazaj v kinetično (večkratne izgube).
Sam povem da se nebo vzelo za sveto da se regeneracija na AC ne splača, se splača, odvisno kolk hitro se voziš.
Če z jadranjem dosegaš >150kmh se to ziher ne splača ker so izgube od upora večje kot če bi ta čas vozil 120 in mel dvakratno pretvorbo. Spet odvisno od avta, in ne govorim da glumiš s tem po AC ampak da se normalno voziš s 120 s prometom.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
No to meni ni bilo nikoli jasno... Zakaj tega jadranja potem ne dela/upošteva že aktivni tempomat če je tako pameten...se pravi če je temp. nastavljen na 120km/h bi moral avto isto porabit kot pa če ga daš v N, oz regenerirat kar je viška?
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Tko je pri meni:
Če maš v D in greš v dolino ne regenerira in posledično lahko gre višje hitrosti ker jadraš, razen v primeru ko je pred tabo nekdo in zaradi aktivnega tempomata pol regenerira da se ne zabiješ
Če maš v B bo regeneriralo do željene hitrosti oziroma če je nekdo pred tabo se vozi počasneje bo regeneriralo še bolj da se ne zabiješ.
Če maš v D in greš v dolino ne regenerira in posledično lahko gre višje hitrosti ker jadraš, razen v primeru ko je pred tabo nekdo in zaradi aktivnega tempomata pol regenerira da se ne zabiješ
Če maš v B bo regeneriralo do željene hitrosti oziroma če je nekdo pred tabo se vozi počasneje bo regeneriralo še bolj da se ne zabiješ.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Na žalost ni tako pameten. Po klancu navzdol zavira malo ali regenerira, ko pa prides na ravno pa spet porablja.Andrej_K napisal/-a:No to meni ni bilo nikoli jasno... Zakaj tega jadranja potem ne dela/upošteva že aktivni tempomat če je tako pameten...se pravi če je temp. nastavljen na 120km/h bi moral avto isto porabit kot pa če ga daš v N, oz regenerirat kar je viška?
Jaz porabim več na tempomatu KP-LJ-KP kot pa z "jadranjem" probal več krat in ni več dileme.
Jadram pa ne v N seveda, samo pedalko od plina spustim na ~0, toliko kolikor je potrebno, da ni regena, ne uporabljam več tempomata na AC.
Vozim pa 115-120km/h ponavadi in pol po klancih navzdol, vrhniški npr., pridem malo čez 130. Če slučajno hitrost preveč naraste, enostavno popustim malo pedalko, da regen pobere.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Ok če si sprobal pri takih hitrostih pol sam veš. Jst sem ziher da pri mojmu avtu ni tako.
Je pa to ful naporno za vozit, sem se razvadil na aktivni tempomat in si ne predstavlajm da bi vsak dan lovil pedalko da jadra in da ni tempomata. Vsak svoje
Je pa to ful naporno za vozit, sem se razvadil na aktivni tempomat in si ne predstavlajm da bi vsak dan lovil pedalko da jadra in da ni tempomata. Vsak svoje
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Pri ID.3 je zadeva tako nastavljena da tudi če imaš v D in spustiš pedalo bo začel vklapljati regeneracijo ampak postopoma ne vem točno kako deluje ga še nisem naštudiral. Če pa prestaviš v B bo vedno vklopil regeneracijo do polovice moči, če pa hočeš uporabiti polno moč regeneracije pa rahlo pritisneš bremzo in lahko vidiš da gre na števcu regeneracija na max.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Se popolnoma strinjam.alfy napisal/-a:Na rekuperacijo na AC raje pozabi.
Za dol v KP je najbolj varčno jadranje, za gor pa Črni kal pokuri še pa še. Vsak EV, vsak, pri 160km/h pokuri dosti.
Se bolj splača štartat par minut prej, kot pa pol viset na polnilnici.
Nekateri rekuperacijo narobe razumejo. Rekuperacija je bolje kot nič, bolje rekuperirati, kot energijo porabiti za gretje zavornih diskov, to je pa tudi vse. Rekuperacija NI čudežno pridobivanje energije, po klancu dol in potem po istem klancu navzgor. Rekuperacija je hitro DC polnjenje z veliko izgubami, saj se baterija dobro greje, ponovno se izgube zgodijo ob praznenju. Pri praznenju se sicer greje manj, pa vendar.
Za hitro potovanje proti obali, z najmanjšo možno porabo še vedno velja jadranje po klancih navzdol, kjer 1.8 tone težko vozilo dobi kar nekaj hitrosti in premore kar nekaj vztrajnosti. Rekuperacijo za hitro in varčno vožnjo priporočam le pred tuneli, da se vsaj nekaj vrne v baterijo, ko je potrebno zmanjšati hitrost.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Lahko potrdim iz prve roke, da predikativni radarski tempomet ZNA jadrati, ker vnaprej ve kaj se dogaja in jadra nekaj sekund, ko je to smotrno, nato začne z rekuperacijo.Andrej_K napisal/-a:No to meni ni bilo nikoli jasno... Zakaj tega jadranja potem ne dela/upošteva že aktivni tempomat če je tako pameten...se pravi če je temp. nastavljen na 120km/h bi moral avto isto porabit kot pa če ga daš v N, oz regenerirat kar je viška?
Če ima kdo z iD.3 redne poti proti Kopru, ga prosim, da izmeri, v kolikor toliko primerljivih pogojih, povprečno porabo v smeri proti Kopru s tempomatom po predpisih (kot jih vozilo prepozna samo) in drugič z jadranjem preko omejitve in rekuperacijo le ko je to res nujno (oba tunela). Me zanima razlika.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Tak test bom delal jaz v naslednjih 2 tednih, ko se bom skoraj vsak dan vozil Izola - Kranj - Izola.Brihtol napisal/-a:Lahko potrdim iz prve roke, da predikativni radarski tempomet ZNA jadrati, ker vnaprej ve kaj se dogaja in jadra nekaj sekund, ko je to smotrno, nato začne z rekuperacijo.Andrej_K napisal/-a:No to meni ni bilo nikoli jasno... Zakaj tega jadranja potem ne dela/upošteva že aktivni tempomat če je tako pameten...se pravi če je temp. nastavljen na 120km/h bi moral avto isto porabit kot pa če ga daš v N, oz regenerirat kar je viška?
Če ima kdo z iD.3 redne poti proti Kopru, ga prosim, da izmeri, v kolikor toliko primerljivih pogojih, povprečno porabo v smeri proti Kopru s tempomatom po predpisih (kot jih vozilo prepozna samo) in drugič z jadranjem preko omejitve in rekuperacijo le ko je to res nujno (oba tunela). Me zanima razlika.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Rekuperacija proti kopru ni prav nič hitro DC polnjenje ampak rahlo cca 2-11kw kar prav nič ne segreje baterije. Vsekakor ne bomo prišli na isto bom pa kdaj probal za foro to jadranje proti obali da mal skurim bremze oziroma vidim kolk sploh pospeši avto. Za rebernice me pa ne prepričaste z vašim jadranjem ker to tedensko/dnevno testiram
Sam sem mnenja da je konstantna hitrost najbolje kar lahko nardiš za porabo, saj vsako pospeševanje in zaviranje potrebuje dodatno energijo(tudi jadranje) in s tem ko imaš vključeno rekuperacijo pač vzdržuješ enako hitrost. Tko da tempomat na konstantno hitrost in gasa
Sam sem mnenja da je konstantna hitrost najbolje kar lahko nardiš za porabo, saj vsako pospeševanje in zaviranje potrebuje dodatno energijo(tudi jadranje) in s tem ko imaš vključeno rekuperacijo pač vzdržuješ enako hitrost. Tko da tempomat na konstantno hitrost in gasa
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Če misliš dat v N bo regeneracija prav tako delala na zavorno stopalkoDeCoRawr napisal/-a:Rekuperacija proti kopru ni prav nič hitro DC polnjenje ampak rahlo cca 2-11kw kar prav nič ne segreje baterije. Vsekakor ne bomo prišli na isto bom pa kdaj probal za foro to jadranje proti obali da mal skurim bremze oziroma vidim kolk sploh pospeši avto. Za rebernice me pa ne prepričaste z vašim jadranjem ker to tedensko/dnevno testiram
Sam sem mnenja da je konstantna hitrost najbolje kar lahko nardiš za porabo, saj vsako pospeševanje in zaviranje potrebuje dodatno energijo(tudi jadranje) in s tem ko imaš vključeno rekuperacijo pač vzdržuješ enako hitrost. Tko da tempomat na konstantno hitrost in gasa
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Se motiš a ostani pri svojem prepričanji, ker je tudi delno prav. Pa malo rabiram, da si narobe predstavljaš to jadranje ko omenjaš bremzanje, jaz ne uporabim bremze ker ko rabim zmanjšat hitrost seveda uporabim raje regeneneracijo, ne pa uporabljam tempomata, ker na AC z njim porabim več in se peljem počasneje.DeCoRawr napisal/-a:Rekuperacija proti kopru ni prav nič hitro DC polnjenje ampak rahlo cca 2-11kw kar prav nič ne segreje baterije. Vsekakor ne bomo prišli na isto bom pa kdaj probal za foro to jadranje proti obali da mal skurim bremze oziroma vidim kolk sploh pospeši avto. Za rebernice me pa ne prepričaste z vašim jadranjem ker to tedensko/dnevno testiram
Sam sem mnenja da je konstantna hitrost najbolje kar lahko nardiš za porabo, saj vsako pospeševanje in zaviranje potrebuje dodatno energijo(tudi jadranje) in s tem ko imaš vključeno rekuperacijo pač vzdržuješ enako hitrost. Tko da tempomat na konstantno hitrost in gasa
Rebernice pa so klasa zase, tam druge kot regen nimaš, saj bi poletel lahko
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Ok danes sem bil na testni voznji sem sel v Izolo in nazaj 140kmh. Je ostalo se 150km rangea. Je pa res da je bilo 10 stopinj celzija. Glede N in tempomata, ce sem dal v N je pisalo 2kwh porabe, z D v klanec nazvdol pa minus.
Bi moral izmerit, ampak za negeekovsko razpravo - das tempomat in je vse ok se pa strinjam da je rekuperacija brezvezna na ac, ampak šaltat pa tud
Bi moral izmerit, ampak za negeekovsko razpravo - das tempomat in je vse ok se pa strinjam da je rekuperacija brezvezna na ac, ampak šaltat pa tud
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Zakaj šaltat v N, če pa le spustiš pedalko plina toliko, da imaš na kazalcu moč ~0kw?petkove napisal/-a:Ok danes sem bil na testni voznji sem sel v Izolo in nazaj 140kmh. Je ostalo se 150km rangea. Je pa res da je bilo 10 stopinj celzija. Glede N in tempomata, ce sem dal v N je pisalo 2kwh porabe, z D v klanec nazvdol pa minus.
Bi moral izmerit, ampak za negeekovsko razpravo - das tempomat in je vse ok se pa strinjam da je rekuperacija brezvezna na ac, ampak šaltat pa tud
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
No sej ce imas tempomat tud nimas noge na pedalki. Ne vem, nimam dosti izkusenj. Jst sem laicno iz trenutne porabe razumel da tempomat 'jadra', ce je dovolj hitrosti oz sile, ce je prevec rekuperira, ce ne pa pac rabi. Jaz sem razumel pod jadranje da moras dat v 'folo'. Uglavnem po mojem dela avtomatika zadost ok. Se mi ne zdi vredna rocna optimizacija. Nimam pa dovolj izkusenj da bi pametoval.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Nadaljevanje kronologije težav z žarometom in akumulatorjem mojega iD.3...
21. 11. 2020, sobota
Ker je vozilo stalo parkirano več kot 24ur, sem preveril stanje akumulatorja. Kmalu sem ugotovil, da je avto nepremičnina. Priključil sem polnilec akumulatorja in ga pustil priklopljenega čez noč, ker polnilec premore nekaj pameti, me ni bilo strah, da bi ga polnil preveč.
22. 11. 2020, nedelja
Ponovno preverim stanje akumulatorja. Avto še vedno zahteva servis. Polnilec javlja okvarjeno akumulator. Popoldne sem poklical VW asistenco in pripeljeli so mi Golf 8, 1.5 TSI, ročnih 6p, bogata Elegance oprema, iQ light, alcantara...
23. 11. 2020, ponedeljek
Mojega ID.3 so odpeljali na Avto Slak, kjer so ugotovili, da je potrebno zamenjati akumulator, ki ga začuda ni na zalogi. Na poti domov sem z umirjeno vožnjo Golf 8 dosegel povprečno porabo 4.5L/100km, povprečna hitrost 87km/h, na razdalji 120km.
24. 11. 2020, torek
Na servisu zamenjali desni žaromet in namestili še eno posodobitev Firmware, kar je bilo že vnaprej načrtovano za torek.
25. 11. 2020, sreda
Zamenjali so še akumulator in ob koncu dneva sem uspel prevzeti avto, čeprav sem bil precej pozen.
Prvi vtisi.
Opravil sem pot na delo, na območje, kjer ni GSM signala. Vozilo je bilo parkirano na prostem in na mrazu. Akumulator je to prenesel brez težav. Zdi se mi, da je uporabniški vmesnik odzivnejši. Sedaj, ko je desni žaromet zamenjan sem ugotovil, da je iQ matrični LED precenjen. Po treh dneh vožnje z nadomestnim Golf 8, ki je imel matrične LED IQ light sem ugotovil, da ne vidim prav nobene razlike v količini in enakomernosti svetlobe. Takojšen prehod iz Golf 8 v mojega iD z osnovnimi LED žarometi mi ni v nobenem pogledu poslabšal izkušnjo na avtocesti. Morda je imel nadomestni Golf 8 okvarjene matrične žaromete, saj nisem opazil matričnega delovanja, ampak le klasičen prehod, dolga/kratka. Projekcijski LED žaromet na Golf 8 je bil označen z napisom iQ light, prav tako je bila matrika vidna na prednjem steku žarometa.
21. 11. 2020, sobota
Ker je vozilo stalo parkirano več kot 24ur, sem preveril stanje akumulatorja. Kmalu sem ugotovil, da je avto nepremičnina. Priključil sem polnilec akumulatorja in ga pustil priklopljenega čez noč, ker polnilec premore nekaj pameti, me ni bilo strah, da bi ga polnil preveč.
22. 11. 2020, nedelja
Ponovno preverim stanje akumulatorja. Avto še vedno zahteva servis. Polnilec javlja okvarjeno akumulator. Popoldne sem poklical VW asistenco in pripeljeli so mi Golf 8, 1.5 TSI, ročnih 6p, bogata Elegance oprema, iQ light, alcantara...
23. 11. 2020, ponedeljek
Mojega ID.3 so odpeljali na Avto Slak, kjer so ugotovili, da je potrebno zamenjati akumulator, ki ga začuda ni na zalogi. Na poti domov sem z umirjeno vožnjo Golf 8 dosegel povprečno porabo 4.5L/100km, povprečna hitrost 87km/h, na razdalji 120km.
24. 11. 2020, torek
Na servisu zamenjali desni žaromet in namestili še eno posodobitev Firmware, kar je bilo že vnaprej načrtovano za torek.
25. 11. 2020, sreda
Zamenjali so še akumulator in ob koncu dneva sem uspel prevzeti avto, čeprav sem bil precej pozen.
Prvi vtisi.
Opravil sem pot na delo, na območje, kjer ni GSM signala. Vozilo je bilo parkirano na prostem in na mrazu. Akumulator je to prenesel brez težav. Zdi se mi, da je uporabniški vmesnik odzivnejši. Sedaj, ko je desni žaromet zamenjan sem ugotovil, da je iQ matrični LED precenjen. Po treh dneh vožnje z nadomestnim Golf 8, ki je imel matrične LED IQ light sem ugotovil, da ne vidim prav nobene razlike v količini in enakomernosti svetlobe. Takojšen prehod iz Golf 8 v mojega iD z osnovnimi LED žarometi mi ni v nobenem pogledu poslabšal izkušnjo na avtocesti. Morda je imel nadomestni Golf 8 okvarjene matrične žaromete, saj nisem opazil matričnega delovanja, ampak le klasičen prehod, dolga/kratka. Projekcijski LED žaromet na Golf 8 je bil označen z napisom iQ light, prav tako je bila matrika vidna na prednjem steku žarometa.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Test Avtomobilnost:
[youtube]https://youtu.be/GEXGEDBMjKM[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/GEXGEDBMjKM[/youtube]
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Primer porabe v zimskem času.
Vožnja izvedena danes, 1. 12. 2020.
Statistika:
- jutranja temperatura: -6 C
- pozno popoldne: -0.5 C
- začetni SOC: 100%
- končni SOC: 8%
- povprečna poraba: 21.2 kWh/100km
- povprečna hitrost: 91 km/h
- dolžina: 241 km
- režim vožnje: cca 20% mestne vožnje in cca 80% avtocesta po predpisih, ECO profil
- klimatizacija: 19 C, gretje volana 1, gretje sedeža 1, AC OFF
- Gume: GoodYear Ultragrip Performance+, 3 BAR, 215/55 R18 99V.
Komentar: za hitro vožnjo v mrzlem vremenu je baterija za mojo 240km traso res na meji. Večinoma je bila vožnja po predpisanih hitrostih z občasnimi skoki. Zaključni SOC 8% sicer ni problematičen, vendar občutek vseeno ni najboljši.
Jutri, ko bo snežilo, bo zanimiva izkušnja, cilj mi je ista 240km trasa, brez vmesnega polnjenja.
Vožnja izvedena danes, 1. 12. 2020.
Statistika:
- jutranja temperatura: -6 C
- pozno popoldne: -0.5 C
- začetni SOC: 100%
- končni SOC: 8%
- povprečna poraba: 21.2 kWh/100km
- povprečna hitrost: 91 km/h
- dolžina: 241 km
- režim vožnje: cca 20% mestne vožnje in cca 80% avtocesta po predpisih, ECO profil
- klimatizacija: 19 C, gretje volana 1, gretje sedeža 1, AC OFF
- Gume: GoodYear Ultragrip Performance+, 3 BAR, 215/55 R18 99V.
Komentar: za hitro vožnjo v mrzlem vremenu je baterija za mojo 240km traso res na meji. Večinoma je bila vožnja po predpisanih hitrostih z občasnimi skoki. Zaključni SOC 8% sicer ni problematičen, vendar občutek vseeno ni najboljši.
Jutri, ko bo snežilo, bo zanimiva izkušnja, cilj mi je ista 240km trasa, brez vmesnega polnjenja.
- Priponke
-
- 4466AC31-F0EF-47CB-A367-32B7DF0DD5D2.jpeg (80.11 KiB) Pogledano 680 krat
-
- 9B37FF6E-56BF-491E-9661-7B35CB0D6CEE.jpeg (86.68 KiB) Pogledano 680 krat
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Ne vem, kako ti voziš, ampak moj kolega je iz Ljubljane do Ospa in nazaj (kar je okoli 200km) spraznil baterijo do konca.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek