
Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Po mojih dosedanjih izkušnjah največjo porabo povzroča pogosto pospeševanje in hitra vožnja. Naj kolega pove kakšna je bila povprečna hitrost, to veliko pove, moja je bila le 91 km/h.aob01 napisal/-a:Ne vem, kako ti voziš, ampak moj kolega je iz Ljubljane do Ospa in nazaj (kar je okoli 200km) spraznil baterijo do konca.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Poraba mojega iD.3 1st v zimskem času me je včeraj med sneženjem precej presenetila. Ugotovil sem namreč, da gretje, nizke temperature, zimske gume in mrzla baterija niso tako pomemben faktor kot pospeševanje in hitrost. Zaradi sneženja se je vse dogajalo počasi. Iz posnetka je razvidno, da je bila povprečna hitrost vožnje zelo počasnih 69km/h. Ne le to, zaradi brozge je bil promet počasen in hitrega pospeševanja ni bilo. Ampak tako nizka povprečna poraba na 129 km trasi me je povsem presenetila. Torej se počasi res daleč pride.
Trasa: Kranj-Novomeška okolica.
Trasa: Kranj-Novomeška okolica.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Kronologija tehničnih napak na mojem iD.3.
Odkar so mi prejšnji teden zamenjali 12V akumulator vse deluje uredu.
Že tretja posodobitev softwera ni prinesla odzivnosti uporabniškega vmesnika, ki je še vedno prepočasen zame, ampak ni moteče. Kot sem že omenil, se sedaj uporabniški vmesnik za odtenek hitreje zažene, predvsem pa od zadnje posodobitve nisem opazil nobenih hroščev. Vse deluje tako kot mora.
Desni žaromet, ki je bil zamenjan deluje brez posebnosti, na splošno ne opazim sledi slabe izdelave, kot npr. napake v tesnilih. Nobenega pihanja ali piskanja, nobenega rosenja svetil.
RAZNO:
Ob menjavi gum sem bil prijetno presenečen. 18 col alu platišča so presenetljivo lahka. 15 col platišče z gumo od ženinega e-Up je težje kot 18 col skupaj z gumo za iD.3.
Zaradi kotalnega upora skrbim, da je tlak v gumah vedno visok. Sprva sem zimske Good Year Ultragrip Performance+ napolnil na 3.0 Bare, a sem ugotovil, da je to preveč saj je vožnja postala neudobna. Tlak sem posledično znižal na 2.9 bar, kar mi še ustreza glede udobja, vožnja pa je še vedno varčna. Pri 2.9bar sem dosegel tudi super nizko povprečje 10.0 kWh/100km med počasno dolgo vožnjo po snežni brozgi.
Odkar so mi prejšnji teden zamenjali 12V akumulator vse deluje uredu.
Že tretja posodobitev softwera ni prinesla odzivnosti uporabniškega vmesnika, ki je še vedno prepočasen zame, ampak ni moteče. Kot sem že omenil, se sedaj uporabniški vmesnik za odtenek hitreje zažene, predvsem pa od zadnje posodobitve nisem opazil nobenih hroščev. Vse deluje tako kot mora.
Desni žaromet, ki je bil zamenjan deluje brez posebnosti, na splošno ne opazim sledi slabe izdelave, kot npr. napake v tesnilih. Nobenega pihanja ali piskanja, nobenega rosenja svetil.
RAZNO:
Ob menjavi gum sem bil prijetno presenečen. 18 col alu platišča so presenetljivo lahka. 15 col platišče z gumo od ženinega e-Up je težje kot 18 col skupaj z gumo za iD.3.
Zaradi kotalnega upora skrbim, da je tlak v gumah vedno visok. Sprva sem zimske Good Year Ultragrip Performance+ napolnil na 3.0 Bare, a sem ugotovil, da je to preveč saj je vožnja postala neudobna. Tlak sem posledično znižal na 2.9 bar, kar mi še ustreza glede udobja, vožnja pa je še vedno varčna. Pri 2.9bar sem dosegel tudi super nizko povprečje 10.0 kWh/100km med počasno dolgo vožnjo po snežni brozgi.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Kakšna pa so priporočila proizvajalca (VW) glede gum? Koliko barov?Brihtol napisal/-a: Zaradi kotalnega upora skrbim, da je tlak v gumah vedno visok. Sprva sem zimske Good Year Ultragrip Performance+ napolnil na 3.0 Bare, a sem ugotovil, da je to preveč saj je vožnja postala neudobna. Tlak sem posledično znižal na 2.9 bar, kar mi še ustreza glede udobja, vožnja pa je še vedno varčna. Pri 2.9bar sem dosegel tudi super nizko povprečje 10.0 kWh/100km med počasno dolgo vožnjo po snežni brozgi.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Bom jutri prilepil sliko nalepke. Če me spomin ne vara je tako...Pier napisal/-a:Kakšna pa so priporočila proizvajalca (VW) glede gum? Koliko barov?Brihtol napisal/-a: Zaradi kotalnega upora skrbim, da je tlak v gumah vedno visok. Sprva sem zimske Good Year Ultragrip Performance+ napolnil na 3.0 Bare, a sem ugotovil, da je to preveč saj je vožnja postala neudobna. Tlak sem posledično znižal na 2.9 bar, kar mi še ustreza glede udobja, vožnja pa je še vedno varčna. Pri 2.9bar sem dosegel tudi super nizko povprečje 10.0 kWh/100km med počasno dolgo vožnjo po snežni brozgi.
maksimum za polno naložen avto spredaj 2.8 in zadaj 3.5 bar.
Za neobremenjeno vozilo priporočajo 2.5 bar na vseh štirih kolesih.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Drži. Ker, ko je neznosno, je neznosno. Odločil sem se, da zmanjšam za 0.1 bar na vseh štirih in potem po potrebi znižam. V resnici mi je 3.0 bar napolnil moj vulkanizer. 2.9 bar pa sem nastavil na samodejni napravi na Petrolu. Zaradi razlike med obema napravama je morda dejanska razlika večja, kot 0.1 bar. Kakorkoli, ta nastavitev mi zaenkrat ustreza.Maybe napisal/-a:Si pa zelo občutljiv, da opaziš 0,1 bara razliko.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Še imaš ID.3? Nič več podatkov v trenutnih razmerah.
Tukaj je en test pri 130km/h
[youtube]https://youtu.be/lhAsaVsmI4A[/youtube]
Tukaj je en test pri 130km/h
[youtube]https://youtu.be/lhAsaVsmI4A[/youtube]
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Brihtol je zapustil forum
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Do Izole in nazaj 130, 140 porabim največ 70% baterije. Za take razdalje je potrebno kupit polnilno postajo, sem kupil Heidelberg home 11kw, jo omejil na 10A in po mojem bo špilalo, čez noč bom napolnil kar rabim za zjutraj. Skratka sem zadovoljen, napram Koni je bolj inteligenten, ker ne rabiš se nič ukvarjat z rekuperacijo, sam spustiš gas in on vse opravi - torej pred krožnim samo spustiš gas in on gleda ali je kdo pred tabo, koliko si blizu križišča itd, enako pred naseljem, komfortno.
Je pa res, da AC porabi ful, mislim da je 25+ poraba. Vse imam vklopljeno, kot da se vozim "normalnem" vozilu haha
Skratka kupi.
Je pa res, da AC porabi ful, mislim da je 25+ poraba. Vse imam vklopljeno, kot da se vozim "normalnem" vozilu haha
Skratka kupi.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Tudi kona ima možnost samodejnega prilagajanja stopnje rekuperacije s pomočjo radarja. Ampak jaz imam zaradi predvidljivosti raje ves čas nastavljeno na stopnji 3, tako da vem, kakšen pojemek lahko pričakujem vedno, ko spustim "gas". Nima pa kona prilagajanja glede ne zemljevid (pred naseljem, praznim križiščem, ...), kar ima očitno ID3.petkove napisal/-a:Skratka sem zadovoljen, napram Koni je bolj inteligenten, ker ne rabiš se nič ukvarjat z rekuperacijo, sam spustiš gas in on vse opravi - torej pred krožnim samo spustiš gas in on gleda ali je kdo pred tabo, koliko si blizu križišča itd, enako pred naseljem, komfortno.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Ena zanimivost:
Uporabniki ID.3-k poročajo, da ko so temperature nizke in ID.3 stoji dlje časa zunaj ima prvih 15min zelo veliko porabo, ker segreva baterijo na optimalno temperaturo
Uporabniki ID.3-k poročajo, da ko so temperature nizke in ID.3 stoji dlje časa zunaj ima prvih 15min zelo veliko porabo, ker segreva baterijo na optimalno temperaturo
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Avto imam zdaj 2 meseca in narejenih je 6162 km. Skoraj vsak dan se vozim Izola - Šenčur. Vozim večinoma 140 na tempomat in poraba proti Šenčurju je 25 kWh/100km, proti Izoli pa z enako hitrostjo 22 kWh/100km. Če vozim počasneje je poraba ustrezno manjša. To pomeni, da ID.3 porabi 70% baterije na relaciji Izola - Šenčur, na relaciji Šenčur - Izola pa 50 %.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Za zdajšnje temperature sploh ni slabozanh napisal/-a:Avto imam zdaj 2 meseca in narejenih je 6162 km. Skoraj vsak dan se vozim Izola - Šenčur. Vozim večinoma 140 na tempomat in poraba proti Šenčurju je 25 kWh/100km, proti Izoli pa z enako hitrostjo 22 kWh/100km. Če vozim počasneje je poraba ustrezno manjša. To pomeni, da ID.3 porabi 70% baterije na relaciji Izola - Šenčur, na relaciji Šenčur - Izola pa 50 %.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Ne verjamem tem številkam, sva se v soboto peljala iz Ljubljane do Pirana, povprečna poraba je bila pri 130 okoli 26kWh, nazaj grede še višja.zanh napisal/-a:Avto imam zdaj 2 meseca in narejenih je 6162 km. Skoraj vsak dan se vozim Izola - Šenčur. Vozim večinoma 140 na tempomat in poraba proti Šenčurju je 25 kWh/100km, proti Izoli pa z enako hitrostjo 22 kWh/100km. Če vozim počasneje je poraba ustrezno manjša. To pomeni, da ID.3 porabi 70% baterije na relaciji Izola - Šenčur, na relaciji Šenčur - Izola pa 50 %.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
To ne gre skupaj. Če držita porabi in % baterije tja grede, bi nazaj grede moral porabiti 70*22/25 = 62 % baterije.zanh napisal/-a:...poraba proti Šenčurju je 25 kWh/100km, proti Izoli pa z enako hitrostjo 22 kWh/100km. Če vozim počasneje je poraba ustrezno manjša. To pomeni, da ID.3 porabi 70% baterije na relaciji Izola - Šenčur, na relaciji Šenčur - Izola pa 50 %.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Omg kaksni odgovori... Clovek pove iz izkusenj in pol ne verjamem, ne gre skupaj...
Ce tip tanka gorenjsko elektriko za dol in primorsko za gor, kaj vama ni jasno?
Pa sej who cares, poraba po ac s hribcki je pac okol 25 ce ga vozis kot navaden avto brez sparanja. Tud jaz iz izkusenj potrdim.
Ce tip tanka gorenjsko elektriko za dol in primorsko za gor, kaj vama ni jasno?
Pa sej who cares, poraba po ac s hribcki je pac okol 25 ce ga vozis kot navaden avto brez sparanja. Tud jaz iz izkusenj potrdim.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Porabe so zelo odvisne od dneva do dneva. Napisal sem tisto k je najbolj pogosta. Ja res je da jaz na gorenjskem napolnim avto na polnilnico v podjetju in grem proti Izoli ponovno z 80%.
Konkretno današnja pot je bila taka:
Tempomat 130 razen tam kjer je omejitev manjša in kjer promet to ni omogočal.
Povprečna 101 km/h
Začetek vožnje 75%
Konec vožnje 9%
Poraba 27,4 kWh/100km
Temperatura od -9°C do 0°C
Konkretno današnja pot je bila taka:
Tempomat 130 razen tam kjer je omejitev manjša in kjer promet to ni omogočal.
Povprečna 101 km/h
Začetek vožnje 75%
Konec vožnje 9%
Poraba 27,4 kWh/100km
Temperatura od -9°C do 0°C
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
A to polniš na polnilnici katera je od 5popoldne -6 zjutraj namenjena tudi javnosti?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek