Predstavitev in prve informacije

Odgovori
mikrohard
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Avto: ID.3
124
1

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Sem imel tudi opozorilo glede slabega akumulatorja takoj pri prevzemu avta. Tisti je izginil po parih dneh vožnje, ko se je akumulator dovolj nafilal. To je nekaj drugega.
SnakeEye
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 130
Kraj: Ljubljana
Avto: ID. 3
122
30

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a SnakeEye »

Update 2.3 part 2 na voljo včeraj, pravkar update-an in še en krajši update za njim. Vse deluje ok. KONČNO. Lol.
alfy
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 345
Avto: Volkswagen ID.3
86
26

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Glede napake na mojem ID3, 'Error: 12 V supply. Please visit workshop.'.
Na servisu so mi povedali, da moram avto pripeljati na diagnostiko, termin sem dobil šele 2. decembra. Prvo so mi povedali, da avto potrebujejo na 3 do 4 ure, potem pa da ga bom moral pustiti 3 do 4 dni. Baje naj bi posodobitev rešila težavo toda včasih se jim posodobitev lahko ustavi in avto se zablokira in ni vozem, v tem primeru se z avtom mora povezati tovarna. Od aprila imam posodobitev 2.1, na 2.3 še nisem posodobil.
Na enem tujem forumu sem prebral, da so težave bile pri prvih vozilih, že posodobitev 2.1 naj bi težavo odpravila.
mikrohard
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Avto: ID.3
124
1

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Tukaj se samo vidi, da naši servisi nimajo nobenih izkušenj z ID.3. Brez vsakršne diagnostike bi šli najprej kar nadgrajevati software, kar zelo verjetno ne bi rešilo ničesar.

V 2.1 je VW implementiral to, da se akumulator polni tudi, če je avto dalj časa parkiran in napetost pade pod določeno vrednost. Ampak napaka za slab akumulator je drugačna od te, ki jo tebi izpisuje.

V nekem youtube videu, ki sem ga objavil v eni drugi temi, je bilo rečeno, da VW načrtuje vpoklic za ID.3, ki niso bili že tovarniško na SW 2.3. Med drugim naj bi na tem servisnem posegu naj bi zamenjali tudi akumulator. Mogoče je razlog za menjavo povezan s tvojo napako.

Sicer pa... če boš moral avto res pustiti za par dni na servisu, potem nujno zahtevaj nadomestni avto. Bodo imeli vsaj razlog, da se podvizajo.
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 345
Avto: Volkswagen ID.3
86
26

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a McDuck »

mikrohard,

če mogoče najdeš ta YouTube video, bi te prosil, če mi pošlješ povezavo.

Koliko vem moj avto je narejen začetkom januarja 2021, posodobitev na 2.3 pa je naredil prodajalec pred prevzemom vozila.
Iskal sem nadomestno vozilo saj ga tudi potrebujem ker do servisa imam 50 km v eno smer.
mikrohard
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Avto: ID.3
124
1

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 345
Avto: Volkswagen ID.3
86
26

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Tudi ACC (Adaptive cruise control) po meni ima kar nekaj pomanjkljivosti.

V navigaciji še vedno ima vpisane cestninske postaje na avtocesti. Tako da, če voziš po avtocesti z vklopljenim ACC, avto začne kar zmanjševati hitrost na 100, potem 80, 60, 40, kar je po meni zelo nevarno. Mogoče uspešno prekličeš dve ali tri omejitve, toda vse štiri zelo težko. Moraš biti res zelo pozoren, da takoj ko avto izpiše obvestilo 'ahead 100' ali 'ahead 60', da takoj klikneš gumb 'reset' na volanskem obroču.

Pri omejitvah katere niso vpisane v navigacijo, avto izpiše obvestilo 'detected 70' ko si že mimo znaka in potem šele začne zmanjševati hitrost vozila. Tako, da tam kje pričakuješ policijo se ni glih fajn zanašati na delo ACC.

Tudi zelo velik problem mu predstavlja naše pravilo, da omejitev hitrosti velja do prve stranske ceste, seveda zunaj mesta. Če ni table konec omejitve ali table z novo omejitvijo, avto kar pelje s zmanjšano hitrostjo do table z novo omejitvijo ali table za naseljeno mesto.

Kako je pri drugih proizvajalcih upam, da bo kdo drug povedal, ker jaz do zdaj ACC nisem imel.
mikrohard
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Avto: ID.3
124
1

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

To, da ti poskuša nastavljat hitrost na omejitve ni poanta acc-ja. Je samo ena dodatna možnost (mislim, da celo del travel assista?). Jaz sem to izklopil, ker je preveč takih primerov kot ti opisuješ.
Uporabniški avatar
FrediZ
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 22
Kraj: pri Pivki
Avto: ë-C4
20
23

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a FrediZ »

McDuck napisal/-a: 25 Nov 2021, 00:47 Kako je pri drugih proizvajalcih upam, da bo kdo drug povedal, ker jaz do zdaj ACC nisem imel.
- Citrona znake bere kar dobro (pozitivno presenečen)
- Ker jih bere in le predlaga, da upoštevam ne vrže nikogar iz tira. Nekako kombinira s podatki iz navigacije, ker upošteva spremembe tudi kadar znaka ni na voljo. (konec naselja ipd.)
- Da po stranski cesti/križišču kakšen ad-hoc znak ne velja več, se njej ne sanja ...
- Podatki so kakršni so - pojma nimam kdo in kako in komu posreduje spremembe na naših cestah, niti ne vem, če obstaja možnost, da državljani kaj sporočimo komu ...

... vem, da so poleti na naši občini jamrali, ker nekako ni bilo najbolj jasno kako se dotajči upraviteljem teh podatkov, da je neka cesta zaprta, pa da naj ne usmerjajo ljudi nanjo ... (googleproblem.press)
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 345
Avto: Volkswagen ID.3
86
26

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Bom kar na enem mestu napisal kaj me vse moti pri ID3:
- glasovno upravljanje, katero je napisano v katalogu kot serijska oprema je izklopljeno, če je izbran jezik slovenščina,
- serijska oprema je tudi po katalogu Air Care Climatronic, toda nikjer nisem zasledil možnost vklopa filtriranja zraka,
- prepoznavanje prometnih znakov je počasno, za konec omejitve če ni prav postavljen znak ne ve, shranjeni prometni znaki po katerih takoj začne zavirati so ne posodobljeni,
- 4+1 zvočnik, vsi zvočniki so spredaj,
- senzor za dež, mi ni najbolj znana njegova funkcija, dokler ne vklopim brisalcev ročno, oni pač ne delajo,
- ACC, primer, če sem v koloni včasih avto spelje sam, včasih pa ne, če se približujem stoječem avtu moj avto včasih ne zavira,
- front assist me včasih opozarja na možnost trka ko ne vem zakaj,
- včasih se zgodi, da je avto odklenjen, vratca za polnjenje pa zaklenjena,
- radio (10 palčni zaslon) ne dela če voznik ni v avtu,
- vse reže USB so tip C, pač je treba nabavit kable ali adapterje za polnjenje naprav,
- GPS glasovna navodila niso v slovenščini,
- hitrost polnjenja je prikazana v km/h, namesto kW,
- časovne nastavitve polnjenja niso zanesljive,
- zdi se mi da ima kar višjo porabo kot vozila drugih proizvajalcev,
- sedeži bi morali biti malo boljši in naslona za roko spredaj širša.
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 651
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
585
707

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a EVH »

McDuck napisal/-a: 30 Nov 2021, 05:34 Bom kar na enem mestu napisal kaj me vse moti pri ID3:
- glasovno upravljanje, katero je napisano v katalogu kot serijska oprema je izklopljeno, če je izbran jezik slovenščina,
- serijska oprema je tudi po katalogu Air Care Climatronic, toda nikjer nisem zasledil možnost vklopa filtriranja zraka,
- prepoznavanje prometnih znakov je počasno, za konec omejitve če ni prav postavljen znak ne ve, shranjeni prometni znaki po katerih takoj začne zavirati so ne posodobljeni,
- 4+1 zvočnik, vsi zvočniki so spredaj,
- senzor za dež, mi ni najbolj znana njegova funkcija, dokler ne vklopim brisalcev ročno, oni pač ne delajo,
- ACC, primer, če sem v koloni včasih avto spelje sam, včasih pa ne, če se približujem stoječem avtu moj avto včasih ne zavira,
- front assist me včasih opozarja na možnost trka ko ne vem zakaj,
- včasih se zgodi, da je avto odklenjen, vratca za polnjenje pa zaklenjena,
- radio (10 palčni zaslon) ne dela če voznik ni v avtu,
- vse reže USB so tip C, pač je treba nabavit kable ali adapterje za polnjenje naprav,
- GPS glasovna navodila niso v slovenščini,
- hitrost polnjenja je prikazana v km/h, namesto kW,
- časovne nastavitve polnjenja niso zanesljive,
- zdi se mi da ima kar višjo porabo kot vozila drugih proizvajalcev,
- sedeži bi morali biti malo boljši in naslona za roko spredaj širša.
Tole je pa kar dolg spisek pomanjkljivosti. In se kar strinjam, da vse drži in je moteče.
Ko sem ga imel na testu, je bila poraba za 50% večja kot pri mojem ioniqu.
aob01
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 975
Kraj: Metlika
Avto: C3
372
1

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Kar se zaklepanja vratc za polnenje tiče, to imajo tudi ostali VWji in ja, je moteče, ker se zaklene v približno pol minute. Pojma nimam, zakaj.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1416
579
659

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a bvs »

Mogoče, da ne bi kakšni otroci rinli kakšne zadeve v priključek??
Andy
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 48
Kraj: Maribor
Avto: ID.4
15
6

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Andy »

Pa ni pri teh vratcih za polnjenje tako, da se tudi ne odklenejo, pri normalnem odklepanju vozila, razen če z ključem stojiš blizu vratc.
Pri mojem je tako kot zgoraj navajam, se pravi se približam vozilu z voznikove strani, avto odklene, vratca ostanejo zaklenjena, če stopim do zadnjega desnega dela vozila in odklenem vozilo se odklenejo tudi vratca. V sistemu imam domačo lokacijo nastavljeno tudi kot polnilno točko se pa vratca vedno odklenejo.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4358
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 | Zoe ZE50 R110
5426
6985

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a matija »

bvs napisal/-a: 30 Nov 2021, 08:18 Mogoče, da ne bi kakšni otroci rinli kakšne zadeve v priključek??
Morda taksni otroci :-)

Ionity @ Hrvaska: https://www.youtube.com/watch?v=I-G4G1eh1ws
bvs
1500km brezplacnega polnjenja za Model3: https://bit.ly/2Czf459
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 345
Avto: Volkswagen ID.3
86
26

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Imam ID3 brez toplotne črpalke in me iskreno malo moti prevelika poraba po mrzlem vremenu.

Moj primer, vožnja po regionalni cesti 80 km, povprečna hitrost 60 km/h, skozi mesto in omejitve 60, 70 km/h spoštujem, zunaj mesta vozim več kot je omejitev, tudi prehitim kak avto.

Če je temperatura zraka do 25 stopinj, poletne gume, brez klime pot prevozim v povprečju z 17 do 18% baterije.
Če je temperatura zraka višja od 25 stopinj, poletne gume, klima nastavljena na 21 do 22 stopinj pot prevozim v povprečju 20% baterije.
Če je temperatura zraka okrog 10 stopinj, poletne gume, klima nastavljena na 21 do 22 stopinj pot prevozim v povprečju 24% baterije.
Če je temperatura zraka okrog 5 stopinj, zimske gume, klima nastavljena na 21 do 22 stopinj, ogrevanje volanskega obroča nastavljeno na 1 od 3, pot prevozim od 27% do celo 30% baterije.
mikrohard
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Avto: ID.3
124
1

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Vsak EV ima višjo porabo v mrazu... toplotna črpalna pomaga do neke mere, ampak ne dela čudežev. Načeloma je ID.3 kar varčen avto (poglej Bjornove primerjalne tabele).

Sicer pa glede tvojega seznama zgoraj:
1.) Glasovno upravljanje res ne deluje v slovenščini... je pa tudi v drugih jezikih precej useless.
2.) Air Care je zakopan globoko v nastavitvah klime... lahko si pa dodaš bližnjico v zgornji meni. Jaz imam Max opremo... ne vem, kako je pri nižjih.
3.) Jaz s hitrostjo prepoznavanja znakov nimam nobenih problemov... to, da znak prikaže točno od točke, ker znak stoji, je pravilno. Res pa je, da omejitev ne razveljavi, če ni znaka.
4.) Zvočniki so res fail... max ima sicer tudi zvočnika zadaj ampak ni neke bistvene razlike.
5.) Glede senzorja za dež je normalno, da morajo biti brisalci vklopljeni... saj ne delajo intervalno, temveč avtomatično.
6.) Pri travel assist (max oprema) vedno sam spelje... pri navadnem ACC pa mislim, da je odvisno od tega, koliko časa stojiš.
7.) Občutljivost front assista naj bi se dalo nastavljat v settingih.
8.) Se mi še ni zgodilo... ampak verjamem, da je možno.
9.) Mene ne moti, da se radio ugaša, ko greš iz avta. Obstaja pa "hack"... lahko zapneš pas in bo delalo tudi, ko greš ven iz avta.
10.) USB-C je prednost in slabost... trenutno mogoče kdaj pogrešaš USB-A... čez par let ga ne boš.
11.) Ja... tudi mene moti, da je vodenje samo v angleščini... ampak načeloma uporabljam samo Google Maps preko Carplay
12.) To marsikoga moti... mogoče bodo dodali možnost izbire v 3.0.
13.) Ja, to je fail. Naj bi se pa popravilo v prihodnosti.
14.) Poraba ni višja od "vseh" drugih proizvajalcev. Načeloma je kar varčen... varčnejši je mogoče kak Ioniq, Kona in Tesla.
15.) Sedeži so meni ok. Naslonjala za roke pa verjamem, da lahko koga motijo.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2927
Avto: e-Golf 2020
1394
187

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

mikrohard napisal/-a: 30 Nov 2021, 14:03 Načeloma je ID.3 kar varčen avto (poglej Bjornove primerjalne tabele).

Sem pogledal, zelo razočaran... potem se že lotijo rezultati z 120km/h in če se upoštevajo samo 90km/h testi je ID.3 bolj na koncu oziroma v zadnji tretini...
Priponke
id3winter.jpg
mikrohard
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Avto: ID.3
124
1

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Gledaš porabo pri -10 stopinjah. Pri normalnih temperaturah je poraba okoli 14kWh/100km pri 90km/h in 20kWh/100km pri 120km, kar so čisto ok vrednosti (če primerjaš z EV-ji, ki imajo podobno velikost baterije). Da se pa poraba pri nizkih temperaturah močno dvigne (sploh, če imaš avto parkiran zunaj) pa tudi ni nobena skrivnost... ID.3 pač agresivno greje baterijo. Jaz sem imel danes pri -5 stopinjah porabo okoli 22kWh/100km... hitrost 120km/h, relacija Radovljica->Ljubljana. Imam pa avto parkiran v garaži.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2927
Avto: e-Golf 2020
1394
187

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Pozimi pač nima dobre porabe, varčen poleti ne pomeni dosti če pozimi nardiš pol manj km. Sem samo prilimal ker si omenil primerjalne tabele od Bjorna. Morjo kar hitro to popravit ker folku bo dopizdilo...
Odgovori