Predstavitev in prve informacije

Odgovori
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1814
Avto: Hyundai Kona EV
1010
1018

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Problem steklenih toplih gred je, da je poleti v njih vroče.
Pozimi imajo pa precej večje toplotne izgube - je mraz. Predvsem Tesle in le teh steklene strehe so na tapeti.

Saj vse lepo izgleda, samo, da si pa potem folk lepi toplotne izolacije pozimi, ker je pri stekleni strehi temperatura -3 stopinje C ob prižganem ogrevanju, je pa kar neki.

Ni vse, kar lepo izgleda, tudi funkcionalno.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4165
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
3053
1954

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Problem je samo napsihiranost, da je to problem.
Sm vrgu senčnik dol ... nobene občutne razlike. Steklo je na otip toplo (ne vroče).
kavka, Stromcek
You develop wisdom through suffering. You suffer into the truth.
mikrohard
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Avto: ID.3
124
1

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Apolon napisal/-a: 01 Okt 2021, 06:36 Zakaj sploh to sporočilo, če pa pišejo, da pa ni nujno, da bo tisti teden inštalirano. Omenijo teden, potem pa lahko traja tedne preden se download začne…… :D kaj je to? Boljš da bi bili tiho.
To je posledica butaste implementacije OTA. Avto natanko 1x na teden vpraša na backend, če je na voljo posodobitev sistema. To počne samo preko integrirane mobilne povezave, preko WiFi to ne deluje. Prenos posodobitve gre prav tako le preko mobilne povezave... in še to le med vožnjo (če je avto parkiran, se prenos ustavi... tudi, če je priklopljen na polnilnico). Se pravi, da lahko po tem, ko da VW tvojemu avtu zeleno luč, v najslabšem primeru traja 1 teden, da bo avto sploh vprašal, če je posodobitev na voljo. Če je bil avto takrat slučajno brez signala, se stvar takoj zamakne še za en teden. In tudi potem ko avto začne s prenosom, se to lahko zavleče, če se voziš na območju s slabim signalom, ali pa delaš kratke relacije.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4165
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
3053
1954

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a warpedone »

To je posledica butaste implementacije OTA. Avto natanko 1x na teden vpraša na backend, če je na voljo posodobitev sistema.
Jah, 2000 "software engineers" je skup spravilo le to ... ko jih bo 10.000 bo avto backend spraševal na vnaprej predvidene datume na podlagi statistik za nazaj ob urah, ko so internetne povezave najmanj obremenjene in ko je štrom najcenejši ...
VW postaja SW velikan, MS step aside, dober SW narest je izi pizi ... https://www.thedrive.com/news/26934/vol ... rs-instead

/s komur to ni jasno ...
You develop wisdom through suffering. You suffer into the truth.
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1008
Avto: Bicikl
296
338

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Apolon »

warpedone napisal/-a: 01 Okt 2021, 19:07
To je posledica butaste implementacije OTA. Avto natanko 1x na teden vpraša na backend, če je na voljo posodobitev sistema.
Jah, 2000 "software engineers" je skup spravilo le to ... ko jih bo 10.000 bo avto backend spraševal na vnaprej predvidene datume na podlagi statistik za nazaj ob urah, ko so internetne povezave najmanj obremenjene in ko je štrom najcenejši ...
VW postaja SW velikan, MS step aside, dober SW narest je izi pizi ... https://www.thedrive.com/news/26934/vol ... rs-instead

/s komur to ni jasno ...
Ja res je tole v kurcu. Naslajanje ob tem pa je nepotrebno.
Imajo vseeno najbolj prodajan EV (ID.3) v Evropi ta mesec. Vsaj tako sem prebral. Kaj bo šele čez 5 let.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4165
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
3053
1954

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Dobro leto nazaj: viewtopic.php?f=25&t=3461
Po domače - razvoj softvera bo vodila oseba, ki ne zna programirat... uspeh zagarantiran!
... ampak še je upanje:
https://twitter.com/alex_avoigt/status/ ... page-14608

Razumevanje problema je pol rešitve ...
You develop wisdom through suffering. You suffer into the truth.
matejmohar
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 34
4
30

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a matejmohar »

Tisti, ki ste v zadnjem času kaj kupovali ID3, koliko se kaj dobi popusta v salonu? :)
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 345
Avto: Volkswagen ID.3
86
26

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Ali kdo uporablja funkcijo, da v avtu nastavi čas od kdaj in do kdaj naj se avto polni?
Ali ste kdaj opazili kake težave pri tem?
Jaz imam nastavljeno eno plavilo, da se pač avto doma polni od 22:00 do 6:00.
Toda, če priklopim avto na polnilnico pred 22:00 se avto ob 22:00 res začne polniti in včasih polni do 6:00 tako kot je nastavljeno, včasih pa polni samo do 00:00.
Če pa priklopim avto na polnilnico ob 23:00, potem včasih sploh noče začeti polniti ali pa spet polni samo do 00:00.
Hanzi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 429
133
316

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Kaksen avto, kaksna polnilnica?
Ce ti preneha polniti ob 0;00 potem imas lahko en datumski hrosc nekje.
Blindek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 197
Kraj: Ljutomer
Avto: Enyaq iV
98
113

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Je znana napaka. Z nadgradnjo na 2.3 bi naj baje bila ta napaka odpravljena. Če je res ne vem... Sam mam enako napako na Enyaqu
pelaks
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 96
Kraj: Ljubljana
Avto: ICE
63
20

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a pelaks »

mikrohard napisal/-a: 01 Okt 2021, 18:36
To je posledica butaste implementacije OTA. Avto natanko 1x na teden vpraša na backend, če je na voljo posodobitev sistema. To počne samo preko integrirane mobilne povezave, preko WiFi to ne deluje. Prenos posodobitve gre prav tako le preko mobilne povezave... in še to le med vožnjo [sic] ...
Uf, tale pa je zanimiva. Predvsem se sprašujem zakaj se posodobitev prenaša samo preko mobilne povezave. Je to morda zato, ker povezava ni secure? In s tem želijo preprečiti, da bi na lokalnem Wifiju videl promet ali kaj podobnega? Ker sicer resnično ne vem kaj bi lahko bil razlog za tako početje... Poleg že omenjenega "enkrat tedensko bom pogledal, če je kaj novega", namesto, da bi centralni sistem obvestil avto, ko je kaj novega.
Rubb
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 294
Kraj: Nova Gorica
Avto: Vw
184
260

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Rubb »

pelaks napisal/-a: 18 Okt 2021, 08:55 Je to morda zato, ker povezava ni secure? In s tem želijo preprečiti, da bi na lokalnem Wifiju videl promet ali kaj podobnega? Ker sicer resnično ne vem kaj bi lahko bil razlog za tako početje... Poleg že omenjenega "enkrat tedensko bom pogledal, če je kaj novega", namesto, da bi centralni sistem obvestil avto, ko je kaj novega.
Nekaj je lahko na tem, da se zaščiti morebiten "leak" originalnega firmwarea, tako vsaj vsak 15 leten nadobuden mulc ne šari po stvareh z enim laptopom in wiresharkom. Je pa verjetno razlogov več, tudi enostavnost implementacije samo enega kanala za distribucijo updateov.

Glede načina povpraševanja po updatih je vsekakor lažja "schedule" vatjanta kot pa "push". Torej da avto po nekih predeterminiranih pogojih povpraša če je kaj novega (schedule), kot pa da glavni server tole distribuira preko (pusha). Te stvari so vse še v povojih (razen pri tesli ki je po mnenju nekaterih nezmotljiva in vsekakor najboljša software company na svetu). V realnosti se vsi še učijo in venomer izboljšujejo njihov sistem. In da konglomerat kot je VW tega ne bi speljal v relativno kratkem času je zelo malo verjetno. Tesla ima nekaj let naskoka ampak če pogledamo širšo sliko jo ostali proizvajalvi zelo hitro dohitevajo.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1814
Avto: Hyundai Kona EV
1010
1018

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Tesla je SW company. Šefe je softić in obogatel je kot softić.
VW so pa hardići. Vsaka reč ima svoje pluse in minuse.

Meni je načeloma vseeno a je push ali schedule, je pa OTA nadgradljivost komponent načeloma velik plus. Ni treba avta vozit na servis, že vgrajenim komponentam lahko izboljšuješ delovanje ali jim daješ nove fukncionalnosti. Seveda v okviru zmogljivosti hardverja. To je velik plus.

Za spremembo filozofije razvoja je potreben čas. In najslabše je, ko to nekatere firme delajo na horuk in je situacija lahko še slabša, kot bi bilo, da se to dela tradicionalno.
Avrelij
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 345
Avto: Volkswagen ID.3
86
26

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Za kaj je potem sploh v ID3 v Sloveniji uporaben vgrajen v avto wireless client in wireless access point?
mikrohard
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Avto: ID.3
124
1

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Če avto priklopiš na hotspot od telefona, lahko uporabljaš spletni radio, ki je vgrajen v infotainment. Verjetno preko tega potem delujejo tudi prometni podatki... pa v prihodnosti še kak drug app, ki ga bo VW dodal (kot npr. nazadnje WeCharge app). Če zakupiš podatke v avtu, lahko pa vklopiš WiFi access point v avtu in telefon, tablico, računalnik priklopiš gor ter tam uporabljaš internet (torej obratno od hotspota).
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 345
Avto: Volkswagen ID.3
86
26

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Ali je mogoče kdo do zdaj dobil podobno obvestilo 'Error: 12 V supply. Please visit workshop.' in ali mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe?
mikrohard
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Avto: ID.3
124
1

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Meni se je 2x pojavilo in obakrat izginilo, ko sem dal kontakt. Če mene vprašaš, je verjetno krivo kakšno večje nihanje v 12V napetosti.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3928
Avto: Konca na štrom
4237
3194

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

mikrohard napisal/-a: 16 Nov 2021, 06:06 Meni se je 2x pojavilo in obakrat izginilo, ko sem dal kontakt. Če mene vprašaš, je verjetno krivo kakšno večje nihanje v 12V napetosti.
Očitno nima le Hyundai tega problema, čeprav je najbolj očiten ravno pri njem. Sumim, da je kriva tipajoča elektronika, npr. puščanje ključev v avto,....s pogostostjo in časom pa ošvohni aku12V do te mere, da javlja errorje ali več ne vžge.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2927
Avto: e-Golf 2020
1394
187

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Eno je to da ti napiše napaka na 12V sistemu, drugo je pa to da ne moreš avta odpeljat ker je izpraznilo akumulator :)
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3928
Avto: Konca na štrom
4237
3194

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Predvidevam da gre za podoben, če ne celo isti problem, ta razlika je lahko le stopnjevanje.
bvs
Odgovori