Si že videl končno varjanto?EV+PV entuziast napisal/-a:Avto izgleda veliko bolje v živo, kot na slikah.
Daj malo opiši pa kakšen je znotraj...
Si že videl končno varjanto?EV+PV entuziast napisal/-a:Avto izgleda veliko bolje v živo, kot na slikah.
Imas vir za tole ? Afaik so samo ob prvi oznanitvi tega dobili ultimat od LG, da potem takoj prekinejo aktualno pogodbo ter hitro sklonili glavo. Za nagrado pa so z 2019 dobili 10% visje cene s strani LGja (njihov Audi).Taragula napisal/-a:To je vse res, moramo pe vedeti, da bodo imeli svojo proizvodnjo baterij, neodvisnost pa lahko stvar precej poceni. Bomo videli....Denis_ napisal/-a:Mislim da bo realna cena kar 35.000 z upoštevano subvencijo, če bojo ukinili subvencije pa bo avto 42.000 minus jesenska vw akcija 7500Eur tako kot delajo "akcije" za ICE.
EV z 48kWh baterijo za 19.000 so samo pravlice . . .. res da cene baterijskih sklopov padajo ampak v enem letu pa takih drastičnih sprememb verjetno ne bo.
Nimam. Razmišljam....matija napisal/-a:Imas vir za tole ? Afaik so samo ob prvi oznanitvi tega dobili ultimat od LG, da potem takoj prekinejo aktualno pogodbo ter hitro sklonili glavo. Za nagrado pa so z 2019 dobili 10% visje cene s strani LGja (njihov Audi).Taragula napisal/-a:To je vse res, moramo pe vedeti, da bodo imeli svojo proizvodnjo baterij, neodvisnost pa lahko stvar precej poceni. Bomo videli....Denis_ napisal/-a:Mislim da bo realna cena kar 35.000 z upoštevano subvencijo, če bojo ukinili subvencije pa bo avto 42.000 minus jesenska vw akcija 7500Eur tako kot delajo "akcije" za ICE.
EV z 48kWh baterijo za 19.000 so samo pravlice . . .. res da cene baterijskih sklopov padajo ampak v enem letu pa takih drastičnih sprememb verjetno ne bo.
Mislim da ne ločiš med tovarno baterijskih celic in tovarno baterij (kompletna baterija,vključno s hlajenjem,gretjem,zaščito,kabli,elektroniko,itd...)Taragula napisal/-a:To je vse res, moramo pe vedeti, da bodo imeli svojo proizvodnjo baterij, neodvisnost pa lahko stvar precej poceni. Bomo videli....Denis_ napisal/-a:Mislim da bo realna cena kar 35.000 z upoštevano subvencijo, če bojo ukinili subvencije pa bo avto 42.000 minus jesenska vw akcija 7500Eur tako kot delajo "akcije" za ICE.
EV z 48kWh baterijo za 19.000 so samo pravlice . . .. res da cene baterijskih sklopov padajo ampak v enem letu pa takih drastičnih sprememb verjetno ne bo.
Nekje sem prebral da vw gradi svojo proizvodnjo baterij. Ravno zato, da bi bili neodvisni. Če najdem, prilepim. In pa, ločim.DCT napisal/-a:Mislim da ne ločiš med tovarno baterijskih celic in tovarno baterij (kompletna baterija,vključno s hlajenjem,gretjem,zaščito,kabli,elektroniko,itd...)Taragula napisal/-a:To je vse res, moramo pe vedeti, da bodo imeli svojo proizvodnjo baterij, neodvisnost pa lahko stvar precej poceni. Bomo videli....Denis_ napisal/-a:Mislim da bo realna cena kar 35.000 z upoštevano subvencijo, če bojo ukinili subvencije pa bo avto 42.000 minus jesenska vw akcija 7500Eur tako kot delajo "akcije" za ICE.
EV z 48kWh baterijo za 19.000 so samo pravlice . . .. res da cene baterijskih sklopov padajo ampak v enem letu pa takih drastičnih sprememb verjetno ne bo.
Lahko imajo svojo sestavljalnico baterijskih celic (v celotno baterijo),kar pomeni da morajo še vedno kupovati baterijske celice od Kitajcev ali Kitajcev...torej OGROMNA razlika in dejanska odvisnost,v primerjavi s Teslo ali BYD,ki v lastnih tovarnah proizvajata tudi baterijske celice.
Primer: Mercedez se hvali,da imajo že 5 lastnih tovarn baterij,spretno pa zamolčijo dejstvo,da gre samo za "sestavljalnice",in da morajo baterijske celice še vedno kupovati drugje
https://youtu.be/q2Tqw9LX3QEnakaza napisal/-a:Seveda ne, če je avto "samo na papirju" , se mal hecam, saj nikjer niso, sam firbcam za novega Soula, nimajo pojma, nikjer!
crunchy napisal/-a:https://youtu.be/q2Tqw9LX3QEnakaza napisal/-a:Seveda ne, če je avto "samo na papirju" , se mal hecam, saj nikjer niso, sam firbcam za novega Soula, nimajo pojma, nikjer!
Napisal si:nakaza napisal/-a:Še vedno ni avto v prodaji....
Oprosti, ampak sem te moral popraviti, da ne bo kdo mislil, da je ID res "samo na papirju". ID je po moje precej dlje od kakšnih konceptov, ki jih vidiš vsepovsod....če je avto "samo na papirju..."
Po podatkih ki so znani bo veliko boljši od e-golfatechnic napisal/-a:Da ne boste preveč razočarani, bi omenil še eno stvar... Po prebiranju člankov sem dobil občutek, da notranjost ne bo na isti ravni kot pri e-Golfu, za katerga lahko rečemo, da je relativno premium... Zagotovo ne bo toliko permutacij glede izbire...
Vidiš, pri meni pa je prav obratno. Glede na to, da imam že eno električno vozilo, ki polni samo na eni fazi bi mi pri drugem vozilu prišlo bolj prav enofazno polnjenje. Tako bi prvo vozilo priklopil na prvo fazo, drugo pa na drugo ali tretjo. Glede na to, da je moč polnjenja 11 kW in ne 22 kW predvidevam, da lahko z ene faze v realnosti potegne največ kakšne 3.5 kW ali manj namesto 5 kW (s katero polnim doma prvo vozilo). @CRF, če sem v zmoti, me prosim popravi.N75 napisal/-a:11kW polnilec (enofazni polnilec je katastrofa)
zadnji pogon( malo bolje kot prednji pogon)