Zgodba Bjørna Nylanda
Zgodba Bjørna Nylanda
Na Insideevs so objavili blog o Bjornu, ki na kratko razloži njegovo pot. Zanimivo je to, da je zadel že 4 Tesle preko referral programa. Dejansko mora sedaj eno Teslo prodati, da bo lahko plačal davek za ostala tri vozila
Zanimiva pot, ni kaj Link do članka
Zanimiva pot, ni kaj Link do članka
OVE, OVE, OVE
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Bjørn je vsekakor legenda med poznavalci EV in verjetno zaslužen (z informacijami), da se je marsikateri od nas odločil za prehod na EV.
Mene je vsekakor on s svojim testom dokončno prepričal za IONIQ-a, ko sem se odločal.
Mene je vsekakor on s svojim testom dokončno prepričal za IONIQ-a, ko sem se odločal.
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Mene je Bjorn tudi že zdavnaj prepričal za Teslo. Samo še pištolo nafilam in grem na banko po denar pa bo
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Njegovo navdušenje nad Kono je definitivno pomagalo pri odločitvi
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Se sploh ne strinjam z njim glede zoe, za drugo pa ne morem komentirati.
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Res je , to sem hotel dopisat zgoraj! Da Bjorn Zoe sicer absolutno ne mara, pa sem jo vseeno kupil
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Če že govorimo o življenski zgodbi...kaj se pa dogaja kaj z njegovo ženo? A zdrži vse to ali se mu je že odselila? Imam občutek da jo električni avtomobili in testi dolgočasijo
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Problem Zoe na norveskem je, ker imajo drugacno trifazno elektriko kot sem razumel, in sicer 230V delta, ne 400v trikot...
Normalni polnilci 400V tam ne delujejo, tudi Zoe zato tam polni max le 22kW. 43kW polnilnce ki z Zoe tam delujejo so, ampak brutalno redke.
Normalni polnilci 400V tam ne delujejo, tudi Zoe zato tam polni max le 22kW. 43kW polnilnce ki z Zoe tam delujejo so, ampak brutalno redke.
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Če prinaša domov dober denar potem verjetno ne jamra velikoDCT napisal/-a:Če že govorimo o življenski zgodbi...kaj se pa dogaja kaj z njegovo ženo? A zdrži vse to ali se mu je že odselila? Imam občutek da jo električni avtomobili in testi dolgočasijo
OVE, OVE, OVE
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Glede na vsa potovanja potrpi tistih nekaj sekund pred kamero Se pa vidi da trpi ja
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Imaš prav. Me je presenetilo. Sploh nimajo nevtralnega vodnika in medfazna napetost je 230 V. Pa še vodilni so v elektrifikaciji voznega parka. Nepredstavljivo!matija napisal/-a:Problem Zoe na norveskem je, ker imajo drugacno trifazno elektriko kot sem razumel, in sicer 230V delta, ne 400v trikot...
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Jest se sicer nič ne razumem v tele vaše nevtralne vodnike (a je to nula? ) , sem pa prepričan, da pol manj komplicirajo kot ostala EU.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Ja, to je "nula". Zdi se mi bolj nevarno delati z omrežjem, kjer nimaš nule, ki je zanesljivo zelo blizu potenciala zemlje. Nulo lahko celo uporabiš namesto "zemlje". Komplicirajo pa zaradi tega, ker niso v skladu z ostalo Evropo in tako po defaultu onemogočajo večje polnilne moči na treh fazah. V glavnem ne vidim prednosti odstranitve enega vodnika in posledično zmanjšanja medfazne napetosti na preostalih vodnikih. Tudi izgube na vodnikih (pri istih močeh polnjenja) so tako večje.Goran napisal/-a:Jest se sicer nič ne razumem v tele vaše nevtralne vodnike (a je to nula? ) , sem pa prepričan, da pol manj komplicirajo kot ostala EU.
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Bjorn bo prodal Teslo X in že naročil model 3. Po njegovem pričanju gre razumeti da bo sam plačal za avto in trenutno ni boljšega EV kot je model 3. Zame kar globoko sporočilo od človeka ki je vozil vse možne EV-je.
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Sej tu je še audi, jaguar …. ni tako razumeti. Bi pa lahko povezal z namero ponovno zmagati v tesla referral programu in ta postopek nakupa in svetovanje kaj da in kaj ne pri naročilu kaže na to.Goran napisal/-a:Ja globoko sporočilo. Precej drugače se sliši, vozim teslo, kot vozim kio
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Ja so še drugi ampak če nekoga, ki se sploh ne zanima za EV vprašaš kateri je najboljši ev bo izstrelil, tesla.
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Model 3 mu pride prav pri snemanju posnetkov. Bo lahko naredu še na njem 1001 test. Vse ostale je že prežvečil in nima več kaj posnet.
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Kljub visokemu standardu so Norvežani zelo "šparovni" - od tukaj tudi "Tesla camping mode", ki ga Bjorn uporablja za spanje v avtomobilu. Raje vozim Kio in spim v postelji
Sam sem v študentskih letih tudi kdaj s spalko prespal v avtomobilu (Twingo je bil skoraj avtodom),
danes poiščem hotel, mobilno hiško, bungalov...
Sam sem v študentskih letih tudi kdaj s spalko prespal v avtomobilu (Twingo je bil skoraj avtodom),
danes poiščem hotel, mobilno hiško, bungalov...
Soul EV believer