Novi ZOE (2.generacija)
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Ne ga strašit, vsaj 1 tedensko polnim na dolgem mostu, nikol ni bil tam več kot 1 avto na 6 polnilnic, in tam je vedno delovalo bp.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Kot je napisal DeCoRawr zaenkrat ti za polnjenje ZOE-ta, ki se ti tudi na počasnih polnilnicah polni sorazmerno hitro (trofazno polnjenje) ne splača vezati paketov, je pa smiselno imeti njihovo kartico. Ko boš imel kartico e-mobilnosti se boš lahko tudi naknadno odločil za različne pakete. Prav tako se ti pa splača postati odjemalec GEN-i-ja, kjer za en EUR/na mesec + DDV zaenkrat uporabljaš vse polnilnice Gremo na elektriko in na Hrvaškem polnilnice Hrvaškega telekoma, ko bodo začeli zaračunavati polnjenje pa obljubljajo cene primerljive gospodinjskemu odjemu.
Kar se tiče javne infrastrukture je pa v Ljubljani čisto zadostna in sam pri 67 kkm z električnim avtom v letu in pol razen za test doma na šuko, polnim samo na javni polnilni infrastrukturi in zaenkrat še nisem imel težav, če je polna ena greš na drugo, če slučajno kje ne dela, najdeš delujočo.
Kar se tiče javne infrastrukture je pa v Ljubljani čisto zadostna in sam pri 67 kkm z električnim avtom v letu in pol razen za test doma na šuko, polnim samo na javni polnilni infrastrukturi in zaenkrat še nisem imel težav, če je polna ena greš na drugo, če slučajno kje ne dela, najdeš delujočo.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Haha, se že dobro zavedam, da bo verjetno status ''prvega'' kaj kmalu ogrožen.
Super za nasvete glede kartic, glede polnjenja me ne skrbi, lahko tudi v ''službenem času'' polnim avto, ker imam veliko dela za računalnikom, ki ga lahko opravim z laptopom v naročju. Glede na to, da delate ogromno KM in nikoli ne polnite doma, sem pomirjen, že nekaj časa pa bolj podrobno opazujem moja bodoča mesta za polnjenje in ugotavljam, da ni nobene gneče
Še mogoče kdo ki ima poslovni najem, glede pogodbene kazni, če prekineš predčasno?
Super za nasvete glede kartic, glede polnjenja me ne skrbi, lahko tudi v ''službenem času'' polnim avto, ker imam veliko dela za računalnikom, ki ga lahko opravim z laptopom v naročju. Glede na to, da delate ogromno KM in nikoli ne polnite doma, sem pomirjen, že nekaj časa pa bolj podrobno opazujem moja bodoča mesta za polnjenje in ugotavljam, da ni nobene gneče
Še mogoče kdo ki ima poslovni najem, glede pogodbene kazni, če prekineš predčasno?
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Jaz doma nimam polnilnice. Vedno samo javne in v službi.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Včeraj mi je zaradi nizkih temperatur padel pritisk v gumah, da se je vse svetlo na armaturki...
Sem malo pripumpal 0.1 bara in mu je blo zadosti... Sem imel pa originalno 2,5 spredaj 2,1 zadaj, kar se mi zdi velika razlika...
Sem malo pripumpal 0.1 bara in mu je blo zadosti... Sem imel pa originalno 2,5 spredaj 2,1 zadaj, kar se mi zdi velika razlika...
Re: Novi ZOE (2.generacija)
>> Sem imel pa originalno 2,5 spredaj 2,1 zadaj, kar se mi zdi velika razlika...
Kakšno je priporočilo proizvajalca?
TIpično ni brezveze.
Kakšno je priporočilo proizvajalca?
TIpično ni brezveze.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Sem iskal po knjižici, pa nisem nikjer zasledil... Je pa res, da se nisem kaj dosti poglobil...warpedone napisal/-a:>> Sem imel pa originalno 2,5 spredaj 2,1 zadaj, kar se mi zdi velika razlika...
Kakšno je priporočilo proizvajalca?
TIpično ni brezveze.
sem meril pri mrzli pnevmatiki.... Pol ko se je še grela, je bilo razmerje 2,8, 2,4...
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Piše na nalepki, ki je na vratih avtaTomtom napisal/-a:Sem iskal po knjižici, pa nisem nikjer zasledil... Je pa res, da se nisem kaj dosti poglobil...warpedone napisal/-a:>> Sem imel pa originalno 2,5 spredaj 2,1 zadaj, kar se mi zdi velika razlika...
Kakšno je priporočilo proizvajalca?
TIpično ni brezveze.
sem meril pri mrzli pnevmatiki.... Pol ko se je še grela, je bilo razmerje 2,8, 2,4...
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Sem imel isti problem te dni
Spredaj 2,5 zadaj pa 2,3 (če sem si prav zapomnil, vem da je spredaj več). Se pa odmerjene vrednosti zelo spreminjajo, pa ne vem, a je kriv slab avtomat za filanje, senzorji na avtu ali vreme ... Recimo takoj po filanju je bilo odstopanje do 0,1 glede na nastavljeno vrednost, naslednji dan pa tudi do 0,3 minusa, pa vsaka guma po svoje.
Spredaj 2,5 zadaj pa 2,3 (če sem si prav zapomnil, vem da je spredaj več). Se pa odmerjene vrednosti zelo spreminjajo, pa ne vem, a je kriv slab avtomat za filanje, senzorji na avtu ali vreme ... Recimo takoj po filanju je bilo odstopanje do 0,1 glede na nastavljeno vrednost, naslednji dan pa tudi do 0,3 minusa, pa vsaka guma po svoje.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Pri temperaturah v tem obdobju lahko tlak v pnevamtikah precej zaniha že v parih urah (recimo, ko sonce dopoldne "prime" po jutranji megli, ali ko "pade" za hribe popoldan), da ne omenim razlike med ogreto in hladno pnevmatiko. Se je treba s tem sprijazniti in najti nek kompromis pri polnjenju, drugače lahko večkrat na dan dodajamo ali odvzemamo. Priporočajo preverjanje tlaka vsaj 1 x mesečno, čeprav večina tega ne počne. Moja taktika je, da ob občutnih nihanjih napolnim glede na predviden režim vožnje, ki ga imam večinoma v tem obdobju, kadar gre temperatura izven oprimalno napolnjenega pa ne silim pnematik proti robu njihovih zmogljivosti. Pa bolje je malo preveč, kot premalo - če imaš občutek za gibanje pod koncem hrbta, pri polni prej zaznaš da bo avto zdrsnil.
Senzorji pa to zaznaji in sporočajo "alert", če zaniha izven meja vnaprej določene tolerance.
Senzorji pa to zaznaji in sporočajo "alert", če zaniha izven meja vnaprej določene tolerance.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Svoj del megle dodajo tudi merilniki v pumpi/kompresorju... na skali imajo desetinke al celo dvajsetinke bara ... toleranco pa pol bara ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Ma ja, sploh ker ljudem "padajo" iz rok. Pa tudi nimajo statusa merilnika, ampak so indikatorji. Za prvo bi morali biti testirani in umerjeni od uradnega meroslovca, in potem obdobno preverjani.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Maš kak občutek kol v realnosti ti indikatorji res odstopajo?
Al je to še en "sky is the limit"?
Al je to še en "sky is the limit"?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Še vedno bolj zaupam merilnikom v kompresorju kot pa tistim v platiščih, najbolj so pa tisti od vulkanizerjev itak.
Dejstvo je da če boš z merilnikom od kompresorja pa magari s tistim katerga mečejo po tleh napumpal vse 4 gume enako je še vedno bolj natančno da so enako napolnjene kot 4 senzorji.
Dejstvo je da če boš z merilnikom od kompresorja pa magari s tistim katerga mečejo po tleh napumpal vse 4 gume enako je še vedno bolj natančno da so enako napolnjene kot 4 senzorji.
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Toliko,da jim ne zaupam preveč. Če imam možnost uporabim še drugo mnenje, do vgradnje senzorjev v avtu sem imel še poceni analognega. Se pa razlikuje tudi odnos osebja do tega, eni takoj uredijo ko jim povedo stranke, drugi so indeferentni.warpedone napisal/-a:Maš kak občutek kol v realnosti ti indikatorji res odstopajo?
Al je to še en "sky is the limit"?
Re: Novi ZOE (2.generacija)
Kaj obstaja kakšna aplikacija, ki sprotno meri moč polnjenja na različnih polnilnicah (med polnjenjem) . Me zanima, da vidim kako se kje hitro polni in koliko pade moč, ko se bližaš 100%.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Novi ZOE (2.generacija)
No pr koni se toplotna kr obnese, kabina se hitro ogreje, sicer lansko leto ni bilo kakih ekstremov, max ja blo -8 zjutraj pr men. Sem jo testno pustu zunaj, da vidim kaj je z baterijo in ogrevanjem, v cc 15 min je bil avto topel, na bateriji se je poznalo cc 2,5 kw kar je zanemarljivo pri 64 kw. Potlej pa do LJ 30 km samo dogreval, doseg je pa cc 350 km normalne vožnje.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek