Zanimiva primerjava, verjetno kar realna.Damijan napisal/-a:Soul EV ima bruto 30,5kW in "neto" 27kW, tudi novi Leaf ima "neto" 27kW.matija napisal/-a:Mislim da je Soul neto 27, Leaf pa neto 30. Tudi rated EPA je razlicen v prid Leafa - 107milj vs 93mj. Razlike 25km
Po primerjalnem testu na Danskem (https://www.facebook.com/KIAsoulEV/post ... 2149349229),
ki sta ga naredila kolega pri 0 st. C, s tem, da je imel Soul EV zimske, Leaf pa letne pnevmatike,
sta si bila avtomobila zelo enakovredna.
Razlika je predvsem v malenkost višji porabi Soula EV na avtocesti, kar je logično zaradi višje hitrosti in nekoliko slabše aerodinamike, ki pride toliko bolj do izraza pri hitrostih nad 100km/h... Tudi pnevmatike so prispevale k temu.
Po prevoženih 103 kilometrih je imela Kia 24% SoC s povp. porabo 18,2kWh/100km in Leaf 29% SoC s 16,9kWh/100km.
Zoe za vožnjo v službo
Re: Zoe za vožnjo v službo
Re: Zoe za vožnjo v službo
Ravno zaradi tega vprašanja vožnje v NM sem naredil mali test.
Z Bleda domov (44km), se nisem ustavil na DCju v Radovljici, kljub temu, da je GOM kazal 36km (na osnovi prejšnjih voženj po AC okoli 115-120). Baterije je bilo 34%
Hitrost sem spustil na 95 do 98km/h po števcu. GOM je kmalu prilagodil domet.
Domov sem prišel z 10% baterije ... torej sem za 44 km porabil 24%. ... od tega je 24km po avtocesti
Torej je domet z vožnjo 95km/h po avtocesti (polovica) 175 km v zimskih razmerah, bilo je 0C.
Z Bleda domov (44km), se nisem ustavil na DCju v Radovljici, kljub temu, da je GOM kazal 36km (na osnovi prejšnjih voženj po AC okoli 115-120). Baterije je bilo 34%
Hitrost sem spustil na 95 do 98km/h po števcu. GOM je kmalu prilagodil domet.
Domov sem prišel z 10% baterije ... torej sem za 44 km porabil 24%. ... od tega je 24km po avtocesti
Torej je domet z vožnjo 95km/h po avtocesti (polovica) 175 km v zimskih razmerah, bilo je 0C.
Re: Zoe za vožnjo v službo
Robert: super za test in prispevek. Je mogoče že testirano koliko bi prevozil zoe pri taki hitrosti (cca)?
Ja, pozimi
Ja, pozimi
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Zoe za vožnjo v službo
Hehe, tak test sem pa jaz delal včeraj
Na delno mokri, ravni cesti je bila poraba pri 96km/h, 17.5kWh/100km. Torej doseg 126km.
Na delno mokri, ravni cesti je bila poraba pri 96km/h, 17.5kWh/100km. Torej doseg 126km.
Re: Zoe za vožnjo v službo
Bled -> Kranj?robert napisal/-a:Ravno zaradi tega vprašanja vožnje v NM sem naredil mali test.
Z Bleda domov (44km), se nisem ustavil na DCju v Radovljici, kljub temu, da je GOM kazal 36km (na osnovi prejšnjih voženj po AC okoli 115-120). Baterije je bilo 34%
Hitrost sem spustil na 95 do 98km/h po števcu. GOM je kmalu prilagodil domet.
Domov sem prišel z 10% baterije ... torej sem za 44 km porabil 24%. ... od tega je 24km po avtocesti
Torej je domet z vožnjo 95km/h po avtocesti (polovica) 175 km v zimskih razmerah, bilo je 0C.
Tole je navzdol. V obratni smeri bi bilo drugače.
Re: Zoe za vožnjo v službo
Je precej razlike ja. Ravno na tej relaciji sem delal test pri 120km/h:Drejchi napisal/-a:Bled -> Kranj?robert napisal/-a:Ravno zaradi tega vprašanja vožnje v NM sem naredil mali test.
Z Bleda domov (44km), se nisem ustavil na DCju v Radovljici, kljub temu, da je GOM kazal 36km (na osnovi prejšnjih voženj po AC okoli 115-120). Baterije je bilo 34%
Hitrost sem spustil na 95 do 98km/h po števcu. GOM je kmalu prilagodil domet.
Domov sem prišel z 10% baterije ... torej sem za 44 km porabil 24%. ... od tega je 24km po avtocesti
Torej je domet z vožnjo 95km/h po avtocesti (polovica) 175 km v zimskih razmerah, bilo je 0C.
Tole je navzdol. V obratni smeri bi bilo drugače.
Bled-LJ => 20.0kWh/100km
LJ-Bled => 25kWh/100km
Re: Zoe za vožnjo v službo
CrazyFish napisal/-a:Je precej razlike ja. Ravno na tej relaciji sem delal test pri 120km/h:Drejchi napisal/-a:Bled -> Kranj?robert napisal/-a:Ravno zaradi tega vprašanja vožnje v NM sem naredil mali test.
Z Bleda domov (44km), se nisem ustavil na DCju v Radovljici, kljub temu, da je GOM kazal 36km (na osnovi prejšnjih voženj po AC okoli 115-120). Baterije je bilo 34%
Hitrost sem spustil na 95 do 98km/h po števcu. GOM je kmalu prilagodil domet.
Domov sem prišel z 10% baterije ... torej sem za 44 km porabil 24%. ... od tega je 24km po avtocesti
Torej je domet z vožnjo 95km/h po avtocesti (polovica) 175 km v zimskih razmerah, bilo je 0C.
Tole je navzdol. V obratni smeri bi bilo drugače.
Bled-LJ => 20.0kWh/100km
LJ-Bled => 25kWh/100km
Res je! Bled-Kranj-Cerklje. Cesta gre navzdol.
Samo take porabe pa le nimam v obratni smeri. V najhujših razmerah je bila 22kW/h. V smeri Bleda.
Pri vožni iz Bleda. na AC 95-98 km/h je bila povprečna poraba 13,2kW/h(po računalniku), od 44km jih je 24po avtocesti.
Izvedem še ta test v obratni smeri. Pričakujem porabo nekje okoli 17kW/h.
Re: Zoe za vožnjo v službo
Dnevno delam podobno relacijo, Preddvor-Begunje in skoraj vsak dan polnim na QC Radovljica
V smeri proti Gorenjski je poraba nekje 16kWh/100km, nazaj grede pa okrog 14. Vozim pa 110 km/h po AC in gretje na 22 stopinj
V smeri proti Gorenjski je poraba nekje 16kWh/100km, nazaj grede pa okrog 14. Vozim pa 110 km/h po AC in gretje na 22 stopinj
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek