Črna Zoe R240
Re: Črna Zoe R240
Polnjenje z 11 kw ni prehitro ,glede učinkovitosti polnjenja ,Moram narediti meritve a šele, ko bo malo topleje, ker sedaj ob mojih 20 do 40 km dnevno baterije ne ogrejem toliko, da bi lahko polnil z več kot 10 kw.
Kje boš kupil sdm630?
Jaz sem razmišljal o iskrinem mc330, ki pa je malo dražji .
Kje boš kupil sdm630?
Jaz sem razmišljal o iskrinem mc330, ki pa je malo dražji .
Re: Črna Zoe R240
Sem že kupil en kos http://bg-etech.depirpy napisal/-a:Polnjenje z 11 kw ni prehitro ,glede učinkovitosti polnjenja ,Moram narediti meritve a šele, ko bo malo topleje, ker sedaj ob mojih 20 do 40 km dnevno baterije ne ogrejem toliko, da bi lahko polnil z več kot 10 kw.
Kje boš kupil sdm630?
Jaz sem razmišljal o iskrinem mc330, ki pa je malo dražji .
montiran v polnilno postajo za obiskovalce
več na http://pp.bukovci.si/
Električnega avtomobila še nimam.
Re: Črna Zoe R240
V pripetem priročniku je tudi tale odstavek
In the event of an energy fault
In the event of a fully discharged traction
battery, any type of towing is permitted:
towing on a flatbed truck or
towing on the road using the tow eye
(please see following pages). It is essential
to wait approximately 5 minutes
after locking the doors to start towing.
torej če imaš prazno baterijo se lahko "šlepaš" z vrvjo.
In the event of an energy fault
In the event of a fully discharged traction
battery, any type of towing is permitted:
towing on a flatbed truck or
towing on the road using the tow eye
(please see following pages). It is essential
to wait approximately 5 minutes
after locking the doors to start towing.
torej če imaš prazno baterijo se lahko "šlepaš" z vrvjo.
Re: Črna Zoe R240
Ampak:pirpy napisal/-a:V pripetem priročniku je tudi tale odstavek
In the event of an energy fault
In the event of a fully discharged traction
battery, any type of towing is permitted:
towing on a flatbed truck or
towing on the road using the tow eye
(please see following pages). It is essential
to wait approximately 5 minutes
after locking the doors to start towing.
torej če imaš prazno baterijo se lahko "šlepaš" z vrvjo.
It is possible to recover on a flatbed truck or tow the vehicle using the tow eye, following the instructions below.
Before towing, unlock the steering column: engage the lever 5 in position N, insert the card in the reader 4 then press the engine starting button 3 for approximately two seconds.
Re: Črna Zoe R240
Zadnič sem bil na vrhu klanca, nekako mi je uspelo, da sem pustil ugasnjen avto v D z zategnjeno ročno zavoro.
Nakar sem pri ugasnjenem avtu spustil zavoro in avto se je vklopil takoj, ko sem se začel premikati, kot, da bi stisnil start, pa čeprav sem imel v D.(preden ti dovoli vklopiti avto moraš prestaviti na P)
Cel klanec navzdol nisem stiskal na plin,stiskal sem le zavoro in spodaj sem imel 1KW energije vrnjene v baterijo,torej vlečenje z vrvjo in regeneriranje vsaj do 1 kWh nebi smelo biti problemov.
Nakar sem pri ugasnjenem avtu spustil zavoro in avto se je vklopil takoj, ko sem se začel premikati, kot, da bi stisnil start, pa čeprav sem imel v D.(preden ti dovoli vklopiti avto moraš prestaviti na P)
Cel klanec navzdol nisem stiskal na plin,stiskal sem le zavoro in spodaj sem imel 1KW energije vrnjene v baterijo,torej vlečenje z vrvjo in regeneriranje vsaj do 1 kWh nebi smelo biti problemov.
Re: Črna Zoe R240
Ja, ampak Renault bi raje, da ti to ne počneš (vlečeš avto in ga polniš z regeneracijo).
Re: Črna Zoe R240
Če malo pripomnim, regeneracija sigurno deluje, ne vem pa, komu je največ do nje. Tistemu, ki te vleče, gotovo ne, sa se upor vleke bistveno poveča in s tem poraba dizla ali bencinarja med vleko. Toraj polniš na tuj račun.
Re: Črna Zoe R240
Glede vleke in regeneracije same, tudi jaz ne vidim problema. Ne vemo pa kaj se zgodi ko avto baterijo razglasi za "prazno". Takrat bi šel lahko v kak drugačen način delovanja, kateremu vleka nebi najbolj ustrezala. Ampak to je samo teorijapirpy napisal/-a: Cel klanec navzdol nisem stiskal na plin,stiskal sem le zavoro in spodaj sem imel 1KW energije vrnjene v baterijo,torej vlečenje z vrvjo in regeneriranje vsaj do 1 kWh nebi smelo biti problemov.
Aja, resen problem bi bil pa lahko vleka R240 motorja nad 22kW Takrat bi pa lahko skuril motor ali elektroniko, ker ni mišljena za delovanje pri takšnih močeh.
Re: Črna Zoe R240
Ima področje IMPORT, EXPORT.pirpy napisal/-a:ali sdm630 meri v obe strani ,da bi lahko meril koliko elektrarna odda?
Re: Črna Zoe R240
Tole je preprosto nateg, nevem kaj je v ozadju toda polnilec je hkrati pogonski razsmernik in motor ,ki sta deklarirana za 65 kW, razumel bi ,če bi r240 polnilec uporabljal za polnjenje namenske tuljave in ne tuljave v motorju ,vendar po do sedaj znanih podatkih temu ni tako.Torej zakaj so software-sko omejili polnjenje na 22 kw je skrivnost.Nekdo bo moral razstaviti motor.Aja, resen problem bi bil pa lahko vleka R240 motorja nad 22kW Takrat bi pa lahko skuril motor ali elektroniko, ker ni mišljena za delovanje pri takšnih močeh.
@CRF Ko boš spet polnil na 43 kw polnilnici poglej na canZE ali se polnjenje baterije zmanjša če vklopiš klimo na polno oziroma ostane enako le, da vzame malo več energije kot 22 kW
Re: Črna Zoe R240
Ne poznam podrobnosti, ampak bi rekel da popolnoma iste komponente se pa verejtno ne uporabljajo za praznjenje in polnjenje. In če se pač varčevali in za polnjenje uporabili manjše kot pri Q210, potem je to omejitev. Znano je pa tudi da ime R240 zračno hlajenje tam kjer ima Q210 vodno.
Avto ne bo nikoli vzel več kot 22kW ker ga omejuje pilotni signal. Tega se mora držat. Res pa je, da je pilot iz polnilnice 43kW, potem pa ga Zoe takoj poneveri v 22kW. Ampak to je številka, ki jo vidi vsa ostala elektronika.
Avto ne bo nikoli vzel več kot 22kW ker ga omejuje pilotni signal. Tega se mora držat. Res pa je, da je pilot iz polnilnice 43kW, potem pa ga Zoe takoj poneveri v 22kW. Ampak to je številka, ki jo vidi vsa ostala elektronika.
Re: Črna Zoe R240
Vau - to pa je hitrost
Pri enofaznem polnilcu se "čudežev" skoraj ne da narediti, še posebej če imaš 25A hišne varovalke, polnilec pa ima možnost polnjenja z 32A...
Malo offtopic: Sam sem načrtoval medfazni transformator 400V 25A na 230V 32A... Misliš, da bi delovalo?
Dalo bi se tudi s switcherjem,...
Pri enofaznem polnilcu se "čudežev" skoraj ne da narediti, še posebej če imaš 25A hišne varovalke, polnilec pa ima možnost polnjenja z 32A...
Malo offtopic: Sam sem načrtoval medfazni transformator 400V 25A na 230V 32A... Misliš, da bi delovalo?
Dalo bi se tudi s switcherjem,...
Soul EV believer
Re: Črna Zoe R240
@pirpy, koliko pa se ti pri polni obremenitvi kaj sesede napetost?
Meni pade na slabih 200V, pri 4kW, kar pomeni da imam že na kablih 13% izgub.
Meni pade na slabih 200V, pri 4kW, kar pomeni da imam že na kablih 13% izgub.
Re: Črna Zoe R240
Niti ni treba logirat, samo pomeriš v eni vtičnici blizu polnilca takrat ko je polna moč, če jo imaš kakšno tam blizu.
Re: Črna Zoe R240
Padec napetosti je precej večji če polniš naprimer 16 A 3,7kW enofazno kot pa pri 16 A 3 fazno 11 kW, ker se nula premakne ,to pomeni, da se na obremenjeni fazi zniža napetost na ostalih dveh pa poviša (merjeno med fazo in nulo).Bom naredil obe meritve v nedeljo, ko pridem domov,saj sem tudi jaz 800 m od transformatorja.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek