Tesla Model 3 - predstavitev
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
In zakaj bi eno polnil med 3 in 100, drugo pa med 10 in 90. Izračuni so sicer pravilni. Pa upam, da ne računaš na to, da boš pri normalni vožnji dosegel številke "na papirju" (sploh ne pozimi in ob dežju). S 60kWh raje računaj na 300km (poleti lahko tudi 400+). Da ne boš na koncu eden izmed tistih, ki verjame številkam na papirju in je po nakupu razočaran.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Motiš se v konceptu.
Ja, 'tavelka'baterija ima priporočeno filanje do 80, kadar ne nucaš več in se s tem izgoneš tebi-nekoristni pospešeni degradaciji baterije.
Kadar nucaš več, filaš na več in izkoristiš to, česar je baterija sposbna in si plačal.
Če planiraš filat le enkrat na dva tedna, ker dnevno porabiš le 5% ... čimprej spremeni plan, da boš filal vsako noč,
Filaš tolk da mel dost za tipičen dan plus neki rezerve iz 60 na 55, iz 70 na 50, iz 80na 40 ... će dnevno nucaš več kot 50% maš premajhno baterjo. Prišel bo dan ko se filanje zvečer ne sproži (si pozabu štekat, random prekinitev) in si mrzu.... hebeš tak EV.
Ja, 'tavelka'baterija ima priporočeno filanje do 80, kadar ne nucaš več in se s tem izgoneš tebi-nekoristni pospešeni degradaciji baterije.
Kadar nucaš več, filaš na več in izkoristiš to, česar je baterija sposbna in si plačal.
Če planiraš filat le enkrat na dva tedna, ker dnevno porabiš le 5% ... čimprej spremeni plan, da boš filal vsako noč,
Filaš tolk da mel dost za tipičen dan plus neki rezerve iz 60 na 55, iz 70 na 50, iz 80na 40 ... će dnevno nucaš več kot 50% maš premajhno baterjo. Prišel bo dan ko se filanje zvečer ne sproži (si pozabu štekat, random prekinitev) in si mrzu.... hebeš tak EV.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
RWD 2022 sedaj v mrazu in ob redni uporabi preodgrevanja avta sem orpavil z enim polnjnjem najmanj cca 330 km ostalo je bilo več km. Več kot 430 km nisem prevozil nikoli, avto je bil kupljen okobra 2022 star 6 mesecev 15 kkm.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Se pravi v zimskem času si naredil med 330 in 430 km?...ni slabo. Polniš ga iz 0 (oz. par%) pa na 100% , kot bi se LFP naj polnila? Koliko časa je potrebnega da se napolni do 100%? Se tudi te baterije do 20% in po 80% polnijo počasneje kot to velja za lion?
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
>> Polniš ga iz 0 (oz. par%) pa na 100% , kot bi se LFP naj polnila?
Nekdo te je močno nalagal.
Nobena baterija ne mara praznjenja na 0.
Nekdo te je močno nalagal.
Nobena baterija ne mara praznjenja na 0.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Mišljeno je skoraj iz nule, to pomeni recimo 2-3%. Pri lion naj se pod 20% naj nebi šlo.
Da se ne lovimo tu zdaj na teh nekaj % in skrenemo iz bistva. Moje generalno vprašanje je, ali nakaza LFP fila iz skoraj 0 (2,3,4,5...)% pa na 100%, koliko časa za to rabi...
https://www.tesla.com/ownersmanual/mode ... FAEF4.html:
Če je vozilo opremljeno z baterijo LFP, vam v družbi Tesla priporočamo, da omejitev polnjenja ohranite pri 100 % tudi med vsakodnevno uporabo in da vsaj enkrat tedensko vozilo popolnoma napolnite do 100 %. Če je bilo vozilo Model 3 parkirano dlje kot teden dni, vam v družbi Tesla priporočamo, da ga vozite, kot bi ga običajno, ob prvi priložnosti pa ga napolnite do 100 %.)
Lion baterije bi se naj po priporočilu filale med 20 in 80%.
Da se ne lovimo tu zdaj na teh nekaj % in skrenemo iz bistva. Moje generalno vprašanje je, ali nakaza LFP fila iz skoraj 0 (2,3,4,5...)% pa na 100%, koliko časa za to rabi...
https://www.tesla.com/ownersmanual/mode ... FAEF4.html:
Če je vozilo opremljeno z baterijo LFP, vam v družbi Tesla priporočamo, da omejitev polnjenja ohranite pri 100 % tudi med vsakodnevno uporabo in da vsaj enkrat tedensko vozilo popolnoma napolnite do 100 %. Če je bilo vozilo Model 3 parkirano dlje kot teden dni, vam v družbi Tesla priporočamo, da ga vozite, kot bi ga običajno, ob prvi priložnosti pa ga napolnite do 100 %.)
Lion baterije bi se naj po priporočilu filale med 20 in 80%.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Pa še zelo dobro moraš planirati pot, da prideš do polnilnice z 0% (in zraven švicat, če nimaš nič rezerve).
Meni za navigacija planira poti tako, da na SUC pridem z 10 % in tam napolni kolikor rabi do naslednjega.
Za končno destinacijo pa si pusti toliko, da prideš do najbližjega SUC z 10 %.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Pogosto polnjenje na 100% svetujejo izključno zato, ker to pomaga BMS-ju, da lažje ugotovi, kje je 100% in kje 0%. Res je, da je LFP manj občutljiv na degradacijo zaradi višjih in nižjih stanj napolnjenosti. Ampak še vedno je v tem območju degradacija višja, kot če bi ga polnil le med 20 in 80%.
Sicer pa nobenega avta ni dobro voziti do "blizu" 0% (pa tudi, če bo to 2,3,4 al 5)... ker te lahko hitro preseneti slabo vreme, nedelujoča polnilnica, ali kaj tretjega in obstaneš s prazno baterijo.
Tudi pri LiON lahko greš brez težav blizu nule, če je treba... ampak avta ne smeš za dalj časa pustiti v takem stanju (enako velja za LFP).
Long range je boljši od "standard range"... tu sploh ni debate. Če pa tebi "standard range" zadostuje, je pa odvisno samo od tebe in tvojih potreb. Pozimi 300km dosega, poleti pa 400km (+- odstopanja zaradi stila vožnje).
Sicer pa nobenega avta ni dobro voziti do "blizu" 0% (pa tudi, če bo to 2,3,4 al 5)... ker te lahko hitro preseneti slabo vreme, nedelujoča polnilnica, ali kaj tretjega in obstaneš s prazno baterijo.
Tudi pri LiON lahko greš brez težav blizu nule, če je treba... ampak avta ne smeš za dalj časa pustiti v takem stanju (enako velja za LFP).
Long range je boljši od "standard range"... tu sploh ni debate. Če pa tebi "standard range" zadostuje, je pa odvisno samo od tebe in tvojih potreb. Pozimi 300km dosega, poleti pa 400km (+- odstopanja zaradi stila vožnje).
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Sej lahko zracunas 60kWh baterija 11kW charger... 60/11 = priblizno 5.5ur (0-100%)
Tud LFP ni ravno priporocljivo pod 20% ..jaz dam polnit ko je 20-30%
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Pozimi sem naredil najmanj 330 km ostalo več, polnim ga od koliko pač je od 1 % naprej zmeraj do 100 % včasi filam tudi 60 ali 70 % druga dan pač rabim. Polnim vozim, se mi ne ljubi filozofirati ...
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Ameriški polizdelek po 280.000 kilometrih skozi oči in roke nemškega avtomehanika
https://youtu.be/EYA3i3xR-NY
https://youtu.be/EYA3i3xR-NY
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Kar sem zastopil je to, da naj bi baterija zgubila 16,5% kapacitete.
Kar po mojem ni slabo za tako kilometražo.
Kar po mojem ni slabo za tako kilometražo.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Tesla 3 Long Range po 280k kilometrih.
1.) Iz pregleda je izvzel podvozje, ki je po njegovem mnenju povprečno do podpovprečno (ampak to naj bi bilo že znano).
2.) Cena izrednih servisov (manj kot 1000€)
3.) Crknil je grelec
4.) V zadnji desni del avta je prišla voda (kar je pokvarilo ojačevalec za zadnje zvočnike in subwoofer)
5.) Pri 180k kilometrih je imel precvikane kable na prtljažniku, zaradi česa niso delale zadnje luči (dobil popravljeno na kulanco)
6.) Približno 16% degradacije baterije (kar je zelo ok, če pomisliš, da je bil avto 2/3 časa polnjen na superchargerjih)
Zaključek: Ni crknilo nič, kar ne crkuje tudi pri drugih znamkah. Pravi, da je tehnika avtov popolnoma solidna (razen podvozja). Pohvalil je Teslo glede kulance in nizkih stroškov vzdrževanja za teh 280k kilometrov.
1.) Iz pregleda je izvzel podvozje, ki je po njegovem mnenju povprečno do podpovprečno (ampak to naj bi bilo že znano).
2.) Cena izrednih servisov (manj kot 1000€)
3.) Crknil je grelec
4.) V zadnji desni del avta je prišla voda (kar je pokvarilo ojačevalec za zadnje zvočnike in subwoofer)
5.) Pri 180k kilometrih je imel precvikane kable na prtljažniku, zaradi česa niso delale zadnje luči (dobil popravljeno na kulanco)
6.) Približno 16% degradacije baterije (kar je zelo ok, če pomisliš, da je bil avto 2/3 časa polnjen na superchargerjih)
Zaključek: Ni crknilo nič, kar ne crkuje tudi pri drugih znamkah. Pravi, da je tehnika avtov popolnoma solidna (razen podvozja). Pohvalil je Teslo glede kulance in nizkih stroškov vzdrževanja za teh 280k kilometrov.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Nekaj 3 LR s ca. 1.600 popusta je na voljo tudi na tesla si: https://www.tesla.com/sl_SI/inventory/n ... p=&range=0
Y zaenkrat ne... patience!
Y zaenkrat ne... patience!
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Če pa Tesla ne daje popustov.BL_EV napisal/-a: ↑03 Mar 2023, 08:04 Nekaj 3 LR s ca. 1.600 popusta je na voljo tudi na tesla si: https://www.tesla.com/sl_SI/inventory/n ... p=&range=0
Y zaenkrat ne... patience!
Isto kot kao japonci ne. Razen ko dajo tudi 25% off list price.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek