Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 756
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
575405
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Jaz se vedno s stranko temeljito pogovorim, zacne se z mocjo pancerk, prevozenimi km/dan, analizo porabnikov, navade... seveda lahko vidis, npr ko polnis in vidis da ne polni z 11kW, ce pa prekine polnjenje pol te pa tko od tesle app obvesti...
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Pa tudi, danes je situacija takšna, čez en mesec popolnoma drugačna - kaj boš menjal polnilnico pol? Res ne razumem, kupujete avte za 50k €, pol je pa 0,5k € problem za dinamično?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 134
- Kraj: Slovenija
-
3889
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
No ja, 500 e ni za odmet, gre pa sam za debato na koncu se vsak odloci glede na argumente, preferenco itd… je pa dobro cimvec izvedet..
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Lahko nastavis na 3x10A in polniš čez noč. v 6..7 urah se ti napolni. Lahko si pa komot in imaš dinamično in te ne zanimajo morebitni izpadi in hitrosti polnjenja.
Zakaj si kupil LR, če bi te kilometre z lahkoto zvozil s SR+? Zaradi udobja in v izogib obremenjevanju z dosegom?
Zakaj si kupil LR, če bi te kilometre z lahkoto zvozil s SR+? Zaradi udobja in v izogib obremenjevanju z dosegom?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 134
- Kraj: Slovenija
-
3889
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Zaradi razlike v prostoru. T3 je super, ima pa manjsi prtljaznik, manj prostora na zadnjih sedezih, prtljaznik ni raven itd. Glede dosega je bolje, da je vec - se na obicajnivoznji ne rabis obremenjevat, ceprav razlike v dosegu za Y ni toliko… Pride pa tudi do kaj degradacije..
Je pa res, da je v AT samo par jurjev drazja od Sr+, in je se alldrive. Poleg tega je standarden Y dobavljiv julija, SR+ pa sele feb 2023.
Moji argumenti…
Je pa res, da je v AT samo par jurjev drazja od Sr+, in je se alldrive. Poleg tega je standarden Y dobavljiv julija, SR+ pa sele feb 2023.
Moji argumenti…
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Torej ti nebi bilo hudega, če bi nabavil dinamično s katero bi udobno polnil, kot pa navadno, s katero si lahko nabereš težave.
Če pa je vseeno 500eur preveč za polnilnico, pač kupiš navadno.
Za dobro EV izkušnjo je dobro imeti dovolj veliko baterijo in hitro ter varno polnilnico doma. Da lahko EV povzroča čim manj potencialnih težav/stresa.
Lahko pa seveda vse skupaj štukaš s polnilcem na šuko.
Če pa je vseeno 500eur preveč za polnilnico, pač kupiš navadno.
Za dobro EV izkušnjo je dobro imeti dovolj veliko baterijo in hitro ter varno polnilnico doma. Da lahko EV povzroča čim manj potencialnih težav/stresa.
Lahko pa seveda vse skupaj štukaš s polnilcem na šuko.
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Mam občutek da tule folk pobira provizijo od prodaje teh polnilnic.
Šuko v nočni tarifi pretoči 8h x 16a x 220v = 28 kWh
To je 200km pri povprečni porabi 140wh/km.
Večjo moč filanija nucaš ko redno vsak dan kuriš več kot teh 28 kWh. Dinmiko nucaš šele ko maš dost absurdno dnevno kilometražo, da fiksnen limit ne zadostuje več.
Govorit o hitrem filanju doma prek type2 je pa direkt bebavo. Hitro filanje se začne pri trimestni moči, še petrolovoih 50kW je blesavo počasno. Uporabnoedtem ko čofotaš v bazenu al pa gledaš film v kinu. Ne pa ko sediš v avtu in čakaš da greš lahko naprej.
Veliko baterijo imaš da skompenziraš počasnost kakršnegakoli domačega filanja.
Šuko v nočni tarifi pretoči 8h x 16a x 220v = 28 kWh
To je 200km pri povprečni porabi 140wh/km.
Večjo moč filanija nucaš ko redno vsak dan kuriš več kot teh 28 kWh. Dinmiko nucaš šele ko maš dost absurdno dnevno kilometražo, da fiksnen limit ne zadostuje več.
Govorit o hitrem filanju doma prek type2 je pa direkt bebavo. Hitro filanje se začne pri trimestni moči, še petrolovoih 50kW je blesavo počasno. Uporabnoedtem ko čofotaš v bazenu al pa gledaš film v kinu. Ne pa ko sediš v avtu in čakaš da greš lahko naprej.
Veliko baterijo imaš da skompenziraš počasnost kakršnegakoli domačega filanja.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Ne pobira nobene provizije. Pač s priloženim polnilcem(10A) šuko maš 15,7% izgub, če kupiš namenski priklop je teh le še 10,3%.
Če imaš namensko polnilnico in polniš 11kW je pač izgub samo še 8,7%, pa še avto maš hitrej nafilan. Nekaterim se pač bolj splača kupit SR+ in namensko polnilnico kot LR in šuko polnjenje. Stvar okusa.
In ne v točno 8 urah na 16A pač neboš nafilal 28kWh, boš nafilal manj(zaradi izgub).
Če imaš namensko polnilnico in polniš 11kW je pač izgub samo še 8,7%, pa še avto maš hitrej nafilan. Nekaterim se pač bolj splača kupit SR+ in namensko polnilnico kot LR in šuko polnjenje. Stvar okusa.
In ne v točno 8 urah na 16A pač neboš nafilal 28kWh, boš nafilal manj(zaradi izgub).
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Ki so manjše od izgub z večjimi felgami al pa zavesicami.
Cifre ne lažejo.
Cifre ne lažejo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 756
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
575405
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
3x10A je 6.6kW, kaj bos v 6h napolnil?sluk napisal/-a: ↑19 Mar 2022, 22:54 Lahko nastavis na 3x10A in polniš čez noč. v 6..7 urah se ti napolni. Lahko si pa komot in imaš dinamično in te ne zanimajo morebitni izpadi in hitrosti polnjenja.
Zakaj si kupil LR, če bi te kilometre z lahkoto zvozil s SR+? Zaradi udobja in v izogib obremenjevanju z dosegom?
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 756
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
575405
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Cisto je odvisno koliko km delas dnevno, jaz pridem domov dostkrat s par %. Izgube so tudi precej vecje z 10A polnjenjem, nobena original suko polnilnica ne polni z 16A. Jaz imam 3x20A pancerke in 3 gospodinjstva, ni sans da ne bi stalno menjal pancerk, pomaga tudi ko prides domov za par ur in imas pot naprej, da cum vec dopolnis, to pride prav predvsem pri vozilih z malo baterijo. Drugace pa kot sem rekel, vsak mora razmisliti kaj potrebuje. Suko pa ni namenjena vsakodnevnemu polnjenju, ne recem da se ne da, samo ni to namen suko polnilnic.
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Jaz bom tako rekel - tudi če me samo 3x na leto dinamična polnilnica dejansko reši, ko bom nujno rabil peljat mamo k zdravniku ponoči, je vredna svojega denarja, sploh pri avtu za 60k. Vreden je pa tudi že sam občutek, da lahko vedno priklopim in pozabim na nastavitve. Ampak, smo različni, vsak bo pač naredil po svoje.
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Ko se pogovarjate o navadnih polnilnicah in polnjenju ponoči je to večinoma vse lepo in prav in funkcionira. Ko pa se eden od članov spomni zvečer ali preko noči uporabiti kakšno gospodinjsko napravo ali več hkrati, kimal več pijejo, pa lahko nastane težava, katero vnaprej nisi predvidel. Poleg tega nimajo vsa gospodinjstva idealne razporeditve sočanih porabnikov po vseh fazah. Tu se strinjam z evpolnilnice, da je vsak primer lahko drugačen in ne moreš posploševat. Vsekakor pa če vzameš dinamično ni potrebno nikoli več o ničemer tuhtat ali se bat kaj bo če bo....In to pri razliki v materijalu 300eur pri ceni med navadno in dinamično plus nekaj storitve. Res ne vem zakaj bi koga prepričeval, da vzame navadno in ga s tem spravljal v morebitne težave?
Vrednopst dinamične polnilnice je v udobju in njeno pravo vrednost ceniš šele ko imaš težave z navadno. Dokler teh težav človek ne občuti na lastni koži pač ne rabi dinamične, lahko pa se zazihra vnaprej.
Vrednopst dinamične polnilnice je v udobju in njeno pravo vrednost ceniš šele ko imaš težave z navadno. Dokler teh težav človek ne občuti na lastni koži pač ne rabi dinamične, lahko pa se zazihra vnaprej.
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Pa tudi če danes navadna zadostuje lahko da čez leto dni ko se spremenijo navade ne bo več. Moraš bit mal
Čez holz da kupiš navadno. Sploh pri ceni avta 50k€.
Čez holz da kupiš navadno. Sploh pri ceni avta 50k€.
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
V dobrih dveh letih in 70k prevoženih se je zgodilo točno 0-krat, da mi upgradan šuko ni zadostoval.
Varovalko mi je vn vrglo točno 0- krat.
Prednost nafilanja do polnega v 6ih namesto 8ih urah v praksi ne vidim. Oboje dost dobr al pa oboje nezadostno.
Hitrost se začne z 100kW filanjem, vse ostalo je nateg. Sploh če si zanj izkašljal jurja al pa dva. Seveda je sedaj treba dokazovat da to ni bil stan vržen denar.
Varovalko mi je vn vrglo točno 0- krat.
Prednost nafilanja do polnega v 6ih namesto 8ih urah v praksi ne vidim. Oboje dost dobr al pa oboje nezadostno.
Hitrost se začne z 100kW filanjem, vse ostalo je nateg. Sploh če si zanj izkašljal jurja al pa dva. Seveda je sedaj treba dokazovat da to ni bil stan vržen denar.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Bla bla. Prereži drote.warpedone napisal/-a: ↑20 Mar 2022, 19:19 V dobrih dveh letih in 70k prevoženih se je zgodilo točno 0-krat, da mi upgradan šuko ni zadostoval.
Varovalko mi je vn vrglo točno 0- krat.
Prednost nafilanja do polnega v 6ih namesto 8ih urah v praksi ne vidim. Oboje dost dobr al pa oboje nezadostno.
Hitrost se začne z 100kW filanjem, vse ostalo je nateg. Sploh če si zanj izkašljal jurja al pa dva. Seveda je sedaj treba dokazovat da to ni bil stan vržen denar.
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
39,5kWh, kar je dovolj za 200km s teslo 3 LR, kar je napisal da potrebuje. Za rezervo sem pa napisal 6-7 ur in ne 6ur.evpolnilnice napisal/-a: ↑20 Mar 2022, 13:573x10A je 6.6kW, kaj bos v 6h napolnil?sluk napisal/-a: ↑19 Mar 2022, 22:54 Lahko nastavis na 3x10A in polniš čez noč. v 6..7 urah se ti napolni. Lahko si pa komot in imaš dinamično in te ne zanimajo morebitni izpadi in hitrosti polnjenja.
Zakaj si kupil LR, če bi te kilometre z lahkoto zvozil s SR+? Zaradi udobja in v izogib obremenjevanju z dosegom?
Žalostno da ne znaš tega izračunati, me pa tudi ne čudi.
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
Ko ravno radi računate, ali ima kdo enačbo za presek mehkožilnega vodnika glede na dolžino kabla za trifazno polnilnico (recimo 3x25A, pri 25°C)?
Pri meni je električar izgleda računal, da EV ne bomo rabili, neprimeren kabel se je odkril šele pri montaži polnilnice.
Potem sem ugotovil, da si električarji niso sklepčni glede preseka, enako v elektro trgovinah.
Pri meni je električar izgleda računal, da EV ne bomo rabili, neprimeren kabel se je odkril šele pri montaži polnilnice.
Potem sem ugotovil, da si električarji niso sklepčni glede preseka, enako v elektro trgovinah.
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 756
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
575405
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
A se bomo zalili? nisem videl, da potrebuje samo 40kWh, vseeno mislim, da je potrebno gledati da se v doglednem casu napolni cela baterija, pridejo drugacne situacije, pri nabavi polnilnice pa se vedno gleda najslabse mozne scenarije. Le tako nikoli nisi razocaran... Druga stvar pa zakaj bi kupil teslo 3 LR ce rabis samo 200km. Pac ne vidim logike v vsem skupaj.sluk napisal/-a: ↑20 Mar 2022, 22:5639,5kWh, kar je dovolj za 200km s teslo 3 LR, kar je napisal da potrebuje. Za rezervo sem pa napisal 6-7 ur in ne 6ur.evpolnilnice napisal/-a: ↑20 Mar 2022, 13:573x10A je 6.6kW, kaj bos v 6h napolnil?sluk napisal/-a: ↑19 Mar 2022, 22:54 Lahko nastavis na 3x10A in polniš čez noč. v 6..7 urah se ti napolni. Lahko si pa komot in imaš dinamično in te ne zanimajo morebitni izpadi in hitrosti polnjenja.
Zakaj si kupil LR, če bi te kilometre z lahkoto zvozil s SR+? Zaradi udobja in v izogib obremenjevanju z dosegom?
Žalostno da ne znaš tega izračunati, me pa tudi ne čudi.
Re: Tesle 3 LR in Zappi polnilnica.
In kakšen je bil neprimeren kabel? Na kratke razdalje 4mm2(pogojno), če je pa daljše pa 6mm2.mtech7 napisal/-a: ↑20 Mar 2022, 23:26 Ko ravno radi računate, ali ima kdo enačbo za presek mehkožilnega vodnika glede na dolžino kabla za trifazno polnilnico (recimo 3x25A, pri 25°C)?
Pri meni je električar izgleda računal, da EV ne bomo rabili, neprimeren kabel se je odkril šele pri montaži polnilnice.
Potem sem ugotovil, da si električarji niso sklepčni glede preseka, enako v elektro trgovinah.
Električarji pa niso sklepčni ker pri njih se vedno računa da vodnik ni v uporabi na max toku toliko časa. Za to se za EV vzame drugačne preseke ker se mora računat da bo po vodniku tekel max tok 6+ ur.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek