družboslovka kupuje Tesla

bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2405
932
1042

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a bvs »

warpedone napisal/-a: 22 Nov 2022, 09:37
235mm za zimsko?
235 mm je za 1800 kg avto isto kot 175 mm za 1350 kg.
Ni ravno tako. Odvisno od vrste snega, leda, itd.. Lažji bo prišel vedno dlje. Izkušnje z vožnjo v rikverc, tudi po 1km do prejšnjega doma :D .
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6233
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
4126
2657

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Lažji bo prišel vedno dlje.

Kaj ima to veze s širino gume?
Sneg prebije teža vozila, v prvem približku dvakrat večja teža na dvakrav večji ploskvi "povzroča" enak pritisk ergo enak efekt.
Ampak vse skup je akademsko nabijanje.
235 na teslah deluje b.p. Komur slučajno ne, bo zase pogruntal kaj bo njemu delalo bolje.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2405
932
1042

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a bvs »

warpedone napisal/-a: 22 Nov 2022, 09:48 >> Lažji bo prišel vedno dlje.

Kaj ima to veze s širino gume?
Sneg prebije teža vozila, v prvem približku dvakrat večja teža na dvakrav večji ploskvi "povzroča" enak pritisk ergo enak efekt.
Ampak vse skup je akademsko nabijanje.
235 na teslah deluje b.p. Komur slučajno ne, bo zase pogruntal kaj bo njemu delalo bolje.
Lej, sem bil doma tako visoko, da v dolini sploh niso vedeli, da je sneg. In težji avto s širokimi gumami ni bil za v sneg. 4x4 je druga pesem.
grnac94
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 226
Kraj: Savinjska
Avto: Tesla M3 LR AWD
125
547

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a grnac94 »

darjan napisal/-a: 22 Nov 2022, 08:30 Kako pa TM3 "porablja" gume? MS baje že po 30-35k km, kar pomeni da gre vsaj en komplet na sezono, v tem primeru pa se skoraj ne splača imet posebej platišč :)
Trenutno sem malo pod 50kkm, letne so šle v smeti in drugo leto kupim nove, zimske pa bom videl ali bodo še za eno sezono ali jih bom letos zvozil do konca, tako da ocenjujem da so letne zdržale približno 35kkm.
_astrek_
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 144
Kraj: Škofljica
Avto: Tesla M3 RWD 2022
73
101

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a _astrek_ »

235/45/18 je pac pri meni edina homologirana dimenzija... Ali imate drugi (sprasujem za Tesla model 3) kake druge tudi homologirane?
Samo se glede obrabe gum me nekaj zanima. Na dosedanjem ICE avtu sem imel letne gume za nekje 4 sezone. Letno naredim skupno cca 30k km...
grnac94
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 226
Kraj: Savinjska
Avto: Tesla M3 LR AWD
125
547

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a grnac94 »

_astrek_ napisal/-a: 23 Nov 2022, 19:54 235/45/18 je pac pri meni edina homologirana dimenzija... Ali imate drugi (sprasujem za Tesla model 3) kake druge tudi homologirane?
Samo se glede obrabe gum me nekaj zanima. Na dosedanjem ICE avtu sem imel letne gume za nekje 4 sezone. Letno naredim skupno cca 30k km...
Letno podobno kilometrov in so mi zdržale 2 sezoni.
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 984
800
1002

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a giotto »

_astrek_ napisal/-a: 23 Nov 2022, 19:54 235/45/18 je pac pri meni edina homologirana dimenzija... Ali imate drugi (sprasujem za Tesla model 3) kake druge tudi homologirane?
Samo se glede obrabe gum me nekaj zanima. Na dosedanjem ICE avtu sem imel letne gume za nekje 4 sezone. Letno naredim skupno cca 30k km...
Js imam se 235/40-19
tara2021
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 14
Kraj: Ljubljana
7
2

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a tara2021 »

Tesla je v garaži. Začetki so bili kar učna ura. V pomoč so mi bili Youtube filmi, in drugi vozniki, ki so mi na Superchargerjih kaj povedali. Ni mi še jasno, kako polniti po Evropi tam, kjer niso blizu Superchargerji. V Avstriji sem se mučila najti Supercharger pri Gradcu in sem potem zaglavila na nekem hribu, kjer bil ta polnilec pri trenutno zaprtem hotelu. Pri Mariboru me je navigacija peljala na napačno stran ceste. Na sreču je pod avtocesto tunel in sem tako prišla do Superchargerja.

Problem je včasih tudi Avtopilot. V enem tunelu je avto naekrat sam bremzal, ko sem vozila z Avtopilotom. Ne vem, kaj se mu je zgodilo, ker pred mano ni bilo nobenega avtomobila.

Ko vključim Avtopilot mi avto velikokrat javlja, da moram malo zavrteti volan. Roke imam ves čas na volanu, a izgleda, da avto misli, da jih nimam.

Problem imam tudi z smerokazi. Nekako se mi ne izklopijo sami. To so moje male nevšečnosti. Vsak nasvet mi bo v pomoč. vnaprej hvala.
McDuck
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 765
Avto: Volkswagen ID.3
245
87

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Na spletni strani ali v aplikaciji PlugShare lahko za celo Evropo pogledaš kje se nahajajo polnilnice vseh ponudnikov polnjenja.

Na spletni strani ali v aplikaciji ABRP lahko narediš načrt poti s polnjenjem tudi pri različnih ponudnikih polnjenja.

Da bi polnila na polnilnicah katere niso v Tesla omrežju moraš imeti aplikacijo lastnika določene polnilnice, v večini primerov te tako polnjenje na teh polnilnicah bo prišlo najcenejše.

Ali pa uporabljaš aplikacijo kakega večjega ponudnika polnjenja kateri pri drugih ponudnikih ima urejeno gostovanje, toda tak način polnjenja v večini primerov je dražji.
grnac94
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 226
Kraj: Savinjska
Avto: Tesla M3 LR AWD
125
547

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a grnac94 »

Skoraj dvomim, da bi bil supercharger v Gradcu zaprt. V avtu lahko iščeš tudi destination chargerje, ki so običajno v lasti hotelov/gostiln, ipd. To so ''navadne'' počasne polnilnice. Mogoče si to pomešala, lahko pa me kdo drug popravi in je supercharger v Gradcu res zaprt. Za ostale polnilnice pa kor je napisal McDuck. PlugShare je super, da jih najdeš, potem pa pogledaš katero aplikacijo potrebuješ za aktivacijo in si jo naložiš. Imajo pa različni ponudniki tudi gostovanje in lahko recimo s slovensko aplikacijo polniš na polnilnici v Avstriji, je pa pametno tudi primerjati cene.

Avtopilot ima ''prebliske'' in se odloči kar tako zavirati (t.i. phantom braking). Boš pod tem izrazom našla kar nekaj debat na tem in na drugih forumih. Kolikor sam opažam se malo po malo izboljšuje s posodobitvami, so pa tudi posodobitve, ki mi dajo občutek ''koraka nazaj''. Je pa phantom braking najbolj pogost v tunelih (vsaj po mojih izkušnjah) tako da sem tam še toliko bolj previden.

S smerniki sem imel od začetka tudi veliko težav a sem se nekako navadil. Sicer se sami izklopijo po treh blinkih, če ročice ne ''suneš'' dovolj gor ali dol. Se pa mi še tudi po dveh letih kdaj pa kdaj zgodi, da smernika ne vklopim. Predvidevam, da med odločanjem ali želim tri ali več blinkov ročico povsem premalo sunem.
McDuck
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 765
Avto: Volkswagen ID.3
245
87

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Avtopilot pri Tesli je pri drugih proizvajalcih ACC tempomat kateri uravnava razdaljo in hitrost glede na voznikove nastavitve in podatke kamere avta? Pri drugih proizvajalcih se ta možnost lahko izklopi, kako pa je pri Tesli?
grnac94
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 226
Kraj: Savinjska
Avto: Tesla M3 LR AWD
125
547

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a grnac94 »

Vse to je po defaultu izklopljeno. Če sploh želiš opcijo ''avtopilot'' (aktivni tempomat in ohranjanje voznega pasu) se moraš pred tem še posebno strinjati s pogoji uporabe, ki naj bi jih vsak prebral. Vsaj tako je bilo pred dvemi leti. Potem pa z enim pomikom ročke navzdol omogočiš aktivni tempomat z dvema pa ''avtopilota''.
McDuck
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6233
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
4126
2657

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Avtopilot: aktivni tempomat + sledenje voznemu pasu
Stvar aktiviraš na ročki za prestave :
- enkrat dol: samo tempomat
- dvakrat dol: tempomat + sledenje voznemu pasu

Oboje se izklopi če pošlataš zavoro. Če zavrtiš volan se izklopi slednje voznemu pasu. Če šlataš gas limitiraš upočasnitev oz. ga lahko poženeš hitreje. Do max 150 ko te šitlista dokler ne daš v Park.

strinjanje s pogoji je vezano na tvoj profil: tvoja odločitev se shrani. Če nardiš nov profil, se morš znova strinjat.
McDuck
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 656
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
502
524

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

grnac94 napisal/-a: 20 Dec 2022, 18:49 S smerniki sem imel od začetka tudi veliko težav a sem se nekako navadil. Sicer se sami izklopijo po treh blinkih, če ročice ne ''suneš'' dovolj gor ali dol.
Z najnovejšo nadgradnjo lahko nastaviš pametne smernike, ki se izklopijo sami, ko zamenjaš vozni pas, pri čemer ni več razlike, ali ročico premakneš samo malo ali do konca – v obeh primerih jih vklopiš do (samodejnega) izklopa, ne moreš več samo za trikrat.
tara2021
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 14
Kraj: Ljubljana
7
2

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a tara2021 »

Zanimajo me vaše izkušnje z avtopilotom. Standardno verzijo. Na naših avtocestah se mi zdi manj uporaben, kot sem predvidevala, ker je toliko tovornjakov in ko prehitevaš izpadeš iz avtopilota. V Avstriji na tripasovni avtocesti pa fajn deluje.

Imam pa kar nekaj problemov v tunelih, kjer se mi že večkrat zgodil t.i. phantom breaking, ko je avto kar sam začel zavirati.

Na splošno pa se mi zdi, da avto ne drži prav dolge varnostne razdalje z vozilom pred njim, čeprav sem ga nastavila na 7 dožin avta, kar je izgleda največ, kar je možno. Avto se tudi za moj občutek preveč približa avto pred njim, ko zmanjšuje hitrost.

Skratka, zanima me, koliko drugi uporabljate avtopilot in kakšne izkušnje imate. Ali ga uporabljate tudi na lokalnih cestah? Ali na avtocesti večinoma vozite z avtopilotom? Tam me moti tudi to, da me avto kar naprej opozarja, da moram držati volan. dejsnako volan zelo trdo držim. Ne vem, kako bi ga mogla držati, da mi avto ne bi javljal tega opozorila kar naprej.

Vnaprej hvala.
PogoreucJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 445
Avto: Dizl mašinca
171
161

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Phantom braking v predorih je res zoprn problem. Praktično skozi vsako luknjo, ko se pelješ zabluzi. S tem imajo drugi proizvajalci bistveno manj težav oz skorajda nič. To da izklopi AP ko menjaš pasove je isto brezveze. Bi moral imeti nadgrajen AP, da menja te klinčeve pasove. To imajo drugi tudi boljše rešeno. Pri večini drugih, Ko menjaš pas se začasno izklopi in ko prideš spet v en vozni pas se avtomatsko vklopi nazaj. Za mene je osnovni teslin AP totalno neuporaben.
jurgenwerk
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1964
Avto: Dizl mašinca
1066
696

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Ni fora v trdoti držanja volana, temveč v tem, da ga vsakih 15s malce premakneš. Ni kapacitivnih senzorjev, da bi vedeli, da imaš roke gor. Med 2 in 7 ni bistvene razlike, to drži.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1964
Avto: Dizl mašinca
1066
696

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Ni fora v trdoti držanja volana, temveč v tem, da ga vsakih 15s malce premakneš. Ni kapacitivnih senzorjev, da bi vedeli, da imaš roke gor. Med 2 in 7 ni bistvene razlike, to drži.
Uporabniški avatar
mtech7
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 149
Kraj: Kamnik
Avto: TeslaS 17
93
55

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a mtech7 »

Deluje na rahlo silo, zato lahko samo obesiš npr. desno roko na volan, brez da napenjaš mišice in te vozi.
Se navadiš, pa ne ranbiš nič premikat.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3689
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
832
1808

Re: družboslovka kupuje Tesla

Odgovor Napisal/-a darjan »

Lahko tudi kaj drugega obesiš namesto rok ;)
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek