Na žalost, ker sem res hotel naresti road trip to leto.DeCoRawr napisal/-a:Pa je konc free supercharginga So rabli neki časa, sem opazil kodo spodaj ja
Premium notranost vs delna premium notranjost
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2164
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Ko smo ravno pri razlikah. Kakšna pa je razlika med avtopilotm in FSD? Avtopilot ima radarski tempomat in s conectivity paketom tudi vizualizacijo prometa (kar zaznava avto in je izrisano na levi strani zaslona), FSD pa vključuje trenutno samodejno parkirnje, ohranjanje voznega pasu, ''samodejno'' vožnjo od uvoza do izvoza po avtocesti in prihajajoče nadgradnje. Sem kaj zgrešil/pozabil?
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Ja še vmesna opcija katera vsebuje vse kar si napisal in je opisana zgoraj na sliki.
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Saj to je vse tu v slovenščini navedeno: https://www.tesla.com/sl_si/model3/design#autopilotgrnac94 napisal/-a:Kakšna pa je razlika med avtopilotm in FSD?
Vizualizacija je gostota prometa na zemljevidu (recimo, da zato potrebuješ connectivity, da to prenaša prek mobilnega omrežja).grnac94 napisal/-a:s conectivity paketom tudi vizualizacijo prometa (kar zaznava avto in je izrisano na levi strani zaslona)
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Tisto sem gledal in mi ni bilo jasno ali je to možno pri vseh M3 ali samo pri kupljenih od do. Ker mi je čudno, zakaj tega ne ponujajo tudi v konfiguratorju.DeCoRawr napisal/-a:Ja še vmesna opcija katera vsebuje vse kar si napisal in je opisana zgoraj na sliki.
Ok, ampak če sem prav razumel warpedona connectivity prinese tudi 3D izris okolice avtomobila (avtomobili, smetnjaki, tovornjaki, ipd.)prgrmr napisal/-a: Vizualizacija je gostota prometa na zemljevidu (recimo, da zato potrebuješ connectivity, da to prenaša prek mobilnega omrežja).
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
FSD vizualizacijo imajo vsi in si jo vklopis v meniju ni vezana na premium connectivitygrnac94 napisal/-a:Tisto sem gledal in mi ni bilo jasno ali je to možno pri vseh M3 ali samo pri kupljenih od do. Ker mi je čudno, zakaj tega ne ponujajo tudi v konfiguratorju.DeCoRawr napisal/-a:Ja še vmesna opcija katera vsebuje vse kar si napisal in je opisana zgoraj na sliki.
Ok, ampak če sem prav razumel warpedona connectivity prinese tudi 3D izris okolice avtomobila (avtomobili, smetnjaki, tovornjaki, ipd.)prgrmr napisal/-a: Vizualizacija je gostota prometa na zemljevidu (recimo, da zato potrebuješ connectivity, da to prenaša prek mobilnega omrežja).
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Bi imel pa nima.DeCoRawr napisal/-a:Maš pa hlajenje zicov katero Tesla recimo nima in ni slaba stvar če švicaš ful
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
DeCoRawr napisal/-a:Ja še vmesna opcija katera vsebuje vse kar si napisal in je opisana zgoraj na sliki.
Tole sem skopiral iz electrek. Če to drži, potem vmesne opcije kmalu spet ne bo in bo potrebno čakati na nov preblisk, da jo bodo spet ponudili in bi jo lahko kupil.We noted that it was an opportunistic move at the end of the quarter, and now Tesla has confirmed it in a new email to customers promoting the package and saying that they have until September 30, which is the end of the quarter, to order it.
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Lahko dokupis za 300€ preko app-a kot so vidim da ze nekateri dodali.sluk napisal/-a:Če pravilno razumem je razlika naslednja:
- ogrevanje zadnjih sedežev, ki jih v delni premium ni možno niti dokupiti
Kljucna razlika je dodaten nizkotonec, ce ti je to kljucnega pomena lahko posezes tudi po aftermarket nizkotoncih, namesto da odcolas slabih 10k za LR AWD.sluk napisal/-a: - premium audio sistem, ki ga v delni ni možno dokupiti
Nas SR+ ima LED meglenke, letnik 2019.sluk napisal/-a: - meglenke led, ki jih v delni ni možno dokupiti
Ko to izgine lahko dokupis za 10€/m ter vse ponovno deluje. Je pa zelo enostavno z GSM hotspotom povrnit delovanje brskalnika, pretocne glasbe za cas voznje.sluk napisal/-a: Ok glede tega mi je zadeva jasna.
Imam pa vprašanje glede premium connectivity-ja.
Če prav razumem, je pri premium notranjosti to vključeno za čas 1 leta. Pri delni premium notranjosti, pa je to vključeno za 1 mesec?
V vsakem primeru lahko doplačaš (recimo 10 eur/mesec).
Torej če pri delni premium notranjosti doplačam 10eur/mesec za premium connectivity, dobim:
- Satelitske karte z vizualizacijo prometa v živo
- Pretakanje glasbe in predstavnosti prek interneta v avtomobilu
- Pogostejše brezžične posodobitve prek telefonskega omrežja
- Internetni brskalnik
Vizualizacija prometa je le barvanje na zemljevidu iz modre v druge barve, ki indicirajo gneco. Sedaj ko premium connectivity nimam vec, opazam da pa glavne funkcionalnosti vseeno delujejo. Avto rerouta v primeru gnece drugam. Ravno vceraj ko je bila konkretna nesreca ob LJ obvoznici, me je peljal okoli. Le barva ceste ostane modra. Se pa seveda primerno prilagodi cas do cilja. Skratka, vse deluje, le barvanja ni.sluk napisal/-a: Bo to držalo? Oz. kaj dobim pri doplačilu 10eur/mesec za premium connectivity?
Kaj konkretno pomeni "vizualizacija prometa v živo"?
A to je ta del, ko je narisan tloris avtomobila in potem kaže promet okoli avtomobila?
Tole kar je označeno na tej sliki?
Kar je na sliki obkrozeno je normalno vidno. Vec o SR+ se da videt o tej temi vkljucno s pogostimi slikami: viewtopic.php?f=44&t=2648
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Še moj doprinos za lažjo odločitev:
Če kolebaš med SR+ in LR prvo preračunaj tvoje dnevne potrebe. SR+ zadostuje do cca 200km v vseh pogojih in vključeno rezervo oz. da ne polniš do 100%. Torej če potrebuješ več oz. cca. 200km pojdi po LR.
Za dnevne izlete kjer porabiš celo baterijo si dober do 300km normalne varčne vožnje. Tu smo vsi različni a 300 se mi zdi kar solidno. Razlika se pokaže pri daljših poteh (500-1000km) kjer šteje število postankov in polnilna hitrost. Če imaš obilo takih poti potem obvezno LR če ne, zlahka zakupiš dodaten postanek.
Pospeški: vozil obe in največja razlika je v trakciji. LR vedno nudi full pospešek in SR+ ko so pogoji suhi in površina gripi. Drugače je tudi SR+ zelo suveren in razliko res občutiš šele po 100km/h. Tam je LR občutno hitrejši.
Oprema: ni razlike. Pri zvoku je razlika zelo majhna (to slišiš šele ko res buta bas) in ostalo itak lahko dokupiš oz. imaš mesečno naročnino.
Torej odloči se predvsem po tvojih dnevnih potrebah in številu daljših poti. Vse ostalo je postransko. Sam se vozim dnevno 150km in naši izleti nekak ne presegajo 300km zato sedaj ne pogrešam večje baterija (sem pa tudi jaz imel pomisleke in razmišljal ali bi nakup nadgradil na LR). Sploh ne pomnim kdaj sem nazadnje potreboval javno polnilnico. Ko pa potrebuješ in si na daljši poti po EU imaš pa superchargerje povsod
Če kolebaš med SR+ in LR prvo preračunaj tvoje dnevne potrebe. SR+ zadostuje do cca 200km v vseh pogojih in vključeno rezervo oz. da ne polniš do 100%. Torej če potrebuješ več oz. cca. 200km pojdi po LR.
Za dnevne izlete kjer porabiš celo baterijo si dober do 300km normalne varčne vožnje. Tu smo vsi različni a 300 se mi zdi kar solidno. Razlika se pokaže pri daljših poteh (500-1000km) kjer šteje število postankov in polnilna hitrost. Če imaš obilo takih poti potem obvezno LR če ne, zlahka zakupiš dodaten postanek.
Pospeški: vozil obe in največja razlika je v trakciji. LR vedno nudi full pospešek in SR+ ko so pogoji suhi in površina gripi. Drugače je tudi SR+ zelo suveren in razliko res občutiš šele po 100km/h. Tam je LR občutno hitrejši.
Oprema: ni razlike. Pri zvoku je razlika zelo majhna (to slišiš šele ko res buta bas) in ostalo itak lahko dokupiš oz. imaš mesečno naročnino.
Torej odloči se predvsem po tvojih dnevnih potrebah in številu daljših poti. Vse ostalo je postransko. Sam se vozim dnevno 150km in naši izleti nekak ne presegajo 300km zato sedaj ne pogrešam večje baterija (sem pa tudi jaz imel pomisleke in razmišljal ali bi nakup nadgradil na LR). Sploh ne pomnim kdaj sem nazadnje potreboval javno polnilnico. Ko pa potrebuješ in si na daljši poti po EU imaš pa superchargerje povsod
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
>> Če kolebaš med SR+ in LR prvo preračunaj tvoje dnevne potrebe.
Glavna razlika je možnost domačega filanja z omembe vredno močjo. Če maš doma vsaj 7kW si s SR+ zmagal, če maš doma samo kilavih 2kW potem se zjutri ne zbudiš s polno baterijo in se razlika med obema pokaže v polni bolečini.
Glavna razlika je možnost domačega filanja z omembe vredno močjo. Če maš doma vsaj 7kW si s SR+ zmagal, če maš doma samo kilavih 2kW potem se zjutri ne zbudiš s polno baterijo in se razlika med obema pokaže v polni bolečini.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2164
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Koliko vam kaže ceno za nakup Premium Connectivity?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Imam M3 in bi rad podaljšal premium connectivity,. Ne v tesla računu ne v app nimam te opcije. Kako ste ostali podaljšali?
Pridobi 1500 km https://ts.la/samo34640
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Kaj pa na Tesla Slovenija pravijo, kdaj bodo odprli servis/shop?
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
A niso rekli, da ga bodo odprli lani? Kaj ne morejo odpret ene delavnice?
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Zakaj se mora smetit po temah o tem Tesla servisu?
Tukaj vem da je bil en čas oglas za job serviserja, glede na to da ga ni več so verjetno dobili koga.
https://www.tesla.com/sl_SI/careers/sea ... I®ion=3
Verjetno pa morajo skozi kakšno izobraževanje prej...ne poznam nobenega v SLO ki bi sam doma/v delavnici popravljal Tesle in se znal takoj lotit takih, ki ne veste da sta SOFTWARE in HARDWARE različni stvari torej Premium connectivity nimaš na servisu kaj iskat to je problem lokalizacije aplikacije zato tudi ne vidimo UPGRADES opcije.
Tukaj vem da je bil en čas oglas za job serviserja, glede na to da ga ni več so verjetno dobili koga.
https://www.tesla.com/sl_SI/careers/sea ... I®ion=3
Verjetno pa morajo skozi kakšno izobraževanje prej...ne poznam nobenega v SLO ki bi sam doma/v delavnici popravljal Tesle in se znal takoj lotit takih, ki ne veste da sta SOFTWARE in HARDWARE različni stvari torej Premium connectivity nimaš na servisu kaj iskat to je problem lokalizacije aplikacije zato tudi ne vidimo UPGRADES opcije.
Referral link https://www.tesla.com/sl_si/referral/marko17010
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Tudi če si tok dober, da ločiš med HW in SW, ne boš imel UPGRADES, dokler ne bo servisa/shopa v Sloveniji.
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Če bi ta logika držala potem bi bilo bolj logično, da ne bi videli SERVICE opcije in ne UPGRADES ali ne?
Referral link https://www.tesla.com/sl_si/referral/marko17010
Re: Premium notranost vs delna premium notranjost
Ne pišem o logiki kakšna je... pišem o tem kakšne informacije sem sam pridobil.
Pokliči na TS pa ti bodo povedali to, kar sem napisal. Vsaj meni so... nekajkrat.
Prvi mesec so tudi meni govorili, da so potrebni prevodi, pa gradbena dela, pa da iščejo ljudi, pa bla bla... V Avstriji so povedali drugače. Enako so povedali tudi v Nemčiji. Njihove odgovore sem jaz poslal na TS in s temi podatki zdaj na TS opletajo.
Jasno je povedano, da dokler ne bo servisa v SLO, ne bo Shopa in ne bo UPGRADES.
Tole ni edini mejl... jih imam kar nekaj na zalogi in kar nekaj pogovorov s Tesla SA-ji drugih držav...
Pokliči na TS pa ti bodo povedali to, kar sem napisal. Vsaj meni so... nekajkrat.
Prvi mesec so tudi meni govorili, da so potrebni prevodi, pa gradbena dela, pa da iščejo ljudi, pa bla bla... V Avstriji so povedali drugače. Enako so povedali tudi v Nemčiji. Njihove odgovore sem jaz poslal na TS in s temi podatki zdaj na TS opletajo.
Jasno je povedano, da dokler ne bo servisa v SLO, ne bo Shopa in ne bo UPGRADES.
Tole ni edini mejl... jih imam kar nekaj na zalogi in kar nekaj pogovorov s Tesla SA-ji drugih držav...