Tesla Model 3 - statistika prodanih v eu
Re: Tesla Model 3 - statistika prodanih v eu
Tud jest se sprašujem zakaj jih tolk v cerkev hodi. Mi pa dol visi kolk česa prodajo. Važno, da sem jest zadovoljen.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Tesla Model 3 - statistika prodanih v eu
Hja zgleda samo Tesla jih naredi dovolj.warpedone napisal/-a:Bol neprijetno vprašanje je, zakaj takešn 'naval' na Model 3, kaj pa ostali BEV?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Tesla Model 3 - statistika prodanih v eu
Vodokotlic napisal/-a:Hja zgleda samo Tesla jih naredi dovolj.warpedone napisal/-a:Bol neprijetno vprašanje je, zakaj takešn 'naval' na Model 3, kaj pa ostali BEV?
Moje mnenje je, da ostali proizvedejo samo toliko BEV/PHEV, da zadostijo kvotam. Poleg tega so očitno kljub strožjim okoljskim zahtevam ICE vozila še vedno bolj dobičkonosna. ( z utečeno verigo dobaviteljev in "know-howom" štancanja ICE vozil)
Ko se bo stvar premaknila v prid BEV, bodo začeli ven pljuvati več električnih vozil.
Tesla pa pač nima izbire. Vsi njihovi produkti so BEV.
To je pač en pogled na stvar, razlogov je verjetno še nekaj .
Re: Tesla Model 3 - statistika prodanih v eu
http://avtomanija.com/default.asp?rb=18&id=97
Tule je skrit namig zakaj EV ni razširjeno vozilo. Politika ni zainteresirana za izgubo dohodka od davkov, kar ne bi bil tak problem, če ne bi to še bolj bolelo naftnih mogotcev in avtoindustrije. Ker so pa prvi itak podrepniki kapitala, je pa trenutno boj ekologov bolj Don Kihotovstvo.
Tesla s svojimi številkami itak ne uspeva ogrožati "zmaja", le posamezne entuziaste lahko osrečuje. Enako velja za kvote EV, ki jih že izdelujejo in še obljubljajo veliki in mali proizvajalci ICE.
Tudi Skandinavci so po svoje Hipokriti s svojim pristopom "ne smradimo sveta", kam pa potem gre njihova nafta in od kod plačujejo porast EV na svojem.
Počasi se bo izkristalitiral razlog zakaj so najprej poskusili (uspešno) razviti EV v sedemdesetih in zakaj jih niso prodajali ampak dali v najem. Po začetku kazanja uspeha so nenadoma vse EV pobrali nazaj (zaradi nevarne stvarne napake, in da ne morejo ogrožati potrošnikov). Pri tem so bili zelo agresivni in vlagali velike kupe novcev, da so tudi s silo pobrali avte nazaj. otem pa v stiskalnice z njimi.
In do pritiskov in razkritja onesnaženosti, tudi slišati niso hoteli o kakem EV. Pa še danes nekateri trumpasto trdijo, da to ni res.
Tule je skrit namig zakaj EV ni razširjeno vozilo. Politika ni zainteresirana za izgubo dohodka od davkov, kar ne bi bil tak problem, če ne bi to še bolj bolelo naftnih mogotcev in avtoindustrije. Ker so pa prvi itak podrepniki kapitala, je pa trenutno boj ekologov bolj Don Kihotovstvo.
Tesla s svojimi številkami itak ne uspeva ogrožati "zmaja", le posamezne entuziaste lahko osrečuje. Enako velja za kvote EV, ki jih že izdelujejo in še obljubljajo veliki in mali proizvajalci ICE.
Tudi Skandinavci so po svoje Hipokriti s svojim pristopom "ne smradimo sveta", kam pa potem gre njihova nafta in od kod plačujejo porast EV na svojem.
Počasi se bo izkristalitiral razlog zakaj so najprej poskusili (uspešno) razviti EV v sedemdesetih in zakaj jih niso prodajali ampak dali v najem. Po začetku kazanja uspeha so nenadoma vse EV pobrali nazaj (zaradi nevarne stvarne napake, in da ne morejo ogrožati potrošnikov). Pri tem so bili zelo agresivni in vlagali velike kupe novcev, da so tudi s silo pobrali avte nazaj. otem pa v stiskalnice z njimi.
In do pritiskov in razkritja onesnaženosti, tudi slišati niso hoteli o kakem EV. Pa še danes nekateri trumpasto trdijo, da to ni res.
Re: Tesla Model 3 - statistika prodanih v eu
S 1.1. baje ne bodo imeli več subvencij.Vodokotlic napisal/-a:Sprememba zakonodaje pri njih, ki začne veljati 1.1.2020.matija napisal/-a:v enem zadnjih dni v 2019, so prodali slabih 1000 Model 3 samo na nizozemskem, ne vem kaj tam gor pocno da prodajajo avte kot zemljice. To je nekako primerljivo z vsemi BEV ki se vozijo po cestah slovenije.venuciae30 napisal/-a:Nizozemska
Tesla M3: 12062 v decembru 2019
Skupaj v 2019: 29899
https://ts.la/jasna16185 1.500 km free supercharging
Re: Tesla Model 3 - statistika prodanih v eu
Koliko časa morajo biti lastniki v Nemčiji in na Nizozemskem, da obdržijo subvencijo?
Zanimivo je, da ob vsej tej poplavi M3 v 2019 v EU, na trgu še ni skoraj nič rabljenih.
Zanimivo je, da ob vsej tej poplavi M3 v 2019 v EU, na trgu še ni skoraj nič rabljenih.
Re: Tesla Model 3 - statistika prodanih v eu
"Youtube poznavalci" bojo znali povedati, da jih verjetno rja požrequadslo napisal/-a: Zanimivo je, da ob vsej tej poplavi M3 v 2019 v EU, na trgu še ni skoraj nič rabljenih.
Re: Tesla Model 3 - statistika prodanih v eu
Povsod je enako. Po prejetju subvencije določeno število let ne smeš odtujit vozila. Zato še ni rabljenih m3 na trgu. Še en razlog pa je, da so kljub vsemu EV vozila nasploh draga in se računica izide z dolgotrajnim lastništvom. Zato nekega blaznega števila rabljenih EV na trgu ni pričakovati.
In ne jaz ne uporabljam youtuba, pa vem da kvaliteta izdelave m3 ni na nivoju ostale avtoindustrije. S in X sta povsem druga pesem. Pri avtomobilih je in bo vedno tako. Od firme ki proizvaja premium vozila se kupuje premium vozila. Od takšne firme se ne kupuje low budget izdelka, kar pri tesli m3 tudi je. Žal, pa če se strinjate ali pa ne.
In ne jaz ne uporabljam youtuba, pa vem da kvaliteta izdelave m3 ni na nivoju ostale avtoindustrije. S in X sta povsem druga pesem. Pri avtomobilih je in bo vedno tako. Od firme ki proizvaja premium vozila se kupuje premium vozila. Od takšne firme se ne kupuje low budget izdelka, kar pri tesli m3 tudi je. Žal, pa če se strinjate ali pa ne.
Re: Tesla Model 3 - statistika prodanih v eu
Kaj pa če ostaneš lastnik?Argo napisal/-a:Povsod je enako. Po prejetju subvencije določeno število let ne smeš odtujit vozila..
Kupiš avto v eni državi (kjer ga registriraš in dobiš subvencjo), potem ga pa v kot novega uvoziš v drugo državo, kjer ostaneš lastnik.
Moraš v tem primeru vrnit subvencijo?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek