SR+

crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1469
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1107
1409

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a crunchy » 16 Okt 2019, 09:05

Po moje ni takšne razlike v kapaciteti, ampak morda bolj v tem kar si tudi omenil, torej številu prepisovanj.
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 673
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
395
349

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 28 Okt 2019, 08:12

matija kako to da se nisi odločil za wraping? S tem bi dodatno zaščitil lak prek kamenčki.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3070
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3219
4371

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a matija » 28 Okt 2019, 08:25

Bi. Ampak folije so precej drazje, ce se ne motim 3x do 5x, sploh ko gre za full-body-cover.
Uporabniški avatar
context
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 317
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
731
131

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a context » 31 Okt 2019, 20:29

Slika
matija in jaz na SC v Mariboru danes zjutraj ;)
edi-b, warpedone, Stromcek, Sebastijan, DGJ, instrukcije, Denis_, CRF, talker2, Matej, dymo, Marko007, nakaza, Vodokotlic, Dzun Tao, prijazen
https://ts.la/renato14029 - :sun: 1500km free supercharging :sun:
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3070
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3219
4371

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a matija » 02 Nov 2019, 13:07

Se nekaj informacij za lastnike in bodoce lastnike:

1. Vampire Drain

Od 2019.32.2 dalje (oz. tam nekje) sem opazal konkreten vampire drain tudi ko je avto parkiran cez noc doma, in sicer nekje med 12-20km, odvisno koliko ur je stal 8, 10, 12, ...

Razlog je bil v aplikaciji teslafi, kjer sem spregledal celotno stran nastavitev, na kak nacin in kdaj ter pod kaksnimi pogoji, se bo aplikacija potrudila in dala avtu mir, da gre le ta lahko v spanje. Ker tega nisem nastavil, je prepogosto pingala avto in mu preprecevala it v spanje, tako da so delovali vsi sistemi 24/7.

Danes sem v 12 urah, ko je avto stal in bi sicer izgubil slabih 20km, izgubil le 2km. To je normalno in je bilo tako tudi nekoc. Ta izguba se zgodi v casu preden gre avto v spanje.

2. Sentry Mode.

Opazil sem tudi, da avto doma ne ugasne sentry mode, ceprav recimo nastavim "exclude home". Avto sicer domaco lokacijo ima nastavljeno, a kot da jo ne bi uposteval za sentry mode po nadgradnji. Razlog naj bi bil kot pravijo na tujih forumih v 2019.32.2 updatu, kjer pomaga ce se domaca lokacija izbrise ter nastavi ponovno. To sem poskusno naredil in deluje.

3. Supercharging stroski v service centrih

Pa sem ugotovil zakaj nisem dobil racuna za okoli 9€ iz Graz SC-ja. Pred dnevi sem za hec dopolnil na SC MB, ker sem ravno tam klepetal s Contextom. Racun se je pokazal takoj na tesla portalu ter v avtu (3.5€). V Grazu na servisu sem kasneje vprasal, ali je morda SC pri njih brezplacen za stranke na servisu in so potrdili da je. Zato se ga tudi v avtu ne vidi v navigaciji ter ga avto ne uposteva za planiranje poti.

To je bila spet pot, kjer bi se z bencinarjem MORAL ustavit ter tankat & cakat v vrsti, ker gre notri zal le 30 litrov bencina (cestitke za to odlocitev gredo Hansu iz Münchna...). S teslo je bilo potovanje nemoteno, avto so do-polnili po servisu v Grazu, vmes ko sem se pogovarjal z osebjem o tem kaj so naredili. Tako da sem brezveze med klepetom v MB avto priklopil.

Ampak ja, s komer koli govorim je vedno prvo vprasanje domet :)
Vodokotlic, FV-EV, talker2, Matej, ixi, JP, crunchy, CRF, DGJ, prijazen
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1237
Kraj: 1108
Avto: Kona
1280
1142

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 02 Nov 2019, 13:30

Domet in spet domet, za vse ICE je to vedno na tapeti. Potem pa še cena.

Jaz sem ravno zato želel sam stestirati svojo Kono in sedaj vsakemu na prvo žogo povem, da iz lastnih izkušenj je ta 300km ob divjanju po AC in so mal skeptični če je to res, pa jim pol navržem, da lahko pa tudi 800km, če se cjazim 50km/h in običajno je to šok za večino.

Tistim bolj resnim pa nato povem, da imam običajno 3/4 AC, sem zmeren voznik na zgornji meji omejitve in je realno 400-450km, pozimi pa 25% manj. Ti večinoma niso več v skupini prvih in jih naslednjič že kaj drugega zanima, morda cena.....kjer pa jim spet ponudim primerjavo oziroma namesto mesečni strošek za gorivo je obrok, avto sem pa gratis dobil....
matija, timo, DGJ, Dzun Tao, prijazen
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 415
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
636
1205

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a talker2 » 02 Nov 2019, 13:35

matija je napisal/-a:Se nekaj informacij za lastnike in bodoce lastnike:

1. Vampire Drain

Od 2019.32.2 dalje (oz. tam nekje) sem opazal konkreten vampire drain tudi ko je avto parkiran cez noc doma, in sicer nekje med 12-20km, odvisno koliko ur je stal 8, 10, 12, ...

Razlog je bil v aplikaciji teslafi, kjer sem spregledal celotno stran nastavitev, na kak nacin in kdaj ter pod kaksnimi pogoji, se bo aplikacija potrudila in dala avtu mir, da gre le ta lahko v spanje. Ker tega nisem nastavil, je prepogosto pingala avto in mu preprecevala it v spanje, tako da so delovali vsi sistemi 24/7.

Danes sem v 12 urah, ko je avto stal in bi sicer izgubil slabih 20km, izgubil le 2km. To je normalno in je bilo tako tudi nekoc. Ta izguba se zgodi v casu preden gre avto v spanje.

2. Sentry Mode.

Opazil sem tudi, da avto doma ne ugasne sentry mode, ceprav recimo nastavim "exclude home". Avto sicer domaco lokacijo ima nastavljeno, a kot da jo ne bi uposteval za sentry mode po nadgradnji. Razlog naj bi bil kot pravijo na tujih forumih v 2019.32.2 updatu, kjer pomaga ce se domaca lokacija izbrise ter nastavi ponovno. To sem poskusno naredil in deluje.

3. Supercharging stroski v service centrih

Pa sem ugotovil zakaj nisem dobil racuna za okoli 9€ iz Graz SC-ja. Pred dnevi sem za hec dopolnil na SC MB, ker sem ravno tam klepetal s Contextom. Racun se je pokazal takoj na tesla portalu ter v avtu (3.5€). V Grazu na servisu sem kasneje vprasal, ali je morda SC pri njih brezplacen za stranke na servisu in so potrdili da je. Zato se ga tudi v avtu ne vidi v navigaciji ter ga avto ne uposteva za planiranje poti.

To je bila spet pot, kjer bi se z bencinarjem MORAL ustavit ter tankat & cakat v vrsti, ker gre notri zal le 30 litrov bencina (cestitke za to odlocitev gredo Hansu iz Münchna...). S teslo je bilo potovanje nemoteno, avto so do-polnili po servisu v Grazu, vmes ko sem se pogovarjal z osebjem o tem kaj so naredili. Tako da sem brezveze med klepetom v MB avto priklopil.

Ampak ja, s komer koli govorim je vedno prvo vprasanje domet :)


@matija Hvala za super uporabne informacije iz prve roke. Lastnikom Tesel bo zelo prav prišlo.
Bi si želel še več tako deželnih listov na tem forumu...
Matej, matija, FV-EV
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5391
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3896
4221

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Nov 2019, 07:35

@matija, kako pa to da dobivaš račune? A nimaš nič referral kilometrov?
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3070
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3219
4371

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a matija » 03 Nov 2019, 09:13

CRF je napisal/-a:@matija, kako pa to da dobivaš račune? A nimaš nič referral kilometrov?


Nic, preko DEMSa ne vem kako so narocili. Ce pa kdo uporabi moj referral za narocilo, bo pa koristilo obema :-)
CRF
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3070
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3219
4371

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a matija » 03 Nov 2019, 15:39

Pa smo tam, kupljen avto je polnil z max 100kW, v kratkem bo polnil s 170kW. Kaj naj recem ? Perfektno. A zdaj se mi bo pa se na WC mudilo med polnjenjem, al kako ?

Pa konji gredo na ~320HP, kot da je bilo zdaj premalo :-)

p.s.: ta screenshot spodaj ni moj
Priponke
170kW.jpg
Marko007, context, dymo, Matej, CRF, talker2, DGJ, Dzun Tao, evid, edi-b, prijazen
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3070
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3219
4371

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a matija » 04 Nov 2019, 10:27

V praksi to pomeni priblizno 4 minute prihranka na SC V2 od 5% do 50%, oz v absolutnih stevilkah: 10min za taksno polnjenje.
V primeru da bo polnjenje na SC V3, se dodatna minuta dol (skupno na 9min). 170kW peak bo namrec trajal enako kot 250kW peak na LR, torej do nekje 25%.
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 725
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
620
413

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Nov 2019, 10:57

Manj stanja na SC pomeni manj zasedenih postaj.
Ko bo to enkrat v naših koncih sploh problem... je že kdo doživel 100% zasedenost pri nas?

Al bo to prvič 16. tega mesca? :)
DGJ, matija
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3070
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3219
4371

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a matija » 05 Nov 2019, 11:41

Sigurno. Dejansko pride do zasicenosti V2 SCja ze pri 50% utlizacije, ki je meja da vsi se prejemajo 100% polnilne hitrosti. Vse nad tem je bolj zalost. V Grazu mislim da sem sprva dobil 30kW "ostanka", ko je cez nekaj minut sosednji odsel sem dobil 100kW maksimum (avta).

Je pa bil LJ SC pred kratkim razsirjen iz 6 na 8 stallov.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3070
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3219
4371

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a matija » 09 Nov 2019, 11:06

Gume zamenjane, me zanima kako se bo obnasalo tole v snegu z 235 sirine. Trenutno po prvem veceru voznje v nalivu so se odlicno obnesle pri avtocestni hitrosti. Na sliki se vidi tudi tale pena, ki jo za Teslo vgradijo proizvajalci gum. Efekta kaj dosti ne opazim zaradi tega, bi bilo bolj pametno, ce bi dodali kaj vec izolacije v sam avto, kot da so jo tlacili v gumo.

Vulkanizer je preklinjal te letne gume in 19" platisca, jih je komaj dol dobil. Mu tole ni ravno primarna dejavnost in ima stroj do 20", a je to bolj teorija, 19" je max.

Zategnil jih je s 175Nm, kot veleva owners manual. Ce ga ne bi opozoril, bi jih na 125-145Nm kot to pocne vecinoma za osebna vozila. Kombije pa na 165Nm ponavadi.

Roke od dvigala imajo krozne podstavke s premerom 15cm, tako da jih skoraj ne more nastavit pravilno, brez da bi del podstavka segal na baterijo, kar je prepovedano. Zato so pomembni cepki.
Priponke
cepki.JPG
175.JPG
Vulkanizer.PNG
talker2, pirpy, Matej, Vodokotlic, context, CRF, crunchy
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 462
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
244
257

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 09 Nov 2019, 11:21

To peno potem samo prestaviš v nove gume? Je nalepljeno? Je v obliki traku ali sklenjenega obroča? Debelina pene?Pomaga pri zadušitvi hrupa? Če je kakšna korist bom jaz to v gume za Kono namestil. Imaš kakšno bolj konkretno sliko, da vidim po kakšni površini plašča je nameščeno?
Febo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 186
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla III
204
22

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a Febo » 09 Nov 2019, 13:09

Pa dober katermu vulkanizerju pa pol lahko peljem? Pismu zdej pa sploh ne vem k delajo ko avtomati in verjetno avto dvigne kar se da hitro. Imate kakega vulkanizerja v ljubljani ki ve kako s teslo?
Bi mi kdo posodil čepke za kak dan?
Free 1.500 Supercharger km _ Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3070
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3219
4371

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a matija » 09 Nov 2019, 13:17

@Marko007: Pena je debela kaksne 3cm, siroka pa vsaj 10cm, sem res na hitro pogledal. Je prilepljena. Po mojem opazanju se efekt pene lahko pomnozi z nulo. Bistveno boljsi efekt "manj hrupa" se opazi, ce se vsedes recimo v E klaso. Tesla ima AFAIK premalo izolacije v kolotekih, pod armaturko in se kje.

To pa proizvajalci premium klopc (beri: nemci) naredijo boljse. Zato cisto ne razumem te pene, why bother, ce osnova ni perfektna ampak le prav dobra :-) Sem ravno bral da so letos pozno jeseni ponovni izboljsali noise reduction, torej delajo na tem.

@Febo: vsak vulkanizer bo OK, le zraven bodi in opozori. Tesle ne pozna verjetno nihce pretirano dobro, cetudi so kaksno dve ali tri naredili, lahko takrat ko ti prides pride na dvigalo en tretji tip, ki pojma nima. Čepkov ti ne morem posodit, ker so sposojeni in jih lastniku vrnem cez nekaj dni. Sem pa narocil zase pred kratkim en komplet za 15€, na parcel tracking pise da se niti ni zapustil kitajske. Ampak do marca bo že :) Sem pa narocil tele: https://www.aliexpress.com/item/4000065513155.html
dro18
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 44
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla Model 3 LR AWD
61
26

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a dro18 » 09 Nov 2019, 13:28

matija je napisal/-a:@Marko007: Pena je debela kaksne 3cm, siroka pa vsaj 10cm, sem res na hitro pogledal. Je prilepljena. Po mojem opazanju se efekt pene lahko pomnozi z nulo. Bistveno boljsi efekt "manj hrupa" se opazi, ce se vsedes recimo v E klaso. Tesla ima AFAIK premalo izolacije v kolotekih, pod armaturko in se kje.

To pa proizvajalci premium klopc (beri: nemci) naredijo boljse. Zato cisto ne razumem te pene, why bother, ce osnova ni perfektna ampak le prav dobra :-) Sem ravno bral da so letos pozno jeseni ponovni izboljsali noise reduction, torej delajo na tem.

@Febo: vsak vulkanizer bo OK, le zraven bodi in opozori. Tesle ne pozna verjetno nihce pretirano dobro, cetudi so kaksno dve ali tri naredili, lahko takrat ko ti prides pride na dvigalo en tretji tip, ki pojma nima. Čepkov ti ne morem posodit, ker so sposojeni in jih lastniku vrnem cez nekaj dni. Sem pa narocil zase pred kratkim en komplet za 15€, na parcel tracking pise da se niti ni zapustil kitajske. Ampak do marca bo že :) Sem pa narocil tele: https://www.aliexpress.com/item/4000065513155.html


Ok, jaz sicer imam zdaj čepke. Verjetno je najbolje, da jih kar sam namestim gor ko pripreljem avto k vulkanizerju. Mu moram dati kakšna dodatna navodila glede dvigovanja avta? Sem bolj tumbl za avte.
Ali pri zategovanju vijakov na 18'' velja isto pravilo 175nm.
Tesla referral link: Referrals - Tesla :tup:
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 683
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
396
223

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a N75 » 09 Nov 2019, 14:40

matija je napisal/-a:@Marko007: Pena je debela kaksne 3cm, siroka pa vsaj 10cm, sem res na hitro pogledal. Je prilepljena. Po mojem opazanju se efekt pene lahko pomnozi z nulo. Bistveno boljsi efekt "manj hrupa" se opazi, ce se vsedes recimo v E klaso. Tesla ima AFAIK premalo izolacije v kolotekih, pod armaturko in se kje.

To pa proizvajalci premium klopc (beri: nemci) naredijo boljse. Zato cisto ne razumem te pene, why bother, ce osnova ni perfektna ampak le prav dobra :-) Sem ravno bral da so letos pozno jeseni ponovni izboljsali noise reduction, torej delajo na tem.


Ne razumem kakšno funkcijo naj bi imela ta pena.

Po drugi strani izolacija v kolotekih zmanjša hrup samo v kabini, zunanji hrup je verjetno isti, tudi zunanji hrup je pomemben, kar pa verjetno izboljšaš z drugimi gumami in to peno.

Ne hvalit nemcev, ker koliko je hrup od gum v kabini skoraj nepomemben, so nemci in ostali dovolj zasrali ko so forsirali umazan dizel.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3070
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3219
4371

Re: SR+

OdgovorNapisal/-a matija » 10 Nov 2019, 08:28

Prvic dovolj mrzlo, da se pojavi snezinka.
Priponke
8792E2DA-DEC9-4BF8-88E8-137AF1CAF603.jpeg
talker2, Matej, Dzun Tao, CRF, DGJ

Vrni se na