warpedone napisal/-a:
Moja LR je v avstriji bila bruto 44.833,33 EUR, kar je po trenutnem tečaju enako 49.022 USD.
V ameriki je taka koštala 46.000 USD, tri jurje za transport in logistiko mi ne zgleda drago.
To je v redu cena. Vendar je za LR dual motor (ti maš zadnji pogon, ne?) po konfiguratorju za AT in USA + en povprečni sales tax hitro okrog 12k€ razlike.
Sem bil pred kratkim v Texasu, imel priliko obiskat showroom in so me tud zapeljali okrog (žal ne šmirglajo EU vozniških dovoljenj). Se pa tudi Teslinim prodajalcem v ZDA zdijo evropske cene kar velike. Mogoče bodo kdaj v prihodnosti sklestili uvozne davke in bo cenovna razlika manjša. https://www.ft.com/content/4eb97d9e-1b1 ... 50b3105d21.
Nekaj pojasnil, ki sem jih dobil od svetovalca za nabavo za "non-core market", kamor trenutno spada tudi Slovenija:
1. There is indeed no referral that can be added for Model 3 orders. We also don’t know if this will become available in the future.
2. You do not have Tesla connectivity because you have order a standard range Model 3 and not a long range Model 3.
3. At this moment we do not know which transport partners we will use. When this is know we will inform you.
4. Indeed, if you are picking up the car you will pay the 15000 euro and get it refunded after delivery.
5. You can bring your own plates. Just mention this once we have a car attached in your order.
6. The only pick up location is The Netherlands for the non core markets at this moment.
Pri številki 1 je bilo govora o hrošču, ki ne pusti dodajanja referenčne kode za slovensko tržišče za M3. Na voljo sta samo X in S. Za M3 je treba najprej spremeniti državo v npr. DE ali AT, potem pa nazaj v Slovenijo in deluje. Žal sem sam ugotovil prepozno. Naknadno dodajanje referenta ni možno.
3., 4. Nimajo še cene dostave v Slo, če pa se odločiš za vožnjo ali dostavo v lastni režiji, zahtevajo polog v višini 15k, ki ga kasneje vrnejo. Bolj neugodno kot začasno plačevanje avstrijskega ali nemškega ddvja. Pa še Graz in Minken sta bližje za prevoz.
2. Za tole nisem prepričan, če sem dobil pravi odgovor. Gre za to, da je potrebno za non-core market dostaviti lastno SIM kartico, medtem ko naj bi npr. avstrijske in nemške tesle že imele Teslino SIM kartico, ki omogoča prenos podatkov za kartografijo itd. (Vem, da je bila že nekje na forumu debata glede tega).
Mi lahko lastniki SR+ potrdite, da niste rabili dostavljat lastne SIM kartice za vaše Tesle 3. Mislim, da je svetovalec imel v mislih premium connectivity, ki ga res imajo samo M3 višje opreme od SR+. V konfiguratorju za slo. tržišče namreč omenjajo lastno SIM kartico v drobnem tisku na koncu naročila ne glede na vrsto opreme.
Vidim, da sem se malo prenaglil z naročilom M3 za slovenski trg. Glede na trenutne informacije, bi bilo bolj smiselno it v akcijo preko Nemške štacune ali DEMS. Bom najrž skenslal in ponovno naročil
context napisal/-a:nobene kartice nisem potreboval, vse deluje (ne premium).
Koliko pa je potem (po enem letu?) treba plačati, da »vse deluje« še naprej?
O tem ne vem nic. Sem slisal ze nekaj o tem, ampak nikjer nisem nasel konkretnih navodil od Tesle, niti tega, da bo res potrebno karkoli po 1 letu.
V najslabsem primeru, ce tega ne placas, ti ne bo delal spotify (in podobno), updateov ne bo preko mobilnega omrezja, browser.... Vse kar bo, bodo kriticne (varnostne) posodobitve. Seveda ce imas doma wifi bos imel vse update redno. Spotify (in se ono drugo) bo pa verjetno lahko se vedno delalo preko mobile hotspot-a.
So pa govorice da bo mogoce premium connectivity kupiti za cca 100€ na leto. Mogoce se splaca, saj bi naj to prineslo tudi satelite view na navigaciji in prikaz prometa (sedaj promet uposteva pri nacrtovanju poti, prikazuje ga pa ne)
AIRMAN napisal/-a:Gre za to, da je potrebno za non-core market dostaviti lastno SIM kartico, medtem ko naj bi npr. avstrijske in nemške tesle že imele Teslino SIM kartico, ki omogoča prenos podatkov za kartografijo itd.
Si prepričan, da jo je res treba dostaviti? Jaz to razumem drugače:
We do not provide support for modifying vehicles, existing installations, or other property to meet different specifications, other than the installation of a data SIM card for vehicle data connectivity. Such no-Tesla SIM card must be provided by you prior to delivery of your vehicle, and a Non-Tesla SIM Card Waiver must be signed by you.
Tu po mojem mnenju pravijo, da ne podpirajo predelave vozil, razen tega, da ti vstavijo tvojo SIM-kartico. In jaz razumem, da če hočeš, da ti jo vstavijo, jim jo moraš dostaviti pred prevzemom vozila. Pa še nekaj podpisati ...
context napisal/-a:nobene kartice nisem potreboval, vse deluje (ne premium).
Koliko pa je potem (po enem letu?) treba plačati, da »vse deluje« še naprej?
O tem ne vem nic. Sem slisal ze nekaj o tem, ampak nikjer nisem nasel konkretnih navodil od Tesle, niti tega, da bo res potrebno karkoli po 1 letu.
V najslabsem primeru, ce tega ne placas, ti ne bo delal spotify (in podobno), updateov ne bo preko mobilnega omrezja, browser.... Vse kar bo, bodo kriticne (varnostne) posodobitve. Seveda ce imas doma wifi bos imel vse update redno. Spotify (in se ono drugo) bo pa verjetno lahko se vedno delalo preko mobile hotspot-a.
So pa govorice da bo mogoce premium connectivity kupiti za cca 100€ na leto. Mogoce se splaca, saj bi naj to prineslo tudi satelite view na navigaciji in prikaz prometa (sedaj promet uposteva pri nacrtovanju poti, prikazuje ga pa ne)
Tudi jaz predvidevam da bo okoli 100 eur na mesec, približno kot drugi proizvajalci itd. Meni se splača. Live traffic mi je nekaj najboljšega. Že zdaj uporabljam Waze non stop.
How much do Standard Connectivity and Premium Connectivity cost?
There is no fee for Standard Connectivity. Pricing for Premium Connectivity will be announced soon, which we expect to be approximately $100 (USD) per year.
prgrmr napisal/-a:
Si prepričan, da jo je res treba dostaviti? Jaz to razumem drugače:
We do not provide support for modifying vehicles, existing installations, or other property to meet different specifications, other than the installation of a data SIM card for vehicle data connectivity. Such no-Tesla SIM card must be provided by you prior to delivery of your vehicle, and a Non-Tesla SIM Card Waiver must be signed by you.
Tu po mojem mnenju pravijo, da ne podpirajo predelave vozil, razen tega, da ti vstavijo tvojo SIM-kartico. In jaz razumem, da če hočeš, da ti jo vstavijo, jim jo moraš dostaviti pred prevzemom vozila. Pa še nekaj podpisati ...
Hm, good point. Lahko bi bilo tudi tako, kot praviš. Je pa malo nerodno napisano (bolj nedvoumno bi bilo "If you with to use your own SIM card, you must ..."). Drobni tisk za lastno sim kartico je prisoten samo pri vozilih za non-core market, kjer ne zagotavljajo povezljivosti. Ampak iz izkušenj lastnikov, ki imajo tesle iz Avstrije in Nemčije, v Sloveniji kot kaže ni problemov s prenosom podatkov s Teslino SIM kartico.