Stran 1 od 1

Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 12:04
Napisal/-a CRF
Bjorn je to že večkrat omenil in tudi v zadnjem videu postavi Model 3 med najpožrešnejše električne avtomobile pri ogrevanju potniškega prostora.

[youtube]https://youtu.be/pkpZiabA0Sg[/youtube]

Je bilo že kje pojasnjeno zakaj je tako?

Glede na to da uporablja uporovne grelce je seveda takoj manj učinkovit, ampak S in X jih enako, pa sta boljša. Potem ostane samo še slaba izolacija?

PS. Kdor ne želi gledat Bjorna v postelji... pri 0 stopinjah je Model 3 z kuril 2kW.

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 12:15
Napisal/-a Matej
Požeruh

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 12:19
Napisal/-a BogyX
So kakšni primerjalno podatki koliko drugi kurijo pri 0°C? 2kW me nekako ni presenetlo...

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 12:21
Napisal/-a warpedone
>> Je bilo že kje pojasnjeno zakaj je tako?

Prvi kandidat je sneženje in toplenje le tega na strehi.
Drugi kandidat je vzdrževanje cca 15 - 20 temperaturne razlike celo noč.

Ugasnjen avto ne porabi ničesar.

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 12:43
Napisal/-a CRF
Ne vem za kakšno tabelo s primerjavami, je pa njegov Model X pri -17 porabljal povprečno 1.5kW.

Ja, ugasnjeni Tesli Model 3 so po Bjornovih meritvah znižali porabo iz 200W na 120W... tam nekje.

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 12:50
Napisal/-a warpedone
Ugasnjen M3 ne porabi nič, če ga pustiš na miru in je SOC baterije dovol nizek. Takrat se neha intervalno zbujat in izvajat selfchecke.

Dokler je baterije 'dost', se intervalno zbuja in čekira če je še vse kot mora bit al je mogoče potrebno zalaufat hlajenje baterije ker si stvar pustu stat na soncu sredi julija, ali je mogoče 12V baterija prenizko in jo bo treba dofilat, ... lahko ga tut ročno zbujaš preko app in gledaš kolk toplo je notr, hupaš, ipd. To vse seveda nekaj rabi.

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 12:51
Napisal/-a warpedone
Poanta je, da poraba ni zato, ker butasti ameri ne vejo kaj počnejo ampak je poraba posledica tega da ameri hudimano dobro vejo kaj je treba počet z LiIon baterijo.

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 12:53
Napisal/-a FV-EV
Pri 0 stopinj je bilo treba ogrevat tudi baterije - predvidavam, da kar nekaj porabi tudi za to? Je kakšen podatek, koliko kateri EV porabi pri 0 stopinjah za to?

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 12:59
Napisal/-a warpedone
Zvečer baterija ni bla mrzla, nato je konstantno laufalo gretje kabine kar je sproščalo tudi nekaj toplote v bateriji in upočasnjevalo njeno ohlajanje.
Al je to po teslinih merilih dost al ne, ne vem. Ergo ne vem, ali je ogreval tudi baterijo.
Ta mora v principu bit dost topla, da je možno polnjenje. Nizko moč praznjenja dobiš iz nje tudi če je zelo mrzla, le max moč je nižja.

Ves eksperiment je čist preveč obremenjen s čudnimi pogoji, da bi se dal ocenit kolk rezerve so pustili na mizi.
Sigurno pa tista steklena streha ni višek toplotne niti zvočne izolacije. V Model S je Byorn na stekleno streho montiral peno za mal izolacije. Isto bi znalo prav prit tudi v trojki.

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 13:36
Napisal/-a crunchy
BogyX napisal/-a:So kakšni primerjalno podatki koliko drugi kurijo pri 0°C? 2kW me nekako ni presenetlo...
Mislim, da Leaf 2018 pri 0oC kuri tam nekje okrog 700 W, ko se poraba ustali. Bom moral počakati na hladnejše vreme, da bom spet preveril.

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 13:43
Napisal/-a FV-EV
Lahko pa Bjorna nagovorimo, da si pozimi vzame pri ženi frej kak teden, pa vsak dan enega stestira pri 0 stopinj

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 14:09
Napisal/-a crunchy
crunchy napisal/-a:
BogyX napisal/-a:So kakšni primerjalno podatki koliko drugi kurijo pri 0°C? 2kW me nekako ni presenetlo...
Mislim, da Leaf 2018 pri 0oC kuri tam nekje okrog 700 W, ko se poraba ustali. Bom moral počakati na hladnejše vreme, da bom spet preveril.
Aja, če sije sonce, pa manj - tam nekje 300 do 400 W, če me spomin ne vara.

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 14:13
Napisal/-a FV-EV
Je kdo že pozimi Kono testiral?

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 14:30
Napisal/-a SimonZed
Ja, na začetku nekaj minut 2 do 3 kW, če je res mraz. Ko se ogreje, pa okrog 1 kW ali še manj, če se prav spomnim.

Lahko pa še to pogledaš:
viewtopic.php?f=36&t=1583&start=160#p33842

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 19:02
Napisal/-a CRF
FV-EV napisal/-a:Je kdo že pozimi Kono testiral?
Ni tako lahko. Je treba res pustit avto vsaj kakšnih 10ur. Mogoče če bom to zimo kdaj imal preveč napolnjeno baterijo...
Se mi pa podatek pri ničli ne zdi toliko relavanten. Če bi že kampiral bi poleti pri 20 stopinjah...

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 04 Sep 2019, 21:58
Napisal/-a FV-EV
CRF napisal/-a:
FV-EV napisal/-a:Je kdo že pozimi Kono testiral?
Ni tako lahko. Je treba res pustit avto vsaj kakšnih 10ur. Mogoče če bom to zimo kdaj imal preveč napolnjeno baterijo...
Se mi pa podatek pri ničli ne zdi toliko relavanten. Če bi že kampiral bi poleti pri 20 stopinjah...
Jaz imam v mislih zimske razmere, če grem na turno smuko in bivakiram v kakšni zimski sobi me mal skrbi, kaj bo z avtom čez en ali dva dni. Ali pa če bi prespal v avtu, da zgodaj zjutraj štartam ali se vrnem utrujen oziroma zapade sneg in ne morem domov dokler ne splužijo

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Objavljeno: 05 Sep 2019, 00:46
Napisal/-a N75
FV-EV napisal/-a:Lahko pa Bjorna nagovorimo, da si pozimi vzame pri ženi frej kak teden, pa vsak dan enega stestira pri 0 stopinj
https://www.youtube.com/watch?v=C694INTgmiY

No skupaj s ženo naj testirata, pa na normalne temperature naj greje, ne tko kot na gornjem posnetku, da zaradi mraza spita oblečena, pa posnetki bodo lepši.