Visoka poraba za ogrevanje

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5178
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3758
4020

Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Sep 2019, 12:04

Bjorn je to že večkrat omenil in tudi v zadnjem videu postavi Model 3 med najpožrešnejše električne avtomobile pri ogrevanju potniškega prostora.



Je bilo že kje pojasnjeno zakaj je tako?

Glede na to da uporablja uporovne grelce je seveda takoj manj učinkovit, ampak S in X jih enako, pa sta boljša. Potem ostane samo še slaba izolacija?

PS. Kdor ne želi gledat Bjorna v postelji... pri 0 stopinjah je Model 3 z kuril 2kW.
FV-EV
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1092
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq + dci (še en EV na vidiku)
969
605

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a Matej » 04 Sep 2019, 12:15

Požeruh :evil:
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 763
Kraj: MB
Avto: NISSAN
478
290

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a BogyX » 04 Sep 2019, 12:19

So kakšni primerjalno podatki koliko drugi kurijo pri 0°C? 2kW me nekako ni presenetlo...
warpedone, FV-EV
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 597
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
549
370

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Sep 2019, 12:21

>> Je bilo že kje pojasnjeno zakaj je tako?

Prvi kandidat je sneženje in toplenje le tega na strehi.
Drugi kandidat je vzdrževanje cca 15 - 20 temperaturne razlike celo noč.

Ugasnjen avto ne porabi ničesar.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5178
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3758
4020

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Sep 2019, 12:43

Ne vem za kakšno tabelo s primerjavami, je pa njegov Model X pri -17 porabljal povprečno 1.5kW.

Ja, ugasnjeni Tesli Model 3 so po Bjornovih meritvah znižali porabo iz 200W na 120W... tam nekje.
Admin @ EVSVET.eu
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 597
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
549
370

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Sep 2019, 12:50

Ugasnjen M3 ne porabi nič, če ga pustiš na miru in je SOC baterije dovol nizek. Takrat se neha intervalno zbujat in izvajat selfchecke.

Dokler je baterije 'dost', se intervalno zbuja in čekira če je še vse kot mora bit al je mogoče potrebno zalaufat hlajenje baterije ker si stvar pustu stat na soncu sredi julija, ali je mogoče 12V baterija prenizko in jo bo treba dofilat, ... lahko ga tut ročno zbujaš preko app in gledaš kolk toplo je notr, hupaš, ipd. To vse seveda nekaj rabi.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 597
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
549
370

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Sep 2019, 12:51

Poanta je, da poraba ni zato, ker butasti ameri ne vejo kaj počnejo ampak je poraba posledica tega da ameri hudimano dobro vejo kaj je treba počet z LiIon baterijo.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1078
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
1127
1055

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 04 Sep 2019, 12:53

Pri 0 stopinj je bilo treba ogrevat tudi baterije - predvidavam, da kar nekaj porabi tudi za to? Je kakšen podatek, koliko kateri EV porabi pri 0 stopinjah za to?
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 597
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
549
370

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Sep 2019, 12:59

Zvečer baterija ni bla mrzla, nato je konstantno laufalo gretje kabine kar je sproščalo tudi nekaj toplote v bateriji in upočasnjevalo njeno ohlajanje.
Al je to po teslinih merilih dost al ne, ne vem. Ergo ne vem, ali je ogreval tudi baterijo.
Ta mora v principu bit dost topla, da je možno polnjenje. Nizko moč praznjenja dobiš iz nje tudi če je zelo mrzla, le max moč je nižja.

Ves eksperiment je čist preveč obremenjen s čudnimi pogoji, da bi se dal ocenit kolk rezerve so pustili na mizi.
Sigurno pa tista steklena streha ni višek toplotne niti zvočne izolacije. V Model S je Byorn na stekleno streho montiral peno za mal izolacije. Isto bi znalo prav prit tudi v trojki.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1431
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1084
1366

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a crunchy » 04 Sep 2019, 13:36

BogyX je napisal/-a:So kakšni primerjalno podatki koliko drugi kurijo pri 0°C? 2kW me nekako ni presenetlo...

Mislim, da Leaf 2018 pri 0oC kuri tam nekje okrog 700 W, ko se poraba ustali. Bom moral počakati na hladnejše vreme, da bom spet preveril. ;)
crunchy
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1078
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
1127
1055

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 04 Sep 2019, 13:43

Lahko pa Bjorna nagovorimo, da si pozimi vzame pri ženi frej kak teden, pa vsak dan enega stestira pri 0 stopinj :giggle:
CRF
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1431
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1084
1366

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a crunchy » 04 Sep 2019, 14:09

crunchy je napisal/-a:
BogyX je napisal/-a:So kakšni primerjalno podatki koliko drugi kurijo pri 0°C? 2kW me nekako ni presenetlo...

Mislim, da Leaf 2018 pri 0oC kuri tam nekje okrog 700 W, ko se poraba ustali. Bom moral počakati na hladnejše vreme, da bom spet preveril. ;)

Aja, če sije sonce, pa manj - tam nekje 300 do 400 W, če me spomin ne vara.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1078
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
1127
1055

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 04 Sep 2019, 14:13

Je kdo že pozimi Kono testiral?
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1696
Avto: Kona EV
1262
1814

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 04 Sep 2019, 14:30

Ja, na začetku nekaj minut 2 do 3 kW, če je res mraz. Ko se ogreje, pa okrog 1 kW ali še manj, če se prav spomnim.

Lahko pa še to pogledaš:
Kona iz Hrva--ke - Stran 9 - EVSVET.eu
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5178
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3758
4020

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Sep 2019, 19:02

FV-EV je napisal/-a:Je kdo že pozimi Kono testiral?

Ni tako lahko. Je treba res pustit avto vsaj kakšnih 10ur. Mogoče če bom to zimo kdaj imal preveč napolnjeno baterijo... :)
Se mi pa podatek pri ničli ne zdi toliko relavanten. Če bi že kampiral bi poleti pri 20 stopinjah...
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1078
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
1127
1055

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 04 Sep 2019, 21:58

CRF je napisal/-a:
FV-EV je napisal/-a:Je kdo že pozimi Kono testiral?

Ni tako lahko. Je treba res pustit avto vsaj kakšnih 10ur. Mogoče če bom to zimo kdaj imal preveč napolnjeno baterijo... :)
Se mi pa podatek pri ničli ne zdi toliko relavanten. Če bi že kampiral bi poleti pri 20 stopinjah...


Jaz imam v mislih zimske razmere, če grem na turno smuko in bivakiram v kakšni zimski sobi me mal skrbi, kaj bo z avtom čez en ali dva dni. Ali pa če bi prespal v avtu, da zgodaj zjutraj štartam ali se vrnem utrujen oziroma zapade sneg in ne morem domov dokler ne splužijo :think:
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 676
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
386
217

Re: Visoka poraba za ogrevanje

OdgovorNapisal/-a N75 » 05 Sep 2019, 00:46

FV-EV je napisal/-a:Lahko pa Bjorna nagovorimo, da si pozimi vzame pri ženi frej kak teden, pa vsak dan enega stestira pri 0 stopinj :giggle:


https://www.youtube.com/watch?v=C694INTgmiY

No skupaj s ženo naj testirata, pa na normalne temperature naj greje, ne tko kot na gornjem posnetku, da zaradi mraza spita oblečena, pa posnetki bodo lepši.
BogyX

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na