To so 'rejtingi' trajne moči za dano časovno obdobje (5minut, pol ure, ena ura, ...) posameznega motorja.
5% dvig moči je na nivoju sistema, realna vožnja, krajši čas.
Dobri stari RWD, ki ima zadnji motor rejtan na 211kW so na dinanometru pri 90% napolnjenosti baterije zmerili na kolesih cca 325 konjev (240kW).
Rejtanih 211 kW (280HP) ima nekje okrog 30% napolnjene baterije.
Dyno test
Re: Registracije v Slo
Zanimivo je iz te slike gledati podatek ground speed in ob enem pogled na navor in konjske moči. Med 67-80 km/h se res vidi dobra izkoriščenost EV-ja, kar je več gre poraba v oblake
Re: Registracije v Slo
Ja, saj pomemben je tisti 5min case. To se potrebuje za prehitevanja in pospesevanja Pri 90% SoC bi torej tak motor stisnil ven 5% vec, oz. ~340HP ? Ce nisem zgresil, bi za taksno moc na kolesih legacy ICE avto potreboval nekje 15% vec moci na gredi (kolikor je tam izgub), torej nekje 390HP.
Je to tisti dyno test, kjer so odklopili varovalko za elektroniko (ESP) ? Ali gre za stock avto ?
Sicer dynotov nisem dosti spremljal, ce imas pri roki podatek za kratkotrajno max moc pri visokem SoC bi me zanimal.
Je to tisti dyno test, kjer so odklopili varovalko za elektroniko (ESP) ? Ali gre za stock avto ?
Sicer dynotov nisem dosti spremljal, ce imas pri roki podatek za kratkotrajno max moc pri visokem SoC bi me zanimal.
Re: Registracije v Slo
Ta graf je iz tega videa:Je to tisti dyno test, kjer so odklopili varovalko za elektroniko (ESP) ? Ali gre za stock avto ?
https://youtu.be/G8NaZDIL6sI
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Dyno test
Ampak konji, navor, prestave, izgube, teža ... vse skup je samo akademija, ki se na koncu sestavi v to kar dobiš:
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi