Vpliv ima samo na obvezni del zavarovanja, torej ne prav velikoFV-EV napisal/-a:Ima moč vpisana v prometno sploh kakšen vpliv na karkoli?
Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Govorimo o obveznem zavarovanju in ne o kasku, če se ne motim.FV-EV napisal/-a:Ima moč vpisana v prometno sploh kakšen vpliv na karkoli?
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Ja, tole je res en vsesplošen nered...
Moj Leaf ima v prometnem dovoljenju navedeno moč 110 kW, Tesla 100D pa 87 kW
Ampak, saj je znano, da se je AVP do nedavnega večinoma s promili ukvarjala
https://www.24ur.com/novice/slovenija/v ... a-avp.html
Moj Leaf ima v prometnem dovoljenju navedeno moč 110 kW, Tesla 100D pa 87 kW
Ampak, saj je znano, da se je AVP do nedavnega večinoma s promili ukvarjala
https://www.24ur.com/novice/slovenija/v ... a-avp.html
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Torej sklepam, da bodo morali sedaj vsem starim EV v prometni popraviti moč, posledično bo kak evro cenejše obvezno zavarovanje ob naslednji registraciji?context napisal/-a:Vpliv ima samo na obvezni del zavarovanja, torej ne prav velikoFV-EV napisal/-a:Ima moč vpisana v prometno sploh kakšen vpliv na karkoli?
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Vsem, ki razmišljate o nakupu tesle .. bežite stran kot vas nesejo noge.
Kolikor imajo za pljuvat čez car-dealerships, sami so za za mnogo velikostnih razredov slabši.
Detajle bom objavu v naslednjih dneh, odvisno od odziva, ki ga bom uspel ne/dobit od njih.
P.S. Ja, majo mojih 60 jurjev, zahtevajo še več, medtem ko šraufajo moj avto, ki ni niti moj.
Kolikor imajo za pljuvat čez car-dealerships, sami so za za mnogo velikostnih razredov slabši.
Detajle bom objavu v naslednjih dneh, odvisno od odziva, ki ga bom uspel ne/dobit od njih.
P.S. Ja, majo mojih 60 jurjev, zahtevajo še več, medtem ko šraufajo moj avto, ki ni niti moj.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Upam, pri Koni je 30 minutna moč 28 kW.FV-EV napisal/-a:Torej sklepam, da bodo morali sedaj vsem starim EV v prometni popraviti moč, posledično bo kak evro cenejše obvezno zavarovanje ob naslednji registraciji?context napisal/-a:Vpliv ima samo na obvezni del zavarovanja, torej ne prav velikoFV-EV napisal/-a:Ima moč vpisana v prometno sploh kakšen vpliv na karkoli?
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Ne upat, tole bo treba zahtevat, ker mora agencija uredit, da so enaka merila za vse, tudi za Kone, sicer je neustavna diskriminacija. Verjetno bi nam morali popravit tudi za nazaj in vrnit denar tudi na zavarovalnici?SimonZed napisal/-a:Upam, pri Koni je 30 minutna moč 28 kW.FV-EV napisal/-a:
Torej sklepam, da bodo morali sedaj vsem starim EV v prometni popraviti moč, posledično bo kak evro cenejše obvezno zavarovanje ob naslednji registraciji?
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Predlagam, da vsakdo, kdor gre s starim EV na tehničnega zateži, da mu popravijo vpis v prometno/homologacijo. Pa še vsak naj svojega zavarovalničarja vpraša kdaj in kako mu bodo vrnili preveč plačano obvezno zavarovanje za nazaj, oziroma kakšen je postopek, pa tule delimo info?
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Prosim povej več...warpedone napisal/-a:Vsem, ki razmišljate o nakupu tesle .. bežite stran kot vas nesejo noge.
Kolikor imajo za pljuvat čez car-dealerships, sami so za za mnogo velikostnih razredov slabši.
Detajle bom objavu v naslednjih dneh, odvisno od odziva, ki ga bom uspel ne/dobit od njih.
P.S. Ja, majo mojih 60 jurjev, zahtevajo še več, medtem ko šraufajo moj avto, ki ni niti moj.
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Zgodba je še odprta, tko da ima Tesla še možnost stvari poštimat, da se ohladim v grobem pa:
- Tesla je objavila, da nam bodo avtomobile prodali po točno enakih pogojih kot avstrijcem ... plačilo vseh njihovih davkov po končni objavljeni ceni s prevzemom na Dunaju
- oddal sem naročilo za LR-RWD in pričakoval ceno okog 53k, Tesla je brez opomina samodejno moje naročilo spremenila v AWD v času, ku so v invetory še imeli RWD variante ki so čakale na kupca. Naivno sm to razumel, da interno postopki še tečejo in butasto čakal da mi dodelijo naročeni LR-RWD. Ko sm se končno zbunil zakaj so mi spremenili v AWD sm dobil suhoparen "RWDjev ne delajo več".
- 2 dni pred prevzemom AWD avomobila (v MyTesla nisem imel VINa), ko je banka končno nakazala kredit in bo na teslinem računu vseh zahtevanih 57080 EUR dobim klic, da ker nisem avstrijec jim moram povrnt 1800 EUR. Da pa je AWD avto na dunaju in me čaka.
- plačam teh 1800 in nov klic da AWD avta ni več in da lahko počakam še nekaj tednov na ladjo al pa doplačam še 1070 EUR za avto z vlečno kljuko katerega lahko dobim takoj
- plačam še tega jurja in dan pred prevzemom me kliče, da na računu še nimajo denarja in če lahk dam kak bančni izpisek da dokažem da sm plačal. Če bo to OK grem lahko naslednji dan (v sredo) po avto.
- pošljem slikce in čez 2 uri dobim mejl da prevzema ne bo, ker je avto defekten in moramo počakat na nadomestne dele
- naslednji dan (sreda) se mi delivery date premakne za 10 dni na 26. julij, dobim tudi Final Invoice v katerem zahtevajo še plačilo 800 EUR za 'Direct delivery', ki je na contextovem računu lepo prikazan kot 0 EUR
- moja dva mejla kaj se grejo ostaneta brez odgovora
Sestavljen imam dokument, ki bo v ponedeljek zvečer šel šefom in ECP. Šele zvečer ker jim dam čez dan čas da pojasnijo stvari.
Takšnega nategovanja od firme, "ki vsem ponuja enake pogoje" in "je fer" do kupcev pač nisem pričakoval.
Od mene so že potegnili 59950 za avto, ki je bil na prvem Order agreementu ocenjen z 57080 oz za naročilo v vrednosti okrog 53k.
Sedaj zahtevajo še dodatnih 800 EUR oz skupno 60750.
Za kompenzacijo njihove subvencije mi ne znajo izdati računa, od plačila je že 10 dni in še vedno nobenega potrdila, da sm jim res plačal 1800 EUR.
Nobenmu prijatlu niti neznancu ne morm priporočat, da se spusti v kaj takšnega. Sram me je okol razlagat, da sem se pustu takole nategovat, ljigavci na kvadrat.
- Tesla je objavila, da nam bodo avtomobile prodali po točno enakih pogojih kot avstrijcem ... plačilo vseh njihovih davkov po končni objavljeni ceni s prevzemom na Dunaju
- oddal sem naročilo za LR-RWD in pričakoval ceno okog 53k, Tesla je brez opomina samodejno moje naročilo spremenila v AWD v času, ku so v invetory še imeli RWD variante ki so čakale na kupca. Naivno sm to razumel, da interno postopki še tečejo in butasto čakal da mi dodelijo naročeni LR-RWD. Ko sm se končno zbunil zakaj so mi spremenili v AWD sm dobil suhoparen "RWDjev ne delajo več".
- 2 dni pred prevzemom AWD avomobila (v MyTesla nisem imel VINa), ko je banka končno nakazala kredit in bo na teslinem računu vseh zahtevanih 57080 EUR dobim klic, da ker nisem avstrijec jim moram povrnt 1800 EUR. Da pa je AWD avto na dunaju in me čaka.
- plačam teh 1800 in nov klic da AWD avta ni več in da lahko počakam še nekaj tednov na ladjo al pa doplačam še 1070 EUR za avto z vlečno kljuko katerega lahko dobim takoj
- plačam še tega jurja in dan pred prevzemom me kliče, da na računu še nimajo denarja in če lahk dam kak bančni izpisek da dokažem da sm plačal. Če bo to OK grem lahko naslednji dan (v sredo) po avto.
- pošljem slikce in čez 2 uri dobim mejl da prevzema ne bo, ker je avto defekten in moramo počakat na nadomestne dele
- naslednji dan (sreda) se mi delivery date premakne za 10 dni na 26. julij, dobim tudi Final Invoice v katerem zahtevajo še plačilo 800 EUR za 'Direct delivery', ki je na contextovem računu lepo prikazan kot 0 EUR
- moja dva mejla kaj se grejo ostaneta brez odgovora
Sestavljen imam dokument, ki bo v ponedeljek zvečer šel šefom in ECP. Šele zvečer ker jim dam čez dan čas da pojasnijo stvari.
Takšnega nategovanja od firme, "ki vsem ponuja enake pogoje" in "je fer" do kupcev pač nisem pričakoval.
Od mene so že potegnili 59950 za avto, ki je bil na prvem Order agreementu ocenjen z 57080 oz za naročilo v vrednosti okrog 53k.
Sedaj zahtevajo še dodatnih 800 EUR oz skupno 60750.
Za kompenzacijo njihove subvencije mi ne znajo izdati računa, od plačila je že 10 dni in še vedno nobenega potrdila, da sm jim res plačal 1800 EUR.
Nobenmu prijatlu niti neznancu ne morm priporočat, da se spusti v kaj takšnega. Sram me je okol razlagat, da sem se pustu takole nategovat, ljigavci na kvadrat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Hvala za delitev izkušnje, sem vesel da se nisem odločil za Teslo, preveč kompliciran nakup.
Dokler ne bo salona/servisa v Sloveniji ne hvala.
Dokler ne bo salona/servisa v Sloveniji ne hvala.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Me prav zanima ali so podobne zgodbe tudi pri naročilih prek DEMS-a?warpedone napisal/-a:Nobenmu prijatlu niti neznancu ne morm priporočat, da se spusti v kaj takšnega. Sram me je okol razlagat, da sem se pustu takole nategovat, ljigavci na kvadrat.
Vsekakor pa zgleda, da so cene nekoliko višje od pričakovanj.
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Glede na državo kjer živimo malo dvomim. Mogoče po par letih preko posredovanja EU....Ne upat, tole bo treba zahtevat, ker mora agencija uredit, da so enaka merila za vse, tudi za Kone, sicer je neustavna diskriminacija. Verjetno bi nam morali popravit tudi za nazaj in vrnit denar tudi na zavarovalnici?
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
warpedone:
naredi storno in naroči novega , sedaj avgusta pride nova pošiljka.
Pri Tesli deluje samo avtomatizacija pri naročilih , čim se njihovi ljudje vključijo nastanejo problemi
naredi storno in naroči novega , sedaj avgusta pride nova pošiljka.
Pri Tesli deluje samo avtomatizacija pri naročilih , čim se njihovi ljudje vključijo nastanejo problemi
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Đizs, pač poveš da imamo v Slo 2 firmi, ki ti pripeljejo avto v LJ, uredijo vse papirje in ni potrebno plačevanje dvojnega davka...warpedone napisal/-a: Nobenmu prijatlu niti neznancu ne morm priporočat, da se spusti v kaj takšnega. Sram me je okol razlagat, da sem se pustu takole nategovat, ljigavci na kvadrat.
Kakorkoli že, Model 3 je trenutno še vedno najboljši BEV
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
V Kaliforniji verejtno res samo poklikaš na telefonu in prevzameš avto... V Sloveniji pa avto pač ni naprodaj in zato komplikacije...
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
navodila za uporabo (US):context napisal/-a:...se vpisuje max 30-min moč, tako da imam sedaj vpisano 100kW. Pod opombe je napisana tudi manjša moč (urna-44), in večja (max-225)...
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
COC dokument piše drugače, je tudi pripet ta del dokumenta nekje v tej temitechnic napisal/-a:navodila za uporabo (US):context napisal/-a:...se vpisuje max 30-min moč, tako da imam sedaj vpisano 100kW. Pod opombe je napisana tudi manjša moč (urna-44), in večja (max-225)...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 13 Odgovori
- 882 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a svino
-
- 20 Odgovori
- 1109 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a TeodorOrtl
-
- 0 Odgovori
- 1772 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blue30
-
- 144 Odgovori
- 4607 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DGJ
-
- 50 Odgovori
- 18544 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a darjan