Testne vožnje

Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 430
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
348
1829

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 18 Jun 2019, 12:10

Taragula je napisal/-a:https://siol.net/avtomoto/novice/slovenca-z-novo-teslo-3-do-crne-gore-in-nazaj-500409


waw. :clap:
sem že slišal očitke, da kaj čem z električnim avtom, saj moram do bosne trikrat polnit... očitno so ti časi mimo
dioniz
Prispevkov: 2
0
8

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a dioniz » 12 Jul 2019, 08:10

Tesne vožnje s Teslo:
https://www.tesla.com/de_AT/drive

Tu se lahko prijavite
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 417
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
638
1229

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a talker2 » 12 Jul 2019, 14:26

Za koliko časa dobiš Teslo na testno vožnjo?
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 802
Kraj: MB
Avto: NISSAN
499
318

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a BogyX » 14 Jul 2019, 07:42

1 uro - tako so meni rekli v Grazu - testno imam 26.7.
Od prijave do kontakta je trajalo 3 tedne - pokličejo in se dogovoriš.
matija, talker2
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 721
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
432
385

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 14 Jul 2019, 09:37

V Luxemburgu so mi pravili dva tedna za cakat in imas cel dan. :)
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1277
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1108
739

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a Matej » 14 Jul 2019, 09:58

Sem se prijavil. Pa da vidimo :)
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
684
454

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a warpedone » 14 Jul 2019, 10:13

V Grazu so mi vnaprej rezerviral termin ena ura, ampak je dejanske vožnje dobrih 20 minut.
Narediš en krog po lokalnih regionalkah, čez hrib, in nazaj po AC.
Doživiš 3,5s do 100, počasno vožnjo po ulicah, vožnjo po serpentinah in autopilota na AC.

Če ne misliš kupt, ne se it peljat.
Kaktus, talker2, kt57, context, Robie, CRF, FV-EV, dymo
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
260
55

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a technic » 22 Sep 2019, 08:21

Na stojnici so bili sicer samo od avant2go, ampak so rekli, da je možno M3 rentati preko matične firme Avantcar. Zaradi velikega povpraševanja je potrebno direktno klicati oz. pisati na mail. So pa vse Long Range...
Sem pa prvič videl modro v živo in za moje pojme vredna tistega jurja doplačila...
bela vs modra.png
CRF, BB27
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 417
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
638
1229

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a talker2 » 22 Sep 2019, 10:14

Tudi meni modra po slikah na netu ni bila nič posebnega. Sedaj, ko sem jo videl v živo bi pa tudi jaz z veseljem doplačal.
technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
260
55

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a technic » 22 Sep 2019, 12:12

Moja prva misel je bila: "Damn, baterije gor ali dol, hudičevo sexy avto..." :devil:
matija
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 721
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
432
385

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 22 Sep 2019, 23:43

Jaz sem tudi visel modro parkart na avtocesti. Res je lepa v živo.
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 216
Avto: Hyundai Kona
214
46

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a Taragula » 02 Okt 2019, 10:27

Eno vprašanje. Je morda kdo preizkusil avtopilota na Teslah in tega v Koni? Kakšna je razlika? Iščem a teh zapisov nikjer ne najdem.
Sam sem zelo zadovoljen s tem, kar ima Kona, zanima pa me, če je avtopilot v Teslah toliko boljši.
Ima kdo izkušnje z obema?
quadslo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
84
1

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a quadslo » 02 Okt 2019, 10:34

Če hočeš, da se Tesla dobro pelje na AP, je vredno vzeti full self driving paket. Ta lane assist in ACC, ki je serijsko, je tko tko.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5522
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4006
4377

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Okt 2019, 10:48

Lane keep assist ni "autopilot", tako v Tesli, kot v Koni. Samo opozori, in mogoče malo popravi volan ko zapelješ čez črto...

Je pa seveda "autopilot" v Tesli precej boljši... Zvozi (vse) ovinke, pri čemer kona kolikor toliko zanesljivo vozi le na avtocesti.
Plus, prepoznava voznega pasu je bistveno boljša v Tesli, Kona nujno rabi obe črti.
Potem so pa še dodatne funkcije, kot avtomastka menjava pasov in vožnja skozi razcepe... Kar pa ne vem če že deluje pri nas...
warpedone
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
684
454

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a warpedone » 02 Okt 2019, 11:01

AP v teslah trenutno ni sposobn speljat ostrih 90 stopinskih ovinkov, premalo upočasni zato stranski pospešek preseže varnostne limite znotraj katerih deluje. Dokler takšnih prelomov ceste ni, pelje super. Še ni 'zasral', sm se pa usral js in ugasnu stvar... uzdaj se use'... AP zahteva nekaj učenja in navajanja, da dobiš občutek kaj bo in česa ne bo sposobn uspešno speljat. Prva vožnja po LJ obvoznici je bil čisti adrenalin.
Bol sm impresioniran nad tempomatom, ki upočasni pred ostrejšim ovinkom in na konc znova pospeši.

V konceptu si ne predstavljam na kakšni osnovi bi lahko zadeva v Konah bila na enakem nivoju kot v teslah.
Senzorski sistem in kompjuterska moč sta neprimerljivi, enako tudi količina razvoja in updatov, ki gre v stvar.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 876
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
648
51

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a Goran » 02 Okt 2019, 14:58

Za moje pojme sistema, ki ti dvigne adrenalin oz. "ni sposobn speljat ostrih 90 stopinskih ovinkov," ne bi smeli dati v uporabo.
Uporabniški avatar
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
684
454

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a warpedone » 02 Okt 2019, 15:40

Se pravi, takojšna prepoved prodaje vseh avtomobilov?
Lušten ludizem ...
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3136
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3381
4522

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a matija » 02 Okt 2019, 16:10

quadslo je napisal/-a:Če hočeš, da se Tesla dobro pelje na AP, je vredno vzeti full self driving paket. Ta lane assist in ACC, ki je serijsko, je tko tko.


To kar je serijsko sedaj po novem, imam jaz. Zadeva deluje perfektno. Tudi na vaskih potehg brez crt na sredi, brez crt na robu vozisca, opira se na vse zivo (robniki, trava, drugi odtenki ala bankina, vozila spredaj ce so, nevronska mreza ki jo gradi s pomocjo preko 500.000 tesel na cestah, ...).

Po cestah brez crt sta me tako E klasa in serija 7 zelela ubit, mirno je zapeljal desno v bankino z 1m prepadom. Cesta skoraj ravna (Ig, pri ljubljani). Medtem ko Tesle s "serijskim" osnovnim avtopilotom to zvozijo za malico, tudi ovinke po vaseh ki so tako mocni, da mene srat prime in imam roke 0.5cm nad volanom.

Obcasno pride do prehudega ovinka, tam opozori da bo morda potrebno prevzeti nadzor. DISCLAIMER: to je zal le v evropi, zaradi nase izredne zakonodaje. V usa taksne ovinke tesle vozijo brez opozoril in potencialnih izklopov sistema v ovinku. Na spletu je ze peticija, tisti ki vam je mar podpisite.

Avtopilot (ze ta standardni) dela strasljivo dobro, tako dobro da sem sebe zalotil na prvi relaciji kako gledam v telefon na avtocesti pri 150km/h v ovinku. Takrat sem spoznal, da je sistem tako dober, da daje lazen obcutek 100% varnosti, kar pa seveda ni res. Cetudi se stroj manj moti kot clovek, se lahko zmoti. Takrat je voznik odgovoren da reagira.
pirpy, kt57, Dzun Tao
Uporabniški avatar
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 811
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
684
454

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a warpedone » 02 Okt 2019, 16:57

Od kje ljudem ideja, da za doplačilo dobiš AP, ki bolje sledi vozišču?

Doplačilo je za 'Full self driving', ki zaenkrat vključuje:
- Navigate on Autopilot: automatic driving from motorway on-ramp to off-ramp including interchanges and overtaking slower cars.
- Auto Lane Change: automatic lane changes while driving on the motorway.
- Autopark: both parallel and perpendicular spaces.
"Coming later this year":
- Recognise and respond to traffic lights and stop signs.
- Automatic driving on city streets.

Opis avtopilota, ki je standardna oprema vseh trojk, je:
Enables your car to steer, accelerate and brake automatically for other vehicles and pedestrians within its lane.

Kako dobro mu to uspeva je funkcija časa in lokacije, in ne do-plačila.
Dzun Tao
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Febo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 198
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla III
218
23

Re: Testne vožnje

OdgovorNapisal/-a Febo » 03 Okt 2019, 13:19

In če še dodam moj pomislek. Sicer nisem nek poznavalec sistemov ampak naproti opel in volkswagen (golf7 - med prvimi) je tesla AP raketna znanost. Dejansko te pelje po AC brez da bi mogel kaj storit. Edino kar bi sam dodal/doplačal je auto lane change.
Tudi v kolonah je sistem perfekten. Na žalost sem stal že v dvourni koloni in avto lepo sam sledi prometu, zelo nežno (da te ne zbudi).
BogyX, talker2, elbic, Dzun Tao, CRF, prijazen
Free 1.500 Supercharger km _ Referrals - Tesla

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na