
e-NV200 camper
e-NV200 camper
Čisto pravi camper-kombi, opremljen z vsem kar je potrebno. Direktno iz Nissana, brez naknadnih predelav. Sicer še ni znana dobavljivost, razen da se ga lahko naroči v Španiji.
Tudi 40kWh baterijo, ki naj bi zadostovala za 200 do 300km vožnje. To ni ravno dolga potovalna razdalja, ampak za tiste, katerim je pot pomembnejša od cilja, več kot dovolj.
[/center] [/center]
Več: https://www.motor1.com/news/244110/niss ... mper-vans/
Re: e-NV200 camper
Za moje pojme je to traparija. Razen, če misliš potovat na zelo kratke razdalje ali pa imaš dopusta neomejeno.
Re: e-NV200 camper
Kaj veliko več kot 600km na dan nebi delal v nobenem primeru... torej bi moral vsaj vsak dan najt eno DC polnilnico... Realno če se voziš po obljudeni Evropi in malo manj če se kje bolj po obronkih...
Re: e-NV200 camper
Za 600 km dnevno moraš načrtovati 3 do 4 DC polnilnice. Praviloma ne greš na polnilnico pod 30% in praviloma ne polniš nad 80%, kar pomeni, da v idealnih razmerah polniš vsakih 100 - 120 km.CRF napisal/-a:Kaj veliko več kot 600km na dan nebi delal v nobenem primeru... torej bi moral vsaj vsak dan najt eno DC polnilnico... Realno če se voziš po obljudeni Evropi in malo manj če se kje bolj po obronkih...
Re: e-NV200 camper
Se strinjam... Sem doma v AC svetu in imam popačeno predstavo kako se živi z DC polnilnicami.
To je pa potem že kar naporno potovanje. Razen že raziskuješ Slovenijo...
To je pa potem že kar naporno potovanje. Razen že raziskuješ Slovenijo...
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: e-NV200 camper
Nekje je treba zacet.Goran napisal/-a:Za moje pojme je to traparija. Razen, če misliš potovat na zelo kratke razdalje ali pa imaš dopusta neomejeno.
Tud elektricni avti so mel na zacetku mickene baterije.
Re: e-NV200 camper
Še to je treba vzeti v obzir, da je ta domet izračunan za prazno vozilo. Na poti imaš pa še par 100 kg več.
Re: e-NV200 camper
Največja razlika med avtodomi in "avtodomi" je tista, ko v avtu enkrat je WC in tekoča voda.
In tale tega nima!
Sam doseg niti ni tako moteč - saj greš z njim vendar na počitnice in naj bi se ne mudilo. Dovolj iznajdljivi bi izbirali polnilnice v bližini zanimivih krajev.
PS
Saj vem - vse se da: tudi midva s punco sva bila dva tedna po Grčiji s Twingom (kuhala in spala), pa je šlo. Pa še marsikje drugje...
Zdaj, ko je avtodom (brez narekovajev), je pa še veliko bolje!
In tale tega nima!
Sam doseg niti ni tako moteč - saj greš z njim vendar na počitnice in naj bi se ne mudilo. Dovolj iznajdljivi bi izbirali polnilnice v bližini zanimivih krajev.
PS
Saj vem - vse se da: tudi midva s punco sva bila dva tedna po Grčiji s Twingom (kuhala in spala), pa je šlo. Pa še marsikje drugje...
Zdaj, ko je avtodom (brez narekovajev), je pa še veliko bolje!
Re: e-NV200 camper
zdele sem bil 2 tedna po balkanu naredil 4500km. S takšnim avtodomom se mi lahko samo zmešaprijazen napisal/-a:Največja razlika med avtodomi in "avtodomi" je tista, ko v avtu enkrat je WC in tekoča voda.
In tale tega nima!
Sam doseg niti ni tako moteč - saj greš z njim vendar na počitnice in naj bi se ne mudilo. Dovolj iznajdljivi bi izbirali polnilnice v bližini zanimivih krajev.
PS
Saj vem - vse se da: tudi midva s punco sva bila dva tedna po Grčiji s Twingom (kuhala in spala), pa je šlo. Pa še marsikje drugje...
Zdaj, ko je avtodom (brez narekovajev), je pa še veliko bolje!
Grčija...videl vsega 10 polnilnic, albania, črna gora, bosna...ne bom nič rekel
Re: e-NV200 camper
To je v povprečju 320km na dan. Kar je že na meji zmogiljivosti tega. Kako si videl samo 10 ponlinlnic? Kaj pa vsak kamp ki ima camper vtičnice kjer lahko polniš, velikokrat je pa tudi na počivališčih za avtodome priključek za elektriko.
Počivališča P+R v Ljubljani imajo tudi počivališče za avtodome, ve kdo če je tam tudi elektrika?
Počivališča P+R v Ljubljani imajo tudi počivališče za avtodome, ve kdo če je tam tudi elektrika?
Re: e-NV200 camper
nekaj je povprečje oz. teorija nekaj pa praksa, ko en dan narediš 900km pa si 3 dni na enem mestu, potem 600km in tako naprej.mitjap napisal/-a:To je v povprečju 320km na dan. Kar je že na meji zmogiljivosti tega. Kako si videl samo 10 ponlinlnic? Kaj pa vsak kamp ki ima camper vtičnice kjer lahko polniš, velikokrat je pa tudi na počivališčih za avtodome priključek za elektriko.
Počivališča P+R v Ljubljani imajo tudi počivališče za avtodome, ve kdo če je tam tudi elektrika?
Ja če hočeš dokazat potem se da. Ampak to ni dopust ampak matranje;)
Re: e-NV200 camper
Pa še to, da nisi vsak dan v kampu, mogoče v povprečju na vsake 2-3 noči, če govorimo o takem potovanju, kjer je veliko premikanja od kraja do kraja in ne samo ''kampiranje'' za več dni zapored. Tam bi res lahko polnil, ampak si dober samo za nekaj km, kar pa v takšnih krajih kjer je bil tomi123 sedaj, ne pomeni kaj dosti, če ni polnilne infrastrukture.
Re: e-NV200 camper
Škoda besed. Z vso kramo, ki jo vozimo na dopust naredi tale največ 150 km. Kot je napisal tomi123: matranje ne pa dopust. V kamperje dostikrat vgrajuje 120l tank, da se ne ustavljaš vsakih 500 km ..... noben ga ne bi zamenjal za enega kjer se ustavljaš na 150.
Re: e-NV200 camper
Pokomentiram samo tole glede teze, ostalega ne, ker se tudi jaz ne bi spravil s taksnim camperjem po balkanu (z druzino), sel bi edino sam, ali pa proti severu kjer je polno DCjev vsakih X kilometrov.
Teža ne vpliva bistveno na domet. Dodatnih 100kg se komaj da kaj pozna. Dalec najvecji faktor je zracni upor, ki:
- se bistveno zvisa ce priklopis avtu neaerodinamicno prikolico, majhna nizka prikolica pa skoraj ne vpliva
- dvignes hitrost, tu raste zracni upor s kvadratno funkcijo
Teža ne vpliva bistveno na domet. Dodatnih 100kg se komaj da kaj pozna. Dalec najvecji faktor je zracni upor, ki:
- se bistveno zvisa ce priklopis avtu neaerodinamicno prikolico, majhna nizka prikolica pa skoraj ne vpliva
- dvignes hitrost, tu raste zracni upor s kvadratno funkcijo
Re: e-NV200 camper
Jaz sem navdušen, da se tudi tukaj zadeve premikajo v smer EV.
Drugače se ne bi spuščal v polemike ali je primeren ali ni... tudi naši EV-ji za 99% ljudi niso primerni... a mi jih imamo! Torej se bo zagotovo našel tudi kupec za to vozilo.
Drugače pa... za popotovanja po Sloveniji odličen!
Drugače se ne bi spuščal v polemike ali je primeren ali ni... tudi naši EV-ji za 99% ljudi niso primerni... a mi jih imamo! Torej se bo zagotovo našel tudi kupec za to vozilo.
Drugače pa... za popotovanja po Sloveniji odličen!
Re: e-NV200 camper
Ta kamper je idealen za kakšne fešte, rd .... in za vikend izlete v kamp, za na free ni, vsaj men se ne kaka v naravi
Kar se vpliva teže tiče: prazen, nov kamper + šofer (3250 kg), relacija Hamburg - Lj = 12 l/100 km. Kamper pripravljen za vikend, 3800-3900 kg = 14,5 - 15,5 l/100 km. Mal vpliva teža ima.
Kar se vpliva teže tiče: prazen, nov kamper + šofer (3250 kg), relacija Hamburg - Lj = 12 l/100 km. Kamper pripravljen za vikend, 3800-3900 kg = 14,5 - 15,5 l/100 km. Mal vpliva teža ima.
Re: e-NV200 camper
Masa vozila ima vpliv pri pospeševanju (in nekaj malega pri povečanju kotalnega trenja). 2x večja masa, 2x večja poraba energije za pospešitev do enake hitrosti. Pri konstantni hitrosti je vpliv teže ničelen (če zanemarimo kotalno trenje).Goran napisal/-a:Ta kamper je idealen za kakšne fešte, rd .... in za vikend izlete v kamp, za na free ni, vsaj men se ne kaka v naravi
Kar se vpliva teže tiče: prazen, nov kamper + šofer (3250 kg), relacija Hamburg - Lj = 12 l/100 km. Kamper pripravljen za vikend, 3800-3900 kg = 14,5 - 15,5 l/100 km. Mal vpliva teža ima.
Načeloma imajo evji tu prednost saj omogočajo regeneracijo in s tem zmanjšajo doprinos mase pri porabi. V kakšni meri je seveda odvisno od izkoristka.
Re: e-NV200 camper
Glej mene zakonitosti ne zanimajo. Povedu sem iz prakse. Na poti Lj Nordkap bi s praznim pršparu skor 400 eur.
Re: e-NV200 camper
Če povzamem izkušnje Roberta, ki je pred leti popotoval z družino po Balkanu (Hrvaška, Bosna) in s 27kWh neto Soulom EV prišel povsod samo s polnjenjem na šuko (ponoči 10 in "v tranzitu" s 16A),
mislim da tudi s takim kamperjem s 40kWh akumulatorjem ne bi smelo biti naporno (na šuko/kamper vtičnico je vsako noč napolnjen na 100%). Dodatni solarni paneli bi še povečali udobje.
V svetu hitrih polnilnic DC - (naš EV se iz 20 na 80% napolni v 18 minutah) pa sploh ni več ovir.
mislim da tudi s takim kamperjem s 40kWh akumulatorjem ne bi smelo biti naporno (na šuko/kamper vtičnico je vsako noč napolnjen na 100%). Dodatni solarni paneli bi še povečali udobje.
V svetu hitrih polnilnic DC - (naš EV se iz 20 na 80% napolni v 18 minutah) pa sploh ni več ovir.
Soul EV believer
Re: e-NV200 camper
Definitivno pozitiven korak naprej. Avtodomi so zdej nekje v letu 2014 v primerjavi z EV-ji
OVE, OVE, OVE