Nissan LEAF 2018

Odgovori
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3377
Avto: Tesla Model 3 LR
1850
1937

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Jaz na Konci enkrat na 7-8 jurjev km malo "na roke" spucam žlajfe tako, da na kaki prazni lokalni cesti, kjer je klanec navzdol, dam avto v N in par kilometrov tako zaviram mehansko namesto s filanjem baterije.
EVH
streightedge
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 66
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf 2018 40kwh
35
3

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a streightedge »

A ima kdo kak tutorial kako obd povezati z iphonom? nekako mi delal na leafu z androidom z aplom pa noče in :bang:
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3377
Avto: Tesla Model 3 LR
1850
1937

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Po mojem če aplikacija ne prepozna dongla, potem ne dela.
Tako da je digitalno, ali dela ali pa ne dela. Recimo Car Scanner aplikacija mi lepo prepozna moj skoraj 10 let stari Carista dongl, ki je ELM327 kompatibilen.
Nisam
Prispevkov: 4
Kraj: celje
Avto: Leaf 2018
0
4

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Nisam »

streightedge napisal/-a: 11 Nov 2022, 17:45 A ima kdo kak tutorial kako obd povezati z iphonom? nekako mi delal na leafu z androidom z aplom pa noče in :bang:
Potrebuješ ODB2 BLE Bluetooth 4.0 (https://www.amazon.com/Veepeak-OBDCheck ... B073XKQQQW). Meni na iPhonu deluje z LeafSpy BP.
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2284
Avto: Y RWD, Kona 39
617
1853

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

A lahko primerjamo leafa 40kw in ioniqa?
Ioniq manjsa poraba, nrkoliko vecji doseg.
Zanima me predvsem rekuperacija, ker bo vecina hribovskih vozenj.
Kako se to vozi po ovinkih(serpentinah) hitroist med 40 in 80 recimo?
Kateri od obeh ima boljši lane asist in radar?
Ldne asist pri H vem da skace od crte do crte.
Pri voznji po hribovski poti ne pride v postev, drugje pa.
H sem ze peljal, Nissana se ne. Oba pa bi rad vsaj enkrat zapeljal po poti v sluzbo.
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
TeodorOrtl
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 579
Kraj: Laško
Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
230
255

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a TeodorOrtl »

Leaf vs. Ioniq 2018? Leaf ima precej večji doseg. Pa večji prtljažnik.
Če novejši letnik, potem morda to, da ima Ioniq daljšo tovarniško garancijo (5 let).
p.s. Imam Hyundai Kono in Leafa, Ioniqa sicer ne.
Alzy
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 67
Kraj: Nazarje
Avto: VW caddy
23
0

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Alzy »

Glede dosega ima ioniq z 38kwh baterijo večji doseg kot leaf z 40kwh. Razlike mislim pa da ne bo veliko mogoče 30km.
Rekuperacija pri leafu je dovolj močna, ne vem sicer o koliko % naklona govorimo, pri 10% boš peljal 30-40km/h. Načeloma pa je tako da če imaš polno baterijo rekuperacije ne bo, ta začne dobro delovati pri recimo 90%.
Kar se tiče ovinkov se leaf dobro pelje, pospeševanje je zadostno.
Lane assista je po avtocesti ok, pri regionalni cesti mu je treba pa pomagati če je bolj oster ovinek.
Pri leafu je slabost samo počasno polnjenje baterije in pregrevanje baterije če polniš na DC.
MIRANRR
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3574
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3124
1626

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Po serpentinah bi dal prednost leaf-u ker ima boljše razmerje teže(ioniq ima baterijo zadaj).
Hanzi
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5274
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1231
2582

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a darjan »

Alzy napisal/-a: 29 Dec 2022, 10:17 Glede dosega ima ioniq z 38kwh baterijo večji doseg kot leaf z 40kwh. Razlike mislim pa da ne bo veliko mogoče 30km.
Pri leafu je slabost samo počasno polnjenje baterije in pregrevanje baterije če polniš na DC.
Saj tudi 38kwh ioniq nima baš neko hitro DC polnjenje, to ima le 28kwh ioniq.
Je pa pomoje več kot 30km razlike v dosegu, vseeno ima ioniq občutno nižjo porabo, kot leaf...
MIRANRR
Alzy
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 67
Kraj: Nazarje
Avto: VW caddy
23
0

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Alzy »

darjan napisal/-a: 29 Dec 2022, 10:23
Alzy napisal/-a: 29 Dec 2022, 10:17 Glede dosega ima ioniq z 38kwh baterijo večji doseg kot leaf z 40kwh. Razlike mislim pa da ne bo veliko mogoče 30km.
Pri leafu je slabost samo počasno polnjenje baterije in pregrevanje baterije če polniš na DC.
Saj tudi 38kwh ioniq nima baš neko hitro DC polnjenje, to ima le 28kwh ioniq.
Je pa pomoje več kot 30km razlike v dosegu, vseeno ima ioniq občutno nižjo porabo, kot leaf...
Mogoče na AC, na regionalni cesti ne bo večje razlike.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5274
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1231
2582

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a darjan »

https://tbtp-ev.github.io/nissan-leaf-2018.html
https://tbtp-ev.github.io/hyundai-ioniq.html

Tu sicer piše za winter 90kmh 15% razlike...

No ja...recimo ene 40-50km razlike, nič tako bistvenega da bi se na podlagi teda odločil človek katerega kupiti...rajši na podlagi česa drugega, kot dometa.
MIRANRR
Janez
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 724
Avto: Ioniq
364
362

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Janez »

Koliikor vem so starejši letniki leafa imeli problem z pregrevanjem baterije ob večjih obremenitvah in je avtomatsko se zmanjšala moč. Pač, niso imeli zadovoljivo urejenega hlajenja. Novejši imajo verjetno to bolje.
Ioniq je problem teža baterije v riti avta za po ovinkih navzdol, kjer sprednja kolesa mimogrede zadršejo ob močnejši regeneraciji. Sicer avtomatika to popravlja, ni pa to dober občutek.
Tudi gepek ima ioniq minimalističen, ima leaf več prostora.
Glede dometa pa...verjetno je res bolje se odločat po drugih kriterijih.
darjan
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5274
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1231
2582

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a darjan »

Pa ne samo dol (ioniq), tudi v kak klanec težje prideš, ker sploh nima obteženega sprednjega dela. Ampak...to je potem specifika uporabnika. Če že govorimo o tem, potem verjetno za kupca bolj primeren kak 4x4 EV.
Janez
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 724
Avto: Ioniq
364
362

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Janez »

darjan napisal/-a: 29 Dec 2022, 14:54 Pa ne samo dol (ioniq), tudi v kak klanec težje prideš, ker sploh nima obteženega sprednjega dela. Ampak...to je potem specifika uporabnika. Če že govorimo o tem, potem verjetno za kupca bolj primeren kak 4x4 EV.
Za navkreber do sedaj nisem imel težav, tud v snegu ne. Treba je izklopit esp, pa kar gre.
Za povprečnega uporabnika, kot sem sam, pa :tup:. Za oba.
darjan
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2284
Avto: Y RWD, Kona 39
617
1853

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Hvala za tole o razmerju teze. Znai plus nagniti na leafa.
Podoben feling aem dobil pri voznji mithunlbishija (ta malega, trojcek s citroenom, peugotom). Prehitro v ovinek navzdol, je silil takoj iz ovinka ven, pri poznem zaviranju).
Voznja po snegu pa najbrz brez rekuperacije, sicer bo hitro rit naprej v ovinku.
Temperature baterije naibrz ni mozno na kaksen nacin spremljat?
Nekih pogostih dolgih vozenj ni v planu, me pa kdaj stopalo zasrbi da nekaj ovinkov hitreje odpeljem.
Pa vseeno upam da 5km voznja v klanec ne pregreje baterije (ce startas pod klancem).
Zivim v dolini in rekuperacija polnega ne bo pogosto problem . Bo treba najprej 5km klanca (300m visincev) premagat
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Janez
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 724
Avto: Ioniq
364
362

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Janez »

Pred časom je en uporabnik pisal nekje tukaj, da je z leafom iz Kopra vozil v po AC proti Lj. V avtu je bilo 4 ali 5 oseb, poleti, malo hitreje je vozil in mu je že pred Kozino avto začel zmanjševati moč. Mislim, da je potem v Kozini filal, kjer je pa tud moral počakat, da se je baterija ohladila. Vsaj tako približno sem si zapomnil njegov prispevek. Moral bi malo pobrskat med objavami, pa so sedaj prazniki, lenoba je na vrhuncu.... 🤣
Hanzi, darjan
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 952
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
846
1029

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a EVH »

Mene bi prepričalo tole:
"Baterija sa najvecom degradacijom na svijetu, nedostakak bilo kakvog ACTIVE THERMAL
CONTROL pretvara bateriju u nepopravljiv proizvod sa istekom roka trajanja"
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... =255535235
darjan
TeodorOrtl
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 579
Kraj: Laško
Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
230
255

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a TeodorOrtl »

Janez napisal/-a: 29 Dec 2022, 17:53 Pred časom je en uporabnik pisal nekje tukaj, da je z leafom iz Kopra vozil v po AC proti Lj. V avtu je bilo 4 ali 5 oseb, poleti, malo hitreje je vozil in mu je že pred Kozino avto začel zmanjševati moč. Mislim, da je potem v Kozini filal, kjer je pa tud moral počakat, da se je baterija ohladila. Vsaj tako približno sem si zapomnil njegov prispevek. Moral bi malo pobrskat med objavami, pa so sedaj prazniki, lenoba je na vrhuncu.... 🤣
Sem tudi jaz zasledil. Ne vem kaj je delal tip. Imeli smo Leafa 2018, sedaj Leaf 2020 - nisem še imel ta problem.
Drugače pa je zame ključnega pomena pri EVju domet. Sicer bi priporočal še eGolfa.
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2284
Avto: Y RWD, Kona 39
617
1853

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

EVH
Vidim da tudi ni mozno popravljat baterije.
62kwh pa stane toliko kot nov avto (35k!?)
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 952
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
846
1029

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a EVH »

Hanzi napisal/-a: 29 Dec 2022, 20:50 EVH
Vidim da tudi ni mozno popravljat baterije.
62kwh pa stane toliko kot nov avto (35k!?)
saj je tudi za ioniqa 28kwh ppc 24k eur
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 40kWh”