Oživljanje leaf-a
Oživljanje leaf-a
Prijatelj je imel nesrečo in naredil totalko na svojemu leaf-u 2018 40 kWh.
Seveda takšne priložnosti za 40 kWh baterijo nisem mogel zapraviti, takoj sem kupil vse skupaj.
Po ogledu avta se mi je zdelo, da sploh ni hudo poškodovan , desni zunanji in notranji blatnik in zadnji bok, odbijača, havba in nekaj stvari je odpadlo.
Naredil sem listo delov, ki jih moram menjati , da vidim ali je popravilo smiselno.
Po nekaj klicih na servis nissan, mi je postalo jasno, da so novi deli predragi in je zato zavarovalnica ocenila ekonomsko totalko.
Začel sem iskati na ebay-u in podobnih straneh in našel skoraj vse dele rabljene po bolj smiselni ceni. (ljudje prodajajo rabljene dele, ki so jih menjali zaradi praske in podobno)
Ko sem bil prepričan, da seštevek delov + ličarsko delo ne presega mojega limita, sem se lotil oživljanja avta.
Če ugotovim, da je pogon nepoškodovan in mi ga uspe spraviti v pogon grem v popravilo.
EV po sprožitvi airbagov zaklene baterijo. Brisanje napak z diagnostičnim računalnikom ni pomagalo, baterija je še zmeraj zaklenjena.
Po krajšem raziskovanju ugotovim, da imam dve možnosti, kupim nov airbag računalnik ali poskusim iz obstoječega izbrisati "crash data" seveda se odločim za slednje.
Potrebno je odspajkati serial eeprom , prebrati vsebino, poslati vsebino na eno od spletnih strani kjer ti za majhen denar izbrišejo crash data in potem vrnjeno datoteko ponovno zapeči v čip in ga prispajkati . Ker je to delikaten postopek sem delo prepustil strokovnjaku . potrebno je bilo še enkrat izbrisati napake in avto je oživel
kolo se vrti (eno)
končno lahko gre avto na ravnalno mizo. ...
Seveda takšne priložnosti za 40 kWh baterijo nisem mogel zapraviti, takoj sem kupil vse skupaj.
Po ogledu avta se mi je zdelo, da sploh ni hudo poškodovan , desni zunanji in notranji blatnik in zadnji bok, odbijača, havba in nekaj stvari je odpadlo.
Naredil sem listo delov, ki jih moram menjati , da vidim ali je popravilo smiselno.
Po nekaj klicih na servis nissan, mi je postalo jasno, da so novi deli predragi in je zato zavarovalnica ocenila ekonomsko totalko.
Začel sem iskati na ebay-u in podobnih straneh in našel skoraj vse dele rabljene po bolj smiselni ceni. (ljudje prodajajo rabljene dele, ki so jih menjali zaradi praske in podobno)
Ko sem bil prepričan, da seštevek delov + ličarsko delo ne presega mojega limita, sem se lotil oživljanja avta.
Če ugotovim, da je pogon nepoškodovan in mi ga uspe spraviti v pogon grem v popravilo.
EV po sprožitvi airbagov zaklene baterijo. Brisanje napak z diagnostičnim računalnikom ni pomagalo, baterija je še zmeraj zaklenjena.
Po krajšem raziskovanju ugotovim, da imam dve možnosti, kupim nov airbag računalnik ali poskusim iz obstoječega izbrisati "crash data" seveda se odločim za slednje.
Potrebno je odspajkati serial eeprom , prebrati vsebino, poslati vsebino na eno od spletnih strani kjer ti za majhen denar izbrišejo crash data in potem vrnjeno datoteko ponovno zapeči v čip in ga prispajkati . Ker je to delikaten postopek sem delo prepustil strokovnjaku . potrebno je bilo še enkrat izbrisati napake in avto je oživel
kolo se vrti (eno)
končno lahko gre avto na ravnalno mizo. ...
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Oživljanje leaf-a
Veliko sreče pri popravilu, in moli da ni kakšen modul v kratkem stiku. Ponavadi ga BMS izklopi.
Re: Oživljanje leaf-a
Če se prav spomnem je tale Leaf doživel nesrečo v Izoli.
Srečno, verjamem v uspeh!
Srečno, verjamem v uspeh!
Re: Oživljanje leaf-a
Ali si kje blizu?alfy napisal/-a:Če se prav spomnem je tale Leaf doživel nesrečo v Izoli.
Srečno, verjamem v uspeh!
Leva luč je dol padla in je ni nikjer
Mogoče je kje v grmovju?
Re: Oživljanje leaf-a
Nisem blizu a ti lahko točno lokacijo povem.pirpy napisal/-a:Ali si kje blizu?alfy napisal/-a:Če se prav spomnem je tale Leaf doživel nesrečo v Izoli.
Srečno, verjamem v uspeh!
Leva luč je dol padla in je ni nikjer
Mogoče je kje v grmovju?
Je pa to že nekaj časa minilo in dvomim, da je še oz. je večja verjetnost, da so jo delavaci CPK pometli in odvrgli v smeti.
Re: Oživljanje leaf-a
Verjetno ja, je pa zanimivo, da se je kmalu na bolhi pojavil oglas za levo luč
Vendar ledica, ledice pa ne bom gor montiral.
Vendar ledica, ledice pa ne bom gor montiral.
Re: Oživljanje leaf-a
Tu prebrskaj, če kaj najdeš kar potrebuješ:pirpy napisal/-a:Verjetno ja, je pa zanimivo, da se je kmalu na bolhi pojavil oglas za levo luč
Vendar ledica, ledice pa ne bom gor montiral.
https://allegro.pl/listing?string=Nissa ... t-1-2-1106
Re: Oživljanje leaf-a
Hvala alfy tukaj sem našel še manjkajoče dele, potrebujem samo še voznikov airbag.
in malo desno steklo...
in malo desno steklo...
Re: Oživljanje leaf-a
pirpy napisal/-a:Hvala alfy tukaj sem našel še manjkajoče dele, potrebujem samo še voznikov airbag.
in malo desno steklo...
https://allegro.pl/oferta/nissan-leaf-2 ... 9003744455
Če sem prav videl ima Micra K14 enak volanski airbag, mogoče ga bo lažje najdet ugodno.
Re: Oživljanje leaf-a
airbage na poljskem popravljajo, s prevozom in popravilom armaturke hoče met 1300 € za sprednja 2 in stranska 2, sam nisem prepričan, da hočem "popravljene" airbage...
drugače pa še z drugega zornega kota...
drugače pa še z drugega zornega kota...
Re: Oživljanje leaf-a
Imaš originalne in obnovljene. Z obnovljenimi do sedaj nisem imel problemov, sprožil se mi ni še nobeden Armaturke pridejo v nulo.
Ti bom na ZS poslal eno telefonsko, če ti bo dobil kaj ceneje.
Ti bom na ZS poslal eno telefonsko, če ti bo dobil kaj ceneje.
Re: Oživljanje leaf-a
Joj pr tebi je pa res vedno divje sprva sem že mislil da boš mel kaj celic na razprodajo ampak vselej srečno popravilo. To ostane pri bajti ? al boš prodal naprej?
Re: Oživljanje leaf-a
Leaf bo menjal peugeot 407, dizel gre od hiše.
Re: Oživljanje leaf-a
cena za obnovljeno armaturo in prednje airbage ne sme presegati 700-800 eur...alfy napisal/-a:Imaš originalne in obnovljene. Z obnovljenimi do sedaj nisem imel problemov, sprožil se mi ni še nobeden Armaturke pridejo v nulo.
Ti bom na ZS poslal eno telefonsko, če ti bo dobil kaj ceneje.
meni je že pri dveh obnoivljenih armaturah poleti napihnilo usnje...od različnih dobiteljev...boljše dati kakšen evro več in vzeti original
Re: Oživljanje leaf-a
ja to je v redu...sklepam, da so zategovalci oziroma pasi zravenalfy napisal/-a:Ponudu mi je za leafa obnovljene airbage z original armaturo 1200€.
Re: Oživljanje leaf-a
Ne pasov ni zraven, popravilo pasa in zategovalca mi računa 75 € po komadu...
Čeprav govorimo o različnih ponudnikih.
Ali ne obstaja v Sloveniji takšen servis ?
Čeprav govorimo o različnih ponudnikih.
Ali ne obstaja v Sloveniji takšen servis ?
Re: Oživljanje leaf-a
Nisem zasledil, da bi to kdo v Sloveniji popravljal. Lahko pa ti dam kontakt za pase dva meseca nazaj sem dal 60 po komadu, če boš rabil.pirpy napisal/-a:Ne pasov ni zraven, popravilo pasa in zategovalca mi računa 75 € po komadu...
Čeprav govorimo o različnih ponudnikih.
Ali ne obstaja v Sloveniji takšen servis ?
Re: Oživljanje leaf-a
Malo off...
Danes je stranki na Nissan Qashqai crku senzor višine podvozja...
... pa saj tile na Nissanu niso pri čisti, ni čudo, da vsak malo večji udarec je ekonomska totalka
Senzor na Nissanu skromnih 938€
Popolnoma enak senzor iz Renaulta 132€
Sorry za off.
Danes je stranki na Nissan Qashqai crku senzor višine podvozja...
... pa saj tile na Nissanu niso pri čisti, ni čudo, da vsak malo večji udarec je ekonomska totalka
Senzor na Nissanu skromnih 938€
Popolnoma enak senzor iz Renaulta 132€
Sorry za off.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek