Nissan Leaf 2018 poraba
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932219
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Danes sem testiral prikaz povprečne porabe v Leafu, ker sem žele videti ali je izračun povprečne porabe pravilen, vendar samo ne prikaže vrednosti pod 0 (regeneracija) ali pa je celoten izračun napačen. Začetno stanje baterije je bilo pod 70%.
Sredi hriba navzdol (konstantno zaviranje - Krvavec) sem resetiral prikaz povprečne porabe. Prikaz trenutne moči je bil stalno v modrem polju (regeneracija) in po parih 100 m mi je napisal prvo povprečno vrednost: 0.1 kWh/100 km. Že ta vrednost je napačna, ker sem zagotovo samo zaviral. Na dnu hriba, po približno 300-400 m pa mi napiše 1 kWh/100 km, kar pa mi je dalo misliti. Po polovici prevoženega hriba bi namreč moral peljati vsaj do Zgornjega Brnika, da bi pokuril vso energijo, ki je bila generirana z zaviranjem.
Torej je nek programer v Nissanu napačno razumel kako naj sprogramira izračun povprečne porabe in je vso trenutno negativno moč kar porezal na 0 in zadevo filtriral (za izračun povprečne porabe), kar pa je vsekakor narobe. Moral bi namreč upoštevati tudi negativne vhodne vrednosti.
Če povzamem: Nissanov prikaz povprečne porabe je napačen in prikazuje previsoko povprečno porabo. Pravo povprečno porabo je očitno možno dobiti zgolj z LeafSpy-em.
Sredi hriba navzdol (konstantno zaviranje - Krvavec) sem resetiral prikaz povprečne porabe. Prikaz trenutne moči je bil stalno v modrem polju (regeneracija) in po parih 100 m mi je napisal prvo povprečno vrednost: 0.1 kWh/100 km. Že ta vrednost je napačna, ker sem zagotovo samo zaviral. Na dnu hriba, po približno 300-400 m pa mi napiše 1 kWh/100 km, kar pa mi je dalo misliti. Po polovici prevoženega hriba bi namreč moral peljati vsaj do Zgornjega Brnika, da bi pokuril vso energijo, ki je bila generirana z zaviranjem.
Torej je nek programer v Nissanu napačno razumel kako naj sprogramira izračun povprečne porabe in je vso trenutno negativno moč kar porezal na 0 in zadevo filtriral (za izračun povprečne porabe), kar pa je vsekakor narobe. Moral bi namreč upoštevati tudi negativne vhodne vrednosti.
Če povzamem: Nissanov prikaz povprečne porabe je napačen in prikazuje previsoko povprečno porabo. Pravo povprečno porabo je očitno možno dobiti zgolj z LeafSpy-em.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932219
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Še nekaj bi dodal. Predvidevam, da je Nissan Connect bolj merodajen. Vsaj prikaže tudi porabo v kWh in kilometrih in izračun povprečne porabe ustreza napisanemu. Škoda je samo, da občasno ne uspem pravočasno pritisniti na potrditveni gumb za Nissan Connect na prikazovalniku v avtu po štartu vozila in tako izgubim kakšno od voženj.
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Identicne ugotovitve je imel Bjorn pred nekaj meseci, ko je na kanarcih testiral Leaf2 v tekmi ekonomicne voznje. Pri zelo dolgem spustu mu BC tega ni uposteval. Verjetno bo nekoc software update.crunchy napisal/-a:Danes sem testiral prikaz povprečne porabe v Leafu, ker sem žele videti ali je izračun povprečne porabe pravilen, vendar samo ne prikaže vrednosti pod 0 (regeneracija) ali pa je celoten izračun napačen. Začetno stanje baterije je bilo pod 70%.
Sredi hriba navzdol (konstantno zaviranje - Krvavec) sem resetiral prikaz povprečne porabe. Prikaz trenutne moči je bil stalno v modrem polju (regeneracija) in po parih 100 m mi je napisal prvo povprečno vrednost: 0.1 kWh/100 km. Že ta vrednost je napačna, ker sem zagotovo samo zaviral. Na dnu hriba, po približno 300-400 m pa mi napiše 1 kWh/100 km, kar pa mi je dalo misliti. Po polovici prevoženega hriba bi namreč moral peljati vsaj do Zgornjega Brnika, da bi pokuril vso energijo, ki je bila generirana z zaviranjem.
Torej je nek programer v Nissanu napačno razumel kako naj sprogramira izračun povprečne porabe in je vso trenutno negativno moč kar porezal na 0 in zadevo filtriral (za izračun povprečne porabe), kar pa je vsekakor narobe. Moral bi namreč upoštevati tudi negativne vhodne vrednosti.
Če povzamem: Nissanov prikaz povprečne porabe je napačen in prikazuje previsoko povprečno porabo. Pravo povprečno porabo je očitno možno dobiti zgolj z LeafSpy-em.
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
To mi ni jasno. Pri meni je sporočilo na ekranu, dokler nekaj ne pritisnem. Tudi če vmes dam v R in se vključi kamera. Vedno izberem OK pa kljub temu v Nisssan Connect nimam shranjenih vseh voženj.crunchy napisal/-a:Škoda je samo, da občasno ne uspem pravočasno pritisniti na potrditveni gumb za Nissan Connect na prikazovalniku v avtu po štartu vozila in tako izgubim kakšno od voženj.
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Podatki iz Nissan EV. Tukaj se mi zdi, da se lepo vidi vpliv zime, zimskih gum, verjetno se nisem tako poslabšal kot vozni.
DEZ/2018 GOLD 25762 0.18 kWh/km
NOV/2018 GOLD 15849 0.16 kWh/km
OKT/2018 PLATINUM 12120 0.15 kWh/km
SEP/2018 PLATINUM 8173 0.14 kWh/km
AUG/2018 PLATINUM 10516 0.14 kWh/km
JUL/2018 GOLD 12412 0.14 kWh/km
JUN/2018 PLATINUM 10426 0.14 kWh/km
MAI/2018 PLATINUM 8161 0.14 kWh/km
APR/2018 PLATINUM 4982 0.14 kWh/km
DEZ/2018 GOLD 25762 0.18 kWh/km
NOV/2018 GOLD 15849 0.16 kWh/km
OKT/2018 PLATINUM 12120 0.15 kWh/km
SEP/2018 PLATINUM 8173 0.14 kWh/km
AUG/2018 PLATINUM 10516 0.14 kWh/km
JUL/2018 GOLD 12412 0.14 kWh/km
JUN/2018 PLATINUM 10426 0.14 kWh/km
MAI/2018 PLATINUM 8161 0.14 kWh/km
APR/2018 PLATINUM 4982 0.14 kWh/km
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
kot sem že v eni drugi temi dejal zasloni pri leafu sploh niso mirodajni(poraba, hitrost, baterija) do 20% zavajajo
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Hitrost je tako kot pri vseh avtomobilih - prikazuje približno 5% manj.En ev napisal/-a:kot sem že v eni drugi temi dejal zasloni pri leafu sploh niso mirodajni(poraba, hitrost, baterija) do 20% zavajajo
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932219
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Pri meni ni tako, ko se mi vklopi Android Auto.kt57 napisal/-a:To mi ni jasno. Pri meni je sporočilo na ekranu, dokler nekaj ne pritisnem. Tudi če vmes dam v R in se vključi kamera. Vedno izberem OK pa kljub temu v Nisssan Connect nimam shranjenih vseh voženj.crunchy napisal/-a:Škoda je samo, da občasno ne uspem pravočasno pritisniti na potrditveni gumb za Nissan Connect na prikazovalniku v avtu po štartu vozila in tako izgubim kakšno od voženj.
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Aha, Android Auto! Jaz telefon vedno priklopim po končani štartni proceduri.crunchy napisal/-a:Pri meni ni tako, ko se mi vklopi Android Auto.kt57 napisal/-a:To mi ni jasno. Pri meni je sporočilo na ekranu, dokler nekaj ne pritisnem. Tudi če vmes dam v R in se vključi kamera. Vedno izberem OK pa kljub temu v Nisssan Connect nimam shranjenih vseh voženj.crunchy napisal/-a:Škoda je samo, da občasno ne uspem pravočasno pritisniti na potrditveni gumb za Nissan Connect na prikazovalniku v avtu po štartu vozila in tako izgubim kakšno od voženj.
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Podatek o porabi na 100 km je osnova za primerjavo različnih vozil, različnih slogov vožnje ali različnih poti glede na energijsko zahtevnost. Podatek -20 kWh/100 km, pa bi imel smisel le, če bi avto uporabljali kot generator. Ampak takrat bi negatibni predznak izpustili. Če meriš porabo, pomeni, da meriš energijo, ki pride iz baterije. Koliko jo pride vanjo za relativno porabo ( kWh/100km ) ni pomembno, ker so vožnje z regeneracijo izjema. V svojem avtu lahko na porabo vplivamo le z načinom vožnje in na to nas opozarja ta podatek na ekranu. Če bi nstrument v avtu, ki kaže povprečno porabo, upošteval regeneracijo, bi v bistvu meril spremembo energije v bateriji na 100 km. Prikazano porabo na vožnji s Krvavca je treba razumeti tako: če bi z enako hitrostjo vozil 100 km, bi porabil 1 kWh. In če je bila hitrost 20 km/h, je bila priključna moč porabnikov v avtu 200 W (prezračevanje, luči, radio...). Račun se izide. Nekaj drugega pa je absolutna poraba v kWh na določeni poti.crunchy napisal/-a:Danes sem testiral prikaz povprečne porabe v Leafu, ker sem žele videti ali je izračun povprečne porabe pravilen, vendar samo ne prikaže vrednosti pod 0 (regeneracija) ali pa je celoten izračun napačen. Začetno stanje baterije je bilo pod 70%.
Sredi hriba navzdol (konstantno zaviranje - Krvavec) sem resetiral prikaz povprečne porabe. Prikaz trenutne moči je bil stalno v modrem polju (regeneracija) in po parih 100 m mi je napisal prvo povprečno vrednost: 0.1 kWh/100 km. Že ta vrednost je napačna, ker sem zagotovo samo zaviral. Na dnu hriba, po približno 300-400 m pa mi napiše 1 kWh/100 km, kar pa mi je dalo misliti. Po polovici prevoženega hriba bi namreč moral peljati vsaj do Zgornjega Brnika, da bi pokuril vso energijo, ki je bila generirana z zaviranjem.
Torej je nek programer v Nissanu napačno razumel kako naj sprogramira izračun povprečne porabe in je vso trenutno negativno moč kar porezal na 0 in zadevo filtriral (za izračun povprečne porabe), kar pa je vsekakor narobe. Moral bi namreč upoštevati tudi negativne vhodne vrednosti.
Če povzamem: Nissanov prikaz povprečne porabe je napačen in prikazuje previsoko povprečno porabo. Pravo povprečno porabo je očitno možno dobiti zgolj z LeafSpy-em.
elbic
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932219
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Menim, da ni bilo pravilno razumljeno. Če želiš na neki dolgi poti izračunati povprečno porabo, potem moraš vzeti v upoštev tudi energijo ki je prihajala v akumulator in ne samo tiste ki je šla ven. Pravilen izračun bi bil upoštevanje vsega, vendar je lahko PRIKAZ omejen samo na pozitivna števila (npr. od 0.1 kWh/100 km naprej). Neupoštevanje prilivov energije na neki daljši poti je po moje popolnoma nesmiselno, ker ne da pravilen rezultat.elbic napisal/-a:Podatek -20 kWh/100 km, pa bi imel smisel le, če bi avto uporabljali kot generator.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932219
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Ja, tale SOC števec (% baterije) na Leafovem prikazovalniku je res popolnoma nezanesljiv. Danes na poti v službo (okrog 36 km) sem zabeležil eno najmanjših porab doslej, čeprav je bila zunanja temperatura okrog minus 4. Brez LeafSpya seveda ne bo šlo. Seveda pa je glavna težava v tem katero od meril porabe naj uporabim, ker se med seboj razlikujejo tudi do 20%. Mislim, da bom na tem problemu kmalu doktoriral.
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Pri Koni po vsaki vožnji ko avto ugasneš izpiše kakšno razdaljo si naredi in kakšno povprečno porabo si imel. Sicer pa je poraba zmeraj relativen pojem in ni za primerjati avto na avto, saj ne obstajata 2 šoferja ki bi imela identičen način vožnje ali pa da bi imela identične vremenske ali topografske razmere....
Sicer pa računalniki zmeraj računajo tako kot so jih sprogramirali in "ne lažejo"
Sicer pa računalniki zmeraj računajo tako kot so jih sprogramirali in "ne lažejo"
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932219
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Saj tudi Leaf beleži posamezne vožnje (ki so na voljo tudi prek aplikacije), vendar podatkom nekako ne verjamem, ker sem odkril da prikaz povprečne porabe na prikazovalniku Leafa sploh ne upošteva generirane energije pri zaviranju (in tako je številka previsoka). Sicer pa v bodoče nameravam narediti nekaj meritev in ugotoviti ali in za koliko se razlikujejo posamezni podatki (tako na prikazovalniku Leafa, na Nissan Connectu in na LeafSpyu).
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Jaz moji Koni zaupam in sicer tudi povprečje pada med vožnjo ko je vključena regeneracija. Tudi ko ga grem polniti malo preverim koliko km-jev sem naredil oz kakšna je bila povprečna poraba in nato na polnilnici preverim koliko štroma sem natankal,.. Jer kar tu/tu,...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932219
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Kot sem že omenil na različnih koncih na tem forumu, se mi izračun porabe Nissana zdi sumljiv. V zadnjih dneh sem bolj intenzivno priključeval LeafSpy in meril porabo ter jo primerjal s tisto, ki jo poda vozilo prek Nissanove aplikacije.
V ponedeljek sem meril porabo iz Ljubljane nazaj domov v hribe. Temperature na poti so bile med 0 in -3 oC.
Leaf EV aplikacija (MyLeaf aplikacija):
8.19 kWh, 39 km, izračunana poraba: 21 kWh/100km
LeafSpy Log datoteka iz GID:
7.05 kWh, 40 km, izračun = 17.6 kWh/100 km
Danes sem meril porabo od doma do Ljubljane. Temperature na poti so bile med 0 in -2 oC.
Leaf EV aplikacija (MyLeaf aplikacija):
3.65 kWh, 36 km, izračunana poraba: 10 kWh/100km
LeafSpy Log datoteka iz GID:
2.71 kWh, 36 km, izračun = 7.5 kWh/100 km (iz LeafSpy-a se vidi, da je bil skupni regen 1.3 kWh).
Včeraj sem šel tudi v NM in meril porabo.
LJ - NM (temp med -1 do 3 oC)
Leaf EV aplikacija (MyLeaf aplikacija):
10.44 kWh, 73 km, izračunana poraba: 14 kWh/100km
LeafSpy Log datoteka iz GID:
10.38 kWh, 73 km, izračun = 14.22 kWh/100 km
NM - LJ (temp med -0.5 do 2 oC)
Leaf EV aplikacija (MyLeaf aplikacija):
10.54 kWh, 69 km, izračunana poraba: 15 kWh/100km
LeafSpy Log datoteka iz GID:
10.85 kWh, 69 km, izračun = 15.72 kWh/100 km
Opažam, da so precejšnja odstopanja pri vožnji od doma v LJ in nazaj. Že prej sem opažal, da mi Nissanova aplikacija računa preveliko porabo za pot od doma do LJ. Recimo za današnjo vožnjo v LJ, kjer je LeafSpy izračunal skupno 1.3 kWh regena, MyLeaf aplikacija (podlaga so podatki iz Nissan EV aplikacije) kaže Regenerative = 47.8 Wh.
Pri Nissanovih podatkih se dogajajo še druge anomalije. Npr. pri eni ponedeljkovi vožnji, kjer je bila prevožena razdalja 0 km (mislim, da sem samo na kratko vžgal avto, da sem pogledal stanje napolnjenosti baterije), mi je napisal 8.19 kWh porabe (kopiral je prejšnjo porabo). Spodaj je sicer napisal, da je porabil 0 kg CO2, vendar je pri povprečni ponedeljkovi porabi dejansko upošteval teh dodatnih 8.18 kWh.
Na kratko: izmerjenim porabam v Nissanovi aplikaciji oziroma prikazani na zaslonu EV ni za verjeti. Bolj zanesljiv je LeafSpy. Težava je samo v tem, da se še moram odločiti kateri vrednosti v LeafSpy-u je bolj za zaupati (tisti s kWh ali z Wh).
V ponedeljek sem meril porabo iz Ljubljane nazaj domov v hribe. Temperature na poti so bile med 0 in -3 oC.
Leaf EV aplikacija (MyLeaf aplikacija):
8.19 kWh, 39 km, izračunana poraba: 21 kWh/100km
LeafSpy Log datoteka iz GID:
7.05 kWh, 40 km, izračun = 17.6 kWh/100 km
Danes sem meril porabo od doma do Ljubljane. Temperature na poti so bile med 0 in -2 oC.
Leaf EV aplikacija (MyLeaf aplikacija):
3.65 kWh, 36 km, izračunana poraba: 10 kWh/100km
LeafSpy Log datoteka iz GID:
2.71 kWh, 36 km, izračun = 7.5 kWh/100 km (iz LeafSpy-a se vidi, da je bil skupni regen 1.3 kWh).
Včeraj sem šel tudi v NM in meril porabo.
LJ - NM (temp med -1 do 3 oC)
Leaf EV aplikacija (MyLeaf aplikacija):
10.44 kWh, 73 km, izračunana poraba: 14 kWh/100km
LeafSpy Log datoteka iz GID:
10.38 kWh, 73 km, izračun = 14.22 kWh/100 km
NM - LJ (temp med -0.5 do 2 oC)
Leaf EV aplikacija (MyLeaf aplikacija):
10.54 kWh, 69 km, izračunana poraba: 15 kWh/100km
LeafSpy Log datoteka iz GID:
10.85 kWh, 69 km, izračun = 15.72 kWh/100 km
Opažam, da so precejšnja odstopanja pri vožnji od doma v LJ in nazaj. Že prej sem opažal, da mi Nissanova aplikacija računa preveliko porabo za pot od doma do LJ. Recimo za današnjo vožnjo v LJ, kjer je LeafSpy izračunal skupno 1.3 kWh regena, MyLeaf aplikacija (podlaga so podatki iz Nissan EV aplikacije) kaže Regenerative = 47.8 Wh.
Pri Nissanovih podatkih se dogajajo še druge anomalije. Npr. pri eni ponedeljkovi vožnji, kjer je bila prevožena razdalja 0 km (mislim, da sem samo na kratko vžgal avto, da sem pogledal stanje napolnjenosti baterije), mi je napisal 8.19 kWh porabe (kopiral je prejšnjo porabo). Spodaj je sicer napisal, da je porabil 0 kg CO2, vendar je pri povprečni ponedeljkovi porabi dejansko upošteval teh dodatnih 8.18 kWh.
Na kratko: izmerjenim porabam v Nissanovi aplikaciji oziroma prikazani na zaslonu EV ni za verjeti. Bolj zanesljiv je LeafSpy. Težava je samo v tem, da se še moram odločiti kateri vrednosti v LeafSpy-u je bolj za zaupati (tisti s kWh ali z Wh).
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
leaf spy je po moje v obeh primerih zanesljiv
mislim da razlika ni vedno ista zaradi tega ker je važno pri kolikšnem SOC delaš meritve. Najbolj realni SOC na zaslonu so 50-70% pred in po teh procentih se prikaz prilagaja rezervi baterije, spodnji in zgornji.
mislim da razlika ni vedno ista zaradi tega ker je važno pri kolikšnem SOC delaš meritve. Najbolj realni SOC na zaslonu so 50-70% pred in po teh procentih se prikaz prilagaja rezervi baterije, spodnji in zgornji.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932219
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Odlično. Vendar, da ne bo zmede: tudi Leafova povprečna poraba se zmanjšuje, saj upošteva da vozilo troši moč 0 kW (namesto negativne, seveda). Z večanjem razdalje pri moči 0 se seveda zmanjšuje tudi povprečna poraba. Seveda pa je rezultat napačen.Kona napisal/-a:Jaz moji Koni zaupam in sicer tudi povprečje pada med vožnjo ko je vključena regeneracija. Tudi ko ga grem polniti malo preverim koliko km-jev sem naredil oz kakšna je bila povprečna poraba in nato na polnilnici preverim koliko štroma sem natankal,.. Jer kar tu/tu,...
Da malce ilustriram, se pri Leafu zgodi naslednje:
A) Pred hribom navzdol imaš po 10 km vožnje 2 kWh porabe (20 kWh/100 km), po 10 km hribu navzdol (samo zaviranje!) pa pridobiš 1 kWh. Skupno si porabil 1 kWh na 20 km razdalje, kar znese 5 kWh/100 km. Leaf bo prikazal (ker vso "negativno porabo" upošteva kot 0) približno 2 kWh/20 km = 10 kWh/100 km.
B) Pred dolgim hribom navzdol imaš po npr. 10 km vožnje 1 kWh porabe, kar da 10 kWh/100 km. Nato pride 10 km hriba navzdol, kjer z rekuperacijo pridobiš 1 kWh energije. Leaf bo ves čas rekuperacije računal, da je skupna poraba 0 namesto negativne in bo na dnu hriba javil, da je povprečna poraba 1 kWh/20 km = 5 kWh/100 km namesto pravilnih 0 kWh/100 km.
Upam, da sem bil sedaj jasen.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932219
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Odgovor sem prestavil v pravi del foruma - torej poraba Leafa.11tomi12 napisal/-a:Včeraj sem za pot v službo in nazaj porabil 10% v eno smer, kar je čisto normalno. Prišel sem iz 70% na 50% baterije. Temepratura zunaj je bila okrog +-1C. Danes sem pa v eno smer porabil 17%, kar se mi zdi ogromno, glede na to, da je zunanja temperatura bila tudi okrog ničle, vozil sem pa celo bolj varčno kot včeraj.
Ali je takšna poraba normalna? Vem, da bi se naj baterija hitreje praznika ko je manj polna, ampak to se mi zdi butasto. Imaste drugi uporabniki Leafa enake izkušnje?
Nihanja med dnevi so lahko precejšnja, čeprav so temperature praktično enake, ni vetra in je stil vožnje enak, razmere na cesti pa približno enake. Zakaj do tega prihaja mi ni čisto jasno in bom poskusil dognati kaj je v ozadju. Uporabljam tudi LeafSpy, ki mu sicer bolj zaupam. Ko bom imel dovolj podatkov, bom kaj objavil.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek