Nissan Leaf 2018 poraba
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Nissan Leaf 2018 poraba
Včeraj sem z LeafSpy-em izmeril porabo Leafa 2 v kWh iz Pirana do Ljubljane: Na Ravbarkomandi 16 kWh, na Lomu 18 kWh, na odcepu za Vrhniko 18,4 kWh in razcep Kozarje slabih 21 kWh. Hitrost po tempomatu 100 km/h. Dejanska hitrost zaradi 16" zimskih gum okrog 93 km/h. Temperatura od nekje 8oC na morju do približno 1oC v Ljubljani.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Glede včerajšnje porabe še nekaj. Pri zunanji temperaturi okrog 1-3 oC in nastavljeni notrani 20oC je po LeafSpy-u porabljal okrog 500 W za A/C (ko se je kabina že segrela - prej je bilo več). Ko se je prikazalo sonce, je občasno izklapljal A/C. Pri temperaturi okrog 1-2 oC sem tudi opazil, da se je občasno na kratko vklopil "heater". Moč se mi zdi da je bila nekje okrog 200 W, ampak nisem prepričan. Predvidevam, da gre za grelnik baterije??
Poraba od Pirana do Kozarij, če je verjeti Google Maps-u (114 km), je bila 18.4 kWh/100 km. Zdi se mi precej, je pa res, da ni poletje in da gremo navzgor.
Aha - burja - nisem opazil, da bi me kaj premetavalo na cesti. Po moje hitrost vetra ni bila velika.
Poraba od Pirana do Kozarij, če je verjeti Google Maps-u (114 km), je bila 18.4 kWh/100 km. Zdi se mi precej, je pa res, da ni poletje in da gremo navzgor.
Aha - burja - nisem opazil, da bi me kaj premetavalo na cesti. Po moje hitrost vetra ni bila velika.
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Včeraj ni bilo burje oz. SV vetra na tem odseku, bilo je nekaj zahodnega do JZ vetra, tako da ti je veter kvečjemu "pomagal". Ob kateri uri približno si vozil po Primorki @crunchy?
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Jaz sem imel najslabši rezultat iz morja januarja letos, ko smo se peljali iz Pirana,Temperatura od -2 do 1 , burja v obraz , naletaval je tudi sneg, do Ljubljane v eko torej hitrost 90-100 ogrevanje minimalno, od Ljubljane naprej pa ogrevanje normalno, in tudi hitrost malo čez 100 . Na Trojane smo prišli z povprečno porabo 20.1 kWh/100 km in porabljenimi 32 kWh za 163 km.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Moja poraba po Nissanovem merilcu 18-19 kWh. Mislim, da vsaj 2 prinesejo zimske gume.
Prav tako opažam, da se skoraj vedno polni pod 30 kW danes celo manj, pa prvo polnjenje, baterija hladna?
Prav tako opažam, da se skoraj vedno polni pod 30 kW danes celo manj, pa prvo polnjenje, baterija hladna?
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
vendar to ni problem, če imaš svojo polnilnico in polniš doma ,kjer čez noč napolniš in ko greš zjutraj na pot je baterija polna in hladna, po 200 km ko spet polniš se pa že ogreje in normalno polni problem nastane če nimaš doma polnilnice in bi pred dolgo potjo napolnil na 22 al 43 kW polnilnici, potem si pa tam cel dan
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Nekje okrog 17:15 smo startali iz PiranaVremenko napisal/-a:Včeraj ni bilo burje oz. SV vetra na tem odseku, bilo je nekaj zahodnega do JZ vetra, tako da ti je veter kvečjemu "pomagal". Ob kateri uri približno si vozil po Primorki @crunchy?
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Ja prav tem čas pa je bilo nekaj malega burje oz. vetra proti tebi, tako da malo je ziher povečalo porabo. Kot bi peljal nekaj km/h več v brezvetrju.
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Glede na to, da še nimam električnega vozila, bi vseeno vprašal, če kdo prakticira (tisti, ki polnite avto na domači polnilnici), da polni baterijo tako, da je avto poln zjutraj tik predno gre na pot in se baterija še ne ohladi. Se pravi, da ne pričneš s polnjenjem takrat, ko prideš domov, če je to ob 17h popoldan ali pa ob 20h zvečer, ampak da se prične s polnjenjem ob polnoči, če se ti recimo avto polni 8h in greš na pot ob 8h zjutraj? Je potem kakšna razlika pri teh temperaturah okrog 0°C in nižje ali ni bistvene razlike?pirpy napisal/-a:vendar to ni problem, če imaš svojo polnilnico in polniš doma ,kjer čez noč napolniš in ko greš zjutraj na pot je baterija polna in hladna, po 200 km ko spet polniš se pa že ogreje in normalno polni problem nastane če nimaš doma polnilnice in bi pred dolgo potjo napolnil na 22 al 43 kW polnilnici, potem si pa tam cel dan
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Jaz to občasno prakticiram a se niti, če polnim z 13 kw trifazno baterija ne ogreje kaj prida, ogreje se šele ko naredim 50 km po AC.
Če polniš pa enofazno pa ni neke opazne razlike.
Zelo pogrešam grelec baterije.
Če polniš pa enofazno pa ni neke opazne razlike.
Zelo pogrešam grelec baterije.
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Pa se ti ob takem polnjenju pozna kakšen kilometer večji doseg ali je to tako zanemarljivo malo, da se niti ne splača matrati s tem, da bi polnil na tak način?pirpy napisal/-a:Jaz to občasno prakticiram a se niti, če polnim z 13 kw trifazno baterija ne ogreje kaj prida, ogreje se šele ko naredim 50 km po AC.
Če polniš pa enofazno pa ni neke opazne razlike.
Zelo pogrešam grelec baterije.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Večinoma nastavim da je zjutraj baterija do 80%. Če gram kam dalje pripravim tako, da se približa do odhoda na 100 %.
Računski km, pa so tako različni, posebej v teh hladnih dneh, ko je poraba okrog 18 kWh/100km. Niha od 30 km.
Računski km, pa so tako različni, posebej v teh hladnih dneh, ko je poraba okrog 18 kWh/100km. Niha od 30 km.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Če polnim 13 kw se segreje, ne spomnim pa se koliko.
Če greš z hladno baterijo na dolgo pot se zaradi notranje višje upornosti baterije, baterija pospešeno greje in s tem izgublja energijo.
Meni se na poti v mb (80 km) ogreje na 20 stopinj potem pa tam ostane, če vozim do 100 km/h torej, ker vem da tehtajo celice v Zoe okoli 180 kg in ker jih moram ogreti za 20 stopinj, je to 180 kg x 20 stopinj x 085 J = 3.060 kJ /3.6 in dobimo 0.85 kWh.
Ker se celice dotikajo nosilcev preko haterih nekaj energije uide do ohišja je ta številka še večja.
Po moji laični oceni več kot 1 kWh.
specifična toplota 0.85J/gK je za 18650 baterije a mislim ,da jo lahko uporabimo tudi v našem primeru.
http://www.inforlab-chimie.fr/doc/docum ... er_279.pdf
Imam prav ?
Če greš z hladno baterijo na dolgo pot se zaradi notranje višje upornosti baterije, baterija pospešeno greje in s tem izgublja energijo.
Meni se na poti v mb (80 km) ogreje na 20 stopinj potem pa tam ostane, če vozim do 100 km/h torej, ker vem da tehtajo celice v Zoe okoli 180 kg in ker jih moram ogreti za 20 stopinj, je to 180 kg x 20 stopinj x 085 J = 3.060 kJ /3.6 in dobimo 0.85 kWh.
Ker se celice dotikajo nosilcev preko haterih nekaj energije uide do ohišja je ta številka še večja.
Po moji laični oceni več kot 1 kWh.
specifična toplota 0.85J/gK je za 18650 baterije a mislim ,da jo lahko uporabimo tudi v našem primeru.
http://www.inforlab-chimie.fr/doc/docum ... er_279.pdf
Imam prav ?
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Točno tako polnjenje priporoča Toyota. Moj ima timer, ki ga lahko nastaviš na "Departure time". Jaz ga imam nastavljenega vsak dan na 5:55, da končam polnjenje v nizki tarifi. Deluje pa tako, da ko priklopiš kabel preveri koliko moči je na voljo za polnjenje in potem sam izračuna kdaj mora začeti polniti, da bo končal do "Departure time". Če je mrzlo pred začetkom polnjenja še ogreje baterijo z grelcem. Opcijsko lahko tudi ogreješ kabino 10 min pred "Departure time". Jaz polnim samo na 6A, ker imam za napolniti max. 6,3 kWh, če je baterija čisto prazna. Traja lepo počasi 6 ur in pol v nizki tarifi in baterija je zjutraj ogreta kolikor pač je tik pred odhodom od doma, kar naj bi bilo optimalno. Nekaj stopinj ima več, če polnim na ta način.Glede na to, da še nimam električnega vozila, bi vseeno vprašal, če kdo prakticira (tisti, ki polnite avto na domači polnilnici), da polni baterijo tako, da je avto poln zjutraj tik predno gre na pot in se baterija še ne ohladi.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Samo nekaj bi rad dodal. Potrebno je vedeti naslednje: pri 2 x večjem toku polnjenja se baterija 4 x bolj segreva (P = R * I * I). Če polnite z močjo 3 kW in se baterija v nekem (kratkem) času segreje za 0,5oC, potem se bo pri 6 kW v istem času segrela za približno 2oC. Torej, če je cilj kratkoročno segrevanje baterije, potem polni z največjim možnim tokom. Seveda pa se moramo zavedati, da je segrevanje baterije = izgube pri polnjenju.
Po daljšem času (ko se moč gretja baterije izenači s toplotnimi izgubami v okolico) pa je razlika med temperaturo baterije in okolico sorazmerna moči polnjenja (npr. če bi pri 3 kW moči polnjenja bila temperatura baterije 3oC nad okolico, potem bi bila pri 6 kW moči polnjenja temperatura 6oC nad okolico).
Po daljšem času (ko se moč gretja baterije izenači s toplotnimi izgubami v okolico) pa je razlika med temperaturo baterije in okolico sorazmerna moči polnjenja (npr. če bi pri 3 kW moči polnjenja bila temperatura baterije 3oC nad okolico, potem bi bila pri 6 kW moči polnjenja temperatura 6oC nad okolico).
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan Leaf 2018 poraba
Ne vem kaj govorim. Nisem spil nobene sumljive (beri: C2H5OH) tekočine, pa takšne klatim.crunchy napisal/-a:Po daljšem času (ko se moč gretja baterije izenači s toplotnimi izgubami v okolico) pa je razlika med temperaturo baterije in okolico sorazmerna moči polnjenja (npr. če bi pri 3 kW moči polnjenja bila temperatura baterije 3oC nad okolico, potem bi bila pri 6 kW moči polnjenja temperatura 6oC nad okolico).
Moralo bi pisati: Po nekem času, ko baterijo napolnemo za isti % SOC (npr. iz 40% na 80 %), pa je sprememba temperature dobro izolirane baterije sorazmerna moči polnjenja (npr. če bi pri 3 kW moči polnjenja temperatura baterije narasla za 3oC, potem bi pri 6 kW moči polnjenja temperatura narasla za 6oC).
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek