Nissan Leaf 40kwh uporabna energija
Nissan Leaf 40kwh uporabna energija
Po včerajšnjem testu sem ugotovil, da je uporabne energije v 40 kwh leafu samo 32,8 kwh
Ko je bil poln je po leaf-spy-u pokazal 37,4kwh Ko so izginili procenti iz ekrana sem naredil še 15 km, da se je prižgala želva nato
še kakšen km do polnilnice. Po leaf-spy-u je pokazalo še vedno 4.6kwh
Ko je bil poln je po leaf-spy-u pokazal 37,4kwh Ko so izginili procenti iz ekrana sem naredil še 15 km, da se je prižgala želva nato
še kakšen km do polnilnice. Po leaf-spy-u je pokazalo še vedno 4.6kwh
Re: Nissan Leaf 40kwh uporabna energija
To je še najbolj realen test. Napolnit in spraznit do konca!
Re: Nissan Leaf 40kwh uporabna energija
tudi jaz sem včeraj prišel do takega zaključka 83% baterije je uporabne. Potem pa sem včeraj pustil vtaknjen OBDII ko sem dal avto polnit pri 3.% (spy 12%) in ko sem ga odklopil 100% polnega mi je spy pokazal 98% to je razlika za 5% od včeraj na isti polnilnici?leafbm napisal/-a:Po včerajšnjem testu sem ugotovil, da je uporabne energije v 40 kwh leafu samo 32,8 kwh
ne bom rekel dvakrat da tudi Japonci uporabljajo VW trik da ko je diagnostika gor se drugače obnaša?
Re: Nissan Leaf 40kwh uporabna energija
Ne vem če. Računanje SOC je težavno in SW pač dela kot je bil napisan. Ob različnih vhodnih parametrih (in njihovo zgodovino) pač naračuna različen SOC.En ev napisal/-a:ne bom rekel dvakrat da tudi Japonci uporabljajo VW trik da ko je diagnostika gor se drugače obnaša?
Re: Nissan Leaf 40kwh uporabna energija
Jaz pa mislim, da so pustili rezervo. Kapaciteta ne bo v osmih letih padla nikoli pod 70%, ker jo lahko sproti prilagajajo in odpirajo rezervo na bateriji.
Re: Nissan Leaf 40kwh uporabna energija
SOC ni linearna funcija zagotovo, ampak 20% nihanja je pa malo preveč. zagotovo imajo to zaradi garancije ampak to je še večja blamaža kot rapid gate.
Vsi prikazovalniki ki jih ima so neuporabni še za hitrost toliko lažejo kot bi imel kazalec hitrosti širok da pokrije 10km/h območje
Vsi prikazovalniki ki jih ima so neuporabni še za hitrost toliko lažejo kot bi imel kazalec hitrosti širok da pokrije 10km/h območje
Re: Nissan Leaf 40kwh uporabna energija
Moj primer, če je za koga zanimiv za analizo.
Sinoči pridem domov z 1% "po števcu", Leaf Spy Pro kaže še 9,8% oziroma 3,6 kWh.
Čez noč pa je CRF-jeva polnilnica po svojih meritvah pretočila 36,7 kWh, seveda upoštevaje izgube na OBC in v bateriji.
Števec zdaj kaže 100%, LSP pa 96,5% oziroma 35,4 kWh energije "na zalogi". SOH sicer kaže 92,71%.
Torej... Od 100% do 0% imam na razpolago 35.4 - 3,6 = 31,8 kWh. To se kar nekako na oko pa res sklada s porabo in izračunanim GOM.
Sicer, če sem bolj avanturistično naravnan, lahko s spodnjo rezervo naredim še kakih 15 - 20 km. Enkrat sem jih že, pa niti do želve nisem prišel. Potem pa mi je zmanjkalo časa, da bi krožil okrog polnilnice
Vendar, ali je to to, kar so nam prodali?
Zanima me, kako je stanje npr. pri Koni 39kWh. Konec koncev, kupci ta podatek lahko primerjajo...
Sinoči pridem domov z 1% "po števcu", Leaf Spy Pro kaže še 9,8% oziroma 3,6 kWh.
Čez noč pa je CRF-jeva polnilnica po svojih meritvah pretočila 36,7 kWh, seveda upoštevaje izgube na OBC in v bateriji.
Števec zdaj kaže 100%, LSP pa 96,5% oziroma 35,4 kWh energije "na zalogi". SOH sicer kaže 92,71%.
Torej... Od 100% do 0% imam na razpolago 35.4 - 3,6 = 31,8 kWh. To se kar nekako na oko pa res sklada s porabo in izračunanim GOM.
Sicer, če sem bolj avanturistično naravnan, lahko s spodnjo rezervo naredim še kakih 15 - 20 km. Enkrat sem jih že, pa niti do želve nisem prišel. Potem pa mi je zmanjkalo časa, da bi krožil okrog polnilnice
Vendar, ali je to to, kar so nam prodali?
Zanima me, kako je stanje npr. pri Koni 39kWh. Konec koncev, kupci ta podatek lahko primerjajo...
Re: Nissan Leaf 40kwh uporabna energija
Razlika je tudi bruto (dejanska ali celotna) in neto (uporabna) kapaciteta baterije. Če imam prave informacije, Nissan podaja bruto in Hyundai neto (uporabno) kapaciteto in že tukaj je lahko 10% ali tudi več razlike.
Re: Nissan Leaf 40kwh uporabna energija
So se pa lepo potrudili v drobnem tisku, ko so razložili strošek elektrike na 100 km. Zelo realno in brez zavajanja.
**Ob prevoženih 15.000 km na leto (1.250 km/ mesec) znaša strošek električne energije za Nissan LEAF 100 km vožnje 1,22 €/100 km*, strošek dizelskega goriva ob porabi 5,2 l/100 km (nissan Qashqai 1.6 dCi) 6,72€/100 km (1.6.2019). Prihranek za energijo/gorivo na mesec znaša 68,76 €, na leto 825 €. Za izračun je uporabljena neto poraba Niissan LEAFA 16,6 kWh/100 km (bruto poraba z upoštevanjem izgub ob polnjenju 20,2 kWh/100 km). Strošek električne energije je izračunan po mali tarifi E3 paket Napredni.
**Ob prevoženih 15.000 km na leto (1.250 km/ mesec) znaša strošek električne energije za Nissan LEAF 100 km vožnje 1,22 €/100 km*, strošek dizelskega goriva ob porabi 5,2 l/100 km (nissan Qashqai 1.6 dCi) 6,72€/100 km (1.6.2019). Prihranek za energijo/gorivo na mesec znaša 68,76 €, na leto 825 €. Za izračun je uporabljena neto poraba Niissan LEAFA 16,6 kWh/100 km (bruto poraba z upoštevanjem izgub ob polnjenju 20,2 kWh/100 km). Strošek električne energije je izračunan po mali tarifi E3 paket Napredni.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek