Leaf 2018 - Plusi in minusi

Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 760
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
572
44

Re: Leaf 2018 - Plusi in minusi

OdgovorNapisal/-a Goran » 04 Mar 2019, 17:42

davrog10 je napisal/-a:Meni pa ni všeč da je tako narejeno. Npr odpnem se zato, da se slečem iz jakne, na prazni AC kjer avto vozi načeloma sam.

Prvič: načeloma ni bilo nikoli sigurno
Drugič: na prazni AC. Če pripizdi nekdo za tabo z 250, ne bo več prazna AC. To je isto kot če ICE parkira na EV polnilnici, ..... saj je še eno prosto mesto za EV.
Tretjič: če imaš čas pol ure polnit, maš tud 2 min, da ustaviš in se slečeš.
Robie
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 302
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
986
436

Re: Leaf 2018 - Plusi in minusi

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 04 Mar 2019, 20:57

BogyX je napisal/-a:Eno vprašanje za lastnike.
V zadnjem času opažam zvok - klik, ki se pojavi pri počasnejši vožnji, ko spustim ''plin'' in ga spet dodam.
Zveni kot zračnost v stopalki za ''plin'' oziroma (hujši problem) kot zračnost v zobnikih ki se pojavi med fazo zaviranja in potem pospeševanja in obratno.
Bi lahko kdo to sprobal pri svojem (počasna vožnja, nato spustiš gas in ga dodaš - vedno se sliži klik). Vem da tega prej ni bilo.


Evo, fantje, o tem sem že pisal in težave na rednem servisu tudi rešil :)
Redni servis - EVSVET.eu

Gre za minimalno zračnost v zobcih na kolesnem zglobu, kar reši nekaj malega masti. Zelo pogosta je enaka zračnost tudi pri ICEjih, vendar se tam ta zvok izgubi ob splošnem ropotu menjalnika, sklopke in motorja...

Kar mirno spanje, ob priliki pa naj na servisu podmažejo.
Pri Krulcu že znajo ;)
DGJ, davrog10
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 762
Kraj: MB
Avto: NISSAN
476
288

Re: Leaf 2018 - Plusi in minusi

OdgovorNapisal/-a BogyX » 06 Mar 2019, 08:07

Stromcek hvala - torej je res zračnost in ne stikalo/rele.
Ampak kako misliš
Z mazanjem zobcev na sprednjem levem zglobu
- homokinetični zglob pri kolesu ali tam kjer pride pogonska os iz motorja/''menjalnika'' ? Mast bo verjetno pomagala za par 1000 km, potem pa spet. Je pa v mojih očeh to potem serijska napaka, ki je zaradi visokih stroškov Nissan nebo priznal in naredil vpoklica.
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 302
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
986
436

Re: Leaf 2018 - Plusi in minusi

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 06 Mar 2019, 19:25

BogyX je napisal/-a:Ampak kako misliš


Gre za zračnost na kolesu med homokinetičnim zglobom in pestom.
Mehanik samo odtegne zglob, ga potegne ven, namaže zobce in ga vstavi nazaj in zategne.
Ta mast po mojem nima kam izginiti, zato bo tam ostala in se to ne bo ponovilo. Upajmo... Pri meni je že 10.000 km vse tiho 8-)

Da bi tole bil razlog za vpoklic ...? :o Močno dvomim, ker ne gre ne za varnostno niti za trajnostno zadevo. In tako zračnost na zglobu ima večina ICEjev... Ampak tam pri preklopu smeri obremenitve slišiš še vse kaj drugega (zvoke iz menjalnika, vztrajnika, motorja, itd...)
Kvečjemu lahko izdajo interno tehnično navodilo, da mehaniki to mazanje izvedejo na servisu brez da jih uporabnik na kaj takega opozori. To naredijo, ce se neka nekritična napaka pogosto dogaja in temu menda rečejo "tihi vpoklic".
BogyX
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1431
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1084
1366

Re: Leaf 2018 - Plusi in minusi

OdgovorNapisal/-a crunchy » 02 Maj 2019, 13:05

Morda bi kot plus dodal to, da so rabljeni Leafi, vsaj v Britaniji, zelo popularni in jih prodaš praktično takoj (hitreje od drugih EV):
https://uk.motor1.com/news/344742/nissan-leaf-fastest-selling-used-car/
Predvidevam, da je/bo podoben trend tudi pri Leafu 2018 in 2019.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na